Juist ja...persoonlijk zou ik niet investeren in een reservespits. In dit geval zeker nu niet je familieteam eigenlijk geen familiteam meer isquote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga ergens volgend seizoen toch stoppen met 5-5-0 op zondag en als ik hem dan nu al koop kan ik m nog leuk wat passen trainen.
Beetje laat zeker?quote:Een aantal malen probeerde KKA op links door te breken en in de 79e minuut lukte het op die manier Miguel Vera te bereiken, die kinderlijk eenvoudig de stand op 1-3 bracht.
Zit wat in. Hopen dat iemand m nog wat hoger wil trainen in scoren dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Juist ja...persoonlijk zou ik niet investeren in een reservespits. In dit geval zeker nu niet je familieteam eigenlijk geen familiteam meer is
Ik zou gewoon op zoek gaan naar geschikte spelers, ongeacht de achternaamquote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. Hopen dat iemand m nog wat hoger wil trainen in scoren dan.
Wel spannendquote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
2-2 nu met mijn VI tegen zijn IV.. en heb 3 vormwissels geplanned voor de 88e minuut dus ik word straks nog iets slechter..
Neuh dat komt tzt wel voor de plekken die ik dan nog niet bezet heb.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op zoek gaan naar geschikte spelers, ongeacht de achternaam
Ik snap t ff niet meer. Doe je nou wél of geen familieteam?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh dat komt tzt wel voor de plekken die ik dan nog niet bezet heb.
Ik wil tzt een familie team ja. Maar ik ga niet veel te veel moeite er voor doen. Als er nu van den Bosch spelers op de tl komen die interessant zijn om qua passen te traininen of een leeftijd hebben dat ze waarschijnlijk voorlopig niet meer op de tl komen doe ik wel een poging om ze te kopen. Heb ik dan volgend seizoen weer zin om wat aktiever te worden op zondag dan koop ik voor die paar posities die ik dan nog niet goed genoeg bezet heb een speler en dat hoeft dan geen van den Bosch te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik snap t ff niet meer. Doe je nou wél of geen familieteam?
quote:88:13
Pieter-Jan van Plateringen van KKA kon dit seizoen wel eens de lieveling van het thuispubliek worden. Zeker toen hij een voorzet vanaf de linkervleugel op waarde wist te schatten en zo de 2-3 op het scorebord bracht.
Koning.Keizer.Admiraal.quote:
Oh is t al afgelopen.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koning.Keizer.Admiraal.
KKA dus afgekort
Ratings:
[ afbeelding ]
Gewoon keihard weggecounterd dus
ahh ik dacht dat jij juist de 3e goal maaktquote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koning.Keizer.Admiraal.
KKA dus afgekort
Ratings:
[ afbeelding ]
Gewoon keihard weggecounterd dus
Ik zag 't! Zonde...quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
ahh ik dacht dat jij juist de 3e goal maakt![]()
zuur verlies ik heb net ook verloren in de verlenging...
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben je uitleg nog even aan het verwerken
Op t eerste oog lijkt het wat onlogisch, maar ik ga m straks ff bekijken vanuit het Possie-perspectiefquote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is t zo onlogisch of juist te logisch?
Doe dat. Tenminste als je dat kan. Das maar aan weinige gegeven dat talent!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op t eerste oog lijkt het wat onlogisch, maar ik ga m straks ff bekijken vanuit het Possie-perspectief
Je gaat nu naar de kroeg en leest daarna het topic door?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op t eerste oog lijkt het wat onlogisch, maar ik ga m straks ff bekijken vanuit het Possie-perspectief
Dit seizoen in de competitie niks te winnen/verliezen? Of toevallig een aantal PICjes in de competitie op rij?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Sjarkiee het volgende:
4-2 gewonnen als VI tegen een IV (geMOTSed)
eerste keer dat ik ronde 5 heb gehaald
Iemand?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil mijn stadion uitbreiden. Mijn fanclub bestaat uit 1976 leden, ik sta nu 6e en ik verwacht niet te promoveren dit seizoen. Seizoensverwachtingen: we horen in de top 4 thuis. Ik denk dat ze aardig gelijk hebben.
Totale capaciteit: 35 000
Staanplaatsen: 21 000
Gewone zitplaatsen: 8 400
Overdekte zitplaatsen: 4 900
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 700
Dus: hoe groot moet mijn stadion worden?
quote:
EDIT : 1976 leden?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
misschien heb je hier wat aan: http://hagonline.org/uploads/tools/stadion.php
wat ik nu wel zie is dat je de verhoudingen niet goed zijn want gewone moet maar iets meer zijn dan overdekt maar dat kun je zelf ook zien als je je gegevens invult in die tool
alleen zegt ie dat het ideaal is om naar 44k tegaan maar dat lijkt me wat optimistisch maar je kunt altijd de gewenste grootte invullen maar dan zit je met de verhoudingen wel goed in ieder geval![]()
ik sta nu 2-0 voortoch eens even naar zijn opstelling kijken of hij toevallig een b-team heeft neergezet want met zijn A-team zou dit wel heel onterecht zijn
Ligt er ook aan hoeveel je gaat winnen en hoeveel fans je verwacht erbij te krijgen. Als je even een korte berekening maakt, kan je zo invullen hoeveel fans je hebt bij een stadion calculator en die geeft dan aan hoe groot je stadion het beste kan worden (icm hoe je fans zich voelen) en mocht je genoeg geld hebben doe je alle plaatsen +10%, dan weet je zeker dat je genoeg plaatsen hebtquote:
Ok, die post had ik niet gezien.quote:
quote:Fan updates
11-04-2011: -2
07-04-2011: -3
04-04-2011: -3
31-03-2011: -3
28-03-2011: +1
Kijk naar zijn geboortejaarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, die post had ik niet gezien.
Is 1976 leden veel dan
Ik had er eerst meer
[..]
Geen punt.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, die post had ik niet gezien.
Is 1976 leden veel dan
Ik had er eerst meer
[..]
Ajax jeugd, inter die er misschien nog wat van maakt of tottenham die het niet meer red.. Dat word dus Interquote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
Lastige keuze strakkies.... Ajax, Shalke of Tottenham kijken zo....
Ik ga Tottenham Hotspur kijken tegen Real.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
Lastige keuze strakkies.... Ajax, Shalke of Tottenham kijken zo....
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ga Tottenham Hotspur kijken tegen Real.
Ajax jeugd of niet. Het is en blijft Ajax.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ajax jeugd, inter die er misschien nog wat van maakt of tottenham die het niet meer red.. Dat word dus Inter
Ja, dan ga je dus een compleet nutteloos potje Ajax-Fc Jappen kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ajax jeugd of niet. Het is en blijft Ajax.
Tottenham en Inter redden t alle 2 niet meer dus echt boeie zijn die potjes niet.
Ja klopt, klopt en kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ajax jeugd of niet. Het is en blijft Ajax.
Tottenham en Inter redden t alle 2 niet meer dus echt boeie zijn die potjes niet.
Goede redenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nos zendt totenham uit, en ik ben lui
Ook gewoon zwaar nutteloos idd, ze hadden het beter meteen jong ajax - japan kunnen noemenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dan ga je dus een compleet nutteloos potje Ajax-Fc Jappen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |