Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.quote:
ze zitten in een oude cos te kleppen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.
er waren inmiddels veel meer letters en ook cijfers die het niet meer dedenquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ze zitten in een oude cos te kleppen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Annelies-G het volgende:
Laura vind dit tot nu toe de 4 kutste dagen
OogkleppenOpGezwamquote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen. Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Ben er weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.
Blief ook wel bie die or mien wichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
ik ben er weer weg van....
ik ga slapen, weltrusten allemaal voor straks
Weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
aawwww wat is het toch een schatjequote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
truste meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
Hail goud, dij andere was ain olle...quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Blief ook wel bie die or mien wicht
truste!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
Stem beeindigde het spel, daardoor gelijkspel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
vraagje kom er net in....
Monique wilde plassen en toch gelijkspel? Joanna heeft toch gewonnen nu of niet?
Wat is de stand nu?
Hoe vaak ga je dit nog posten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen.
Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Ze moet echt worden opgenomen in een kliniekquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus die mo zit bijna in een psychose ,dat heel nederland over haar heen valt
Ik heb een dejavuquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen.
Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Nee ze waren na een uur klaar, gelijkspel 5 puntenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique wilde plassen en toch gelijkspel? Joanna heeft toch gewonnen nu of niet?
Wat is de stand nu?
de stem heeft na een uur bepaald dat het welletjes was en ze mochten stoppen, hoe de stand verder is weet ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is de stand nu?
Day ik zei het van de week al. Maar zou jij niet tijdelijk nachtmod willen worden.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Annelies-G het volgende:
Mo "was echt bang dat er spinnen zou komen" Laura: "ik had ze er echt ingegooid"
flipquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie heeft het geheim van Joanna geraden?
Flipquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Pablolaatje het volgende:
bij mij ook nietquote:stomme quotes werken niet meer
JUp, Karim nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura wilde dat mo in der broekpiste he ??
Laura is een feeks!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Annelies-G het volgende:
Mo "was echt bang dat er spinnen zou komen" Laura: "ik had ze er echt ingegooid"
Flip natuurlijk, na al dat gesjoemel, gefluister en boekaanwijzen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja, ik ook Coos, Waar zijn die blauwen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Day ik zei het van de week al. Maar zou jij niet tijdelijk nachtmod willen worden.
Ik word helemaal gestoord van die dubbele en soms wel driedubbele topics.
ik kan je een gag met spijkers erop lenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Hatseflats89 het volgende:
het draait weer allemaal om eMo
Ze heeft alles uitgezocht op Wikipedia, dat vrouwen sneller worden weggestemt en Karim moet maar begrijpen dat zij een grotere angst heeft voor de stoel
ik zou haar echt een paar rottikken willen geven soms!!!!!! Grrr!!!!
een ander vernederen en zelf gaan lopen janken als iemand het woord kanker gebruiktquote:
dan ontvangt hij 10,000 voor in zijn kluisquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
Ciaoquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
Weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hij doet dit om ontstekingen te voorkomen, daarom nam hij ook ibuprofen tijdens het sokkel staan.quote:
dat leek even ja maar bleek het toch goed te hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:08 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik dacht dat Flip niet goed had geraden of kon hij nog een keer drukken?
Ik heb hier ook alleen maar gelezen, volgens mij had hij het goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:08 schreef Pablolaatje het volgende:
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:09 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Spuit 111 :-) thnx everybody, Flip dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Was afgesproken dat hij zou drukken, zodra hij weer kon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:08 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef knagsje het volgende:
Laura in de aanbieding6,99 op tell sell bij it's amazing Mike?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
be nice or go away
Ze slaapt alquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:09 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb FLAUWRA weer gebashed, mijn dag kan niet meer stuk!
Ik ga ook slapenTrusten iedereen!
ja jammer, Maik had nog zo'n guitige blik.quote:
Waarom kijk je dan naar Mo en niet naar Karim?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef Day het volgende:
OMG, Mo heeft het weer over haar favoriete onderwerp, MUTE!
eieren??quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:12 schreef Day het volgende:
OMG, Mo heeft het weer over haar favoriete onderwerp, MUTE!
FANTASTIIIIIIIISSCCHHHHHH !quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
6,99 op tell sell bij it's amazing Mike?
Aha! Tja ik zou ook ff eerst de site kunnen nalezen ;-)quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Flow3r het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/2341/Philip+is+aan+de+beurt
[ afbeelding ]
er mocht maar eén persoon drukken en omdat Sharon al gedrukt had voor Maik was Flip de tweede die bij de knop was, ze gingen gewoon de volgorde af van de drukkers, Flip kwam na Sharon , vandaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Aha! Tja ik zou ook ff eerst de site kunnen nalezen ;-)
Hier gaat het toch veel sneller en zeker ongecensureerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Aha! Tja ik zou ook ff eerst de site kunnen nalezen ;-)
moet eigenlijk ook gaan, mijn manneke ging al met een lang gezicht naar boven (zo van; "!@##$$% SST!##$@#%^6)quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef danilel het volgende:
[..]
moet eigenlijk ook gaan, mijn manneke ging al met een lang gezicht naar boven (zo van; "!@##$$% SST!##$@#%^6)
ze plaveid bij voorbaat het hele pad; Maik moet naar haar ouders en ze uitnodigen voor koffie, hij moet alle shit over zich heen krijgen en vast puin ruimen,hij mag niks lezen op internet want dat doen ze samen anders kan ze niks uitleggen enz enzquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Mo wil dat er iemand van Maik voor haar klaarstaat als ze vrijdag de studio verlaat.
Dat gaat dan niet Maik's zus zijn.
johanna dan maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef Day het volgende:
Mo wil dat er iemand van Maik voor haar klaarstaat als ze vrijdag de studio verlaat.
Dat gaat dan niet Maik's zus zijn.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef danilel het volgende:
nou, dus een teken voor mij om afscheid te nemen van jullie
See you later alligator!![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:15 schreef danilel het volgende:
[..]
moet eigenlijk ook gaan, mijn manneke ging al met een lang gezicht naar boven (zo van; "!@##$$% SST!##$@#%^6)
hoezo dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef Day het volgende:
Maar Karim en Gerard beginnen Lau en Mo nu door te krijgen? Mooi!
ja mooi hequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef Kwaliteit het volgende:
wat zijn ze in godsnaam aan het doen op cam 1 en 2?
nieuw soort streamlock?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef Kwaliteit het volgende:
nieuw soort streamlock?
Tja, 't is triest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze plaveid bij voorbaat het hele pad; Maik moet naar haar ouders en ze uitnodigen voor koffie, hij moet alle shit over zich heen krijgen en vast puin ruimen,hij mag niks lezen op internet want dat doen ze samen anders kan ze niks uitleggen enz enz
Leuker dan zo'n oog toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:17 schreef Kwaliteit het volgende:
nieuw soort streamlock?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Moet ik mijn streams weer aandoen...?
Dussss, Mo moet er gewoon als eerste uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze plaveid bij voorbaat het hele pad; Maik moet naar haar ouders en ze uitnodigen voor koffie, hij moet alle shit over zich heen krijgen en vast puin ruimen,hij mag niks lezen op internet want dat doen ze samen anders kan ze niks uitleggen enz enz
nee maik moet eerst van haar, want ze kan het niet aan om als eerste haar ouders onder ogen te komen ( heeft ze letterlijk gezegd)quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, 't is triest.
En volgens mij zou ze nog het liefst als 1e eruit willen, want als Maik eerder weggaat, heeft ze natuurlijk totaal geen controle meer.
Mee eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dussss, Mo moet er gewoon als eerste uit.![]()
Lol, vandaar dat ze dit zo moeilijk trekt, ze kan niet konkelen over wie er genomineerd gaat worden...quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee maik moet eerst van haar, want ze kan het niet aan om als eerste haar ouders onder ogen te komen ( heeft ze letterlijk gezegd)
Mo heeft gevraagd te wachten om het samen te doen anders kunnen ze elkaar geen uitleg gevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef suzi1 het volgende:
mag maik geen internet lezen na thuiskomst of overdrijven jullie he
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dussss, Mo moet er gewoon als eerste uit.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef suzi1 het volgende:
mag maik geen internet lezen na thuiskomst of overdrijven jullie he
Ik verbaas me elke keer weer meer als jij iemand uit het huis quote.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo heeft gevraagd te wachten om het samen te doen anders kunnen ze elkaar geen uitleg geven
Ze hebben het er meerdere keren over gehad dat het beter is als Maik eerder gaat. (in dat verband noemde Maik ook al Sofia als een voorbeeld van hoe je er ook uit kunt, iets wat hij ook echt lijkt te willen)quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, 't is triest.
En volgens mij zou ze nog het liefst als 1e eruit willen, want als Maik eerder weggaat, heeft ze natuurlijk totaal geen controle meer.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik verbaas me elke keer weer meer als jij iemand uit het huis quote.
Nogmaals: Dat méén je niet!
ja, zegt ze toch zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik verbaas me elke keer weer meer als jij iemand uit het huis quote.
Nogmaals: Dat méén je niet!
Dat mens heeft een naam hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef suzi1 het volgende:
dus die smegmahoea heeft nu al heel zijn levenslijn uitgestippeld?!
Dat mens heeft een naam hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:18 schreef danilel het volgende:
ow w8 er zijn streams die het nog wel doen!!
nog ff kijken (hoezo verslaafd)
Oh,hij mag het allemaal op gaan lossen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee maik moet eerst van haar, want ze kan het niet aan om als eerste haar ouders onder ogen te komen ( heeft ze letterlijk gezegd)
dus zie ik liever dat Mo als eerste gaat ja
Ben jij de vriendin van Stranger?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef suzi1 het volgende:
Neuh,....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:23 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Ben jij de vriendin van Stranger?
zeem jij de ramen van je psychquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:23 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
ben jij die afgegleden psychiater?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:23 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Oh,hij mag het allemaal op gaan lossen?![]()
Nou, van mij mag tie. En dan lekker daten met Johanna en na 2 weken een videootje voor haar inspreken: Lieve Mo, het was niet mijn intentie, maar ik ben weer verliefd op Johanna.
Dan hebben we de 1e zelfmoord op tv!
Neem vrijquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk dat ze nog een opdracht krijgen, maar ik moet werken morgen
Nee, de regie is haar echt volledig uit handen genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, vandaar dat ze dit zo moeilijk trekt, ze kan niet konkelen over wie er genomineerd gaat worden...
heb je verkeerd verstaan hij zei Streamersquote:
[alexmode]geintjuh[/alexmode]quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, de regie is haar echt volledig uit handen genomen.
Ow dat is minderquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk dat ze nog een opdracht krijgen, maar ik moet werken morgen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:27 schreef Stranger1977 het volgende:
Is de opdracht,... Wie het eerste slaapt? Dat wint die lantaarnpaal
Hoe moet dat nu als Jo en Mo eruit zijn? Hoe moet jij jezelf dan afreageren??quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
met die pleuriskop tussen een bankschroef douwe please.....
Moe waarvan?? Dr nek uitsteken?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:27 schreef Day het volgende:
Zo, Lau gaat gauw slapen. Die is zo moe, heeft zich ech kapot gestreden vandaag.
Ik zeg het niet voor niks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
soms is ze zo labiel bezig dat ik haar er nog voor aan zie ook
dan heb ik dat volgescheten palingvel nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu als Jo en Mo eruit zijn? Hoe moet jij jezelf dan afreageren??
Ietsje meer voordeel dan jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik hoef pas om negen uur te beginnenIs dat meer?
Nou ja, vol...quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan heb ik dat volgescheten palingvel nog
7 hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik hoef pas om negen uur te beginnenIs dat meer?
ik heb besloten dat jo mag blijvenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat ze slim genoeg is om het naast zich neer te leggen, het zijn tenslotte maar letters op een scherm, als je de pc uit laat zijn ze verdwenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg het niet voor niks.
[flipmode] In elk grapje zit een kern van waarheid.[/flipmode]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben jij die afgegleden psychiater?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Yep. Een uur lang op de rode bank zitten zonder te slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef willllll het volgende:
heeft laura al een uithoudingsproef of zoiets moeten doen?
Die doet ze nu weeerquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef willllll het volgende:
Ja een heel uur rechtop zittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef willllll het volgende:
correctie. palingvel moet er eerst uit en dan mag psoriasje wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb besloten dat jo mag blijven
laura moet er na mo uit
ze is afgelopen nacht opgebleven om de standbeelden te verzorgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef willllll het volgende:
Met gesnurk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is afgelopen nacht opgebleven om de standbeelden te verzorgen
ze is afgelopen nacht opgebleven gaan liggen naast de standbeelden te verzorgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
streamlocksquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef b_engeltje het volgende:
nog een opdracht? ik zi alleen karim en laura in bed liggen en de andere streams heb ik de keuken in beeld?
datquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef lentebloem het volgende:
Laura was vannaccht toen ik ging slapen de enige die nog wakker was en Gerard en Karim steunde en verzorgde dat was rond 4.30 onze tijd dus ja die zal best wel moe
ik bedoel dat ze zelf wat moest doen vannacht lag ze ook de meeste tijd in bedquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef lentebloem het volgende:
Laura was vannaccht toen ik ging slapen de enige die nog wakker was en Gerard en Karim steunde en verzorgde dat was rond 4.30 onze tijd dus ja die zal best wel moe
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
correctie. palingvel moet er eerst uit en dan mag psoriasje weg
Karim kan ik me voorstellen, Lauwra niet, dat luie stuk verdriet voert geen zak uit en is der nest niet uit te branden......quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef b_engeltje het volgende:
nog een opdracht? ik zi alleen karim en laura in bed liggen en de andere streams heb ik de keuken in beeld?
Die hadden constant camera's op zich, en ze waren leuk. Pikte zij ook even een graantje mee van de camera'squote:Op dinsdag 12 april 2011 00:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja en? dat geldt daar voor iedereen, behalve Sharon lag de rest te pitten, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:31 schreef Mita het volgende:
[..]
Die hadden constant camera's op zich, en ze waren leuk. Pikte zij ook even een graantje mee van de camera's
Ja, en van thee maken wordt je compleet afgepeigerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat![]()
en ik was om 5 uur nog wakker en toen maakte ze thee
Yup, da's streamlock 3.0quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ow hebben zie die ook al van de keuken ...
Maar tussen elke handeling lag ze. Om weer bij te komen, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat![]()
en ik was om 5 uur nog wakker en toen maakte ze thee
yepquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
Maar tussen elke handeling lag ze. Om weer bij te komen, denk ik.
Jojanka blijft voor mij een compleet verpest botoxnest....quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:32 schreef snetje het volgende:
op dit moment kan ik Jo steeds meer pruimen en zakken Mo en Laura steeds verder de diepte in met hun kinderlijk gedrag ....
Kan vermoeiend zijn hoor,water koken en theezakkie op en neer halen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, en van thee maken wordt je compleet afgepeigerd.
Ja en dan iets lichamelijk zwaars! Van minstens 8 uur anders staat ze genomineerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:32 schreef cindy11 het volgende:
Zou me rot lachen als Laura nu direct haar nest uit moet komen voor een opdracht
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:34 schreef Day het volgende:
Eh, is dat normaal? Haarlak in je haar spuiten voordat je gaat pitten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:34 schreef Day het volgende:
Eh, is dat normaal? Haarlak in je haar spuiten voordat je gaat pitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |