Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.quote:
ze zitten in een oude cos te kleppen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.
er waren inmiddels veel meer letters en ook cijfers die het niet meer dedenquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoet drinken over haar toetsenbord, ging plakken, de s deed het niet meer.
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ze zitten in een oude cos te kleppen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Annelies-G het volgende:
Laura vind dit tot nu toe de 4 kutste dagen
OogkleppenOpGezwamquote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gut gut wat een schande mogelijk in je broek plassen om een opdracht te winnen, dat is natuurlijk veel erger dan al die andere dingen. Als mensen je door de stront willen trekken doen ze het toch wel al doe je helemaal niets kijk maar naar Laura.
Ben er weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.
Blief ook wel bie die or mien wichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Had ik net gemeld, en Flower vroeg of iemand een nieuwe wilde openen, zij had lapo in de vorige COS, voor de goede orde.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
ik ben er weer weg van....
ik ga slapen, weltrusten allemaal voor straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |