abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95372308
Hee iedereen.

Ben m'n leven echt ff zat en ookal is het same old same old en zal men over 't algemeen denken van tsja, dat verhaal kennen we nu al.
Dit is m'n verhaal :

Ben een jongen van 19 jaar.

SCHOOL
Zit in 6 gymnasium en heb het heel druk met school.
Dit geeft heel veel stress en ik kan het gewoon niet meer aan,'' waarvoor doe ik dit?'' is een vraag die vaak naar boven komt. Van mij hoeft het niet..
Het is doelloes en zinloos.

VRIENDEN
Verder kwa vrienden.. Pff..
Ben een heel zachtaardig/eerlijk persoon, probeer altijd open te zijn, maar het blijft heel moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen, middelbare school leeft hier in groepjes waar je moeilijk in komt.
En mijn vriendengroepje bestaat uit een paar aardige kakkers. Het probleem is alleen dat ze me niet echt als vriend zien, op school doen ze vet chill, maar buitenschool spreken ze altijd met ze allen af en gaan ze samen op vakantie zonder mij. Ik deed echt alles zodat ze me zouden accepteren, sinds een maandje heb ik dit opgegeven.. Ik ga gewoon met ze om voor 't gemak, volgend jaar op de universiteit maak ik een nieuwe start.. Ik negeer gewoon t feit dat ik op school altijd alleen zit (vrienden groep van 5, tafels van 2, blijft dus altijd 1 persoon alleen : ik).
en dan komt t wel goed...

VROUWEN
Tsja, ik ben volgens mij best knap, zachtaardig, zeker geen macho-type.. En probeer gewoon mezelf te zijn.. Maar op de een of andere manier zoeken vrouwen toch altijd een macho-type..
Er komen zat meisjes op me af. zelfs paar keer mee uit gevraagd door meisjes, maar als ze me beter leren kennen, gaat t altijd mis.. Omdat ik nooit de stap durf te zetten naar bijv. 't zoenen, daarom heb ik ook nog nooit gezoend. en nu paar maanden terug ben ik erachter gekomen dat een heeel lief en knap en populair meisje mij leuk vind. Maar omdat ik niks ondernomen heb, heeft die mij ook laten zitten... Wat moet ik toch...
Als mijn leven zo door blijft gaan hoef het niet... Ik trek nergens plezier uit, niet uit intellectuele zaken (ik doe niks meer voor school, ga nu echt ff wat moeten doen om mn diploma te halen..) en ook niet uit sociale zaken... FOK school FOK vrienden en FOK vrouwen.
Allemaal onbetrouwbaar... Wispelturig.. Ene moment zijn ze je vrienden en vinden ze je leuk, andere moment laten ze je in de steek.

Ik zit hier niet eens meer mee, het is zoals het is...
maar het voelt gewoon allemaal zinloos.. Ik ben het leven gewoon echt zat..
Heeft iemand tips of een mening hierover?
Waarom kom ik nou nooit eens iemand tegen(man of vrouw), die mij mag voor wie ik ben, bij wie ik mn verhaal kwijt kan en van wie ik weet dat i me niet in de steek laat.
pi_95372533
en ik realiseer me dat ik in dit verhaal het probleem heel erg bij de mensen om me heen lijk te plaatsen, maar ik vraag me ook vaak genoeg af hoe ik zelf kan veranderen..
Doe echt me best, maar nederlanders lijken gwoon oppervlakkig...
Ik wil echt graag een diepgaande relatie met iemand..
Maar vrouwen lijken allemaal bitshy
en
mannen zijn ondanks hun directheid erg afstandelijk.. Ik Krijg niet zo makkelijk vrienden in deze samenleving
pi_95372552
Grow some balls man.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95372568
Je examen ff binnenslepen, als je dat gehad hebt voelt het gelijk goed.
En daarna nieuwe start, nieuwe kansen. Als je gaat studeren zul je genoeg nieuwe vrienden maken.
pi_95372596
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef DitBenIk91 het volgende:
(ik doe niks meer voor school, ga nu echt ff wat moeten doen om mn diploma te halen..) en ook niet uit sociale zaken... FOK school FOK vrienden en FOK vrouwen.

Misschien minder FOK!ken?
pi_95372700
@ stokstaart
Wat mot ik men zo'n opmerking... Ik kan echt wel tegen kritiek, maar leg 't dan tenminste uit...

Ik maak uit die opmerking alleen op dat je vind dat ik overdrijf en melodramatisch doe?
Maar ik ben er toevallig serieus over,
stel je zat in mijn situatie, kan je me uitleggen hoe jij dan zou handelen?
pi_95372721
Even snel doorgelezen hoor. Maar als je het op het vwo al zo zwaar hebt kan je natuurlijk ook de overstap naar havo/HBO maken.

Toon eens wat meer initiatief, je probeert je probleempjes in andermans schoenen te schuiven, maar eigenlijk ben jij gewoon de boosdoener (niet lullig bedoelt).
pi_95372808
Even serieus:

Waarschijnlijk ben je gewoon zo een laatbloeier. Je piekert teveel over dingen die er op dat moment weinig toe doen. School 6 vwo? Examens beginnen over een week of 4. Gewoon er voor zorgen dat je slaagt en genieten van de vakantie, nieuwe mensen ontmoeten. Gewoon uit je schelpje kruipen.
  maandag 11 april 2011 @ 23:51:28 #9
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95372860
Verander allereerst je instelling, als jij al niet positief kijkt naar al die dingen, zullen ze ook nooit positief worden.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_95372909
Je zegt zelf, universiteit/HBO kan toch nieuwe start worden? Haal het examen binnen en ga dan voor die nieuwe start in september
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_95372913
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even snel doorgelezen hoor. Maar als je het op het vwo al zo zwaar hebt kan je natuurlijk ook de overstap naar havo/HBO maken.

Toon eens wat meer initiatief, je probeert je probleempjes in andermans schoenen te schuiven, maar eigenlijk ben jij gewoon de boosdoener (niet lullig bedoelt).
ben nu aan 't eind van me jaar, dus dit moet ik gewoon afmaken anders is het zonde van al die andere jaren die ik in 't vwo gestopt heb...
Maar ik ben dan misschien de boosdoener, maar hoe dan?
Hoe kan ik me aanpassen zodat mensen meer contact zoeken dan alleen oppervlakkig?
''wat doe ik fout?'' is eigenlijk me vraag
pi_95372928
Het komt allemaal goed jongen. Ik snap dat je nu niet lekker in je vel zit, maar geloof me...als jij straks aan een nieuwe opleiding begint dan is dat de start van een heel nieuw hoofdstuk in je leven waar je met een frisse start kunt beginnen. Bedenk dat alles in je leven een rede heeft en dat je juist dingen leert door de situatie waar je nu in zit. Alles wat je nu ervaart een meemaakt neem je mee als les in de rest van je leven. Je moet nu gewoon even door de zure appel heen bijten...
En echt niet allen vrouwen zijn "bitchy". Er zijn genoeg leuke en mooie vrouwen die jou waarschijnlijk met veel plezier zullen nemen zoals je bent.
Je bevindt je nu eenmaal nog in een klimaat van middelbare scholieren die nog volop in ontwikkeling zijn en zich misschien niet met zaken bezighouden waar jij behoefte aan hebt.
Als je straks naar de universiteit gaat dan gaat het helemaal goed komen. Heb gewoon een positieve mindstate en wees vooral niet levensmoe!
pi_95372980
Ik merk trouwens op Fok! wel een enorm aantal van dit soort topics. Mensen van mijn leeftijd die hun leven niks vinden, er tegenop zien. Including me. op het moment dan.

Dus bedenk maar, er zijn er superveel die zo denken. En je moet maar bedenken dat er SOWIESO een betere tijd komt. Volgend jaar ga je naar de uni, dan word het allemaal anders..
  maandag 11 april 2011 @ 23:54:18 #14
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95373001
En je meent waarschijnlijk te veel dat het leven precies moet gaan zoals je jezelf wilt, probeer eens dingen over je heen en op je af te laten komen, en niet zoveel te piekeren hoe het beter kan.
pi_95373058
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

ben nu aan 't eind van me jaar, dus dit moet ik gewoon afmaken anders is het zonde van al die andere jaren die ik in 't vwo gestopt heb...
Hoe kan ik me aanpassen zodat mensen meer contact zoeken dan alleen oppervlakkig?
Als je je studie moet afbreken omdat het eigenlijk te zwaar is, heb je nog veel meer spijt. Kan je beter HBO gaan doen, zelf weten hoor.

je bent nog nooit verder in een relatie gegaan maar klaagt wel dan mensen oppervlakkig zijn? geen idee waar je dat dan op baseer. :'). Ga wat minder op zoek, je komt vast wel wat tegen. Niet iedereen heeft op zijn 19e al een diepgaande relatie hoor. De meesten zelfs niet.
pi_95373077
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef DitBenIk91 het volgende:
@ stokstaart
Wat mot ik men zo'n opmerking... Ik kan echt wel tegen kritiek, maar leg 't dan tenminste uit...

Ik maak uit die opmerking alleen op dat je vind dat ik overdrijf en melodramatisch doe?
Maar ik ben er toevallig serieus over,
stel je zat in mijn situatie, kan je me uitleggen hoe jij dan zou handelen?
Je stelt je enorm aan en je profileert jezelf als een gevoelige jongen, ben ik ook. Maar dan hoef je nog niet door te slaan in zelfmedelijden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95373110
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Als je je studie moet afbreken omdat het eigenlijk te zwaar is, heb je nog veel meer spijt. Kan je beter HBO gaan doen, zelf weten hoor.

je bent nog nooit verder in een relatie gegaan maar klaagt wel dan mensen oppervlakkig zijn? geen idee waar je dat dan op baseer. :'). Ga wat minder op zoek, je komt vast wel wat tegen. Niet iedereen heeft op zijn 19e al een diepgaande relatie hoor. De meesten zelfs niet.
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je stelt je enorm aan en je profileert jezelf als een gevoelige jongen, ben ik ook. Maar dan hoef je nog niet door te slaan in zelfmedelijden.
Wat deze 2 mannen zeggen is de waarheid.
  maandag 11 april 2011 @ 23:56:53 #18
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95373132
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Dat is nou juist de vraag die je niet moet stellen, en omdat jij waarschijnlijk een diepgaander persoon bent dan jouw omgeving, zoek dan is iets wat beter bij je past; een opleiding bijvoorbeeld.
pi_95373216
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
En je meent waarschijnlijk te veel dat het leven precies moet gaan zoals je jezelf wilt, probeer eens dingen over je heen en op je af te laten komen, en niet zoveel te piekeren hoe het beter kan.
Oke, laten we het is omdraaien.
Hoe kan het slechter gaan?
Niks in me leven maakt me gelukkig...
En ik zie niet hoe hier zo snel verandering in kan komen, totdat ik mezelf aanpas. Maar zou niet weten hoe,
Misschien moet ik een riscio nemen, gewoon een meisje uit vragen, maar ik neem geen risico's.. op 0 gebieden. omdat ik het eigenlijk opgegeven heb..
Net als dat als wanneer mijn 'vrienden' mij negeren het me oprecht niet meer dwarszit, dat is toch raar?!!!
Er tegen in gaan zou me alleen maar ongelukkiger maken denk ik... Meisjes mee uit vragen zal mn zelfvertrouwen misschien deuken en tegen mn vrienden ingaan zal toch geen zin hebben
pi_95373283
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

En ik zie niet hoe hier zo snel verandering in kan komen, totdat ik mezelf aanpas. Maar zou niet weten hoe,
Misschien moet ik een riscio nemen, gewoon een meisje uit vragen, maar ik neem geen risico's.. op 0 gebieden. omdat ik het eigenlijk opgegeven heb..
Net als dat als wanneer mijn 'vrienden' mij negeren het me oprecht niet meer dwarszit, dat is toch raar?!!!
Er tegen in gaan zou me alleen maar ongelukkiger maken denk ik... Meisjes mee uit vragen zal mn zelfvertrouwen misschien deuken en tegen mn vrienden ingaan zal toch geen zin hebben
Komt er ook neer dat je geen initiatief wil tonen, maar wel verwacht dat anderen dat doen. En ondertussen maar klagen dat mensen zo oppervlakkig zijn. Eerlijk gezegd ben jij degene hier die een oppervlakkige indruk maakt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:00:30 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95373324
Je wil gewoon wat voelen? Voel dan eens hoe het is om te falen (meisjes), dan kom je erachter dat op je bek gaan nog niet eens zo'n drama is. En wie weet, misschien voel je ook hoe het is om niet te falen. Vrienden; inderdaad uni/andere omgeving is ideaal om jezelf opnieuw uit te vinden, in jouw geval zou ik misschien proberen om in een studentenvereniging te komen, instant buddies, gewoon bier drinken en kut roepen, komt goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_95373331
TS: Ga dingen DOEN. Niet denken, maar doen.

Stop met het spelen van omstander met je eigen leven, maar ga zelf aan de slag. Achteraf zal je je voor je kop hebben geslagen dat je niet met die meiden bent gaan rommelen, dat je de kansen op een presenteerblaadje kreeg aangeboden. Of wil je over een paar jaar in dat "late versierders-topic" aanschuiven omdat je jezelf in de put gedacht hebt?

En het feit dat je klaagt over de oppervlakkige contacten komt eerder omdat jijzelf kennelijk niet de moeite waard bent om tijd in te stoppen. Je consumeert alleen en geeft niets terug. Zo moeilijk is het niet.
pi_95373352
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Komt er ook neer dat je geen initiatief wil tonen, maar wel verwacht dat anderen dat doen. En ondertussen maar klagen dat mensen zo oppervlakkig zijn. Eerlijk gezegd ben jij degene hier die een oppervlakkige indruk maakt.
Precies! Mijn leven is kut dus ik doe geen moeite meer. Lekker klagen en zeiken ipv zelf te proberen zaken te veranderen.
Zelfmedelijden is een bitch.
Groetjes, Ezio.
pi_95373413
Het probleem met jullie fokkers is dat jullie geen inlevingsvermogen hebben. Waarom zou je hem nu oppervlakkig noemen? Die jongen zit gewoon niet lekker in z'n vel en ja..hij verwacht dat anderen initiatief tonen, maar hij doet het inderdaad zelf niet. Dat heeft niets te maken met of hij zelf oppervlakkig bezig is..
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:02:38 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95373460
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Jaapo het volgende:
Het probleem met jullie fokkers is dat jullie geen inlevingsvermogen hebben. Waarom zou je hem nu oppervlakkig noemen? Die jongen zit gewoon niet lekker in z'n vel en ja..hij verwacht dat anderen initiatief tonen, maar hij doet het inderdaad zelf niet. Dat heeft niets te maken met of hij zelf oppervlakkig bezig is..
Hij is juist niet oppervlakkig nee, daarom zit ie ook in dit pakket.
Vrijheid
pi_95373787
Pff, ik kom nu idd melodramatisch over.. maar ik heb echt moeite gedaan om mn situatie te verbeteren...
Maar iedere keer dat ik iniatief nam, liep het fout.
Vrienden dissen me nog steeds.
Meisje heb ik nog steeds neit.. (zoals al uitgelegd, word ik dan uitgenodigd door meisje en dan zeg ik ja, onderneem ik wat en omdat het voor mij nieuw is en niet direct van stapel loop door haar na 2-3 dates probeer te zoenen, wijst ze me af.. alsof mijn karakter haar neit aanspreekt)

als je dat meerdere malen meemaakt, dan ondanks het feit dat me zelfvertrouwen groot genoeg is en ik weet dat ik potentieel heb en omdat positief blijven de enige uitgangsweg is, ben je iedere keer toch steeds voorzichtiger bij het leggen van contacten..
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:11:42 #27
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95373933
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:08 schreef DitBenIk91 het volgende:
Pff, ik kom nu idd melodramatisch over.. maar ik heb echt moeite gedaan om mn situatie te verbeteren...
Meisje heb ik nog steeds neit.. (zoals al uitgelegd, word ik dan uitgenodigd door meisje en dan zeg ik ja, onderneem ik wat en omdat het voor mij nieuw is en niet direct van stapel loop door haar na 2-3 dates probeer te zoenen, wijst ze me af.. alsof mijn karakter haar neit aanspreekt)

als je dat meerdere malen meemaakt, dan ondanks het feit dat me zelfvertrouwen groot genoeg is en ik weet dat ik potentieel heb en omdat positief blijven de enige uitgangsweg is, ben je iedere keer toch steeds voorzichtiger bij het leggen van contacten..
Maar waarom meen je persé dat je een meisje moet hebben, waarom meen je persé dat je achter die vrienden moet blijven aanlopen(weet niet hoe goed/lang je ze al kent) maar dan ben je in ieder geval te lang aan die vriendengroep blijven hangen.
Als je deze 2 dingen al doorhebt; doe gewoon wat jezelf wil en wat goed voor je voelt. En niet wat niet goed voor je voelt.
pi_95374072
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
Grow some balls man.
why dont you go fuck yourself
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:14:54 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95374087
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:08 schreef DitBenIk91 het volgende:

Mja, misschien moet je dan dus maar tegen je intuitie gaan en het ijzer smeden wanneer het heet is. Wees geen klootzak maar probeer even tegen de grenzen aan te schurken van wat jij acceptabel acht wat betreft gedrag tegenover vrouwen. Misschien is de situatie zoals deze nu is onredbaar verloren dus moet je je concentreren op het halen van goede cijfers en een leuke vervolgstudie. Zodra je daar bent doe je gewoon de tijdbeproefde methode van fake it untill you make it, je bent nog meer dan jong genoeg om het allemaal goed te maken, de wereld is geen donkere tunnel, je hebt geen rare handicap of een afzichtelijk uiterlijk dus komt het allemaal wel goed.
Vrijheid
pi_95374213
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:11 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Maar waarom meen je persé dat je een meisje moet hebben, waarom meen je persé dat je achter die vrienden moet blijven aanlopen(weet niet hoe goed/lang je ze al kent) maar dan ben je in ieder geval te lang aan die vriendengroep blijven hangen.
Als je deze 2 dingen al doorhebt; doe gewoon wat jezelf wil en wat goed voor je voelt. En niet wat niet goed voor je voelt.
Omdat ik liever rondloop met nep vrienden dan helemaal niemand..
omdat ik iemand nodig heb om mee te praten, hoe sneu het ook klinkt..
Nieuwe relaties opbouwen is niet makkelijk .. En ik blijf ondanks alles toch hopen dat ik toch bijv. eindelijk keer wordt meegevraagd om mee te gaan naar een feest, Het punt is vooral..
ik zie ze als vrienden, zij mij alleen niet..

En vrouwen, tsja.. Ik denk dat ik dat vooral wil om aan mezelf te bewijzen dat ik het in me heb, want ookal vinden veel meisjes me leuk (vaak oogcontact en vroeger wel eens op date), krijg ik toch het gevoel dat ik nog nooit leuk gevonden ben door een meisje, omdat ze me nooit gezoend hebben.
En ik wil het natuurlijk ook uit nieuwsgierigheid,(wat intimiteit met een vrouw nou preccies is?)
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:19:10 #31
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_95374287
Maak je school af en ga bij een studentenvereniging, een studievereniging, en een sportvereniging.

Als ik het zo lees zijn je problemen dan wel voorbij. Sociaal zijn is geen gave, in tegenstelling tot wat je misschien denkt. Veel studentenverenigingen zitten vol met jongens die op de middelbare school helemaal niet zo popi-jopi waren, maar dat op de universiteit/hbo inhalen.
Ik wens je een dolfijne dag
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:19:43 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95374301
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:19 schreef Pinterman het volgende:
Maak je school af en ga bij een studentenvereniging, een studievereniging, en een sportvereniging.

Als ik het zo lees zijn je problemen dan wel voorbij. Sociaal zijn is geen gave, in tegenstelling tot wat je misschien denkt. Veel studentenverenigingen zitten vol met jongens die op de middelbare school helemaal niet zo popi-jopi waren, maar dat op de universiteit/hbo inhalen.
Dat dus.
Vrijheid
pi_95374321
19?? Hoor je niet in de kroeg te zitten nu?
Ik zwaai naar dieren.
pi_95374370
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:20 schreef Geerd het volgende:
19?? Hoor je niet in de kroeg te zitten nu?
Nee, kroeg is alleen leuk met gezelschap en dat heb k dus niet?
Daarbij komt dat het onverstandig zou zijn, omdat ik morgen een examen heb(waar ik nu btw ook niks voor doe... maar ik haal het met het centraal examen welop, nu echt nergens zin in)
pi_95374541
quote:
lange torie
Je bent 20 op 6 vwo? En je weet niet hoe je werkwoorden moet vervoegen? Oké, no problem, misschien een troll.

Je zegt dat je je leven moet bent, dat kan ik me goed voorstellen. Dag in dag uit in de schoolbanken, vakken volgen waar je niks mee wilt doen, alleen maar om te worden toegelaten tot die universiteit... om daar het hele riedeltje nog een keer over te doen, alleen maar om te worden toegelaten tot een respectabele carrière. Daar word ik ook verdrietig van. Je kunt beter proberen erachter te komen wat je wil doen met je leven, en dan bedoel ik niet welke studie, welke baan, of dat je in de stad of in het dorp je kinderen gaat opvoeden. Ik bedoel dat je buiten die kaders moet kijken waarbinnen de maatschappij je wil dwingen, dat je je daarvan totaal vrij maakt en dan nadenkt over wat je nu zou willen doen, waar je wil zijn en hoe je je tijd wil doorbrengen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:26:34 #36
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95374551
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Daarbij komt dat het onverstandig zou zijn, omdat ik morgen een examen heb(waar ik nu btw ook niks voor doe... maar ik haal het met het centraal examen welop, nu echt nergens zin in)
Het lijkt dat je er idd even flink door heen zit, kun je hierover trouwens alleen maar op een forum praten. Thuis is dat moeilijk?
pi_95374577
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:21 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Wel toegeven tegenwoordig worden er wel aardig wat eisen gesteld en druk uitgeoefend(dan wel via ouders/omgeving school en media) wat je wel en niet moet doen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_95374649
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:26 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Je bent 20 op 6 vwo? En je weet niet hoe je werkwoorden moet vervoegen? Oké, no problem, misschien een troll.
Whahaha, jaa ik schrijf nu heel snel en slordig, en ik ben kwa spelling altijd al het slechtst van me hele klas geweest :P(Nederlands is m'n enige onvoldoende)
Ben wel autochtoon, dus het ligt niet aan een twee-talige opvoeding xD
maar ik ben wel echt 19 en zit in 6vwo..
maar verbeter me gerust, ben wel benieuwd wat ik allemaal fout heb gezegd whaha..
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:37:07 #39
32029 Basson
Dodge This!
pi_95374889
TS is nog lang niet zo zielig als ik en ik probeer nog altijd het beste er van te maken ondanks vele tegenslagen :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:38:18 #40
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95374925
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef Basson het volgende:
TS is nog lang niet zo zielig als ik en ik probeer nog altijd het beste er van te maken ondanks vele tegenslagen :)
Heel knap van jou :{
pi_95374940
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:26 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Het lijkt dat je er idd even flink door heen zit, kun je hierover trouwens alleen maar op een forum praten. Thuis is dat moeilijk?
Hmm, mijn vader is 68 en mijn moeder 55.. Heb wel eens ruzie met ze, maar over het algemeen zou ik zeggen dat onze relatie wel goed is.
maar dit soort zaken zouden zij gewoon geen begrip voor hebben, ze zijn al vrij oud en zouden mij heel anders (en in mijn ogen fout) advies geven, dan de gemiddelde op dit forum.
heb wel eens vluchtig geprobeerd over meisjes met mn vader te praten, en los van het feit dat dat ongemakklijk praten is, zegt mn vader dan bijvoorbeeld: ''jaa, nodig een meisje dan gewoon een keer uit om hier thuis of in een restaurantje te eten.. ''
en dan denk ik... Joh, dat is gewoon not done..
pi_95375102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:29 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Whahaha, jaa ik schrijf nu heel snel en slordig, en ik ben kwa spelling altijd al het slechtst van me hele klas geweest :P(Nederlands is m'n enige onvoldoende)
Ben wel autochtoon, dus het ligt niet aan een twee-talige opvoeding xD
maar ik ben wel echt 19 en zit in 6vwo..
maar verbeter me gerust, ben wel benieuwd wat ik allemaal fout heb gezegd whaha..
Je kunt beter de rest van mijn berichtje goed lezen ;)
pi_95375229
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:44 schreef Strugglemaster het volgende:

[..]

Je kunt beter de rest van mijn berichtje goed lezen ;)
het heeft geen zin omdat soort doelen op te stellen, want daar heb ik nog geen flauw benul van.
ik beperk het tot de dingen waar ik nu mee bezig ben.
School en directe sociale contacten zijn belangrijk/ of zouden belangrijk moeten zjin.
En als ik dat op orde heb gesteld, weet ik misschien beter wat ik met de rest van me leven wil.
Universiteit lijkt de meest logische vervolg stap, omdat ik dan veel nieuwe mensen leer kennen en ik niks anders kan bedenken dan doorstuderen.. Werken ben ik nog niet klaar voor en 1 jaar er tussen uit is geen optie.

[ Bericht 16% gewijzigd door DitBenIk91 op 12-04-2011 00:53:55 ]
pi_95375357
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:48 schreef DitBenIk91 het volgende:
en 1 jaar er tussen uit is geen optie.
Waarom niet?
pi_95375428
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:52 schreef gamezz het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat je dan op reis gaat en dan ondanks nieuwe contacten geen blijvende goede contacten maakt voor in Nederland waar ik woon. En ik heb nu behoefte aan huisje, boompje, vriend, vriendin.. + ik ben al 19, en dus al veel ouder dan de gemmidelde gymnast. en ik wil niet nog 1 jaar achterstand.

Maar ik ga nu slapen, ben vreselijk moe en moet morgen om 7uur op om een examen te maken waar ik niet voor geleerd heb!!! Toppie! nu al zin in..
Het zou me toch meer moeten boeien? tis wel me toekomst...
Na dit examen ga ik echt fff 4weken lang 100% inzet moeten tonen als ik me diploma nog wil halen... (sta nu nog gem. van alle vakken een 6,7/10, maar ik heb nu al 2 examens helemaal laten scheiten)
pi_95375508
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:55 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Omdat je dan op reis gaat en dan ondanks nieuwe contacten geen blijvende goede contacten maakt voor in Nederland waar ik woon. En ik heb nu behoefte aan huisje, boompje, vriend, vriendin.. + ik ben al 19, en dus al veel ouder dan de gemmidelde gymnast. en ik wil niet nog 1 jaar achterstand.
Dat komt wel hoor, er zijn genoeg mensen van ver in de 20 die nog aan een studie beginnen.
Die achterstand is te verwaarlozen. Geen reden om het niet te doen imo.
pi_95375573
Ik heb het niet over doelen opstellen, ik heb het over doen waar je zin in hebt. Misschien zul je ooit leren buiten de lijntjes te kunnen treden. Studeren en carrière maken is niet het enige pad en maken een leven zeker niet mooi genoeg om uit die vermoeidheid te treden. Maar de meeste mensen sluiten hun ogen voor hun wensen en doen die af als onbereikbaar, om zo hun misère te kunnen dragen en zich zelfs gelukkig te achten met hun baan en hun vrouw en hun koophuis en hun vakantie en hun squashmaatjes en hun auto en hun koters.
  dinsdag 12 april 2011 @ 01:00:22 #48
32029 Basson
Dodge This!
pi_95375584
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:38 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Heel knap van jou :{
Loop je nou tegen mij te kutten? Je ziet door mijn post hopelijk wel dat TS redenen heeft om het bijltje er niet bij neer te gooien? Het kán allemaal nog veel erger...
pi_95375640
-edit- ziek

[ Bericht 76% gewijzigd door Re op 12-04-2011 08:21:59 ]
pi_95375713
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:00 schreef Strugglemaster het volgende:
Ik heb het niet over doelen opstellen, ik heb het over doen waar je zin in hebt. Misschien zul je ooit leren buiten de lijntjes te kunnen treden. Studeren en carrière maken is niet het enige pad en maken een leven zeker niet mooi genoeg om uit die vermoeidheid te treden. Maar de meeste mensen sluiten hun ogen voor hun wensen en doen die af als onbereikbaar, om zo hun misère te kunnen dragen en zich zelfs gelukkig te achten met hun baan en hun vrouw en hun koophuis en hun vakantie en hun squashmaatjes en hun auto en hun koters.
Wat je zegt is heel vaag en ik zouje willen vragen wat concreter te zeggen wat je dan suggereert dat ik doe?
Ik ben juist iemand die wel geniet van het idee van een vrouw, kinderen, koophuis, etc...
Ik heb behoefte aan structuur en sociale contacten, neit aan hippy gedrag waarbij ik tegen de maatschappij in mn eigen weg ga proberen te vinden wat dat dan ook te betekenen heeft.
Ik zou niet weten wat mij anders gelukkig kan maken?
Ultieme goal in iemands leven is toch je geluk kunnen delen, op welke manier dan ook..
En daar probeer ik nu dus advies voor te krijgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Re op 12-04-2011 08:24:27 ]
pi_95376201
Ik wil niet je hoop helemaal de kop indrukken; maargoed; ik ben 23 jaar en zit in het laatste jaar van mijn universitaire studie. Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als wat jij hebt. Zie het leven niet meer zitten; geen motivatie; geen zin; geen vrienden; geen vriendin en niemand die interesse in me heeft. Vertrouw mij, jij hebt nog het geluk dat er meiden zijn die aangegeven hebben interesse in jou te hebben, veel jongens hebben dat niet eens. Dat het bij jou fout loopt heeft waarschijnlijk te maken met de pech dat je geen aanleg hebt om er goed mee om te gaan, zoals 90% van de populatie dat wel heeft. Wat je echter wel blijkt te hebben is een soort van aantrekkingskracht op de dames waardoor er kansen zijn gekomen. Analyseer je eerst eens even hoe het de afgelopen keren precies is gegaan en wat je de komende keren beter kunt doen. Met wat meer ervaring moet dit aspect wel goed gaan komen. (ps. kies geen stad waar veel minder meiden dan jongens studeren; hoe leuk je studie ook is, ik weet nu al dat je daar spijt van gaat krijgen).
Verder; je hebt helemaal gelijk. Het leven is geen lust maar een last. Het is een vervelend geheel waar je niet voor gekozen hebt en je kunt blij zijn wanneer je ervan af bent: rust aan je kop. Maargoed, je bent nou eenmaal hier en je hebt geen zin om zelfmoord te plegen want anders had je dat wel gedaan en niet een topic aangemaakt op een debiel forum vol met slechte holly-wood adviezen. Wat je dus moet doen is jezelf afvragen of je nou echt nog 60 jaar weg wil gaan liggen kwijnen in zieligheid en constant wil falen in de dingen die je misschien nog wel eens zou willen bereiken. Misschien kun je eens beginnen om alles niet zo in hokjes te duwen. Het begrip vrienden bijvoorbeeld. Ppff, wat een bullshit. Wat jij nodig hebt zijn gewoon wat jongens om wat "leuke" dingen mee te doen. Uithuilen doe je bij een vriendin of bij een doelloos forum. Wil je ergens diep van binnen nog wat van je leven maken, hou dan op met zeuren en doe gewoon wat er nodig is. Forceer jezelf een middag om te leren voor ieder examen en ga daarna nieuwe dingen doen. Nieuwe vereniging, nieuwe sport, start een bedrijf, ga op een reis... en ja, ook uitgaan kun je alleen doen en via die weg nieuwe contacten opbouwen zodat je een week later opeens niet meer alleen hoeft te gaan. Probeer open-minded te zijn; probeer zoveel mogelijk onbevooroordeeld nieuwe dingen te doen. Fuck die zelfingenomen kakkers op je middelbare school; fuck bitchy meiden (die bedoel ik letterlijk). Stop met proberen; stop met proberen vast te houden aan zaken die er niet toe doen (ook al denk jij van wel); stop met denken en start met doen. Hou op met zeiken over je toekomst en over welke opleiding je al dan niet wil gaan doen. Ik las dat jij, net als ik, een hekel hebt aan Nederlanders. Nou, geen mooier moment dan nu: begin een studie ergens aan de andere kant van de wereld. Voor de kosten hoef je het niet te laten met de nieuwe maatregelen van het huidige kabinet. Zoals uit de reclame: fuck Nederland en de hokjes. Owja, en misschien ook nog wel belangrijk: hecht totaal geen waarde aan wat mensen om je heen (vooral op middelbare scholen) zeggen en denken. Iedereen lult in cliché's; de massa zegt en denkt wat de massa zegt en denkt.. niemand is origineel... iedereen denkt te weten hoe de wereld en het leven in elkaar steken, maar eigenlijk heeft niemand enig idee. Wat iedereen doet is gewoon sociaal wenselijk leven. Nadeel daarvan is alle doelloze bullshit die je over je heen krijgt; het voordeel is dat je sneller "with the flow" gaat en dus minder snel gevangen raakt in je eigen hoofd en dus zaken als depressie naar voren komen. Wil je enigszins normaal en gelukkig leven; dan "go with the flow"; maar neem vooral alles wat om je heen gebeurd met een hele grote korrel zout.
pi_95376307
thanks axel,
dat is preccies wat ik horen wilde.
Ik ga es wat risico's nemen en eindelijk eens ECHT goed mn studie afmaken...
En misschien is dat wel een goede keus, om een studie met veel leuke meiden te verkiezen boven een studie die ik op intellectueel niveau misschien iets aantrekkelijker vind..
Weet je, ik spreek binnenkort gewoon een meid opschool aan die ik wel zie zitten en boeiend als ze me afwijst xD en ik moet echt ff voor ik de boeken induik een keer ECHT uitgaan...
los gaan, lol trappen...
pi_95376471
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:30 schreef DitBenIk91 het volgende:
thanks axel,
En misschien is dat wel een goede keus, om een studie met veel leuke meiden te verkiezen boven een studie die ik op intellectueel niveau misschien iets aantrekkelijker vind..
Weet je, ik spreek binnenkort gewoon een meid opschool aan die ik wel zie zitten en boeiend als ze me afwijst xD en ik moet echt ff voor ik de boeken induik een keer ECHT uitgaan...
los gaan, lol trappen...
Dikke kans dat wanneer je oog in oog staat met die leuke meid; dit opportunistische gevoel wat je nu hebt weer als sneeuw voor de zon verdwenen is en je overmeesterd wordt door onzekerheid en dat soort onzin... het leven is namelijk ontworpen om het je moeilijk en kut te maken... je gaat het merken, nu heb je zin om er vol tegenaan te gaan; morgen sta je met je mond vol tanden op school. Wat doe je dan? Je blijft uit je stomme hoofd! Stop met denken. Sla jezelf desnoods hard met je platte hand in je gezicht. Forceer jezelf om te doen wat nodig is, ook al roepen alle gevoelens in je dat je het liefst in een hoekje moet kruipen om zielig te gaan doen. Gevoel is, hoewel veel vrouwen anders beweren, de meest baggere raadgever. Je gevoel blokkeerd je in wat je echt wil. Je moet jezelf aanleren om een fuck-alles mentaliteit te krijgen en door je gevoel heen te gaan. Neuk die bitch!
pi_95376492
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dikke kans dat wanneer je oog in oog staat met die leuke meid; dit opportunistische gevoel wat je nu hebt weer als sneeuw voor de zon verdwenen is en je overmeesterd wordt door onzekerheid en dat soort onzin... het leven is namelijk ontworpen om het je moeilijk en kut te maken... je gaat het merken, nu heb je zin om er vol tegenaan te gaan; morgen sta je met je mond vol tanden op school. Wat doe je dan? Je blijft uit je stomme hoofd! Stop met denken. Sla jezelf desnoods hard met je platte hand in je gezicht. Forceer jezelf om te doen wat nodig is, ook al roepen alle gevoelens in je dat je het liefst in een hoekje moet kruipen om zielig te gaan doen. Gevoel is, hoewel veel vrouwen anders beweren, de meest baggere raadgever. Je gevoel blokkeerd je in wat je echt wil. Je moet jezelf aanleren om een fuck-alles mentaliteit te krijgen en door je gevoel heen te gaan. Neuk die bitch!
Weet nou niet of je veel levenservaring hebt, simpelweg veel op mij lijkt, of mijgewoon goed begrijpt..
Maar ik sluit me aan bij alles wat je tot nu toe gezegd hebt.
maar er nu even van uitgaande dat ik tegen haar durf te praten ( ik kan best lef hebben, als 't nodig is)..
Ik heb uit ervaring wel geleerd dat een directe aanpak meestal ernstig faalt..
En mee uit vragen komt stom over.. Dus misschein moet ik maar gewoon wat proberen en zien hoe het loopt. 'ervaring' op doen zoals je al zei... Maar denk dat ik de relatie met haar opzich wel al als verloren zaak kan zien.

EDIT:
Wat trouwens wel interessant is om te zeggen en dat ik nog niet had verteld...
Als ik op vakantie ben, dan durf ik zo meisjes op het strand aan te spreken en ondanks dat dat ALTIJD dramatisch afloopt, maakt het mij niet uit omdat het geen verdderegevolgen heeft, maar op school... Mijn hele sociale wereld loopt daar rond, en een afgang met iemand daar is veeeeeeeel ernstiger.

[ Bericht 10% gewijzigd door DitBenIk91 op 12-04-2011 01:45:55 ]
pi_95376640
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:40 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Weet nou niet of je veel levenservaring hebt, simpelweg veel op mij lijkt, of mijgewoon goed begrijpt..
Ik lijk waarschijnijk totaal niet op jou; ook heb ik geen levenservaring (ik ben maagd, heb nooit een relatie of een date gehad en er is werkelijk niemand in mijn omgeving die me begrijpt op wat voor punt dan ook). Ik denk enkel de fase te herkennen waar je in zit. Het beste wat je nu kunt doen is naar bed gaan omdat wallen in jou fase je levensgeluk sterk verminderen.

Welterusten.
pi_95376716
Lef ontwikkelen. Realiseer je dat door niets te ondernemen je daar nu meer spijt van hebt dan wanneer je het wél had gedaan. Had haar gezoend, want het is beter dan dit alternatief.

Je moet gewoon een keer die grenzen overgaan, hoe eng het ook is, en daarna zal het makkelijker zijn.
pi_95376758
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:40 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

maar er nu even van uitgaande dat ik tegen haar durf te praten ( ik kan best lef hebben, als 't nodig is)..
Ik heb uit ervaring wel geleerd dat een directe aanpak meestal ernstig faalt..
En mee uit vragen komt stom over.. Dus misschein moet ik maar gewoon wat proberen en zien hoe het loopt. 'ervaring' op doen zoals je al zei... Maar denk dat ik de relatie met haar opzich wel al als verloren zaak kan zien.

EDIT:
Wat trouwens wel interessant is om te zeggen en dat ik nog niet had verteld...
Als ik op vakantie ben, dan durf ik zo meisjes op het strand aan te spreken en ondanks dat dat ALTIJD dramatisch afloopt, maakt het mij niet uit omdat het geen verdderegevolgen heeft, maar op school... Mijn hele sociale wereld loopt daar rond, en een afgang met iemand daar is veeeeeeeel ernstiger.
Oke, ik ben een dom, dus ik bijt maar weer. Je denkt teveel en hecht teveel waarde aan wat mensen denken. "haar mee uitvragen is stom"? Waarom? Omdat dat precies is wat je wil? Ik heb geen idee hoeveel contact je hebt met die meid; maar dat klinkt wel als een van de betere dingen die je kunt doen. Wat is jou plan dan? Een stuntelig vaag gesprek, waarbij zij het gevoel krijgt "wat is dat toch met deze gast, ik snap hem niet?". Leer direct te zijn; dat kan op meerdere manieren. Zeg in haar bitchy gezicht wat je leuk aan haar vind... of vraag gewoon of ze die middag tijd heeft om ff een drankje te doen op een terras in de buurt of wat dan ook... Who cares dat je hele sociale wereld daar rond loopt; in dit topic klonk je toch al niet zo positief over je sociale leven... en wat als je wordt afgewezen? Vindt iedereen je dan opeens raar of dom? Iedereen wordt afgewezen.... joh, je moest eens weten; ik ben een keer in een volle aula uitgescholden door een meid waar ik verliefd op was... heeft niets veranderd in mijn overige sociale contacten daar op school. Irrationele bullshit die je in je hoofd verzint, stop met denken en start met doen.
pi_95376775
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik lijk waarschijnijk totaal niet op jou; ook heb ik geen levenservaring (ik ben maagd, heb nooit een relatie of een date gehad en er is werkelijk niemand in mijn omgeving die me begrijpt op wat voor punt dan ook). Ik denk enkel de fase te herkennen waar je in zit. Het beste wat je nu kunt doen is naar bed gaan omdat wallen in jou fase je levensgeluk sterk verminderen.

Welterusten.
Thnx, ik ga nu pitten..
En je doet vrij pessimistisch voor iemand die (lijkt te weten) weet waar hij het over heeft :P
volg je eigen adviezen eens op!
  dinsdag 12 april 2011 @ 05:01:12 #59
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95377372
Het kan ook pre examen stress zijn. Eerst dat examen even halen dus. Focus je ten eerste daar even op. Geen vrienden ok, maar nog een jaar langer op die school is kut dus werken (zo dacht ik).
pi_95377743
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:05 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Wat je zegt is heel vaag en ik zouje willen vragen wat concreter te zeggen wat je dan suggereert dat ik doe?
Ik ben juist iemand die wel geniet van het idee van een vrouw, kinderen, koophuis, etc...
Ik heb behoefte aan structuur en sociale contacten, neit aan hippy gedrag waarbij ik tegen de maatschappij in mn eigen weg ga proberen te vinden wat dat dan ook te betekenen heeft.
Ultieme goal in iemands leven is toch je geluk kunnen delen, op welke manier dan ook..
En daar probeer ik nu dus advies voor te krijgen.

Dan moet je gewoon lekker gaan studeren inderdaad.
  dinsdag 12 april 2011 @ 07:51:05 #61
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_95377826
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Eens.. "Dan hoeft het leven niet meer" :') Hoe emo ben je?
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 07:54:31 #62
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_95377852
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:23 schreef Axel1988 het volgende:
Het leven is geen lust maar een last. Het is een vervelend geheel waar je niet voor gekozen hebt en je kunt blij zijn wanneer je ervan af bent: rust aan je kop.
Tuurlijk joh maak hem nog meer emo.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:22:09 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95378111
welke sport doe je en hoevaak ga je uit?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95378247
quote:
Ik wil niet je hoop helemaal de kop indrukken; maargoed; ik ben 23 jaar en zit in het laatste jaar van mijn universitaire studie. Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als wat jij hebt. Zie het leven niet meer zitten; geen motivatie; geen zin; geen vrienden; geen vriendin en niemand die interesse in me heeft. Vertrouw mij, jij hebt nog het geluk dat er meiden zijn die aangegeven hebben interesse in jou te hebben, veel jongens hebben dat niet eens. Dat het bij jou fout loopt heeft waarschijnlijk te maken met de pech dat je geen aanleg hebt om er goed mee om te gaan, zoals 90% van de populatie dat wel heeft. Wat je echter wel blijkt te hebben is een soort van aantrekkingskracht op de dames waardoor er kansen zijn gekomen. Analyseer je eerst eens even hoe het de afgelopen keren precies is gegaan en wat je de komende keren beter kunt doen. Met wat meer ervaring moet dit aspect wel goed gaan komen. (ps. kies geen stad waar veel minder meiden dan jongens studeren; hoe leuk je studie ook is, ik weet nu al dat je daar spijt van gaat krijgen).
Verder; je hebt helemaal gelijk. Het leven is geen lust maar een last. Het is een vervelend geheel waar je niet voor gekozen hebt en je kunt blij zijn wanneer je ervan af bent: rust aan je kop. Maargoed, je bent nou eenmaal hier en je hebt geen zin om zelfmoord te plegen want anders had je dat wel gedaan en niet een topic aangemaakt op een debiel forum vol met slechte holly-wood adviezen. Wat je dus moet doen is jezelf afvragen of je nou echt nog 60 jaar weg wil gaan liggen kwijnen in zieligheid en constant wil falen in de dingen die je misschien nog wel eens zou willen bereiken. Misschien kun je eens beginnen om alles niet zo in hokjes te duwen. Het begrip vrienden bijvoorbeeld. Ppff, wat een bullshit. Wat jij nodig hebt zijn gewoon wat jongens om wat "leuke" dingen mee te doen. Uithuilen doe je bij een vriendin of bij een doelloos forum. Wil je ergens diep van binnen nog wat van je leven maken, hou dan op met zeuren en doe gewoon wat er nodig is. Forceer jezelf een middag om te leren voor ieder examen en ga daarna nieuwe dingen doen. Nieuwe vereniging, nieuwe sport, start een bedrijf, ga op een reis... en ja, ook uitgaan kun je alleen doen en via die weg nieuwe contacten opbouwen zodat je een week later opeens niet meer alleen hoeft te gaan. Probeer open-minded te zijn; probeer zoveel mogelijk onbevooroordeeld nieuwe dingen te doen. Fuck die zelfingenomen kakkers op je middelbare school; fuck bitchy meiden (die bedoel ik letterlijk). Stop met proberen; stop met proberen vast te houden aan zaken die er niet toe doen (ook al denk jij van wel); stop met denken en start met doen. Hou op met zeiken over je toekomst en over welke opleiding je al dan niet wil gaan doen. Ik las dat jij, net als ik, een hekel hebt aan Nederlanders. Nou, geen mooier moment dan nu: begin een studie ergens aan de andere kant van de wereld. Voor de kosten hoef je het niet te laten met de nieuwe maatregelen van het huidige kabinet. Zoals uit de reclame: fuck Nederland en de hokjes. Owja, en misschien ook nog wel belangrijk: hecht totaal geen waarde aan wat mensen om je heen (vooral op middelbare scholen) zeggen en denken. Iedereen lult in cliché's; de massa zegt en denkt wat de massa zegt en denkt.. niemand is origineel... iedereen denkt te weten hoe de wereld en het leven in elkaar steken, maar eigenlijk heeft niemand enig idee. Wat iedereen doet is gewoon sociaal wenselijk leven. Nadeel daarvan is alle doelloze bullshit die je over je heen krijgt; het voordeel is dat je sneller "with the flow" gaat en dus minder snel gevangen raakt in je eigen hoofd en dus zaken als depressie naar voren komen. Wil je enigszins normaal en gelukkig leven; dan "go with the flow"; maar neem vooral alles wat om je heen gebeurd met een hele grote korrel zout.
netjes hoor.
pi_95378685
GODVERDOMME,
Elk examen tot nu toe begon altijd om 9.00 uur..
Kom ik om 8.45 uur aankakken...
Kom ik erachter dat het examen om 8,30 uur begon.
En nu heb ik een 1.. pff, ik ga niet eens de moeite doen om 't uit te leggen aan de school...
Gefeliciteerd met 't verneuken van je eigen leven!
En mn pa is zoo sloom om niet eens te vragen waarom ik zo vroeg thuis ben O_O
Hoe ongeïnteresseerd kan je zijn..

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:22 schreef Maanvis het volgende:
welke sport doe je en hoevaak ga je uit?
Ik zit op dit moment op squashen en doe dit 1-2uur per week..
Verder ga ik zo'n beetje één keer in de 6maanden uit?
In me eeentje is dat nogal saai en zoals al gezegd, heb ik niemand om mee mee te gaan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 07:51 schreef RianaLuna het volgende:

[..]

Eens.. "Dan hoeft het leven niet meer" :') Hoe emo ben je?
hmmm... komt idd best emo over als jet zo bekijkt:P
Maar ben ik dus totaal niet, ben het gewoon ff allemaalzat en dat laat ik 'r nu gewoon uit.. omdat dit toch anoniem is en het me geen reet boeit of mensen hier mijn denkwijzes emo vinden:P
Op school wel, daarom doe ik daar ook altijd vrolijk O_O

[ Bericht 35% gewijzigd door DitBenIk91 op 12-04-2011 09:04:06 ]
pi_95382304
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 01:30 schreef DitBenIk91 het volgende:
thanks axel,
los gaan, lol trappen...
Dat is echt vét dom. Ga iets doen wat je echt leuk vindt, dan zit je tenminste ook goed in je vel. Grote kans dat je dan iemand tegenkomt en vast houdt dan wanneer je iets doet wat je eigenlijk niet leuk vindt, waarbij je je verveelt, waarbij je chagerijnig raakt. Weer een spiraal naar beneden.

En pak jezelf eens een beetje op zeg. Een 1 omdat je je vergist hebt in de tijd? Als je je examens in mei niet haalt ga je jezelf echt hard voor je hoofd slaan. Moet je volgend jaar weer een jaar middelbare school (wat je zo kut vindt) Wordt het niet beter van. Ga leren en trek je even niets aan van de andere zaken.

Trouwens, een jaartje ertussenuit is zo gek nog niet hoor. Door te gaan werken of naar het buitenland te gaan (en daar te gaan werken) ontwikkel je meer en andere vaardigheden. Op deze manier heb je misschien ook leuke en spannende verhalen waarmee je je nieuwe studiegenoten kan boeien in het jaar dat je wel weer gaat studeren..
pi_95383073
1jaar ertussen uit zit er echt niet in, en jaa ik ga echt ff iets moeten doen aan school en jaa dit is ook allemaal pre-examen stress..
Voel me al een stuk beter nu ik dit gewoon ff allemaal keer heb kunnen vertellen en de mening van andere heb kunnen horen :P ben normaalgesproken eigenlijk wel tegen die fora, chatten vind ik altijd raar :S
Maar goed, mn situatie wordt hierdoor wel uit meerdere invalshoeken bekeken.. Dus laat maar komen die opmerkingen.
pi_95384680
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Dat is echt vét dom. Ga iets doen wat je echt leuk vindt, dan zit je tenminste ook goed in je vel. Grote kans dat je dan iemand tegenkomt en vast houdt dan wanneer je iets doet wat je eigenlijk niet leuk vindt, waarbij je je verveelt, waarbij je chagerijnig raakt. Weer een spiraal naar beneden.

En pak jezelf eens een beetje op zeg. Een 1 omdat je je vergist hebt in de tijd? Als je je examens in mei niet haalt ga je jezelf echt hard voor je hoofd slaan. Moet je volgend jaar weer een jaar middelbare school (wat je zo kut vindt) Wordt het niet beter van. Ga leren en trek je even niets aan van de andere zaken.

Trouwens, een jaartje ertussenuit is zo gek nog niet hoor. Door te gaan werken of naar het buitenland te gaan (en daar te gaan werken) ontwikkel je meer en andere vaardigheden. Op deze manier heb je misschien ook leuke en spannende verhalen waarmee je je nieuwe studiegenoten kan boeien in het jaar dat je wel weer gaat studeren..
Thanks Miss Hollywood voor uw bijdrage in clichématig denken en volg de massa adviezen. Oke, ik ben het met je eens, het zou beter voor hem zijn wanneer hij zijn middelbare school gewoon afsluit en daardoor meer vrijheid voor hemzelf verwerft. Ik heb echter niet het idee dat examens echt een probleem voor hem zijn... ik bedoel, meestal slaagt toch bijna iedereen wel als je eenmaal zo ver gekomen bent.
Verder, niet naar luisteren. Kies een opleiding of een baan die je leuk vindt is de grootste bullshit die er is; neem namelijk van mij aan dat er helemaal niets is wat je voor 30+ uur in de week leuk vindt. Nu hoef je niet iets te gaan doen wat erg ver van je afstaat; maar meestal is ongeveer 50% van de opleidingen wel geschikt voor je. Kiezen op toekomstige kansen op werk; gemiddeld inkomen en aantal vrouwen op je opleiding zijn daarom in mijn ogen goede raadgevers. Het is namelijk heel simpel; het leven draait alleen om overleven en om voortplanten. De kern van je problemen zijn dan ook daarop gericht.... de rest wat je eraan hangt is melodramatische onzin die je hoofd erbij haalt om je gevoel sterker uit te kunnen drukken. Gezien TS mijns inziens niet lijdt aan een dodelijke ziekte, noch problemen heeft in basisbehoeften als het verkrijgen van een dak boven het hoofd, eten, drinken en kleding; is zijn probleem bijna uitsluitend ontstaan door problemen met de dames. Daar moeten dus de stappen gemaakt worden. En tja, goed, in 90% van deze gevallen gaat het om een dip en komt het "vanzelf wel weer goed"... maar hij zou maar net tot die 10% van de gevallen behoren waarbij dat niet zo is. Voor het leven getekend, altijd terug verlangend naar die 19-jarige leeftijd waarbij de kansen nog open lagen; maar hij de simplistische hollywood-adviesjes volgde die hem uiteindelijk enkel naar de afgrond stuurden.
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:52:07 #69
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95387486
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef DitBenIk91 het volgende:
GODVERDOMME,
En nu heb ik een 1.. pff, ik ga niet eens de moeite doen om 't uit te leggen aan de school...

[..]

Ik zit op dit moment op squashen en doe dit 1-2uur per week..
Verder ga ik zo'n beetje één keer in de 6maanden uit?
In me eeentje is dat nogal saai en zoals al gezegd, heb ik niemand om mee mee te gaan.

[..]

hmmm... komt idd best emo over als jet zo bekijkt:P
Maar ben ik dus totaal niet, ben het gewoon ff allemaalzat en dat laat ik 'r nu gewoon uit.. omdat dit toch anoniem is en het me geen reet boeit of mensen hier mijn denkwijzes emo vinden:P
Op school wel, daarom doe ik daar ook altijd vrolijk O_O
En dan mag je niet meer naar binnen? Bij ons(Havo) mocht je tot een half uur na de start naar binnen volgens mij.
pi_95388296
Herkenbaar verhaal, ik heb ook een tijdje in die situatie gezeten zo rond die leeftijd. Je zegt dat je wilt veranderen, en het begin van je studententijd is een goed moment daarvoor. Maar zorg dan wel dat je dit ook daadwerkelijk gaat doen. Daarin heb ik namelijk ontzettend gefaald, waar ik toch wel gedeeltelijk spijt van heb.

Ook ik nam mij voor om na mijn middelbare schooltijd het roer eens om te gooien, en mezelf eens in het diepe te gooien. Ik maakte echter de fout om dichtbij huis te studeren, waardoor ik in de praktijk gewoon mijn oude gedagspatroon voortzette. Vooral nog omgaan met mijn oude vrienden, de oude uitgaansgelegenheden van de afgelopen jaren bezoeken. En de universiteit was gewoon hetzelfde als de middelbare school; ik ging er heen voor colleges en tentamens en weer terug huis. Je studententijd de mooiste tijd van je leven? Ik heb er niks van gemerkt :')

Wil je daadwerkelijk veranderen, en je studententijd hier voor aangrijpen...gooi jezelf dan ook echt in het diepe.
pi_95389534
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef Ontbijtcoach het volgende:
Herkenbaar verhaal, ik heb ook een tijdje in die situatie gezeten zo rond die leeftijd. Je zegt dat je wilt veranderen, en het begin van je studententijd is een goed moment daarvoor. Maar zorg dan wel dat je dit ook daadwerkelijk gaat doen. Daarin heb ik namelijk ontzettend gefaald, waar ik toch wel gedeeltelijk spijt van heb.

Ook ik nam mij voor om na mijn middelbare schooltijd het roer eens om te gooien, en mezelf eens in het diepe te gooien. Ik maakte echter de fout om dichtbij huis te studeren, waardoor ik in de praktijk gewoon mijn oude gedagspatroon voortzette. Vooral nog omgaan met mijn oude vrienden, de oude uitgaansgelegenheden van de afgelopen jaren bezoeken. En de universiteit was gewoon hetzelfde als de middelbare school; ik ging er heen voor colleges en tentamens en weer terug huis. Je studententijd de mooiste tijd van je leven? Ik heb er niks van gemerkt :')

Wil je daadwerkelijk veranderen, en je studententijd hier voor aangrijpen...gooi jezelf dan ook echt in het diepe.
Luister naar hem; hulde!
pi_95390293
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef DitBenIk91 het volgende:
GODVERDOMME,
Je komt 15 min te laat en krijg meteen een 1? :?

Vaag. Wij mochten dan gewoon aanschuiven.
pi_95390535
Sterkte
pi_95395595
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je komt 15 min te laat en krijg meteen een 1? :?

Vaag. Wij mochten dan gewoon aanschuiven.
't goeie nieuws is wel dat ik er net achter kom dat ik wel een goed cijfer voor een ander vak heb :D
ik ga het dit jaar nog wel redden...

En verder, wil ik NU verandering of snel.. Niet het riscio lopen dat het volgend jaar niet veranderd xD
dat duurt nog zo lang:p Wil dat huisje boompje beestje voor de vakantie fixen.. En verder is ver wvan huis wonen vrij moeilijk, omdat ik dat dan nog allemaal meot gaan regelen + finaniceel duur om alleen te wonen
pi_95395892
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

't goeie nieuws is wel dat ik er net achter kom dat ik wel een goed cijfer voor een ander vak heb :D
ik ga het dit jaar nog wel redden...

En verder, wil ik NU verandering of snel.. Niet het riscio lopen dat het volgend jaar niet veranderd xD
dat duurt nog zo lang:p Wil dat huisje boompje beestje voor de vakantie fixen.. En verder is ver wvan huis wonen vrij moeilijk, omdat ik dat dan nog allemaal meot gaan regelen + finaniceel duur om alleen te wonen
Dus je wil een vriendin - "huisje boompje beestje" nog voor de vakantie?
pi_95396012
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Thanks Miss Hollywood voor uw bijdrage in clichématig denken en volg de massa adviezen. Oke, ik ben het met je eens, het zou beter voor hem zijn wanneer hij zijn middelbare school gewoon afsluit en daardoor meer vrijheid voor hemzelf verwerft. Ik heb echter niet het idee dat examens echt een probleem voor hem zijn... ik bedoel, meestal slaagt toch bijna iedereen wel als je eenmaal zo ver gekomen bent.
Verder, niet naar luisteren. Kies een opleiding of een baan die je leuk vindt is de grootste bullshit die er is; neem namelijk van mij aan dat er helemaal niets is wat je voor 30+ uur in de week leuk vindt. Nu hoef je niet iets te gaan doen wat erg ver van je afstaat; maar meestal is ongeveer 50% van de opleidingen wel geschikt voor je. Kiezen op toekomstige kansen op werk; gemiddeld inkomen en aantal vrouwen op je opleiding zijn daarom in mijn ogen goede raadgevers. Het is namelijk heel simpel; het leven draait alleen om overleven en om voortplanten. De kern van je problemen zijn dan ook daarop gericht.... de rest wat je eraan hangt is melodramatische onzin die je hoofd erbij haalt om je gevoel sterker uit te kunnen drukken. Gezien TS mijns inziens niet lijdt aan een dodelijke ziekte, noch problemen heeft in basisbehoeften als het verkrijgen van een dak boven het hoofd, eten, drinken en kleding; is zijn probleem bijna uitsluitend ontstaan door problemen met de dames. Daar moeten dus de stappen gemaakt worden. En tja, goed, in 90% van deze gevallen gaat het om een dip en komt het "vanzelf wel weer goed"... maar hij zou maar net tot die 10% van de gevallen behoren waarbij dat niet zo is. Voor het leven getekend, altijd terug verlangend naar die 19-jarige leeftijd waarbij de kansen nog open lagen; maar hij de simplistische hollywood-adviesjes volgde die hem uiteindelijk enkel naar de afgrond stuurden.
Miss Hollywood, cool.

En misschien zijn de examens geen probleem voor hem. Maar als hij niet gaat leren en/of te laat komt, lage cijfers haalt en dus nog een jaar middelbare school wil doen zit er voor hem geen verandering in. Als ik zijn laatste post goed gelezen heb wil hij voor de vakantie nog een vriendin, maar dat is gewoon niet reeël. Daarnaast zeggen ze toch altijd; als je zoekt vind je niet. Als je stopt met zoeken kom je iemand tegen..
pi_95397785
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

je kan pas gelukkig zijn wanneer je risico's neemt.
een wijs man (ja met zo een lange witte baard ja) zij mij ooit; "als je geen moeite doet zijn die dingen die je mee maakt ook nooit de moeite waard".
oftewel: stel je wat kwetsbaarder op en als je dan een keertje een teleurstelling mee maakt; ga er dan niet gelijk mee zitten, er zijn nog genoeg anderen dingen waar je je mee bezig kan houden.
pi_95398176
TS neemt het leven te serieus; verspilt teveel tijd aan het denken hoe alles beter zou kunnen zijn en is alles behalve realistisch. TS wilt ff stoer een 'chick scoren' (maar heeft daar de ballen niet voor) en even later "huisje boompje beestje" binnen 1 dag tijd als het ff kan. Consistent is dat trouwens ook niet?

Even dit; dood ga je toch wel - begin eens na te denken over wat je op dit moment zou kunnen doen om het leven wat beter te maken (iets wat haalbaar is svp), en doe het gvd gwn (zonder er 20x over te piekeren)... als je faalt heb je het iig geprobeerd, hoef je jezelf geen klap voor je kop te geven wanneer je bij de poorten van de hemel aanklopt ("had ik dat nou nog maar gedaan") :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:59:27 #79
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95400009
Poe TS, als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik: goh, die jongen moet eens doen wat hem gelukkig maakt. Logisch zou je denken, en je zegt ook wel dat je het allemaal probeert, maar ik denk dat je echt een paar flinke knopen moet doorhakken en verder ook nog even door de zure appel heen bijten (dat examen halen dus, daarna heb je meer opties). Ten eerste: vrienden die jou zo behandelen zijn geen vrienden. Sowieso niet omdat ze jou altijd alleen laten zitten. Trek eens je mond open en als het ze niet bevalt, schijt aan hun! Er zijn genoeg mensen op de wereld die jou wel leuk vinden zoals je bent. Je laat je nogal als voetveeg gebruiken als ik het zo lees. Mensen houden van mensen die weten wie ze zijn en waar ze voor staan. Kom voor jezelf op :)

Wat meisjes betreft: je bent 19 hoor, je hoeft je nog geen zorgen te maken. Waarom nu huisje-boompje-beestje? Je studentenjaren komen er nu aan dus kan je nog even lekker genieten ;) als je per se een vriendin wil, ook helemaal prima natuurlijk, dan raad ik je aan om bij een studentenvereniging te gaan (of een studie/sportvereniging, iig iets wat jou ligt) waar je een beetje 'jouw soort' mensen tegenkomt, dus ook potentiele vriendinnetjes. Let wel: straal niet overdreven uit dat je per se een vriendin wil. Dat valt vaak op. En meestal komt zoiets voorbij als je het niet verwacht :)

Wat je studie betreft: een studie kiezen op vrouwen lijkt mij niet verstandig. Je moet doen wat je leuk vindt, dat is het allerbelangrijkst. Of er dan toevallig leuke vrouwen bijzitten is mooi meegenomen, maar een bijzaak. Nogmaals: als je bij een leuke vereniging zit, kom je daar wel vrouwen tegen, dus wees niet wanhopig.

Verder had je het ook over eerst een jaar werken voordat je gaat studeren. Dit kan heel verstandig zijn als je nog niet weet wat je wil gaan studeren. Maar in jouw geval denk ik: hmm, jij hebt gewoon dringend behoefte aan een nieuwe start, nieuwe vrienden, een bruisend sociaal leven enz. Dus stort je gewoon in dat studentenleven en geniet ;) Overigens, je zei ook dat niet nog nog meer achterstand wou oplopen, maar leeftijd boeit echt niet hoor. Ik ben 20 en begin dit jaar opnieuw (ben gestopt met mijn studie) en ik zit 10x zo lekker in mijn vel als toen ik 18 was en begon met studeren. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je 'oud' bent ofzo, tuurlijk is het merendeel 18 jaar, maar so what? Niet onzeker zijn en je niet zo veel bezig houden met wat andere mensen van je denken. :)
pi_95402309
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Eva4Evah het volgende:
Poe TS, als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik: goh, die jongen moet eens doen wat hem gelukkig maakt. Logisch zou je denken, en je zegt ook wel dat je het allemaal probeert, maar ik denk dat je echt een paar flinke knopen moet doorhakken en verder ook nog even door de zure appel heen bijten (dat examen halen dus, daarna heb je meer opties). Ten eerste: vrienden die jou zo behandelen zijn geen vrienden. Sowieso niet omdat ze jou altijd alleen laten zitten. Trek eens je mond open en als het ze niet bevalt, schijt aan hun! Er zijn genoeg mensen op de wereld die jou wel leuk vinden zoals je bent. Je laat je nogal als voetveeg gebruiken als ik het zo lees. Mensen houden van mensen die weten wie ze zijn en waar ze voor staan. Kom voor jezelf op :)

Wat meisjes betreft: je bent 19 hoor, je hoeft je nog geen zorgen te maken. Waarom nu huisje-boompje-beestje? Je studentenjaren komen er nu aan dus kan je nog even lekker genieten ;) als je per se een vriendin wil, ook helemaal prima natuurlijk, dan raad ik je aan om bij een studentenvereniging te gaan (of een studie/sportvereniging, iig iets wat jou ligt) waar je een beetje 'jouw soort' mensen tegenkomt, dus ook potentiele vriendinnetjes. Let wel: straal niet overdreven uit dat je per se een vriendin wil. Dat valt vaak op. En meestal komt zoiets voorbij als je het niet verwacht :)

Wat je studie betreft: een studie kiezen op vrouwen lijkt mij niet verstandig. Je moet doen wat je leuk vindt, dat is het allerbelangrijkst. Of er dan toevallig leuke vrouwen bijzitten is mooi meegenomen, maar een bijzaak. Nogmaals: als je bij een leuke vereniging zit, kom je daar wel vrouwen tegen, dus wees niet wanhopig.

Verder had je het ook over eerst een jaar werken voordat je gaat studeren. Dit kan heel verstandig zijn als je nog niet weet wat je wil gaan studeren. Maar in jouw geval denk ik: hmm, jij hebt gewoon dringend behoefte aan een nieuwe start, nieuwe vrienden, een bruisend sociaal leven enz. Dus stort je gewoon in dat studentenleven en geniet ;) Overigens, je zei ook dat niet nog nog meer achterstand wou oplopen, maar leeftijd boeit echt niet hoor. Ik ben 20 en begin dit jaar opnieuw (ben gestopt met mijn studie) en ik zit 10x zo lekker in mijn vel als toen ik 18 was en begon met studeren. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je 'oud' bent ofzo, tuurlijk is het merendeel 18 jaar, maar so what? Niet onzeker zijn en je niet zo veel bezig houden met wat andere mensen van je denken. :)
Tsja, weet je.. Risico's nemen is zo makkelijk nog niet.
het klinkt als de meest logische oplossing, maar is in de werkelijkheid veel minder logisch.
Die vrienden heb ik er al trouwens vaker mee geconfronteerd, met 't feit dat ik het raar vind dat ze mij soms gewoon lozen.. Maar dan ontkennen ze 't alleen maar.. En hen laten stikken... Dan zit ik helemaal zonder sociaal contact en nu kan ik tegenover de rest van mn school tenminste nog de indruk wekken dat ik goeie vrienden heb en goed in mn schoenen sta en daardoor stappen er denk ik ook nog meisjes op me af..
Verder ben ik juist niet wanhopig... IK denk dat ik een soort van verdedingsmechanisme heb ontwikkeld, ik sta positief in het leven en zodra het misgaat en ik bijv. weer door een meisje wordt afgewezen, dan inplaats van wanhopig te worden, doe ik alsof het me allemaal niks kan schelen. Ik zet dan m'n emoties uit als 't ware..
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:54:18 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95402536
je bent alleen maar bezig met hoe je over komt, zwakkeling.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95402728
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
Ja uit je eigen frustratie even op zo'n kinderactie manier. :r
pi_95402752
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Maanvis het volgende:
Jaa, dat klopt misschien wel ja..

Maar wil je dan ontkennen dat de hele wereld niet alleen maar bezig is met hoe ze overkomt?
Ik ben hier echt niet alleen in hoor..
pi_95402808
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Maar wil je dan ontkennen dat de hele wereld niet alleen maar bezig is met hoe ze overkomt?
Hoe ben je als je dronken bent? Wordt je agressief, wordt je zelfverzekerd, knuffelig of juist onzeker?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_95402996
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:00 schreef Wootism het volgende:

[..]

Hoe ben je als je dronken bent? Wordt je agressief, wordt je zelfverzekerd, knuffelig of juist onzeker?
Hmmm.. moeilijk op te antwoorden.. ik ben zeker paar keer aardig dronken geweest.. maar hoe ik dan wordt... Ik denk zelfverzekerd? maar durf ik niet met zekerheid te zeggen...
Ik denk zelfverzekered, maar toch ook kwetsbaarder doordat ik eerder zo'n lul verhaal als op dit forum tegen iemand in 't echt zou vertellen whahaa...
Maar zeker niet agressief.. wel iets drukker daarentegen.. maar soms oook rustiger.. verschilt eigenlijk vaak
pi_95403542
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Hmmm.. moeilijk op te antwoorden.. ik ben zeker paar keer aardig dronken geweest.. maar hoe ik dan wordt... Ik denk zelfverzekerd? maar durf ik niet met zekerheid te zeggen...
Ik denk zelfverzekered, maar toch ook kwetsbaarder doordat ik eerder zo'n lul verhaal als op dit forum tegen iemand in 't echt zou vertellen whahaa...
Maar zeker niet agressief.. wel iets drukker daarentegen.. maar soms oook rustiger.. verschilt eigenlijk vaak
Weet niet of dat het al gezegd is, maar waarom ga je niet op een team-sport? Of in ieder geval een sport waarmee je met andere mensen bezig bent. Maakt niet uit wat voor sport het is, als het je maar leuk lijkt.

En anders haal gewoon als een gek je diploma en ga lekker genieten van de studentenleven. Ik raad aan om te gaan studeren in Maastricht, heb je zeker elke avond 15 chicks om je vinger. :Y
Ik ben zelf fokking lelijk en haal er daar makkelijk 12 op een avond. dusja.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_95404108
Hey TS; die meid nog gesproken die je zo leuk vind vandaag, of ga je dat morgen doen? In ruil voor goede adviezen verlangen wij op zijn minst een smeuïg succesverhaal.
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:35:00 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95404267
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:58 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ja uit je eigen frustratie even op zo'n kinderactie manier. :r
zachte heelmeesters maken stineknde wonden.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:37:10 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95404375
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:59 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

klopt, je bent niet de enige, maar jij bent wel 1 van de weinigen die zich er door laat leiden tot op het punt waarop je levensmoe bent.
Een gedicht over Maanvis
pi_95412409
quote:
Hulde ^O^ Spijker en kop enzo.
pi_95413401
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Axel1988 het volgende:
Hey TS; die meid nog gesproken die je zo leuk vind vandaag, of ga je dat morgen doen? In ruil voor goede adviezen verlangen wij op zijn minst een smeuïg succesverhaal.
whahah, nee had vandaag alleen examen en gezien ik dat examen niet eens mocht maken, heb ik niemand op school gezien :P
pi_95428494
Ik heb niet alle reacties hier gelezen, maar gast, je zit in 6 gym en wordt niet gepest etc en meisjes hebben interesse in je. 'Waarom dit leven?' kan je jezelf oneindig blijven vragen, maar je bent er, maak er wat leuks van. Probeer gewoon wat aan te klooien met leuke meisjes, lekker boeiend als het fout gaat, who gives a fuck. En als je alle meisjes 'bitshy' vindt, zal je wat langer moeten zoeken.
I'm the motherfucking baboon
  woensdag 13 april 2011 @ 09:28:08 #93
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_95431977
TS je bent 19, je leven moet nog echt beginnen.
Als ik je OP en je reacties lees heb je volgens mij je zaakjes redelijk voor elkaar. :{

Je maakt je veel te druk om wat anderen denken. Je hele sociale leven ligt op school? Nu wel ja. Maar straks als je naar het HBO of de Uni gaat ligt een groot deel van je sociale leven daar. Nieuwe ervaringen, nieuwe mensen en nieuwe vrienden.

quote:
De meeste mensen zullen hiervan genieten, een stuk geborgenheid is heel belangrijk in het leven. Maar je bent nog maar 19 en dat is mijn ogen veel te jong om echt zicht te hebben wat het huisje, boompje, beestje betekent aan verantwoordelijkheid. Dat je niet weet wat je anders gelukkig zou maken dat is imo logisch. Daar zul je namelijk eerst volwassen moeten worden en dat wordt je door te (durven) leven. Dus ga straks bij een studentenvereniging of pak juist wel dat jaar ertussen uit. Verbreed in ieder geval je horizon.

Je moet gewoon over die drempel (dip) heen stappen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar niets in het leven komt zomaar aanwaaien. Je zult zelf dingen moeten ondernemen.

succes.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_95433252
quote:
Ik ben het leven gewoon echt zat..
Stap er dan gewoon uit.

Ik bedoel je kan hier wel een beetje zielig gaan lopen doen en zoeken naar compassie, maar als je er gewoon klaar mee bent maak er lekker een einde aan en val ons er verder niet mee lastig (nee ook niet als we aan het winkelen zijn in bv Alphen a/d Rijn)

:*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:11:31 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95433320
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Stap er dan gewoon uit.

Ik bedoel je kan hier wel een beetje zielig gaan lopen doen en zoeken naar compassie, maar als je er gewoon klaar mee bent maak er lekker een einde aan en val ons er verder niet mee lastig (nee ook niet als we aan het winkelen zijn in bv Alphen a/d Rijn)

:*
TS wil niet dood, maar hij is niet kien op leven anderzijds.
Een gedicht over Maanvis
pi_95433423
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

TS wil niet dood, maar hij is niet kien op leven anderzijds.
Nouja als ik dit lees:
quote:
Ben m'n leven echt ff zat en ookal is het same old same old
quote:
Dit geeft heel veel stress en ik kan het gewoon niet meer aan,'' waarvoor doe ik dit?'' is een vraag die vaak naar boven komt. Van mij hoeft het niet..
quote:
Het is doelloes en zinloos.
quote:
maar het voelt gewoon allemaal zinloos.. Ik ben het leven gewoon echt zat..
Dan lijkt het me toch echt wel dat die faalhaas er gewoon klaar mee is.

Nou dan stap je er uit. Simple as pie :)
vosss is de naam,
  woensdag 13 april 2011 @ 10:17:51 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95433524
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja als ik dit lees:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dan lijkt het me toch echt wel dat die faalhaas er gewoon klaar mee is.

Nou dan stap je er uit. Simple as pie :)
Als je het leven echt zat bent dan ga je niet naar examens toe en dan maak je je niet zoveel zorgen over hoe je over komt bij anderen.
Maar TS heeft wel geluk dat het er zo dik op ligt, het komt ook wel eens voor dat mensen zoals TS gewoon de polizei op de stoep hebben staan vanwege zelfmoorddreiging.
Een gedicht over Maanvis
pi_95476319
@DitBenIk91: begrijp je maar al te goed, zit ongeveer in hetzelfde schuitje (grotendeels tired of the bulllshit of the fucking society, om het maar lekker lomp te brengen). Uitgebreide reply komt morgen, daar is het nu wat te laat voor.

@axel: spijker, kop. Precies wat ik nodig had atm :)
pi_95476498
Kom eens uit je slachtofferrol man.

Neem niet alles zo serieus, dingen kunnen best kut voelen, maar ga er niet eindeloos over zitten nadenken. Dat je intelligent bent en veel nadenkt (opmakende uit je gymnasium6) maakt dat je gewoon tijd (jaren) nodig hebt om je te ontwikkelen. Accepteer dat. Gun jezelf de tijd.

Een beetje wat tegenslagen betrekken op de waarde van het leven. Beter leren relativeren, dat is wat je moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 01:28:28 ]
pi_95476510
Je kunt overigens ook om aandacht vragen zonder te schreeuwen dat je het leven zat bent.
pi_95484487
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:29 schreef Snuwerd het volgende:
Je kunt overigens ook om aandacht vragen zonder te schreeuwen dat je het leven zat bent.
Ik denk dat je hiermee zijn probleem onderschat. Juist omdat hij het zo brengt, geeft aan dat het niet zijn eerste dip zal zijn op dit punt... dit is iets waar hij waarschijnlijk al jaren mee zit. Klinkt raar, maar ook 16 jarige kunnen al teleurgesteld zijn in hun falen in het krijgen van een vriendin, wanneer ze zien dat het de meerderheid van de mensen die het dichts bij hun staan wel lukt. Zoals al vaak gezegd is, TS heeft het geluk dat hij af en toe de interesse van de dames weet te wekken en op het punt staat om naar de universiteit te gaan, wat vaak leidt tot drastische veranderingen in je leven... als je het goed doet tenminste. Het gevaar is echter dat het probleem daardoor gebagitaliseerd wordt en hij over 10 jaar hier nog altijd topics opent met de kop "29 en nog nooit een vriendin gehad". De kans is groot dat het voor TS wel goed zal komen, maar er is ook een aardige kans dat dit hem blijft achtervolgen en dat er niets veranderd, ondanks zijn nieuwe universitaire omgeving. Ik merkte dat TS heel erg negatief was bij het aanmaken van het topic, maar de dag erna alweer een stuk beter in zijn vel zit. Blijft het probleem echter hangen, dan gaan die dips op regelmatige basis terugkomen, iedere keer in een heftigere vorm. Juist de momenten waarop hij zich beter voelt zijn de momenten waarop hij een verandering op gang moet brengen voor zichzelf. Het is echter ontzettend verleidelijk om op dezelfde voet verder te leven, terwijl op de achtergrond zijn probleem blijft groeien; tot op het moment waarin ik nu zit: je kunt de motivatie niet meer opbrengen om een verandering in werking te zetten.
pi_95484794
ik zou er niet van uitgaan dat dit zo even goedkomt. Als je zelf niet actief inzet om te veranderen op de uni zal het hele gedonder zich gewoon voortzetten. Oftewel ga er eens over praten met een decaan of vertrouwenspersoon op school.
Doe eens lief!
pi_95492345
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat je hiermee zijn probleem onderschat. Juist omdat hij het zo brengt, geeft aan dat het niet zijn eerste dip zal zijn op dit punt... dit is iets waar hij waarschijnlijk al jaren mee zit. Klinkt raar, maar ook 16 jarige kunnen al teleurgesteld zijn in hun falen in het krijgen van een vriendin, wanneer ze zien dat het de meerderheid van de mensen die het dichts bij hun staan wel lukt. Zoals al vaak gezegd is, TS heeft het geluk dat hij af en toe de interesse van de dames weet te wekken en op het punt staat om naar de universiteit te gaan, wat vaak leidt tot drastische veranderingen in je leven... als je het goed doet tenminste. Het gevaar is echter dat het probleem daardoor gebagitaliseerd wordt en hij over 10 jaar hier nog altijd topics opent met de kop "29 en nog nooit een vriendin gehad". De kans is groot dat het voor TS wel goed zal komen, maar er is ook een aardige kans dat dit hem blijft achtervolgen en dat er niets veranderd, ondanks zijn nieuwe universitaire omgeving. Ik merkte dat TS heel erg negatief was bij het aanmaken van het topic, maar de dag erna alweer een stuk beter in zijn vel zit. Blijft het probleem echter hangen, dan gaan die dips op regelmatige basis terugkomen, iedere keer in een heftigere vorm. Juist de momenten waarop hij zich beter voelt zijn de momenten waarop hij een verandering op gang moet brengen voor zichzelf. Het is echter ontzettend verleidelijk om op dezelfde voet verder te leven, terwijl op de achtergrond zijn probleem blijft groeien; tot op het moment waarin ik nu zit: je kunt de motivatie niet meer opbrengen om een verandering in werking te zetten.
Vorige poster heeft er denk ik gelijk mee, dat de kans groot is dat naar de universiteit gaan niets veranderd.

Wat ik met mijn reactie bedoel is dat je je slecht voelen en structurele problemen hebben niet gelijk moet trekken met een einde aan je leven willen maken. Of moet ik het zo niet zien? Want daar schreeuwt zo'n titel een beetje om. Maar goed, om niet offtopic te raken, moet TS denk ik wat concretere voorbeelden geven en wat keuzes maken qua wat hier besproken kan worden, hij beschrijft op meerdere vlakken problemen te hebben.

TS, je voelt je niet goed en over het algemeen komt dat doordat het op meerdere vlakken niet zo goed met je gaat (wat je al aangeeft). Het is denk ik belangrijk om een duidelijk overzicht te creeeren als je je beter wilt gaan voelen. Wat ik bv zou onderscheiden is:

Familie

Vrienden (sociaal)

Vrienden (intiem, meisjes)

Sport

Studie

Werk (kan best dat je alleen studie of alleen werk beschrijft)

Slapen (hoe laat ga je naar bed en sta je op, slaap je genoeg, etc)

Eten & Drinken

Vrije tijd en hobbies

Evt kun je zelf nog dingen toevoegen.

Schrijf bij elk gebied bv eens hoe het daar gaat, of geef simpelweg op gevoel een cijfer tussen de 1 en 10 aan elk gebied. En ga daarna na waarom je dat cijfer gegeven hebt.

Ik geloof dat je redelijk aangaf dat je omgang met meisjes erg vervelend is, maar vaak genoeg liggen de problemen veel meer in de andere vlakken: als je niet lekker in je vel zit, dan vallen vrouwen veel minder snel op je.
pi_95493947
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Vorige poster heeft er denk ik gelijk mee, dat de kans groot is dat naar de universiteit gaan niets veranderd.

Wat ik met mijn reactie bedoel is dat je je slecht voelen en structurele problemen hebben niet gelijk moet trekken met een einde aan je leven willen maken. Of moet ik het zo niet zien? Want daar schreeuwt zo'n titel een beetje om. Maar goed, om niet offtopic te raken, moet TS denk ik wat concretere voorbeelden geven en wat keuzes maken qua wat hier besproken kan worden, hij beschrijft op meerdere vlakken problemen te hebben.

TS, je voelt je niet goed en over het algemeen komt dat doordat het op meerdere vlakken niet zo goed met je gaat (wat je al aangeeft). Het is denk ik belangrijk om een duidelijk overzicht te creeeren als je je beter wilt gaan voelen. Wat ik bv zou onderscheiden is:

Familie

Vrienden (sociaal)

Vrienden (intiem, meisjes)

Sport

Studie

Werk (kan best dat je alleen studie of alleen werk beschrijft)

Slapen (hoe laat ga je naar bed en sta je op, slaap je genoeg, etc)

Eten & Drinken

Vrije tijd en hobbies

Evt kun je zelf nog dingen toevoegen.

Schrijf bij elk gebied bv eens hoe het daar gaat, of geef simpelweg op gevoel een cijfer tussen de 1 en 10 aan elk gebied. En ga daarna na waarom je dat cijfer gegeven hebt.

Ik geloof dat je redelijk aangaf dat je omgang met meisjes erg vervelend is, maar vaak genoeg liggen de problemen veel meer in de andere vlakken: als je niet lekker in je vel zit, dan vallen vrouwen veel minder snel op je.
Precies, goede post! Zoals al eerder aangegeven; als TS serieus geen hoop meer had dan had hij hier geen topic aangemaakt om over zijn problemen te zeuren. De analyse op verschillende vlakken van je leven is belangrijk om goed voor jezelf in kaart te brengen waar de pijnpunten zitten en wat je zou willen gaan veranderen inderdaad.

Het laatste punt wat je noemde; wat zo'n beetje iedereen noemt eigenlijk; is welliswaar hoopgevend, maar in mijn ogen ook gevaarlijk. Ik ben er zelf ook doorheen geweest... een paar jaar lang prima in mijn vel gezeten, veel gesport, veel uitgeweest, actief geweest bij verschillende verenigingen; maar ook al zit je goed in je vel, de meiden worden je heus niet in je schoot geworpen. Ook op dat vlak zul je moeten veranderen.
pi_95494889
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Precies, goede post! Zoals al eerder aangegeven; als TS serieus geen hoop meer had dan had hij hier geen topic aangemaakt om over zijn problemen te zeuren. De analyse op verschillende vlakken van je leven is belangrijk om goed voor jezelf in kaart te brengen waar de pijnpunten zitten en wat je zou willen gaan veranderen inderdaad.

Het laatste punt wat je noemde; wat zo'n beetje iedereen noemt eigenlijk; is welliswaar hoopgevend, maar in mijn ogen ook gevaarlijk. Ik ben er zelf ook doorheen geweest... een paar jaar lang prima in mijn vel gezeten, veel gesport, veel uitgeweest, actief geweest bij verschillende verenigingen; maar ook al zit je goed in je vel, de meiden worden je heus niet in je schoot geworpen. Ook op dat vlak zul je moeten veranderen.
True, het garandeert helemaal niets. Al is het goed om een stabiele basis te hebben voor de labiliteit die liefde met zich mee kan brengen.
pi_96112866
pff, als ik deze topic herlees, merk ik toch wel dat ik misschien een beetje overdreven dramatisch heb gedaan :P
jaa, ik zat toen idd echt een beetje in een depressie...
Maar ik heb nooit overwogen om zelfmoord te plegen zoals sommige mensen hier meteen suggeren :S
Jaa vrienden doen nog steeds kut, klootzakken gaan met konninginnen dag ook weer met ze allen afspreken en als ik ernaar vraag is 't zo van : whaaauw mooie auto komt daar voor bij '' .. ik weer: '' so what? dude, ik kan makkelijk andere dingen plannen, maar ik dacht ik vraag 't eerst aan jullie, ga ff niet zo moeilijk doen, als jullie niet willen chillen dan niet, mij lijkt t wel leuk'''
zij weer: '' nee man, lijkt ons ook vet, we zien wel, misschien bellen we wel ff''

TUURLIJK:P
Ach ja... kut vrienden en kut dat ik nog geen vriendin heb..
aan de andere kant, als alles goed gaat heb ik straks mn gymnasium diploma en er zijn zat leuke meisjes.. moet gewoon wat meer riscio's nemen en heb het gevoel dat ik dat nu weer durf:P
Zeker met bepaald meisje van school omdat als het misgaat ik haar daarna nooit meer zie..
En kans is reeël, want wordt constant aangestaard ...
Maar zit in ieder geval weer lekker in me vel, ookal gaat het leven niet perfect...

Nou, dit was een update..
(had hier 3weken niet naar gekeken, omdat ik me beetje schaamde voor gezeik hier haha..!)

BYEE
pi_96113101
Zoals ik zei; nu je je goed voelt is het moment om dingen te veranderen; wat nieuws te proberen; wat risico te nemen. Als je in een dip zit is het allemaal veel moeilijker.
pi_96113368
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Axel1988 het volgende:
Zoals ik zei; nu je je goed voelt is het moment om dingen te veranderen; wat nieuws te proberen; wat risico te nemen. Als je in een dip zit is het allemaal veel moeilijker.
risico's nemen blijft makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat ik het wel durf..
het probleem is nu het planvan aanpak...
Hoe vat een meisje t op als je tegen d'r zegt.. Jaa, je bent een leuke meid heb je zin om keer een biertje te gaan drinken op een terassje?
Schrikt ze dan, is dat te snel.. of juist niet.. moet dat dan met vriendinnen erbij of apart halen.. Ik denk dat ik een kans maak, maar ik ga het waarschijnlijk verpesten...
Maar goed, daar leer ik dan weer van. Niet geschoten is A-L-T-I-J-D mis..
pi_96113832
Veel herkenbaar voor mij uit dit verhaal.
Ben zelf ook 19. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt :Y
Eerst mijn studie dit jaar maar eens afronden.
  donderdag 28 april 2011 @ 22:27:27 #110
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_96113852
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:

:o
Wat de neuk. HSG-BOMBER kan wel vriendelijk zijn?!
Maar ja... normaal lees ik alleen klaagbaak en daar ga ja als een baas tekeer :D
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_96115099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:21 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Schrikt ze dan, is dat te snel.. of juist niet.. moet dat dan met vriendinnen erbij of apart halen.. Ik denk dat ik een kans maak, maar ik ga het waarschijnlijk verpesten...
Irrelevant; bedenk iets en probeer het... en dan weet je het. In alle situaties is het mogelijk, in geen enkele situatie heb je garanties. Verander echter wel direct je instelling dat "het toch wel niet zal gaan lukken". Stap er neutraal in; ik ga dit doen; ik neem het initiatief en dat is het;... de uitkomst is irrelevant, je hebt gedaan wat je kon doen en daar kun je trots op zijn.
pi_96115443
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Irrelevant; bedenk iets en probeer het... en dan weet je het. In alle situaties is het mogelijk, in geen enkele situatie heb je garanties. Verander echter wel direct je instelling dat "het toch wel niet zal gaan lukken". Stap er neutraal in; ik ga dit doen; ik neem het initiatief en dat is het;... de uitkomst is irrelevant, je hebt gedaan wat je kon doen en daar kun je trots op zijn.
Ik heb ff dit forum doorgespit en ik ben je 'wijze' woorden meer dan eens tegengekomen :P
Misschien moet je d'r zelf eens wat mee gaan doen..
OnTopic: in dit geval ben ik het er niet helemaal mee eens...
De uitkomst zal ik nooit als irrelevant zien.. Het blijft toch in m'n hoofd spoken en dat is iets wat ik niet uit kan zetten, dus misschien toch beter om het als een experiment te zien en gewoon ervan uit te gaan dat het mis gaat.. Maar dit is dus onmogelijk...
Misschien als ik het nu meteen goed aanpak dan heb ik een vriendin en anders pas 10 pogingen later..

Je brengt het zo makkelijk :P
En dat is het eigenlijk ook...
Alleen die meid gaat in de zomervakantie met een vriendin en twee jongens weg naar spanje....
(niet haar vriendje)... maar tief, ik heb zin in competitie :P
Weet niet of ze me nog heel leuk vind eigenlijk, nu ik het zo bekijk... Maar als ze dat ooit wel vond... Dan vonkelt dat meteen naar boven als ik wat probeer :P

P.S. ga me nu niet ontmoedigen, ik wil het echt proberen en ik en ik alleen kan inschatten hoe groot mn kans is.. en die is zeker niet nihil en dus aanwezig.. Daar wil ik het bij houden..

Eigenlijk denk ik dat ik het nog wel ver schop binnenkort..
Waar ik me dan verder nog veel zorgen om maak is hoe raar die meid gaat op kijken wanneer ik zeg(of ze er gedurende achterkom) dat ik nog nooit gezoend/gesekst heb.

[ Bericht 4% gewijzigd door DitBenIk91 op 28-04-2011 23:03:01 ]
pi_96116218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef DitBenIk91 het volgende:
P.S. ga me nu niet ontmoedigen, ik wil het echt proberen en ik en ik alleen kan inschatten hoe groot mn kans is.. en die is zeker niet nihil en dus aanwezig.. Daar wil ik het bij houden..
Betere motivatie dan dat kun je niet krijgen denk ik.... Ga ervoor zou ik zeggen. Goede of slechte afloop; ik heb zelf NOOIT spijt gehad van dat ik een meid heb uitgevraagd of tegen haar heb gezegd dat ik haar leuk vond. Succes, het is je gegund!
pi_96116323
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Betere motivatie dan dat kun je niet krijgen denk ik.... Ga ervoor zou ik zeggen. Goede of slechte afloop; ik heb zelf NOOIT spijt gehad van dat ik een meid heb uitgevraagd of tegen haar heb gezegd dat ik haar leuk vond. Succes, het is je gegund!
thnx, ik zie d'r morgen weer (pre-eindexamen afscheidsfeest op school)

(ik had verwacht dat de reactie op mijn p.s. in de trent van : ''wat een onzin, je moet wel een beetje realistisch zijn en tegen kritiek kunnen'' zou zijn)
pi_96116524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:49 schreef DitBenIk91 het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ik het nog wel ver schop binnenkort..
Waar ik me dan verder nog veel zorgen om maak is hoe raar die meid gaat op kijken wanneer ik zeg(of ze er gedurende achterkom) dat ik nog nooit gezoend/gesekst heb.
Been there. Hang het niet aan de grote klok; maar wanneer je met haar zou gaan daten en het komt ter sprake: ben er dan eerlijk en open over. Volgens mij vinden ze het eerder een pluspunt dan dat het iets is wat ze afschrikt.

Maar gast; ik ben nu ook bezig weer uit mijn dal te klimmen. Vanavond weer eens uit; dus ik ben er nu ook vandoor. Laat even weten hoe het afloopt.
pi_96120314
quote:
Ja nee inderdaad. Meiden die je aanstaren zijn maar op 1 ding uit en willen sex met je.

:')
vosss is de naam,
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:14:45 #117
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_96144108
TS moet gewoon een klootzak worden.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_96225101
TS, ik lijk veel op jou & je problemen/gevoelens, met als enig verschil dat ik een meisje ben. Ik vind de post van Snuwerd hierboven een goede; ik heb een waar 'denkboek' aangelegd waar ik al m'n gedachten en zorgen kan ordenen en waar ik opschrijf waar ik aan ga werken. Dan is het inzichtelijk, duidelijk en hoef je er verder niet meer over te piekeren, heel chill.
Tegelijkertijd realiseer ik me nu steeds meer dat hoe leuk zo'n lijstje ook is, je geluk onder geen enkele voorwaarde volledig mag afhangen van bijvoorbeeld je examens, of je wel of niet scoort tijdens het uitgaan of hoe je vrienden zich gedragen t.o.v. jou. Ik denk dat het ware geluk uit jezelf moet komen, en dat alle andere thema's slechts een 'bijzaak' zijn die daar enige invloed op kunnen uitoefenen, maar geenszins op lange termijn bepalend mogen zijn. Natuurlijk, liefdesverdriet heeft invloed op je geluk, en werkeloos zijn ook, maar ik denk dat je het toch ook op jezelf moet betrekken. Zelfverzekerd zijn, genieten van mooie dingen in het leven en je daarbij niet uit het veld laten slaan door verwachtingen die niet uitkomen, dat is, denk ik, heel belangrijk. Al moet je ook beseffen dat we in de puberteit zitten, en dat onzekerheid, ontevredenheid, piekeren en al dat soort zaken erbij horen, en gewoon te wijten zijn aan stomme hormonen. Succes :)
pi_96722259
UPDATE:

Nog steeds geen vriendin, volgende week de centrale examens. en los van het feit dat ik nog amper geleerd heb en ik heel veel prestatiedruk heb kan ik op dit moment niet gelukkiger zijn!
vriendin komt wel, maak me d'r geen zorgen om en vrienden vind ik wel, 't valt me op dat als ik de stad inga (bijv. meeloopdag univ.) en ik kom nieuwe mensen tegen dat ik daar dan gewoon heel goed lig, waarschijnlijk komt dat omdat ik die mensen niet ken en geen angst heb om aardig te worden gevonden. En als ik mezelf ben mogen mensen mij.. vrouwen ook ;)

In ieder geval, mijn toekomstige vriendin gaat heeeeeeeeel veel geluk hebben :P
Ik ben slim, knap EN ik ben helemaal van haar. Nog nooit gesekst en ik ben ongelooofelijk trouw(weet door 2 vrienden die vreemdgaan 100% zeker dat ik dat NOOIT zou doen)
pi_96722369

[ Bericht 100% gewijzigd door DitBenIk91 op 12-05-2011 21:58:35 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:27:00 #121
344763 Lilou
Life is a bitch!
pi_96725274
TS met vrienden komt allemaal wel goed. Ik had dit jaar vavo gedaan. (aankomen jaar hbo) En je komt zo snel weer nieuwe mensen tegen. Dus wanneer je naar UT gaat kom je genoeg mensen tegen. En niet bang zijn dat ze je niet aardig vinden. Gewoon praten en dan merk vanzelf wel de mensen waarmee het goed klikt.
pi_96895534
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:57 schreef DitBenIk91 het volgende:
UPDATE:

Nog steeds geen vriendin, volgende week de centrale examens. en los van het feit dat ik nog amper geleerd heb en ik heel veel prestatiedruk heb kan ik op dit moment niet gelukkiger zijn!
vriendin komt wel, maak me d'r geen zorgen om en vrienden vind ik wel, 't valt me op dat als ik de stad inga (bijv. meeloopdag univ.) en ik kom nieuwe mensen tegen dat ik daar dan gewoon heel goed lig, waarschijnlijk komt dat omdat ik die mensen niet ken en geen angst heb om aardig te worden gevonden. En als ik mezelf ben mogen mensen mij.. vrouwen ook ;)

In ieder geval, mijn toekomstige vriendin gaat heeeeeeeeel veel geluk hebben :P
Ik ben slim, knap EN ik ben helemaal van haar. Nog nooit gesekst en ik ben ongelooofelijk trouw(weet door 2 vrienden die vreemdgaan 100% zeker dat ik dat NOOIT zou doen)

pas je wel op dat je dr niet benauwd
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:37:41 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97545670
Niks gaan forceren dmv jezelf op te dringen, de sociale aspecten slijten er vanzelf in. Maar sowieso, hoezo moet je een heel uitgebreid sociaal leven hebben? Je kunt toch zelf ook lol en plezier hebben?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_97546426
Op de universiteit begint het echte leven pas... veel plezier daar zou ik zeggen ^O^
(daar word je ook meer als gelijke behandeld i.p.v. die pubercultuur op school)
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:57:04 #125
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97593361
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef Henno het volgende:
Op de universiteit begint het echte leven pas... veel plezier daar zou ik zeggen ^O^
(daar word je ook meer als gelijke behandeld i.p.v. die pubercultuur op school)
Dat zijn juist dingen die hij niet wil.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')