2 wekelijkse winst is rond de 45k nu, en dat zal alleen maar meer worden later in het seizoen, door meer toeschouwers. Dus financieel zijn er niet echt problemenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom, het zal je een paar k rente kosten, maar dat beur je snel terug. Je draait 2 wekelijks toch winst dus financieel zit je wel lekker toch?
Gewoon lekker bouwen!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
2 wekelijkse winst is rond de 45k nu, en dat zal alleen maar meer worden later in het seizoen, door meer toeschouwers. Dus financieel zijn er niet echt problemen
Dat komt allemaal door dat bagger fan systeemquote:Op woensdag 13 april 2011 10:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lekker bouwen!
Jammer van Hattrick. Als je eenmaal 40/50k hebt hoef je er nooit meer iets aan te doen normaal gesproken
Tja ik verlies nu weer fans.. verwachting is dat we moeten vechten om ons te handhaven en ik sta nog "steady" 5e..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door dat bagger fan systeem
In de Eredivisie bijvoorbeeld verlies je volgensmij alleen nog maar fans
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja ik verlies nu weer fans.. verwachting is dat we moeten vechten om ons te handhaven en ik sta nog "steady" 5e..
Waarom niet hoger?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:22 schreef Drassss het volgende:
Laten we het hopen. Alhoewel het me niet echt bezig houdt, want ik blijf toch wel ergens tussen de 5 en 7 ballen
Net te laat dus, maar ik zag dat jij hem overgenomen hebtquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal er zelf ook proberen te zijn, kan ik hem eventueel kopen en hem op een voor jou gunstig tijdstip er op zetten
quote:13-04-2011 (4/45) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 10 599 ¤ aan entreegeld.
12-04-2011 (4/45) Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 ¤.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef NelisZ het volgende:
Alweer bijna tijd voor de bekerwedstrijden
Ik denk dat hij de schade wil beperkenquote:De coach van V.a.w had zijn spelers opgedragen om vandaag pressie te spelen.
Daar gaan we al...quote:Gauke Pieter Verstappen verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Babedie de 0-1 opleverde.
komt in ordequote:Op woensdag 13 april 2011 15:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Net te laat dus, maar ik zag dat jij hem overgenomen hebt, als je hem er een keer op kan knallen, zodat ik hem rond half zes / zes uur 'savonds doordeweeks eraf kan halen zou dat mooi zijn
Tot zo ver de beker. Heb mn tegenstander alvast gecomplimenteerd met zijn verrassende tactiekquote:Met speels gemak rondde Nehemias Carreño van Babedie een counter over links af met de 0-2.
Fuckersquote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef NelisZ het volgende:
1-0 voor en een rode kaart voor de tegenstander![]()
offtopic:
Solliciatie van gister is het niet geworden
Ze hadden twijfels over mijn interpersoonlijke vaardigheden...
/offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |