quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hadden dr ouders maar n remise afgeroepen voordat ze verwekt werd...
is ook bedoelt als actie tegen Mo ben team Screamers!quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Daar heb je Joanna niet mee hoor, maar pannenkoeken daarentegen...
Die wil ook zienquote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Is er ook een filmpje van laura als ze aan het dansen is op het nummer van Jop (jij bent de zon)?
nee das onze fantasiequote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
nou kom op met die spinnen ....was het al zeker trouwens dat er spinnen bijkomen?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Blackprinces het volgende:
Oke nou wil ik het 1 keer zeggen
Hou je klere smoel nou eens laura
ic......jammer, want ik vind dit echt niet eng...ze verdienen veel meer ellende !quote:
Nee, maar ik zet mn kluisinhoud erop in !quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
nou kom op met die spinnen ....was het al zeker trouwens dat er spinnen bijkomen?
ze is aan Nederland aan het laten zien wat voor Bikkel het is... eindelijkquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Hatseflats89 het volgende:
Wat zit eMo nou steeds smerig te doen
Ze doet altijd smerigquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Hatseflats89 het volgende:
Wat zit eMo nou steeds smerig te doen
Mo noemde het 16 uur op die sokkel serieus bovenmenselijk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter heeft recpect voor Jo en Mo ik vind dat ze dat hier mee nog niet echt hebben verdient...
Dit dus...quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Iemand op Twitter heeft recpect voor Jo en Mo ik vind dat ze dat hier mee nog niet echt hebben verdient...
als er spinnen komen legt zij ze er wel ff in voor moquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
vertel wat zeg laura ? ik wil me irriteren
Nou voor Jo heb ik meer respect want die doet zonder mokken de battlesquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Nou als "de screamers" winnen dan zou het nog best kunnen als je nu naar de poll kijkt.quote:
Niks maar als ik haar al ziequote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zegt/doet ze? Ik zie alleen een halfdooie Jo op de streams
quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als er spinnen komen legt zij ze er wel ff in voor mo
Man zij en opstaan om wat te doen...not gonna happen
Ja over twee dagen wil ik bezt recept voor ze hebben!quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Dit is nog niks. Liggen ze er nou al 2 dagen, dan wel
Nou, Mo dr ouders kunnen weer trots op haar zijnquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Ze zit alleen maar te zeiken, en dan op die monotone ZEIKSTEM.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat zegt/doet ze? Ik zie alleen een halfdooie Jo op de streams
Haha wat n heldquote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
hahaha karim zegt..die rooie zijn het lekkerst...lekker krokant![]()
met haar schat en lieverd.quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze zit alleen maar te zeiken, en dan op die monotone ZEIKSTEM.
Heeft iemand niet tape voor haar mond dicht te plakken?quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
laura ! piepende cavia ga op die bank liggen jij, hij is lang zat voor je !!!! en hou je waffel eens dicht
Ze ligt ztil iz het niet goed al ze praat iz het ook niet goed...quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
laura ! piepende cavia ga op die bank liggen jij, hij is lang zat voor je !!!! en hou je waffel eens dicht
Jij snapt het!quote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja over twee dagen wil ik bezt recept voor ze hebben!
Al Mo die hele bak leeg eet wil ik ook bezt recept voor haar hebben...
quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
laura is zoooooooooooooo fakking irritant....ik denk niet dat er ooit een irritantere is geweest in een rls
ik lach zo hard nu om je tekstquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze ligt ztil iz het niet goed al ze praat iz het ook niet goed...
IK! Een hele rol!quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Heeft iemand niet tape voor haar mond dicht te plakken?
Wacht maar op de spinnen!quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef 38half het volgende:
[..]
Nou, Mo dr ouders kunnen weer trots op haar zijnWat een prestatie.
Mo vraagt, of ze het ongedierte kan eten als ze honger krijgt. Wat een mokkel, allemaal grootspraak.
Ik ga het niet meer trekken.
tape zat hier, ook een grote niet tang....die het wel doet , maar ja...zij portugal ..ik in het gooi....quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Heeft iemand niet tape voor haar mond dicht te plakken?
Nou af en toe komt eMo aardig in de buurtquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
laura is zoooooooooooooo fakking irritant....ik denk niet dat er ooit een irritantere is geweest in een rls
quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ha ha ik vind het eigenlijk wel erg knap hoe jullie Laura overal bij betrekken.quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze zit alleen maar te zeiken, en dan op die monotone ZEIKSTEM.
Zeiden ze tijdens BB5 ook van Nathaliequote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Stability het volgende:
Ja zo erg irriteert ze me! Ik zei al dat ik probeer er om heen te kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef waterkant het volgende:
[..]
Ha ha ik vind het eigenlijk wel erg knap hoe jullie Laura overal bij betrekken.
Zeker als je bedenkt dat ze de hele dag niets doet.quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef waterkant het volgende:
[..]
Ha ha ik vind het eigenlijk wel erg knap hoe jullie Laura overal bij betrekken.
ook heel irritant , maar anders...laura haalt bij mij het slechtste naar bovenquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Nou af en toe komt eMo aardig in de buurt
Tjaa, mizzchien mag je nog even lachen weet niet waneer mijn letter het weer gaat doen...quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik lach zo hard nu om je tekst
wel de juiste team indeling gebruiken danquote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou als "de screamers" winnen dan zou het nog best kunnen als je nu naar de poll kijkt.
Gerard22%
Joanna15%
Karim17%
Laura5%
Maik1%
Monique5%
Philip14%
Sharon21%
Die was nu weer net hilarischquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeiden ze tijdens BB5 ook van Nathalie
fout wanneer ze beweegt, fout wanneer ze niet beweegt, nooit goedquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Join the clubquote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ook heel irritant , maar anders...laura haalt bij mij het slechtste naar boven
Naat, daar was ik fan vanquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ja die was ook terrible inddquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kopieer dan eens even een s haha.quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa, mizzchien mag je nog even lachen weet niet waneer mijn letter het weer gaat doen...
Volgens mij heeft ze goeie instructies gehad van de stem hoe ze de kijkers nu voor zich moet winnen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind die Jo best te pruimen de afgelopen dagen
quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
fout wanneer ze beweegt, fout wanneer ze niet beweegt, nooit goed
zie je wel kan prima zonder die letter
echt hoor, ik ging zo hard lachen, moest het me man gaan uitleggen..quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa, mizzchien mag je nog even lachen weet niet waneer mijn letter het weer gaat doen...
ja dilemma...kwil ze er alledrie wel uit andersquote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Sonera het volgende:
maar kom op liever Mo dan Lau eruit toch? kick je Mo eruit krijg je Maik erbij!
ik ook, schaam je nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind die Jo best te pruimen de afgelopen dagen
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef 38half het volgende:
Ik trek Laura ook niet meer. Ik erger me rot aan dat mens. Word er gewoon agressief van, herken mezelf haast niet, hahah.
Ruudquote:
Eh oeps.quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel de juiste team indeling gebruiken dan
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Met de Z alz vervaning gaat het ook prima!
quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef mazaru het volgende:
Wij zijn op dit forum bijeen gekomen ....
[ afbeelding ]
Ja vindt ik ook...itt tot mijn gevoel bij Lau.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Doe dan ook een CH als vervanging voor de missende G'squote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
*dood*quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niks gezien, had ie een blauw/rood pak aan? Spiderman ?
ik begrijp je nog steedsquote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb precies hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef 38half het volgende:
Ik trek Laura ook niet meer. Ik erger me rot aan dat mens. Word er gewoon agressief van, herken mezelf haast niet, hahah.
Inderdaad ze doet niks en is vaak chagrijnig.quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja vindt ik ook...itt tot mijn gevoel bij Lau.
Die verdient het echt zo NIET om er in te blijven
Haalt ze morgen en overmorgen wel weer inquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Enyma het volgende:
Luira zal wel balen als ze niet in dr nest mag slapen vannacht
[ afbeelding ]
Ik dank uquote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
RuudJe hebt wederom een goede smaak voor wat betreft vrouwen
sharon moet al van haar gaan vragen of ze echt op de bank moeten blijven zittenquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Enyma het volgende:
nee echt? sjezusquote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon moet al van haar gaan vragen of ze echt op de bank moeten blijven zitten
Altijd toch?quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Blackprinces het volgende:
zo he he uitgelachen hier...
Lau wil naar der nest?
Ik ook. Ze vindt zichzelf zo geweldig met dr lange dunne lichaam en dr flaporen. Als je flaporen hebt moet je ze bedekken en niet nog zichtbaarder maken door je haar in een staart te doen. En dan heeft ze ook nog zo'n dikke prut onderlip. En ze is zogenaamd zo verliefd op dr ridderquote:
dat was helemaal een vuile vieze tyfushoe..........vieze voeten afvegen op de kussen van mennoquote:
Lui wicht! Niet dat ze het zelf gaat vragen!quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
blijf jij maar een week op die bank , mormel. laat gerard en karim maar een nachtje goed slapen in een bed...die hebben het nodig, jij nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Enyma het volgende:
Dat meen je niet?quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vond haar vannacht anders heel vrolijk en als enige van het team heel actief voor karimquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Inderdaad ze doet niks en is vaak chagrijnig.
Hoezo kan die luie zak dat niet zelf vragen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
Dan moet ze opstaanquote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hoezo kan die luie zak dat niet zelf vragen?
ja beetje jammer kom op het is een spel en je hoort bij de screamersquote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Day het volgende:
En maik is dus niet van plan om jo aan te moedigen.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik vond haar vannacht anders heel vrolijk en als enige van het team heel actief voor karim
ok , afschrapen en de prullenbak in met haar , hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat was helemaal een vuile vieze tyfushoe..........vieze voeten afvegen op de kussen van menno![]()
![]()
Niet eens 1 secquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef snetje het volgende:
de vraag is dus .. hoelang kan Mo zonder Maik
Ik kon haar ook wel pruimen hoor. Dat gestaar in spiegels van haar was hilarisch.quote:
net zomin als dat flip mo aan het aanmoedigen isquote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Day het volgende:
En maik is dus niet van plan om jo aan te moedigen.
Jij gaat een lau doenquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Urb het volgende:
Ben er weer weg van, nog ff P&W en/of 24/7 ziggo kanaal kijken. Streamze nog en Goodnight alvast!
Als ik Laura was geweest zou ik ook de hele dag verliefd op mezelf zijnquote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik ook. Ze vindt zichzelf zo geweldig met dr lange dunne lichaam en dr flaporen. Als je flaporen hebt moet je ze bedekken en niet nog zichtbaarder maken door je haar in een staart te doen. En dan heeft ze ook nog zo'n dikke prut onderlip. En ze is zogenaamd zo verliefd op dr ridderNou Lau is maar verliefd op 1 persoon en laat die persoon nou toevallig ook Laura heten.
sharon deed bijna alles......laura ging op en gegeven momentje een broodje voor zichzelf maken, toen sharon eten voor geer en karim maakte...laura lag alleen maar onder die blauwe berg....hoog opgetrokken knieen en deken tot dr kakenquote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik vond haar vannacht anders heel vrolijk en als enige van het team heel actief voor karim
Buiten het slapen heeft ze een goed karakter en prettige persoonlijkheid Grootste minpunt is het aanpappen met Voldemortquote:
Ken der niet andersquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon deed bijna alles......laura ging op en gegeven momentje een broodje voor zichzelf maken, toen sharon eten voor geer en karim maakte...laura lag alleen maar onder die blauwe berg....hoog opgetrokken knieen en deken tot dr kaken
Ben je dat nu al niet dan??quote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik Laura was geweest zou ik ook de hele dag verliefd op mezelf zijn
Iemand???quote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Darakka het volgende:
Ik zet net de streams aan, wat is precies de opdracht?
Hoelang liggen ze daar al in?? en hoelang moeten ze nog?
en die andere drie nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Roguee het volgende:
Naast dat Laura ontzettend passief is, kan ze soms ook ont-zet-tend bitcherig uit de hoek komen
Als ze allemaal broodjes gingen halen waren ze omgekomen in de broodjesquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon deed bijna alles......laura ging op en gegeven momentje een broodje voor zichzelf maken, toen sharon eten voor geer en karim maakte...laura lag alleen maar onder die blauwe berg....hoog opgetrokken knieen en deken tot dr kaken
Echt he dat mens! Niet als ze eten gaat maken gelijk vraagt of anderen ook iets willen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
eMo en Jo moeten in die kist met maden en wormen liggen net zolang tot 1 het opgeeft.quote:
Nou die past anders prima bij haarquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Buiten het slapen heeft ze een goed karakter en prettige persoonlijkheid Grootste minpunt is het aanpappen met Voldemort
Op mezelf? Nee hoorquote:
they're preparing for a brainwash........quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef iBenny het volgende:
Er is zich een heel nest aan het vormen in het hoekje bij Jo dr hoofd
ok dan heb ik andere streams gekeken zeker...quote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex had een hekel aan vetrandjes , vandaar dat ie op laura viel
let maar eens op als ze weer een ergens ligt....in de tuin, op de bank of in bed...ze wacht tot iemand iets te eten of drinken gaat halen, en dan vraagt ze meteen of ze voor haar dit of dat willen meenemenquote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Echt he dat mens! Niet als ze eten gaat maken gelijk vraagt of anderen ook iets willen.
Sharon doet het tenminste.
Het scheelt strax bij de inboedel kopen. Alleen een bed en een magnetron is voldoende.quote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nou die past anders prima bij haar
Breek me de bek niet losquote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Hatseflats89 het volgende:
Flow3r je bent geweldig!!! Flow3r heeft het filmpje van Aafke en Philip voor me gevonden! Dankje!!!!
was al eerder dan half 4quote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok dan heb ik andere streams gekeken zeker...
om half 4 sliep sharon
hier ergensquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Flashbox het volgende:
[..]
In het filmpjes topic: Foute party Deel 6
Nee joh, ik denk dat Laura echt heel sterk is. Alex laat gigantisch over zich heenlopen, zal niet werken samen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
gatverdamme . ik ben helemaal verbaasd dat jo er zo makkelijk mee omgaat trouwensquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik ook, maar wat mij betreft mag jo deze winnen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
[..]
gatverdamme . ik ben helemaal verbaasd dat jo er zo makkelijk mee omgaat trouwens
Idd, een van de weinige goede dingen die Jo heeft gedaan^O^quote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
[..]
gatverdamme . ik ben helemaal verbaasd dat jo er zo makkelijk mee omgaat trouwens
ja ik hoop het ook dit keerquote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat mij betreft mag jo deze winnen.
Ik gun mo totaal niks meer
Whahahaquote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef knagsje het volgende:
quote:
Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Hij houd van spareribs
Jo is gewoon een bikkel!quote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 11 april 2011 23:10 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
eMo en Jo moeten in die kist met maden en wormen liggen net zolang tot 1 het opgeeft.
Ze liggen er nu bijna een uur in.
mo moet plasje doen al...quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
Zie aan Jo' gezicht dat ze het al wel minder leuk begint te vinden... ben benieuwd of ze nog in paniek gaat raken ofzo en wanneer de Ztem het ze eenz wat moeilijker gaat maken...
quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
Zie aan Jo' gezicht dat ze het al wel minder leuk begint te vinden... ben benieuwd of ze nog in paniek gaat raken ofzo en wanneer de Ztem het ze eenz wat moeilijker gaat maken...
even met wat water en soda laten koken, weekt het wel losquote:
Dat kón, maar mocht nietquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef Hatseflats89 het volgende:
Is het al mogelijk de livestream op je telefoon te zien? haha
Echt? Kunnen ze niet met water gaan spelen daarquote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef mangalie het volgende:
Kau fluisterd niet het woord plassen zeggen want dan moet ze..Mo: ik moet plassen
I 2nd that !quote:
prima, ligt gewoon stil af te wachtenquote:
Echt hequote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat loopt laura nou te bitchen tegen sharon
Omdat dat stream 3 is en op 1 is Moquote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef VeryLost het volgende:
Waarom zie je alleen maar Jo op de tv en niet Mo?
Wordt ze weer eens voorgetrokken?
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
Moeten ze nou allemaal op de rode bank blijven?
Whaaaaaaaaaaaaat laura die wat doet?quote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat loopt laura nou te bitchen tegen sharon
Heb ziggo opstaan en lig lekker met mn ipadje in bed dus heb geen zin om de laptop erbij te nemenquote:Op maandag 11 april 2011 23:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Gewoon ook een stream aanzetten op je pc, ander op tv upc of ziggo
Jep, ben benieuwd wie het eezrt gaat zlapen op de bank..quote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
Moeten ze nou allemaal op de rode bank blijven?
huh? hoe zit jij op dit forum dan?quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Enyma het volgende:
[..]
Heb ziggo opstaan en lig lekker met mn ipadje in bed dus heb geen zin om de laptop erbij te nemen![]()
Bovendien vind ik jo een beter uitzicht dan mo, maar wilde ff weten of mo snel gaat opgeven
Als je bazerig en afzeikhumor sterk noemt...quote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat Laura echt heel sterk is. Alex laat gigantisch over zich heenlopen, zal niet werken samen.
ja indd...ze past alleen niet in die kistquote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef Day het volgende:
Dit had eigenlijk een geweldige opdracht geweest voor laura. Had ze eindelijk een geldige reden om dagen te liggen.
Je string zit te strakquote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaan we buitenlands praten? Mi piacono le lingue straniere
Gewoon met die browser, safari. Is wel andere lay out dan normaal met de laptop maar werkt superquote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
huh? hoe zit jij op dit forum dan?
Waar slaat dat op? Ze moet blij zijn dat zij niet in die bak hoeft te liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef 38half het volgende:
Laura, houdt je muil!!!! Ze vindt het geen eerlijke strijd omdat Mo vaker moet zeiken.
Laura is top!quote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef Mita het volgende:
Laura bah, bah, bah, bah wat een misselijk negatief wijf
Jo mag ook niet drinkenquote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef Hatseflats89 het volgende:
pfff eMo vind het weer eens onmenselijk dat ze niet mag drinken... Zij vind echt alles onmenselijk dat kreng
aaah ok tof haha vroeg het me afquote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef Enyma het volgende:
[..]
Gewoon met die browser, safari. Is wel andere lay out dan normaal met de laptop maar werkt super
als t aan mo ligt ook maar karim raad t afquote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef rico80 het volgende:
Leuke discussie dit of de fiscaal jurist even in haar broek wil pissen.. Tenminste als t aan lau ligt
quote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef Hatseflats89 het volgende:
pfff eMo vind het weer eens onmenselijk dat ze niet mag drinken... Zij vind echt alles onmenselijk dat kreng
Ow okequote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Enyma het volgende:
[..]
Heb ziggo opstaan en lig lekker met mn ipadje in bed dus heb geen zin om de laptop erbij te nemen![]()
Bovendien vind ik jo een beter uitzicht dan mo, maar wilde ff weten of mo snel gaat opgeven
En ze doen ALLES om HAAR op de proef te stellenquote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef Hatseflats89 het volgende:
Hij kan makkelijk praten aan de zijlijn. Voorlopig is hij de Koning van het Opgevenquote:
na 16 uur samen met karim sokkel te hebben gestaan...quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij kan makkelijk praten aan de zijlijn. Voorlopig is hij de Koning van het Opgeven
echt he pfff kan echt niet wachten tot zij eruit gepleurd is...quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Enyma het volgende:
[..]
En ze doen ALLES om HAAR op de proef te stellen
geer heeft gelijk dat ze dit over een jaar nog hoort dat ze ten eerste neukt op nationale tv e daarnaast in der broek zeikt geen goed beeldquote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij kan makkelijk praten aan de zijlijn. Voorlopig is hij de Koning van het Opgeven
Ze hoefde ook al niet op die paal te staan. Ze glibbert overal tussendoor die gladde aal.quote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Ze moet blij zijn dat zij niet in die bak hoeft te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |