quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hadden dr ouders maar n remise afgeroepen voordat ze verwekt werd...
is ook bedoelt als actie tegen Mo ben team Screamers!quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar heb je Joanna niet mee hoor, maar pannenkoeken daarentegen...
Die wil ook zienquote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is er ook een filmpje van laura als ze aan het dansen is op het nummer van Jop (jij bent de zon)?
nee das onze fantasiequote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
nou kom op met die spinnen ....was het al zeker trouwens dat er spinnen bijkomen?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Blackprinces het volgende:
Oke nou wil ik het 1 keer zeggen
Hou je klere smoel nou eens laura
ic......jammer, want ik vind dit echt niet eng...ze verdienen veel meer ellende !quote:
Nee, maar ik zet mn kluisinhoud erop in !quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
nou kom op met die spinnen ....was het al zeker trouwens dat er spinnen bijkomen?
ze is aan Nederland aan het laten zien wat voor Bikkel het is... eindelijkquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Hatseflats89 het volgende:
Wat zit eMo nou steeds smerig te doen
Ze doet altijd smerigquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Hatseflats89 het volgende:
Wat zit eMo nou steeds smerig te doen
Mo noemde het 16 uur op die sokkel serieus bovenmenselijk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter heeft recpect voor Jo en Mo ik vind dat ze dat hier mee nog niet echt hebben verdient...
Dit dus...quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter heeft recpect voor Jo en Mo ik vind dat ze dat hier mee nog niet echt hebben verdient...
als er spinnen komen legt zij ze er wel ff in voor moquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
vertel wat zeg laura ? ik wil me irriteren
Nou voor Jo heb ik meer respect want die doet zonder mokken de battlesquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Nou als "de screamers" winnen dan zou het nog best kunnen als je nu naar de poll kijkt.quote:
Niks maar als ik haar al ziequote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zegt/doet ze? Ik zie alleen een halfdooie Jo op de streams
quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als er spinnen komen legt zij ze er wel ff in voor mo
Man zij en opstaan om wat te doen...not gonna happen
Ja over twee dagen wil ik bezt recept voor ze hebben!quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Dit is nog niks. Liggen ze er nou al 2 dagen, dan wel
Nou, Mo dr ouders kunnen weer trots op haar zijnquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Ze zit alleen maar te zeiken, en dan op die monotone ZEIKSTEM.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zegt/doet ze? Ik zie alleen een halfdooie Jo op de streams
Haha wat n heldquote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
hahaha karim zegt..die rooie zijn het lekkerst...lekker krokant![]()
met haar schat en lieverd.quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze zit alleen maar te zeiken, en dan op die monotone ZEIKSTEM.
Heeft iemand niet tape voor haar mond dicht te plakken?quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
laura ! piepende cavia ga op die bank liggen jij, hij is lang zat voor je !!!! en hou je waffel eens dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |