abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95372308
Hee iedereen.

Ben m'n leven echt ff zat en ookal is het same old same old en zal men over 't algemeen denken van tsja, dat verhaal kennen we nu al.
Dit is m'n verhaal :

Ben een jongen van 19 jaar.

SCHOOL
Zit in 6 gymnasium en heb het heel druk met school.
Dit geeft heel veel stress en ik kan het gewoon niet meer aan,'' waarvoor doe ik dit?'' is een vraag die vaak naar boven komt. Van mij hoeft het niet..
Het is doelloes en zinloos.

VRIENDEN
Verder kwa vrienden.. Pff..
Ben een heel zachtaardig/eerlijk persoon, probeer altijd open te zijn, maar het blijft heel moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen, middelbare school leeft hier in groepjes waar je moeilijk in komt.
En mijn vriendengroepje bestaat uit een paar aardige kakkers. Het probleem is alleen dat ze me niet echt als vriend zien, op school doen ze vet chill, maar buitenschool spreken ze altijd met ze allen af en gaan ze samen op vakantie zonder mij. Ik deed echt alles zodat ze me zouden accepteren, sinds een maandje heb ik dit opgegeven.. Ik ga gewoon met ze om voor 't gemak, volgend jaar op de universiteit maak ik een nieuwe start.. Ik negeer gewoon t feit dat ik op school altijd alleen zit (vrienden groep van 5, tafels van 2, blijft dus altijd 1 persoon alleen : ik).
en dan komt t wel goed...

VROUWEN
Tsja, ik ben volgens mij best knap, zachtaardig, zeker geen macho-type.. En probeer gewoon mezelf te zijn.. Maar op de een of andere manier zoeken vrouwen toch altijd een macho-type..
Er komen zat meisjes op me af. zelfs paar keer mee uit gevraagd door meisjes, maar als ze me beter leren kennen, gaat t altijd mis.. Omdat ik nooit de stap durf te zetten naar bijv. 't zoenen, daarom heb ik ook nog nooit gezoend. en nu paar maanden terug ben ik erachter gekomen dat een heeel lief en knap en populair meisje mij leuk vind. Maar omdat ik niks ondernomen heb, heeft die mij ook laten zitten... Wat moet ik toch...
Als mijn leven zo door blijft gaan hoef het niet... Ik trek nergens plezier uit, niet uit intellectuele zaken (ik doe niks meer voor school, ga nu echt ff wat moeten doen om mn diploma te halen..) en ook niet uit sociale zaken... FOK school FOK vrienden en FOK vrouwen.
Allemaal onbetrouwbaar... Wispelturig.. Ene moment zijn ze je vrienden en vinden ze je leuk, andere moment laten ze je in de steek.

Ik zit hier niet eens meer mee, het is zoals het is...
maar het voelt gewoon allemaal zinloos.. Ik ben het leven gewoon echt zat..
Heeft iemand tips of een mening hierover?
Waarom kom ik nou nooit eens iemand tegen(man of vrouw), die mij mag voor wie ik ben, bij wie ik mn verhaal kwijt kan en van wie ik weet dat i me niet in de steek laat.
pi_95372533
en ik realiseer me dat ik in dit verhaal het probleem heel erg bij de mensen om me heen lijk te plaatsen, maar ik vraag me ook vaak genoeg af hoe ik zelf kan veranderen..
Doe echt me best, maar nederlanders lijken gwoon oppervlakkig...
Ik wil echt graag een diepgaande relatie met iemand..
Maar vrouwen lijken allemaal bitshy
en
mannen zijn ondanks hun directheid erg afstandelijk.. Ik Krijg niet zo makkelijk vrienden in deze samenleving
pi_95372552
Grow some balls man.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95372568
Je examen ff binnenslepen, als je dat gehad hebt voelt het gelijk goed.
En daarna nieuwe start, nieuwe kansen. Als je gaat studeren zul je genoeg nieuwe vrienden maken.
pi_95372596
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef DitBenIk91 het volgende:
(ik doe niks meer voor school, ga nu echt ff wat moeten doen om mn diploma te halen..) en ook niet uit sociale zaken... FOK school FOK vrienden en FOK vrouwen.

Misschien minder FOK!ken?
pi_95372700
@ stokstaart
Wat mot ik men zo'n opmerking... Ik kan echt wel tegen kritiek, maar leg 't dan tenminste uit...

Ik maak uit die opmerking alleen op dat je vind dat ik overdrijf en melodramatisch doe?
Maar ik ben er toevallig serieus over,
stel je zat in mijn situatie, kan je me uitleggen hoe jij dan zou handelen?
pi_95372721
Even snel doorgelezen hoor. Maar als je het op het vwo al zo zwaar hebt kan je natuurlijk ook de overstap naar havo/HBO maken.

Toon eens wat meer initiatief, je probeert je probleempjes in andermans schoenen te schuiven, maar eigenlijk ben jij gewoon de boosdoener (niet lullig bedoelt).
pi_95372808
Even serieus:

Waarschijnlijk ben je gewoon zo een laatbloeier. Je piekert teveel over dingen die er op dat moment weinig toe doen. School 6 vwo? Examens beginnen over een week of 4. Gewoon er voor zorgen dat je slaagt en genieten van de vakantie, nieuwe mensen ontmoeten. Gewoon uit je schelpje kruipen.
  maandag 11 april 2011 @ 23:51:28 #9
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95372860
Verander allereerst je instelling, als jij al niet positief kijkt naar al die dingen, zullen ze ook nooit positief worden.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_95372909
Je zegt zelf, universiteit/HBO kan toch nieuwe start worden? Haal het examen binnen en ga dan voor die nieuwe start in september
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_95372913
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Even snel doorgelezen hoor. Maar als je het op het vwo al zo zwaar hebt kan je natuurlijk ook de overstap naar havo/HBO maken.

Toon eens wat meer initiatief, je probeert je probleempjes in andermans schoenen te schuiven, maar eigenlijk ben jij gewoon de boosdoener (niet lullig bedoelt).
ben nu aan 't eind van me jaar, dus dit moet ik gewoon afmaken anders is het zonde van al die andere jaren die ik in 't vwo gestopt heb...
Maar ik ben dan misschien de boosdoener, maar hoe dan?
Hoe kan ik me aanpassen zodat mensen meer contact zoeken dan alleen oppervlakkig?
''wat doe ik fout?'' is eigenlijk me vraag
pi_95372928
Het komt allemaal goed jongen. Ik snap dat je nu niet lekker in je vel zit, maar geloof me...als jij straks aan een nieuwe opleiding begint dan is dat de start van een heel nieuw hoofdstuk in je leven waar je met een frisse start kunt beginnen. Bedenk dat alles in je leven een rede heeft en dat je juist dingen leert door de situatie waar je nu in zit. Alles wat je nu ervaart een meemaakt neem je mee als les in de rest van je leven. Je moet nu gewoon even door de zure appel heen bijten...
En echt niet allen vrouwen zijn "bitchy". Er zijn genoeg leuke en mooie vrouwen die jou waarschijnlijk met veel plezier zullen nemen zoals je bent.
Je bevindt je nu eenmaal nog in een klimaat van middelbare scholieren die nog volop in ontwikkeling zijn en zich misschien niet met zaken bezighouden waar jij behoefte aan hebt.
Als je straks naar de universiteit gaat dan gaat het helemaal goed komen. Heb gewoon een positieve mindstate en wees vooral niet levensmoe!
pi_95372980
Ik merk trouwens op Fok! wel een enorm aantal van dit soort topics. Mensen van mijn leeftijd die hun leven niks vinden, er tegenop zien. Including me. op het moment dan.

Dus bedenk maar, er zijn er superveel die zo denken. En je moet maar bedenken dat er SOWIESO een betere tijd komt. Volgend jaar ga je naar de uni, dan word het allemaal anders..
  maandag 11 april 2011 @ 23:54:18 #14
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95373001
En je meent waarschijnlijk te veel dat het leven precies moet gaan zoals je jezelf wilt, probeer eens dingen over je heen en op je af te laten komen, en niet zoveel te piekeren hoe het beter kan.
pi_95373058
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

ben nu aan 't eind van me jaar, dus dit moet ik gewoon afmaken anders is het zonde van al die andere jaren die ik in 't vwo gestopt heb...
Hoe kan ik me aanpassen zodat mensen meer contact zoeken dan alleen oppervlakkig?
Als je je studie moet afbreken omdat het eigenlijk te zwaar is, heb je nog veel meer spijt. Kan je beter HBO gaan doen, zelf weten hoor.

je bent nog nooit verder in een relatie gegaan maar klaagt wel dan mensen oppervlakkig zijn? geen idee waar je dat dan op baseer. :'). Ga wat minder op zoek, je komt vast wel wat tegen. Niet iedereen heeft op zijn 19e al een diepgaande relatie hoor. De meesten zelfs niet.
pi_95373077
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef DitBenIk91 het volgende:
@ stokstaart
Wat mot ik men zo'n opmerking... Ik kan echt wel tegen kritiek, maar leg 't dan tenminste uit...

Ik maak uit die opmerking alleen op dat je vind dat ik overdrijf en melodramatisch doe?
Maar ik ben er toevallig serieus over,
stel je zat in mijn situatie, kan je me uitleggen hoe jij dan zou handelen?
Je stelt je enorm aan en je profileert jezelf als een gevoelige jongen, ben ik ook. Maar dan hoef je nog niet door te slaan in zelfmedelijden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95373110
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Als je je studie moet afbreken omdat het eigenlijk te zwaar is, heb je nog veel meer spijt. Kan je beter HBO gaan doen, zelf weten hoor.

je bent nog nooit verder in een relatie gegaan maar klaagt wel dan mensen oppervlakkig zijn? geen idee waar je dat dan op baseer. :'). Ga wat minder op zoek, je komt vast wel wat tegen. Niet iedereen heeft op zijn 19e al een diepgaande relatie hoor. De meesten zelfs niet.
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je stelt je enorm aan en je profileert jezelf als een gevoelige jongen, ben ik ook. Maar dan hoef je nog niet door te slaan in zelfmedelijden.
Wat deze 2 mannen zeggen is de waarheid.
  maandag 11 april 2011 @ 23:56:53 #18
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95373132
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Dat is nou juist de vraag die je niet moet stellen, en omdat jij waarschijnlijk een diepgaander persoon bent dan jouw omgeving, zoek dan is iets wat beter bij je past; een opleiding bijvoorbeeld.
pi_95373216
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
En je meent waarschijnlijk te veel dat het leven precies moet gaan zoals je jezelf wilt, probeer eens dingen over je heen en op je af te laten komen, en niet zoveel te piekeren hoe het beter kan.
Oke, laten we het is omdraaien.
Hoe kan het slechter gaan?
Niks in me leven maakt me gelukkig...
En ik zie niet hoe hier zo snel verandering in kan komen, totdat ik mezelf aanpas. Maar zou niet weten hoe,
Misschien moet ik een riscio nemen, gewoon een meisje uit vragen, maar ik neem geen risico's.. op 0 gebieden. omdat ik het eigenlijk opgegeven heb..
Net als dat als wanneer mijn 'vrienden' mij negeren het me oprecht niet meer dwarszit, dat is toch raar?!!!
Er tegen in gaan zou me alleen maar ongelukkiger maken denk ik... Meisjes mee uit vragen zal mn zelfvertrouwen misschien deuken en tegen mn vrienden ingaan zal toch geen zin hebben
pi_95373283
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef DitBenIk91 het volgende:

[..]

Oke, laten we het is omdraaien.
Hoe kan het slechter gaan?
Niks in me leven maakt me gelukkig...
En ik zie niet hoe hier zo snel verandering in kan komen, totdat ik mezelf aanpas. Maar zou niet weten hoe,
Misschien moet ik een riscio nemen, gewoon een meisje uit vragen, maar ik neem geen risico's.. op 0 gebieden. omdat ik het eigenlijk opgegeven heb..
Net als dat als wanneer mijn 'vrienden' mij negeren het me oprecht niet meer dwarszit, dat is toch raar?!!!
Er tegen in gaan zou me alleen maar ongelukkiger maken denk ik... Meisjes mee uit vragen zal mn zelfvertrouwen misschien deuken en tegen mn vrienden ingaan zal toch geen zin hebben
Komt er ook neer dat je geen initiatief wil tonen, maar wel verwacht dat anderen dat doen. En ondertussen maar klagen dat mensen zo oppervlakkig zijn. Eerlijk gezegd ben jij degene hier die een oppervlakkige indruk maakt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:00:30 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95373324
Je wil gewoon wat voelen? Voel dan eens hoe het is om te falen (meisjes), dan kom je erachter dat op je bek gaan nog niet eens zo'n drama is. En wie weet, misschien voel je ook hoe het is om niet te falen. Vrienden; inderdaad uni/andere omgeving is ideaal om jezelf opnieuw uit te vinden, in jouw geval zou ik misschien proberen om in een studentenvereniging te komen, instant buddies, gewoon bier drinken en kut roepen, komt goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_95373331
TS: Ga dingen DOEN. Niet denken, maar doen.

Stop met het spelen van omstander met je eigen leven, maar ga zelf aan de slag. Achteraf zal je je voor je kop hebben geslagen dat je niet met die meiden bent gaan rommelen, dat je de kansen op een presenteerblaadje kreeg aangeboden. Of wil je over een paar jaar in dat "late versierders-topic" aanschuiven omdat je jezelf in de put gedacht hebt?

En het feit dat je klaagt over de oppervlakkige contacten komt eerder omdat jijzelf kennelijk niet de moeite waard bent om tijd in te stoppen. Je consumeert alleen en geeft niets terug. Zo moeilijk is het niet.
pi_95373352
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 23:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Komt er ook neer dat je geen initiatief wil tonen, maar wel verwacht dat anderen dat doen. En ondertussen maar klagen dat mensen zo oppervlakkig zijn. Eerlijk gezegd ben jij degene hier die een oppervlakkige indruk maakt.
Precies! Mijn leven is kut dus ik doe geen moeite meer. Lekker klagen en zeiken ipv zelf te proberen zaken te veranderen.
Zelfmedelijden is een bitch.
Groetjes, Ezio.
pi_95373413
Het probleem met jullie fokkers is dat jullie geen inlevingsvermogen hebben. Waarom zou je hem nu oppervlakkig noemen? Die jongen zit gewoon niet lekker in z'n vel en ja..hij verwacht dat anderen initiatief tonen, maar hij doet het inderdaad zelf niet. Dat heeft niets te maken met of hij zelf oppervlakkig bezig is..
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:02:38 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_95373460
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:01 schreef Jaapo het volgende:
Het probleem met jullie fokkers is dat jullie geen inlevingsvermogen hebben. Waarom zou je hem nu oppervlakkig noemen? Die jongen zit gewoon niet lekker in z'n vel en ja..hij verwacht dat anderen initiatief tonen, maar hij doet het inderdaad zelf niet. Dat heeft niets te maken met of hij zelf oppervlakkig bezig is..
Hij is juist niet oppervlakkig nee, daarom zit ie ook in dit pakket.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')