Misschien minder FOK!ken?quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef DitBenIk91 het volgende:
(ik doe niks meer voor school, ga nu echt ff wat moeten doen om mn diploma te halen..) en ook niet uit sociale zaken... FOK school FOK vrienden en FOK vrouwen.
ben nu aan 't eind van me jaar, dus dit moet ik gewoon afmaken anders is het zonde van al die andere jaren die ik in 't vwo gestopt heb...quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even snel doorgelezen hoor. Maar als je het op het vwo al zo zwaar hebt kan je natuurlijk ook de overstap naar havo/HBO maken.
Toon eens wat meer initiatief, je probeert je probleempjes in andermans schoenen te schuiven, maar eigenlijk ben jij gewoon de boosdoener (niet lullig bedoelt).
Als je je studie moet afbreken omdat het eigenlijk te zwaar is, heb je nog veel meer spijt. Kan je beter HBO gaan doen, zelf weten hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef DitBenIk91 het volgende:
[..]
ben nu aan 't eind van me jaar, dus dit moet ik gewoon afmaken anders is het zonde van al die andere jaren die ik in 't vwo gestopt heb...
Maar ik ben dan misschien de boosdoener, maar hoe dan?
Hoe kan ik me aanpassen zodat mensen meer contact zoeken dan alleen oppervlakkig?
''wat doe ik fout?'' is eigenlijk me vraag
Je stelt je enorm aan en je profileert jezelf als een gevoelige jongen, ben ik ook. Maar dan hoef je nog niet door te slaan in zelfmedelijden.quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef DitBenIk91 het volgende:
@ stokstaart
Wat mot ik men zo'n opmerking... Ik kan echt wel tegen kritiek, maar leg 't dan tenminste uit...
Ik maak uit die opmerking alleen op dat je vind dat ik overdrijf en melodramatisch doe?
Maar ik ben er toevallig serieus over,
stel je zat in mijn situatie, kan je me uitleggen hoe jij dan zou handelen?
quote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je je studie moet afbreken omdat het eigenlijk te zwaar is, heb je nog veel meer spijt. Kan je beter HBO gaan doen, zelf weten hoor.
je bent nog nooit verder in een relatie gegaan maar klaagt wel dan mensen oppervlakkig zijn? geen idee waar je dat dan op baseer.. Ga wat minder op zoek, je komt vast wel wat tegen. Niet iedereen heeft op zijn 19e al een diepgaande relatie hoor. De meesten zelfs niet.
Wat deze 2 mannen zeggen is de waarheid.quote:Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je stelt je enorm aan en je profileert jezelf als een gevoelige jongen, ben ik ook. Maar dan hoef je nog niet door te slaan in zelfmedelijden.
Dat is nou juist de vraag die je niet moet stellen, en omdat jij waarschijnlijk een diepgaander persoon bent dan jouw omgeving, zoek dan is iets wat beter bij je past; een opleiding bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef DitBenIk91 het volgende:
[..]
ben nu aan 't eind van me jaar, dus dit moet ik gewoon afmaken anders is het zonde van al die andere jaren die ik in 't vwo gestopt heb...
Maar ik ben dan misschien de boosdoener, maar hoe dan?
Hoe kan ik me aanpassen zodat mensen meer contact zoeken dan alleen oppervlakkig?
''wat doe ik fout?'' is eigenlijk me vraag
Oke, laten we het is omdraaien.quote:Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
En je meent waarschijnlijk te veel dat het leven precies moet gaan zoals je jezelf wilt, probeer eens dingen over je heen en op je af te laten komen, en niet zoveel te piekeren hoe het beter kan.
Komt er ook neer dat je geen initiatief wil tonen, maar wel verwacht dat anderen dat doen. En ondertussen maar klagen dat mensen zo oppervlakkig zijn. Eerlijk gezegd ben jij degene hier die een oppervlakkige indruk maakt.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef DitBenIk91 het volgende:
[..]
Oke, laten we het is omdraaien.
Hoe kan het slechter gaan?
Niks in me leven maakt me gelukkig...
En ik zie niet hoe hier zo snel verandering in kan komen, totdat ik mezelf aanpas. Maar zou niet weten hoe,
Misschien moet ik een riscio nemen, gewoon een meisje uit vragen, maar ik neem geen risico's.. op 0 gebieden. omdat ik het eigenlijk opgegeven heb..
Net als dat als wanneer mijn 'vrienden' mij negeren het me oprecht niet meer dwarszit, dat is toch raar?!!!
Er tegen in gaan zou me alleen maar ongelukkiger maken denk ik... Meisjes mee uit vragen zal mn zelfvertrouwen misschien deuken en tegen mn vrienden ingaan zal toch geen zin hebben
Precies! Mijn leven is kut dus ik doe geen moeite meer. Lekker klagen en zeiken ipv zelf te proberen zaken te veranderen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Komt er ook neer dat je geen initiatief wil tonen, maar wel verwacht dat anderen dat doen. En ondertussen maar klagen dat mensen zo oppervlakkig zijn. Eerlijk gezegd ben jij degene hier die een oppervlakkige indruk maakt.
Hij is juist niet oppervlakkig nee, daarom zit ie ook in dit pakket.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Jaapo het volgende:
Het probleem met jullie fokkers is dat jullie geen inlevingsvermogen hebben. Waarom zou je hem nu oppervlakkig noemen? Die jongen zit gewoon niet lekker in z'n vel en ja..hij verwacht dat anderen initiatief tonen, maar hij doet het inderdaad zelf niet. Dat heeft niets te maken met of hij zelf oppervlakkig bezig is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |