ja hoorde ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Hatseflats89 het volgende:
GRRR Wat zegt Laura nou?!?!?! "Dit had iedereen gekund"?!?!?!?!?!!1
ja inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Hatseflats89 het volgende:
Hou je vooral niet inquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja inderdaad.
Ik hou me maar in, wat ik wil gaan zeggen kan gewoon niet.
is toch ook zo?quote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Hatseflats89 het volgende:
Maar desondanks opgegeven. Net als met de wormen, net als met de handboeien..quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
na 16 uur samen met karim sokkel te hebben gestaan...
I feel ya!quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja inderdaad.
Zeg zeg zegquote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja inderdaad.
WAT!? Echt iemand moet daar haar eens flink de mond snoerenquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Hatseflats89 het volgende:
nou ik ben bang voor spinnen en als dat ding was gevuld met spinnen had ik er echt niet in gegaan!quote:
Ben ook bang voor een slapeloze nacht. Ik ga daarom maar duiken. Hoorde nog het lachje van Mo en daar krijg ik rillingen van en die zeikstem van Laura doet er ook geen goed aan. Laura vindt de week leuk maar de teamleden niet. Brrrrr.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Sonera het volgende:
het ergste aan deze missie vind Mo dat ze nu moet gaan douchen..
Geer had t niet gedaan denk ik.. Ik trouwens ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
nou ik ben bang voor spinnen en als dat ding was gevuld met spinnen had ik er echt niet in gegaan!
Sommige mensen zijn bang voor wormen en maden dus die zouden dat ook echt niet doen hoor!
Zoals ik al eerder zei, die gladde aal glibbert overal tussendoor. En maar commentaar leveren. Ze lag niet in die bak, ze stond niet op die paal, ze verzorgt haar eigen broodje de gore ego. Geef haar nou morgen maar een écht ranzige opdracht. Ze heeft nog wat goed te maken van haar vorige missie. Die haar "vriendje" een exit kosttequote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Laura; dit had iedereen wel gekund, slaat helemaal nergens op
quote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Sonera het volgende:
het ergste aan deze missie vind Mo dat ze nu moet gaan douchen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |