Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.quote:
ze zitten in een oude cos te kleppen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.
er waren inmiddels veel meer letters en ook cijfers die het niet meer dedenquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ze zitten in een oude cos te kleppen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Annelies-G het volgende:
Laura vind dit tot nu toe de 4 kutste dagen
OogkleppenOpGezwamquote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen. Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Ben er weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.
Blief ook wel bie die or mien wichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
ik ben er weer weg van....
ik ga slapen, weltrusten allemaal voor straks
Weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
aawwww wat is het toch een schatjequote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
truste meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
Hail goud, dij andere was ain olle...quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Blief ook wel bie die or mien wicht
truste!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
Stem beeindigde het spel, daardoor gelijkspel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
vraagje kom er net in....
Monique wilde plassen en toch gelijkspel? Joanna heeft toch gewonnen nu of niet?
Wat is de stand nu?
Hoe vaak ga je dit nog posten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen.
Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Ze moet echt worden opgenomen in een kliniekquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus die mo zit bijna in een psychose ,dat heel nederland over haar heen valt
Ik heb een dejavuquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen.
Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Nee ze waren na een uur klaar, gelijkspel 5 puntenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique wilde plassen en toch gelijkspel? Joanna heeft toch gewonnen nu of niet?
Wat is de stand nu?
de stem heeft na een uur bepaald dat het welletjes was en ze mochten stoppen, hoe de stand verder is weet ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is de stand nu?
Day ik zei het van de week al. Maar zou jij niet tijdelijk nachtmod willen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |