SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
hmmz.. ben benieuwd.. het gaat wel om een 17 jarige..quote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Correcties zijn er niet alleen als je probeert geld over te hevelen volgensmij, maar ook als er veel te veel voor een speler betaald wordt.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Bed tijd hiero. Fijne avond nog hier en truste voor straks.
ah.. eindelijk rust..quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
Bed tijd hiero. Fijne avond nog hier en truste voor straks.
Succesquote:Op maandag 11 april 2011 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek
nicequote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
Ik ga zo nog even 60k vorig clubgeld binnen harken
Voor wat voor baan ga je solliciteren?quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dank. Ik heb er wel een beetje vertrouwen in
Jij kloon!quote:
Ik zat net op mijn mobiel en dacht ik vraag het ff, niet wetende dat de vraag een minuut daarvoor ook al gesteld werd. Maar logisch ook, gezien je naamquote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij kloon!
Ik ga bij een hoveniersbedrijf solliciteren, het is een nogal groot bedrijf (100+ mensen).
Een hoveniersbedrijf? Die zagen we vast niet aankomen...quote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij kloon!
Ik ga bij een hoveniersbedrijf solliciteren, het is een nogal groot bedrijf (100+ mensen).
quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Straks gaan mensen denken dat je actief bent.
quote:
quote:
Door het gelijke spel?quote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Flappekz het volgende:
Oja, Cambuur
heeft me een geeltje opgeleverd![]()
Die 2 doelpunten hebben me een punt gekost bij de hattrick awardsquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Flappekz het volgende:
Oja, Cambuur
heeft me een geeltje opgeleverd![]()
Erg verrassend iddquote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een hoveniersbedrijf? Die zagen we vast niet aankomen...
Succes morgen
Ja, ik zag zoiets aankomen toen ze terugkwamen tot 1-2. Beetje creatief handelen op betfair, en hoppahquote:
quote:Je team heeft 66 350 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Tjaard van de Korput (279911104) onlangs is verkocht voor 2 654 000 ¤.
Slaap zacht schoonheidquote:
quote:
het gaat om deze speler, als iemand hem wil trainen... graagquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..], maar ik ben ook een positiespel trainer, heb alleen geen geld
Hoeveel denk je dat je nodig hebt om hem zo te kopen ?quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
het gaat om deze speler, als iemand hem wil trainen... graag
Pieter van Groningen (318683347)
10kquote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat je nodig hebt om hem zo te kopen ?
Mwoa, nog netquote:
uhm tot ik vleugelspel ga trainen... dat is over ongeveer 1,5 a 2 seizoen..quote:Op maandag 11 april 2011 23:16 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, nog netAlleen hij is 17y10d, is dat niet meer waard dan.. Alhoewel hij niet zo goed is... En hoe lang en hoe goed moet ik hem trainen dan?
wat een actquote:
poeh, 17 jarigen is altijd moeilijk in te schatten.. maar ik denk dat het zo'n 20k-25k zal zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat je nodig hebt om hem zo te kopen ?
Ik ookquote:Op maandag 11 april 2011 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek
ik denk ook dat je gelijk krijgt..quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef The_Hives het volgende:
ow, en voor al die cynische hattrickers hier, ik heb mn sig nog niet hoeven aanpassen
ik ga nog gelijk krijgen
quote:
Elke keer als iedereen weer een beetje hoop heeft, wordt het de volgende wedstrijd weer verspeeldquote:
Verbazingwekkendquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef The_Hives het volgende:
ow, en voor al die cynische hattrickers hier, ik heb mn sig nog niet hoeven aanpassen
ik ga nog gelijk krijgen
quote:Pieter-Jan van Plateringen (302389401)
18 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 21-05-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 13-10-2010 (10/43), 1s 9w 6d)
Total Skill Index (TSI): 16 060
Loon: 3 150 ¤/week
50 400 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-04-2011 10:09 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Hij gaat als t goed is naar VV Meeden.quote:
Hopelijk beur je een leuk bedrag!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij gaat als t goed is naar VV Meeden.
Aanstaande zondag vertrekt ook Aerts, die gaat naar Rapid Polar Bears
We zullen zien....het zou wel geinig zijn als ie hier snel die 2,5M op biedt, dan kan ik misschien nog wat leuks halen voor woensdagquote:
Laat je FOK!kers even overbiedenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zullen zien....het zou wel geinig zijn als ie hier snel die 2,5M op biedt, dan kan ik misschien nog wat leuks halen voor woensdag
Nu eens kijken wat ik met 3,3M kan.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ach.. "men" is wel bereid er minimaal 3 voor te bieden
Dat gebeurt mij idd ook weleensquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Drassss het volgende:
Ik ben weer ouderwets spelers aan het "kopen" die ik niet wil hebben, mooi is dat
Had ik gisteren ook. Zit nu wel met een bovennatuurlijk spits van 21 jaar 40 dagen met koppen voor 3,6 miljoen die volgens de TV gemiddeld 3.8 waard is..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Drassss het volgende:
Ik ben weer ouderwets spelers aan het "kopen" die ik niet wil hebben, mooi is dat
Ik hoop toch echt dat ik nooit een speler binnen haal die ik niet wil hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Zit nu wel met een bovennatuurlijk spits van 21 jaar 40 dagen met koppen voor 3,6 miljoen die volgens de TV gemiddeld 3.8 waard is..
Soms pakt het ook goed uit
O, ik train hem gewoon op passen hoor, dus hij wordt wel meer waard..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ik nooit een speler binnen haal die ik niet wil hebben
Waarom ontslaat iemand die dan? Die was misschien nog wel iets waard..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar het was wel een 18 jarige 2 ster mid.. beetje jammer.
Het zou zomaar kunnen dat het team een botje is gewordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Waarom ontslaat iemand die dan? Die was misschien nog wel iets waard..
Dat is wat geld met je doetquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Flappekz het volgende:
Gadver, zit ineens teveel te bieden op een speler....
Ah, snel overboden gelukkig
quote:
Und? Hoe ging t?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]Net terug. Ik moest helemaal naar Den Haag fietsen
Goed, ik mag waarschijnlijk 2/3 weken op proef komen maar daar hoor ik volgende week meer over. Ze moeten eerst oveleggen met elkaar en de leiding etc.quote:
Cool!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed, ik mag waarschijnlijk 2/3 weken op proef komen maar daar hoor ik volgende week meer over. Ze moeten eerst oveleggen met elkaar en de leiding etc.
Ik zou dan bij zo'n dependance komen te zitten waar 15 man werken.
Idd, het zou leuk zijn! Het zou dan m'n eerste baan worden met een vast contractquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Cool!
* Flappekz begint vast met duimen
Tof toch? Daar is nixquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, het zou leuk zijn! Het zou dan m'n eerste baan worden met een vast contract
Idd! Ik zou dan eerst gaan proefdraaien, 3 weken ongeveer, en dan kunnen we een beetje zien of ik me daar een beetje thuis voel.quote:
Ik moet nogquote:
Ok. Succes alvast.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik moet nog
Al zal het bij mij niet zo snel gaan. Dit is nog maar de eerste ronde, en er komen er nog wel twee achteraan als alles goed gaat
Bij Boer & Croon, voor het Young Executive Noord Programmaquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Succes alvast.
Waar ga je solliciteren?
Klinkt sjiekquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Bij Boer & Croon, voor het Young Executive Noord Programma
Jepquote:
Interne opleiding ftw!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jep
Die doen in consultancy en interim-management. En dan kan ik dan hopelijk een tweejarige traineeship volgen
Zo, gesprek gehad. Het ging voor mn gevoel wel aardig goed, alleen weet je natuurlijk nooit of dat wat ik zeg aansluit bij wat zij zoeken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jep
Die doen in consultancy en interim-management. En dan kan ik dan hopelijk een tweejarige traineeship volgen
Consultancy en interim-management zijn twee aparte businesses hequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen is al snel ja, lekker
Al weet ik niet precies wat je doet als je interim manager ben en je gaat conculteren (is dat een woord?).
Mooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik zet woensdag avond een speler op de TL voor 200.000, heb ik er een miljoen voor gekregen.
Niet bestquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mooi
Hoe gaat het je eigenlijk af in VII?
Ik heb even gekeken, en laatste ga je neit worden in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet bestVeel en veels te sterk voor mij.
Ik denk dat het het slimste is om keihard middenveld te trainen het hele seizoen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en laatste ga je neit worden in ieder geval
Ga je voor #6? Of ga je vol voor training?
Als je echt niet voor #6 wil gaan, kan je ook de rest van het seizoen 5-5-0 spelen en openingen maken trainen. Dan kan je je 10 PM trainees gewoon beter maken in passen, en dan kan je er ook nog 10 trainees bij kopen die je dan in de friendly traint. Aan het eind van volgend seizoen verkoop je die 10 nieuwe trainees gewoon weer, en heb je aardig wat winst gemaakt. Bovendien zijn je huidige trainees dan heel wat beter in passenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat het het slimste is om keihard middenveld te trainen het hele seizoen.
Ik ben ook nog bezig...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Consultancy en interim-management zijn twee aparte businesses he
Maar bijvoorbeeld een management functie tijdelijk invullen vanwege plotseling vertrek of zwangerschap. Consultancy is vooral op project basis problemen analyseren en oplossingen voorstellen. En dat kan dan weer heel breed zijn
Hmzzzz, daar ga ik eens over na denken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je echt niet voor #6 wil gaan, kan je ook de rest van het seizoen 5-5-0 spelen en openingen maken trainen. Dan kan je je 10 PM trainees gewoon beter maken in passen, en dan kan je er ook nog 10 trainees bij kopen die je dan in de friendly traint. Aan het eind van volgend seizoen verkoop je die 10 nieuwe trainees gewoon weer, en heb je aardig wat winst gemaakt. Bovendien zijn je huidige trainees dan heel wat beter in passen
Hebben er hier één liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef elby1988 het volgende:
Iemand hier verstand van parket lakken (vooral kleur) Of zal ik maar een topic openen bij K&W?
5000 euro geboden, alleen ik weet niet of ik morgen rond half vier bij de deadline kan zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uhm tot ik vleugelspel ga trainen... dat is over ongeveer 1,5 a 2 seizoen..
ik zal er zelf ook proberen te zijn, kan ik hem eventueel kopen en hem op een voor jou gunstig tijdstip er op zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
5000 euro geboden, alleen ik weet niet of ik morgen rond half vier bij de deadline kan zijn..
Is goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal er zelf ook proberen te zijn, kan ik hem eventueel kopen en hem op een voor jou gunstig tijdstip er op zetten
ik ben zelf ook niet thuis.. dus ik hoop er aan te denken..quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is goedIk zit op me werk en het ligt er even aan hoeveel collega's er op dat moment zijn
De eerste helft viel me alleszins mee, leuk heen-en-weer gevoetbal!quote:
Ja, klopt. Wel weer een mooie elleboog van Terry.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De eerste helft viel me alleszins mee, leuk heen-en-weer gevoetbal!
Die Hernandez liep toch tegen zijn elleboog aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel weer een mooie elleboog van Terry.
Waarvoor kreeg hij eigenlijk geel? Duwen ofzo?
Ja, maar terry steekt z'n elleboog uit in zijn richting. Net zoals dat je niet in de loop van een ander mag gaan staan, als het duidelijk is dat diegene daarheen gaat lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die Hernandez liep toch tegen zijn elleboog aan
Mooie actie van Van der Sar ook
23 kan nog prima. Idee van Passen is dat de hoofdskill (wereldklasse-reusachtig) al staat en je de bijstat Passen er op traint. Let er alleen wel even op dat je niet teveel betaald en kijk (bijvoorbeeld met ht-box) van tevoren even tot hoever je 'm op zou willen trainen en hoe lang dat dan duurt..quote:
Check! Thanksquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
23 kan nog prima. Idee van Passen is dat de hoofdskill (wereldklasse-reusachtig) al staat en je de bijstat Passen er op traint. Let er alleen wel even op dat je niet teveel betaald en kijk (bijvoorbeeld met ht-box) van tevoren even tot hoever je 'm op zou willen trainen en hoe lang dat dan duurt..
quote:Hüseyin Sözer (261432605)
23 jaar en 45 dagen, volgende verjaardag: 18-06-2011
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Migaczowianka
(sinds 06-10-2009 (5/40), 4s 15w)
Total Skill Index (TSI): 42 510
Loon: 21 420 ¤ (17 850 ¤) /week inclusief 20% bonus
342 720 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 12-04-2011 22:39 (0m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Hoogste bod: 2 550 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal.
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Geen specquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Is wat ouder dan waar ik in eerste instantie op inzette, maar voor 4 ton onder de TV doe ik het ervoor. Ook zonder spec
[..]
leuke speler om passen te trainen... ondanks het missen van een spec..quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Is wat ouder dan waar ik in eerste instantie op inzette, maar voor 4 ton onder de TV doe ik het ervoor. Ook zonder spec
[..]
Juistem. En zn TV gaf 2,9M aan. Andere spelers in zijn vergelijking gingen ook zonder spec voor 3M.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuke speler om passen te trainen... ondanks het missen van een spec..
Hooguit dat berucht is een minpuntje, voor de rest een leuke speler om te trainen + de shquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef Flappekz het volgende:
En ik hoop dat deze niet veel duurder gaat worden. Heb nog geen SH-er:
Piotr Roth (259575902)
Precies. Mn derde toppert kan ik voorlopig nog wel passing-training geven en als Winger, WTM of IMTW gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hooguit dat berucht is een minpuntje, voor de rest een leuke speler om te trainen + de sh
en het feit dat het geen NL is, maar verder eensch..quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hooguit dat berucht is een minpuntje, voor de rest een leuke speler om te trainen + de sh
Komt uiteindelijk allemaal wel goed. Prioriteit voor nu: Nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en het feit dat het geen NL is, maar verder eensch..
maakt ook niet uit, maar we moeten toch wat te mierenneuken hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komt uiteindelijk allemaal wel goed. Prioriteit voor nu: Nu
Da's ook weer zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, maar we moeten toch wat te mierenneuken hebben
kan je nog ver gaan qua geld of heb je er gewoon niet meer voor over...quote:
Mn laatste bod staat nu. Geld is momenteel geen probleemquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan je nog ver gaan qua geld of heb je er gewoon niet meer voor over...
ach, van het weekend is het mooi weer, dan moet ik werkenquote:
ik ben zowel deze week als het weekend vrijquote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, van het weekend is het mooi weer, dan moet ik werken
Kijk eens of er de laatste 12u nog 17/18 jarige op de tl zijn gekomen?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben zowel deze week als het weekend vrij
ben niet thuisquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijk eens of er de laatste 12u nog 17/18 jarige op de tl zijn gekomen?
niet via mn mobielquote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan inloggen dus ook zoeken.
[..]
Zo en nu werken!
Erg niet maar volgens mij kan je niet rood staan voor je stadion.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef IPeePie het volgende:
M'n nieuwe stadion gaat toch duurder worden dan ik dacht
Ik heb nu 460k op de bank, en ik wilde m'n stadion eigenlijk gaan verbouwen na de thuiswedstrijd van zondag. Hij gaat 550k in plaats van 420k kosten. Dan heb ik waarschijnlijk rond de 520k op de bank. Is het erg als ik de 30k rood sta?
Ik dacht juist dat je voor je stadion 500k rood mocht staan, en voor transfers tot 200k, maar ik zal het even uitzoeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Erg niet maar volgens mij kan je niet rood staan voor je stadion. Je zal iig moeten wachten tot de financiele update van 17 April. Je mag nl voor je stadion en je coach niet het bedrag tussen de haakjes gebruiken.
Goed en nu echt werken!
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:12 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je voor je stadion 500k rood mocht staan, en voor transfers tot 200k, maar ik zal het even uitzoeken.
Hagonlinequote:Je kunt tot ¤ 500 000 in de min gaan voor de verbouwing van je stadion. Jezelf in de schulden steken voor de verbouwing van je stadion is erg onverstandig. De terugverdientijd van je investering is al snel 20 weken. Het is beter om te sparen voor een stadionverbouwing dan er geld voor te lenen.
Ok, bedankt.quote:
Daarom, het zal je een paar k rente kosten, maar dat beur je snel terug. Je draait 2 wekelijks toch winst dus financieel zit je wel lekker toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, bedankt.
Maar minder dan 10% lenen, van het totale bedrag, dat is toch niet zo erg? Met één thuiswedstrijd is dat al weer opgelost..
2 wekelijkse winst is rond de 45k nu, en dat zal alleen maar meer worden later in het seizoen, door meer toeschouwers. Dus financieel zijn er niet echt problemenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom, het zal je een paar k rente kosten, maar dat beur je snel terug. Je draait 2 wekelijks toch winst dus financieel zit je wel lekker toch?
Gewoon lekker bouwen!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
2 wekelijkse winst is rond de 45k nu, en dat zal alleen maar meer worden later in het seizoen, door meer toeschouwers. Dus financieel zijn er niet echt problemen
Dat komt allemaal door dat bagger fan systeemquote:Op woensdag 13 april 2011 10:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lekker bouwen!
Jammer van Hattrick. Als je eenmaal 40/50k hebt hoef je er nooit meer iets aan te doen normaal gesproken
Tja ik verlies nu weer fans.. verwachting is dat we moeten vechten om ons te handhaven en ik sta nog "steady" 5e..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door dat bagger fan systeem
In de Eredivisie bijvoorbeeld verlies je volgensmij alleen nog maar fans
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik verlies nu weer fans.. verwachting is dat we moeten vechten om ons te handhaven en ik sta nog "steady" 5e..
Waarom niet hoger?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:22 schreef Drassss het volgende:
Laten we het hopen. Alhoewel het me niet echt bezig houdt, want ik blijf toch wel ergens tussen de 5 en 7 ballen
Net te laat dus, maar ik zag dat jij hem overgenomen hebtquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal er zelf ook proberen te zijn, kan ik hem eventueel kopen en hem op een voor jou gunstig tijdstip er op zetten
quote:13-04-2011 (4/45) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 10 599 ¤ aan entreegeld.
12-04-2011 (4/45) Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef NelisZ het volgende:
Alweer bijna tijd voor de bekerwedstrijden
Ik denk dat hij de schade wil beperkenquote:De coach van V.a.w had zijn spelers opgedragen om vandaag pressie te spelen.
Daar gaan we al...quote:Gauke Pieter Verstappen verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Babedie de 0-1 opleverde.
komt in ordequote:Op woensdag 13 april 2011 15:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Net te laat dus, maar ik zag dat jij hem overgenomen hebt, als je hem er een keer op kan knallen, zodat ik hem rond half zes / zes uur 'savonds doordeweeks eraf kan halen zou dat mooi zijn
Tot zo ver de beker. Heb mn tegenstander alvast gecomplimenteerd met zijn verrassende tactiekquote:Met speels gemak rondde Nehemias Carreño van Babedie een counter over links af met de 0-2.
Fuckersquote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef NelisZ het volgende:
1-0 voor en een rode kaart voor de tegenstander![]()
offtopic:
Solliciatie van gister is het niet geworden
Ze hadden twijfels over mijn interpersoonlijke vaardigheden...
/offtopic
Jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef NelisZ het volgende:
1-0 voor en een rode kaart voor de tegenstander![]()
offtopic:
Solliciatie van gister is het niet geworden
Ze hadden twijfels over mijn interpersoonlijke vaardigheden...
/offtopic
misschien heb je hier wat aan: http://hagonline.org/uploads/tools/stadion.phpquote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil mijn stadion uitbreiden. Mijn fanclub bestaat uit 1976 leden, ik sta nu 6e en ik verwacht niet te promoveren dit seizoen. Seizoensverwachtingen: we horen in de top 4 thuis. Ik denk dat ze aardig gelijk hebben.
Totale capaciteit: 35 000
Staanplaatsen: 21 000
Gewone zitplaatsen: 8 400
Overdekte zitplaatsen: 4 900
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 700
Dus: hoe groot moet mijn stadion worden?
Punten als impact en beïnvloedend vermogen in dit gevalquote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jammer
Wat wordt bedoeld met interpersoonlijke vaardigheden?
Mijn vakgebied o.a.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Punten als impact en beïnvloedend vermogen in dit geval
hatstats zijn gebaseerd op de ratings lijkt me en de ratings geven juist het gemiddelde weer van de hele wedstrijd en niet het eind dus je haalt die hatstats eigenlijk met je spits (voor 90% dan)quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
Die 15 hatstats met 7 basis spelers was dus zonder mn reusachtig spits..... Na 5 minuten krijgt ie geel om vervolgens in de 36e minuut een pleister nodig te hebben en vervolgens pakt ie in de 82e minuut rood.Dat belooft wat straks. Dus toch maar een extra spits kopen.
Yup. Counter werkt pas bij +- 47% bbz of minder..quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Precies 50% bbz, is dat nadelig voor de counter?
Het lijkt mij dat een Reusachtig ca en een Briljant ca samen meer halen dan matig zeer hoog in de aanval :quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
hatstats zijn gebaseerd op de ratings lijkt me en de ratings geven juist het gemiddelde weer van de hele wedstrijd en niet het eind dus je haalt die hatstats eigenlijk met je spits (voor 90% dan)
verbeter me als ik ernaast zit hoor
edit: hij heeft ook een pleister een groot deel van de wedstrijd wat hem ook een beetje omlaag haalt natuurlijk
Vind er niks makkelijk aan!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef Flappekz het volgende:
Achteraf is Hattrick eigenlijk zo'n makkelijk spelletje he?
quote:53:03
Bifröst-speler Ed van Laer had duidelijk de dvd met de 25 mooiste vrije trappen van Wesley Sneijder bekeken. Als ware hij de grote kleine man zelve krulde hij de bal in de 53e minuut onhoudbaar in de bovenhoek: 1-1.
Ik kan achteraf niet vertellen hoe t nou zit met mn aanvals ratings dus ik vind t heulemaal niet makkelijk.quote:
jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 18:12 schreef Flappekz het volgende:
0-3, volgende week maar weer een gewone friendly spelen
Tja, ik had 1 klein kansje vooraf. Maar toen wist ik nog niet dattie ging counteren in een andere opstelling. Toen ik dat zag, wist ik al direct dat het een kansloze missie ging wordenquote:
Winnen verwacht ik nog niet met mijn achterhoede...quote:Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Drassss het volgende:
Ja heuij, tegen 9 man kan ik ook wel winnen
Hij balt wel al met 1 spits minder.. scheelt weer iets.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Winnen verwacht ik nog niet met mijn achterhoede...
Ik gok zomaar dat je zelfvertrouwen heeeeeeeeeel laag isquote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Outpost76 het volgende:
Niemand hier kan dus wat zeggen over mn spitsen vraag?
En een centrale verdediger minder... mijn centrale aanval is de enige van mijn aanvalskanten...quote:Op woensdag 13 april 2011 18:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij balt wel al met 1 spits minder.. scheelt weer iets.
Daar gaat t even niet om.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat je zelfvertrouwen heeeeeeeeeel laag is
Wie weet. Penaltynemers gekozen?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En een centrale verdediger minder... mijn centrale aanval is de enige van mijn aanvalskanten...
Yes, zowaar was ik zo helder.quote:
Dat kan er ook mee te maken hebben. Maar zelfvertrouwen heeft ook een grote invloed op je aanvalsratings, speel er maar eens mee in HO!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t even niet om.
Het ging er me om of wat WARE_HEIDEN zei waar is.
Sorry had ik wat duidelijker moeten maken.
Dat zijn nogal verschillende spelers he?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
Zal ik trouwens Bert Jan van den Bosch (297908336) van Nico terug kopen als ik Dominiek Van Den Bosch (262278148) niet kopen kan?
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan er ook mee te maken hebben. Maar zelfvertrouwen heeft ook een grote invloed op je aanvalsratings, speel er maar eens mee in HO!
Voor het deel dat ie gespeeld heeft met, en het deel daarna zonder. En met een pleister presteert een speler ook een klein beetje minder goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ging er om of die 159 hatstats met die reusachtig spits was of zonder.
Klopt. Maar ik heb ook een reserve spits nodig. Nou is formidabel niet erg hoog. Maar met een berg passen erbij is t misschien een leuke reserve.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn nogal verschillende spelers he?
Op één positie versterken maakt qua hatstats niet heul veel uit... zeker niet bij aanvalsratings.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ging er om of die 159 hatstats met die reusachtig spits was of zonder.
Een reservespits voor 5-5-0?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb ook een reserve spits nodig. Nou is formidabel niet erg hoog. Maar met een berg passen erbij is t misschien een leuke reserve.
Versterken?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op één positie versterken maakt qua hatstats niet heul veel uit... zeker niet bij aanvalsratings.
Omdat hij het ook niet zeker wist. Tenminste dat las ik uit zijn post.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor het deel dat ie gespeeld heeft met, en het deel daarna zonder. En met een pleister presteert een speler ook een klein beetje minder goed.
Maar waarom heb je bevestiging nodig van wat iemand zegt?
Ik ga ergens volgend seizoen toch stoppen met 5-5-0 op zondag en als ik hem dan nu al koop kan ik m nog leuk wat passen trainen.quote:
Als hij ernaast gezeten had, hadden we m wel verbeterd. Daar vraagt ie tenminste omquote:Op woensdag 13 april 2011 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat hij het ook niet zeker wist. Tenminste dat las ik uit zijn post.
Ok Klaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als hij ernaast gezeten had, hadden we m wel verbeterd. Daar vraagt ie tenminste om
Verdorie...quote:77:34
De gasten namen de leiding in de 77e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Larry Ulijn. Hij liet hiermee de 1-2 aantekenen.
Juist ja...persoonlijk zou ik niet investeren in een reservespits. In dit geval zeker nu niet je familieteam eigenlijk geen familiteam meer isquote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga ergens volgend seizoen toch stoppen met 5-5-0 op zondag en als ik hem dan nu al koop kan ik m nog leuk wat passen trainen.
Beetje laat zeker?quote:Een aantal malen probeerde KKA op links door te breken en in de 79e minuut lukte het op die manier Miguel Vera te bereiken, die kinderlijk eenvoudig de stand op 1-3 bracht.
Zit wat in. Hopen dat iemand m nog wat hoger wil trainen in scoren dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Juist ja...persoonlijk zou ik niet investeren in een reservespits. In dit geval zeker nu niet je familieteam eigenlijk geen familiteam meer is
Ik zou gewoon op zoek gaan naar geschikte spelers, ongeacht de achternaamquote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. Hopen dat iemand m nog wat hoger wil trainen in scoren dan.
Wel spannendquote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
2-2 nu met mijn VI tegen zijn IV.. en heb 3 vormwissels geplanned voor de 88e minuut dus ik word straks nog iets slechter..
Neuh dat komt tzt wel voor de plekken die ik dan nog niet bezet heb.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op zoek gaan naar geschikte spelers, ongeacht de achternaam
Ik snap t ff niet meer. Doe je nou wél of geen familieteam?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh dat komt tzt wel voor de plekken die ik dan nog niet bezet heb.
Ik wil tzt een familie team ja. Maar ik ga niet veel te veel moeite er voor doen. Als er nu van den Bosch spelers op de tl komen die interessant zijn om qua passen te traininen of een leeftijd hebben dat ze waarschijnlijk voorlopig niet meer op de tl komen doe ik wel een poging om ze te kopen. Heb ik dan volgend seizoen weer zin om wat aktiever te worden op zondag dan koop ik voor die paar posities die ik dan nog niet goed genoeg bezet heb een speler en dat hoeft dan geen van den Bosch te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik snap t ff niet meer. Doe je nou wél of geen familieteam?
quote:88:13
Pieter-Jan van Plateringen van KKA kon dit seizoen wel eens de lieveling van het thuispubliek worden. Zeker toen hij een voorzet vanaf de linkervleugel op waarde wist te schatten en zo de 2-3 op het scorebord bracht.
Koning.Keizer.Admiraal.quote:
Oh is t al afgelopen.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koning.Keizer.Admiraal.
KKA dus afgekort
Ratings:
[ afbeelding ]
Gewoon keihard weggecounterd dus
ahh ik dacht dat jij juist de 3e goal maaktquote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koning.Keizer.Admiraal.
KKA dus afgekort
Ratings:
[ afbeelding ]
Gewoon keihard weggecounterd dus
Ik zag 't! Zonde...quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
ahh ik dacht dat jij juist de 3e goal maakt![]()
zuur verlies ik heb net ook verloren in de verlenging...
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben je uitleg nog even aan het verwerken
Op t eerste oog lijkt het wat onlogisch, maar ik ga m straks ff bekijken vanuit het Possie-perspectiefquote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is t zo onlogisch of juist te logisch?
Doe dat. Tenminste als je dat kan. Das maar aan weinige gegeven dat talent!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op t eerste oog lijkt het wat onlogisch, maar ik ga m straks ff bekijken vanuit het Possie-perspectief
Je gaat nu naar de kroeg en leest daarna het topic door?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op t eerste oog lijkt het wat onlogisch, maar ik ga m straks ff bekijken vanuit het Possie-perspectief
Dit seizoen in de competitie niks te winnen/verliezen? Of toevallig een aantal PICjes in de competitie op rij?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Sjarkiee het volgende:
4-2 gewonnen als VI tegen een IV (geMOTSed)
eerste keer dat ik ronde 5 heb gehaald
Iemand?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil mijn stadion uitbreiden. Mijn fanclub bestaat uit 1976 leden, ik sta nu 6e en ik verwacht niet te promoveren dit seizoen. Seizoensverwachtingen: we horen in de top 4 thuis. Ik denk dat ze aardig gelijk hebben.
Totale capaciteit: 35 000
Staanplaatsen: 21 000
Gewone zitplaatsen: 8 400
Overdekte zitplaatsen: 4 900
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 700
Dus: hoe groot moet mijn stadion worden?
quote:
EDIT : 1976 leden?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
misschien heb je hier wat aan: http://hagonline.org/uploads/tools/stadion.php
wat ik nu wel zie is dat je de verhoudingen niet goed zijn want gewone moet maar iets meer zijn dan overdekt maar dat kun je zelf ook zien als je je gegevens invult in die tool
alleen zegt ie dat het ideaal is om naar 44k tegaan maar dat lijkt me wat optimistisch maar je kunt altijd de gewenste grootte invullen maar dan zit je met de verhoudingen wel goed in ieder geval![]()
ik sta nu 2-0 voortoch eens even naar zijn opstelling kijken of hij toevallig een b-team heeft neergezet want met zijn A-team zou dit wel heel onterecht zijn
Ligt er ook aan hoeveel je gaat winnen en hoeveel fans je verwacht erbij te krijgen. Als je even een korte berekening maakt, kan je zo invullen hoeveel fans je hebt bij een stadion calculator en die geeft dan aan hoe groot je stadion het beste kan worden (icm hoe je fans zich voelen) en mocht je genoeg geld hebben doe je alle plaatsen +10%, dan weet je zeker dat je genoeg plaatsen hebtquote:
Ok, die post had ik niet gezien.quote:
quote:Fan updates
11-04-2011: -2
07-04-2011: -3
04-04-2011: -3
31-03-2011: -3
28-03-2011: +1
Kijk naar zijn geboortejaarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, die post had ik niet gezien.
Is 1976 leden veel dan
Ik had er eerst meer
[..]
Geen punt.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, die post had ik niet gezien.
Is 1976 leden veel dan
Ik had er eerst meer
[..]
Ajax jeugd, inter die er misschien nog wat van maakt of tottenham die het niet meer red.. Dat word dus Interquote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
Lastige keuze strakkies.... Ajax, Shalke of Tottenham kijken zo....
Ik ga Tottenham Hotspur kijken tegen Real.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
Lastige keuze strakkies.... Ajax, Shalke of Tottenham kijken zo....
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ga Tottenham Hotspur kijken tegen Real.
Ajax jeugd of niet. Het is en blijft Ajax.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ajax jeugd, inter die er misschien nog wat van maakt of tottenham die het niet meer red.. Dat word dus Inter
Ja, dan ga je dus een compleet nutteloos potje Ajax-Fc Jappen kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ajax jeugd of niet. Het is en blijft Ajax.
Tottenham en Inter redden t alle 2 niet meer dus echt boeie zijn die potjes niet.
Ja klopt, klopt en kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ajax jeugd of niet. Het is en blijft Ajax.
Tottenham en Inter redden t alle 2 niet meer dus echt boeie zijn die potjes niet.
Goede redenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nos zendt totenham uit, en ik ben lui
Ook gewoon zwaar nutteloos idd, ze hadden het beter meteen jong ajax - japan kunnen noemenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dan ga je dus een compleet nutteloos potje Ajax-Fc Jappen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |