Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.quote:
ze zitten in een oude cos te kleppen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.
er waren inmiddels veel meer letters en ook cijfers die het niet meer dedenquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ze zitten in een oude cos te kleppen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Annelies-G het volgende:
Laura vind dit tot nu toe de 4 kutste dagen
OogkleppenOpGezwamquote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen. Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Ben er weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.
Blief ook wel bie die or mien wichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
ik ben er weer weg van....
ik ga slapen, weltrusten allemaal voor straks
Weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
aawwww wat is het toch een schatjequote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
truste meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
Hail goud, dij andere was ain olle...quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Blief ook wel bie die or mien wicht
truste!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
Stem beeindigde het spel, daardoor gelijkspel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
vraagje kom er net in....
Monique wilde plassen en toch gelijkspel? Joanna heeft toch gewonnen nu of niet?
Wat is de stand nu?
Hoe vaak ga je dit nog posten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen.
Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Ze moet echt worden opgenomen in een kliniekquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus die mo zit bijna in een psychose ,dat heel nederland over haar heen valt
Ik heb een dejavuquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen.
Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Nee ze waren na een uur klaar, gelijkspel 5 puntenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique wilde plassen en toch gelijkspel? Joanna heeft toch gewonnen nu of niet?
Wat is de stand nu?
de stem heeft na een uur bepaald dat het welletjes was en ze mochten stoppen, hoe de stand verder is weet ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat is de stand nu?
Day ik zei het van de week al. Maar zou jij niet tijdelijk nachtmod willen worden.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Annelies-G het volgende:
Mo "was echt bang dat er spinnen zou komen" Laura: "ik had ze er echt ingegooid"
flipquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Pablolaatje het volgende:
Wie heeft het geheim van Joanna geraden?
Flipquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Pablolaatje het volgende:
bij mij ook nietquote:stomme quotes werken niet meer
JUp, Karim nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura wilde dat mo in der broekpiste he ??
Laura is een feeks!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Annelies-G het volgende:
Mo "was echt bang dat er spinnen zou komen" Laura: "ik had ze er echt ingegooid"
Flip natuurlijk, na al dat gesjoemel, gefluister en boekaanwijzen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Pablolaatje het volgende:
Ja, ik ook Coos, Waar zijn die blauwen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Day ik zei het van de week al. Maar zou jij niet tijdelijk nachtmod willen worden.
Ik word helemaal gestoord van die dubbele en soms wel driedubbele topics.
ik kan je een gag met spijkers erop lenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Hatseflats89 het volgende:
het draait weer allemaal om eMo
Ze heeft alles uitgezocht op Wikipedia, dat vrouwen sneller worden weggestemt en Karim moet maar begrijpen dat zij een grotere angst heeft voor de stoel
ik zou haar echt een paar rottikken willen geven soms!!!!!! Grrr!!!!
een ander vernederen en zelf gaan lopen janken als iemand het woord kanker gebruiktquote:
dan ontvangt hij 10,000 voor in zijn kluisquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
Ciaoquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
Weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 00:05 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik duik mn bed in.
Welterusten!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hij doet dit om ontstekingen te voorkomen, daarom nam hij ook ibuprofen tijdens het sokkel staan.quote:
dat leek even ja maar bleek het toch goed te hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:08 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik dacht dat Flip niet goed had geraden of kon hij nog een keer drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |