ja hoorde ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Hatseflats89 het volgende:
GRRR Wat zegt Laura nou?!?!?! "Dit had iedereen gekund"?!?!?!?!?!!1
ja inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Hatseflats89 het volgende:
Hou je vooral niet inquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja inderdaad.
Ik hou me maar in, wat ik wil gaan zeggen kan gewoon niet.
is toch ook zo?quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Hatseflats89 het volgende:
Maar desondanks opgegeven. Net als met de wormen, net als met de handboeien..quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
na 16 uur samen met karim sokkel te hebben gestaan...
I feel ya!quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja inderdaad.
Zeg zeg zegquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja inderdaad.
WAT!? Echt iemand moet daar haar eens flink de mond snoerenquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Hatseflats89 het volgende:
nou ik ben bang voor spinnen en als dat ding was gevuld met spinnen had ik er echt niet in gegaan!quote:
Ben ook bang voor een slapeloze nacht. Ik ga daarom maar duiken. Hoorde nog het lachje van Mo en daar krijg ik rillingen van en die zeikstem van Laura doet er ook geen goed aan. Laura vindt de week leuk maar de teamleden niet. Brrrrr.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Sonera het volgende:
het ergste aan deze missie vind Mo dat ze nu moet gaan douchen..
Geer had t niet gedaan denk ik.. Ik trouwens ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nou ik ben bang voor spinnen en als dat ding was gevuld met spinnen had ik er echt niet in gegaan!
Sommige mensen zijn bang voor wormen en maden dus die zouden dat ook echt niet doen hoor!
Zoals ik al eerder zei, die gladde aal glibbert overal tussendoor. En maar commentaar leveren. Ze lag niet in die bak, ze stond niet op die paal, ze verzorgt haar eigen broodje de gore ego. Geef haar nou morgen maar een écht ranzige opdracht. Ze heeft nog wat goed te maken van haar vorige missie. Die haar "vriendje" een exit kosttequote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Laura; dit had iedereen wel gekund, slaat helemaal nergens op
quote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Sonera het volgende:
het ergste aan deze missie vind Mo dat ze nu moet gaan douchen..
Trustenquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Blackprinces het volgende:
lau wordt zo sjaggerijnig...iedereen zit elkaar op te fokken.
Nou als iemand opfokt is zij het wel.
Ik ga naar bed, voor ik hier een ban ga krijgen
Tot morguhhhhhhhhhhh
wat zou ik dat graag zien, dat ze de zwaarste missie ooit krijgt.....quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, die gladde aal glibbert overal tussendoor. En maar commentaar leveren. Ze lag niet in die bak, ze stond niet op die paal, ze verzorgt haar eigen broodje de gore ego. Geef haar nou morgen maar een écht ranzige opdracht. Ze heeft nog wat goed te maken van haar vorige missie. Die haar "vriendje" een exit kostte
ze is ongesteld zekerquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Blackprinces het volgende:
lau wordt zo sjaggerijnig...iedereen zit elkaar op te fokken.
Nou als iemand opfokt is zij het wel.
Ik ga naar bed, voor ik hier een ban ga krijgen
Tot morguhhhhhhhhhhh
IId maar Jo verdiend ook wel kuddo'squote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo is een kanjer, die laat zich niet door een madenopdracht kisten
nou dat nou ook weer niet haha eMo staat toch nog echt wel ver bovenaan mijn irritatielijstquote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef AYLI het volgende:
Na al die weken me ontzettend geërgerd te hebben aan Mo ga ik d'r door Laura bijna nog leuk vinden ook.
Ja zag het ook hij draaide nog net zn kop niet omquote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zit ik dus godverdomme voor Piet Snot in die andere COS te reageren![]()
Baalt Lauw dat het WEER een remise is geworden? En waarom wou Flipsen Jo niet zoenen?
Al had ik een trapje moeten nemen(ben maar een klein ukkie) als ik daar had gezeten had ik haar strot al lang dicht geknepenquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
WAT!? Echt iemand moet daar haar eens flink de mond snoeren
Ik trek dat mens nou echt niet meer!
Wat?quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Stability het volgende:
gerard en karim hebben het ook al door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Bij mij ook maar lau heeft goed der best gedaan daarnet om bij veel mensen bovenaan te komenquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nou dat nou ook weer niet haha eMo staat toch nog echt wel ver bovenaan mijn irritatielijst
dat word dan K.I......falex kan dat nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze niet bezwangerd dan door haar ridder met zn witte swaard?
quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef bamby het volgende:
[..]
Al had ik een trapje moeten nemen(ben maar een klein ukkie) als ik daar had gezeten had ik haar strot al lang dicht geknepen
quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef knagsje het volgende:
flip wordt vermist.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ze niet bezwangerd dan door haar ridder met zn witte zwaard?
wij streamen ook elke dag ,vanaf het beginquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef waterkant het volgende:
ik ben geen fan van laura hoor, maar ik vind het gewoon lachwekkend worden hoe jullie je aan haar ergeren.
Wat zeggen ze dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Candyfreak het volgende:
Hebben Karim en Gerard het over Laura?
Ik ben ondertussen wel heel erg benieuwd hoe Alex hier nu naar kijkt? Nog steeds door een roze bril? Of zou hij die inmiddels afgezet hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, die gladde aal glibbert overal tussendoor. En maar commentaar leveren. Ze lag niet in die bak, ze stond niet op die paal, ze verzorgt haar eigen broodje de gore ego. Geef haar nou morgen maar een écht ranzige opdracht. Ze heeft nog wat goed te maken van haar vorige missie. Die haar "vriendje" een exit kostte
Gerard had het volgens mij over Mo..Seks op tv ving ik op..quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Candyfreak het volgende:
Hebben Karim en Gerard het over Laura?
flip wordt vermist.....Sharon? Of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10000000% roze brilquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Wolkje21 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel heel erg benieuwd hoe Alex hier nu naar kijkt? Nog steeds door een roze bril? Of zou hij die inmiddels afgezet hebben
vandaar dat ik Jo niet motquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
wij streamen ook elke dag ,vanaf het begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik was het wel.quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef waterkant het volgende:
ik ben geen fan van laura hoor, maar ik vind het gewoon lachwekkend worden hoe jullie je aan haar ergeren.
Laura is lievvvquote:
De charme van fokquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef waterkant het volgende:
Gerard vond het ongelofelijk dat Mo in die kist wilde plassen, zeker omdat ze zich al schaamt voor seks op tv. En ook dat ze dan volgende week zou denken:"Wat heb ik in godsnaam gedaan?!?!"quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sjit mis ik dat weer, heb de douche op tv kanaal met tadadaaaaaaaaaaaa JO
dat ze niet begrijpen waarom Mo alles zo negatief benaderd en steeds roept dat ze meer van zichzelf wil laten zien; plassen op tv en zo Geer zei; dit doet ze toch maar en ze heeft nog meer gewonnen is bloedfanatiek , ook de sex heeft ze laten zien dus hij begrijpt niet waarom ze nooit tevreden isquote:
ja dat is ook een van haar kwaliteitenquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
fijn dat laura ook weer ff helpt opruimen
Idd. Ze staat wat bij de douchende damesquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
idd dat ze zo fanatiek was en ook dat de stem kort daarop besloot het spel te stoppenquote:Geer zei, dat ze Mo moesten tegenhouden met dat plassen, staat ze daar ook nog om bekend, na de sex, zei Gerard. En ze heeft het niet in de gaten, totdat ze de filmpjes ziet hierna dit huis, zei Gerard
Jeweettoch, actiefste bewoner! Altijd behulpzaamquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Beste FaAlphons: na ruim 8 weken vindt Fok! het tijd om jou, Hummie en jullie hele team van stagiairs en stagiaires, die jullie waarschijnlijk betrokken hebben bij een illegaal loonbedrijf voor Poolse aspergestekers, eens in het zonnetje te zetten.
Daarom voor jullie een gepaste trofee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Heb em ff opgeslagen![]()
helpen flip en maik wel?quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
Uhm, hij begrijpt niet hoe iemand zo dom kan zijn om die dingen te doen waar ze zich een week later voor schaamt. Hij legde ook een link met Das Experiment. Ook maakte hij een zin niet af met "ten koste van anderen". Karim heeft het, instemmend, over je waardigheid behouden (in een programma als SST)quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat ze niet begrijpen waarom Mo alles z negatief benaderd en steeds roept dat ze meer van zichzelf wil laten zien; Geer zei; dit doet ze toch maar en ze heeft nog meer gewonnen is bloedfanatiek , ook de sex heeft ze laten zien dus hij begrijpt niet waarom ze nooit tevreden is
Lesbisch?quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom staat die doos van een Sharon ook onder de douche? Zij heeft toch niet tussen de maden gelegen?
of flip, maik, sjerren dat wel doenquote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gewoon jaloezie en kutnijd. Dat zie je bij elke RLSquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef waterkant het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Darakka het volgende:
- Laura denkt dat Secret Story goed bekeken wordt..
- Laura denkt dat ze Miss Nederland is..
- Laura denkt dat ze goed ligt bij de kijkers..
- Laura denkt dat Alex op Schiphol staat te wachten..
- Laura denkt dat ze sexy is..
Dat is toch een mooi lijstje positieve gedachtesquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Darakka het volgende:
Ik ben alles behalve jaloers op Laura.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gewoon jaloezie en kutnijd. Dat zie je bij elke RLS
Je kunt ook negatieve trekjes van mensen zien zonder als kijker meteen helemaal eMo te worden. Laura is daar de afgelopen tijd best gul me geweest met die trekjes.quote:
yeah rightquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vies hè mo? Dat schone water...bah!quote:
Nou Alex staat zeker en vast op dr te wachten op Schiphol. Die is as we speak bezig zijn spullen te verkassen naar de boerderie van Lauwquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Darakka het volgende:
als dit de waardigheid van Mo is , is het toch goed?quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Ifa het volgende:
[..]
Uhm, hij begrijpt niet hoe iemand zo dom kan zijn om die dingen te doen waar ze zich een week later voor schaamt. Hij legde ook een link met Das Experiment. Ook maakte hij een zin niet af met "ten koste van anderen". Karim heeft het, instemmend, over je waardigheid behouden (in een programma als SST)
Ben jij Alex?quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat is toch een mooi lijstje positieve gedachtes![]()
![]()
flip wordt vermist.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat klopt ook allemaal! hahaquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Darakka het volgende:
gedeeltelijk gehuurde varkensstalquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou Alex staat zeker en vast op dr te wachten op Schiphol. Die is as we speak bezig zijn spullen te verkassen naar de boerderie van LauwDaarom zit ie ook niet op Twitter.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou Alex staat zeker en vast op dr te wachten op Schiphol. Die is as we speak bezig zijn spullen te verkassen naar de boerderie van LauwDaarom zit ie ook niet op Twitter.
Laura denkt? Mwoa.. Laura waait alles aan.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Darakka het volgende:
ze is gewoon sexueel gefrustreerd.........die vallen allemaal op Jo en Lau...quote:
Aandachtquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom staat die doos van een Sharon ook onder de douche? Zij heeft toch niet tussen de maden gelegen?
Ik ben het helemaal met de drie muquitos eensquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als dit de waardigheid van Mo is , is het toch goed?
sharon zegt nu ook: ze gaan je anders alleen herinneren als dat meisje dat in de bak pieste en zo is het toch mooi opgelost
ben jij het grootste voorbeeld van nietwaar.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Angstzweetquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef trollie67 het volgende:
Morgen met grote letters in het dagblad:duizend maden overleden door rottende kut en alcoholvergiftiging
alles achterop zn fietsje, want hij is niet lid van de anwb , rijdt dus geen auto, tenzij hij gereden word in een auto van eeeeeen van zn honderden vrienden....dan kost het hem ook geen benzinequote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OMG dat is pas eng, hij is echt vast al aan het pakken
Wedden van nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef trollie67 het volgende:
Morgen met grote letters in het dagblad:duizend maden overleden door rottende kut en alcoholvergiftiging
Gewoon, weer lantaarnpaalquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef Darakka het volgende:
Laura is op dit moment een handdoekhouder, ik ben benieuwd wat ze straks is..
ja bij iedere rls inddquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is gewoon sexueel gefrustreerd.........die vallen allemaal op Jo en Lau...
Sterker nog, ze dacht dat het een vis was.quote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef bull1966 het volgende:
laura wist na al dat gelebber van Faalex die tong eerder vanmiddag niet eens te herkennen
quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Sterker nog, ze dacht dat het een vis was.
hey een mensenkennerquote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ben jij het grootste voorbeeld van nietwaar.
Leg uit..quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ben jij het grootste voorbeeld van nietwaar.
dat was wel begrijpelijk want het rook er naar visquote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Sterker nog, ze dacht dat het een vis was.
Ik laat me er niet over uit wie ik lief vind of niet. Ik bekijk elke bewoner en heb daar een oordeel over maar hou die voor me, zoals het een goede glazenwasser betaamt. Om om de objectiviteit te bewaren ga ik niet mee met welke meute dan ook. Ik was ramen, wat de observatie van datgene wat zich achter het glas ten goede komt en geniet daarvan, zonder stemming te maken bij de mede-glazenwassresquote:
Ik durf te beweren dat dt jou ook niet lukt. de meeste hier weten niet eens hoe zo;n ding er uit zietquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef bull1966 het volgende:
laura wist na al dat gelebber van Faalex die tong eerder vanmiddag niet eens te herkennen
Gaar ze nog wat dropjes uitdelen...quote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef Darakka het volgende:
Laura is op dit moment een handdoekhouder, ik ben benieuwd wat ze straks is..
LOLquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef bull1966 het volgende:
Sterker nog, ze dacht dat het een vis was
maar ikke wel....ex was slager hequote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat dt jou ook niet lukt. de meeste hier weten niet eens hoe zo;n ding er uit ziet
quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Ik laat me er niet over uit wie ik lief vind of niet. Ik bekijk elke bewoner en heb daar een oordeel over maar hou die voor me, zoals het een goede glazenwasser betaamt. Om om de objectiviteit te bewaren ga ik niet mee met welke meute dan ook. Ik was ramen, wat de observatie van datgene wat zich achter het glas ten goede komt en geniet daarvan, zonder stemming te maken bij de mede-glazenwassres
Maar hij moet dan ook inbreken want hij heeft geen sleutels of zal hij die stiekem gejat hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef Stability het volgende:
[..]
alles achterop zn fietsje, want hij is niet lid van de anwb , rijdt dus geen auto, tenzij hij gereden word in een auto van eeeeeen van zn honderden vrienden....dan kost het hem ook geen benzine
dappere ridders graven een gat...en komen zo binnen...alex kan dat welquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Maar hij moet dan ook inbreken want hij heeft geen sleutels of zal hij die stiekem gejat hebben?
die zit iedere rls met een dildo op oma's stoel zichzelf te bevredigen bij gebrek aan liefhebbers...triest verlept gevalletjequote:
Maak je geen illusiesquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee dank je anders claim je mijn kut dadelijk nog.
Hij is ridder! Hij heeft geen sleutel nodig! Hij heeft immers een zwaardquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Maar hij moet dan ook inbreken want hij heeft geen sleutels of zal hij die stiekem gejat hebben?
ik eet echt niet wat een ander al in zn bek heeft gehad , dus neequote:
dit vind ik dus veel irritanterquote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Mita het volgende:
De Moshow begint weer, nu over hoe geweldig ze is
Je eet wel eieren? Die komen uit een kont, weet je dat?quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ik eet echt niet wat een ander al in zn bek heeft gehad , dus nee
Tongel jij niet dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Stability het volgende:
[..]
*dood*quote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je eet wel eieren? Die komen uit een kont, weet je dat?
Eitje welquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Stability het volgende:
[..]
nee geef mij maar een eitje LOLquote:en lekker zo"n kalfstongetje
grrrrrrrrrrrrrrr hahahahahaha kheb net toevallig gevulde eieren op hahahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
val alleen op mooie bloempotten zonder theezakjes.
ik ben maar alleen............snikquote:
Ohquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel moet bewegen. Ligt ze morgen weer een hele dag in dr nest!quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef Darakka het volgende:
Ah! Laura is momenteel een mokkenhouder!
Nooit boven je macht willen tillenquote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
val alleen op mooie bloempotten zonder theezakjes.
Ligt ze zoiezo welquote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel moet bewegen. Ligt ze morgen weer een hele dag in dr nest!
quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Hatseflats89 het volgende:
Bewoners... Geef allemaal Monique een paar tikken op haar rotsmoel in de hoop haar "normaal" te maken
pissen in de bak, mensonwaardig gedragquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Barb_ het volgende:
Had iemand verstaan waar Gerard Joanna voor had willen beschermen? Als dat was gebeurt?
Tss, onder een hoop gezeur en gepiep, ik moet plassen, niet drinken is onmenselijk..... Zij is geweldig en de rest niet, dat er een paar mannen ik weet niet hoe lang op een sokkel hebben gestaan is bijzaak...quote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Flow3r het volgende:
Mo is blij dat ze dit voor de anderen kon doen en dat ze de kans kreeg zichzelf te laten zien
In der broek plassenquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Barb_ het volgende:
Had iemand verstaan waar Gerard Joanna voor had willen beschermen? Als dat was gebeurt?
Lijkt me dan fijn, heb je d'r ook geen last van, tenzij je een fan van Laura bent en haar in actie wil zien.quote:Op maandag 11 april 2011 23:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel moet bewegen. Ligt ze morgen weer een hele dag in dr nest!
Thanks!quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef danilel het volgende:
[..]
pissen in de bak, mensonwaardig gedrag
dat ging om Mo die wilde gaan piesen tussen de maden, Geer vindt dat je altijd je waardigheid moet behoudenquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Barb_ het volgende:
Als ze moest plassen, dan hadden ze haar dat niet in die kist laten doen, blablaquote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Barb_ het volgende:
theezakjes til je je geen breuk aan.quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nooit boven je macht willen tillen
Als ze had aangegeven in die kist te willen plassen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Barb_ het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef cindy11 het volgende:
Hoop dat ze nog een vette opdracht krijgen....
Laura en actie in één zinquote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lijkt me dan fijn, heb je d'r ook geen last van, tenzij je een fan van Laura bent en haar in actie wil zien.
Het afmaken van een opdracht?quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Barb_ het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kun je dat ff een dag bijhouden ?
haha ja speciale opdracht: Wat is Laura????
Denk dat de lau fans wel weten dat ze dat never nooit niet hoeven te verwachten.. Lau in actiequote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Lijkt me dan fijn, heb je d'r ook geen last van, tenzij je een fan van Laura bent en haar in actie wil zien.
Ik kan er geen oordeel over geven, maar ik neem het graag van je aanquote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
theezakjes til je je geen breuk aan.
Zou leuk zijn maaar denk fat wat Geer al zei ... rode bank en een eind scream ...voor de showquote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef cindy11 het volgende:
ghehehequote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef Darakka het volgende:
Kunnen we Lantaarnpaal nog ff bashen? Gebeurd toch nog te weinig..
Zeker voor de streamers zei Mo netquote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef cindy11 het volgende:
Ik ook!quote:Op maandag 11 april 2011 23:49 schreef cindy11 het volgende:
wat zei ze?quote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
oei wat verlult jo zich zeg....sanctie van de stem NUUUUUUU
wat zei ze dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
Wat zei ze dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
Jo en sanctiequote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
Flauwe soepstengel, geef dr een tutje dan heeft ze iets te sabbelen, zoeits ?quote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef Darakka het volgende:
Kunnen we Lantaarnpaal nog ff bashen? Gebeurd toch nog te weinig..
wat zei ze?quote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
ze had bij de stem gevraagd om een battle met Mo omdat ze verloren had van Mo met worstelen......quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze had bij de stem gevraagd om een battle met Mo omdat ze verloren had van Mo met worstelen......
ach dat verbaast me niks, die krijgt alles waar ze om vraagtquote:Op maandag 11 april 2011 23:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze had bij de stem gevraagd om een battle met Mo omdat ze verloren had van Mo met worstelen......
Dan had Jo dus weer verloren...quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Flow3r het volgende:
Geer en Jo hadden Mo er uit getrokken als ze was gaan piesen in die bak
Waar zijn dr breispullen eigenlijk?? Heeft ze de sjaal voor stemmetje al klaar?quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ach dat verbaast me niks, die krijgt alles waar ze om vraagt
En terecht toch.quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Flow3r het volgende:
hahaha nee geloof het nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waar zijn dr breispullen eigenlijk?? Heeft ze de sjaal voor stemmetje al klaar?
quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Flow3r het volgende:
denk dat sharon al verder is met haar breiwerkjequote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waar zijn dr breispullen eigenlijk?? Heeft ze de sjaal voor stemmetje al klaar?
S? dat houd in? :$quote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die is dr S aan het schoonspoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |