Juist ja...persoonlijk zou ik niet investeren in een reservespits. In dit geval zeker nu niet je familieteam eigenlijk geen familiteam meer isquote:Op woensdag 13 april 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga ergens volgend seizoen toch stoppen met 5-5-0 op zondag en als ik hem dan nu al koop kan ik m nog leuk wat passen trainen.
Beetje laat zeker?quote:Een aantal malen probeerde KKA op links door te breken en in de 79e minuut lukte het op die manier Miguel Vera te bereiken, die kinderlijk eenvoudig de stand op 1-3 bracht.
Zit wat in. Hopen dat iemand m nog wat hoger wil trainen in scoren dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Juist ja...persoonlijk zou ik niet investeren in een reservespits. In dit geval zeker nu niet je familieteam eigenlijk geen familiteam meer is
Ik zou gewoon op zoek gaan naar geschikte spelers, ongeacht de achternaamquote:Op woensdag 13 april 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit wat in. Hopen dat iemand m nog wat hoger wil trainen in scoren dan.
Wel spannendquote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
2-2 nu met mijn VI tegen zijn IV.. en heb 3 vormwissels geplanned voor de 88e minuut dus ik word straks nog iets slechter..
Neuh dat komt tzt wel voor de plekken die ik dan nog niet bezet heb.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op zoek gaan naar geschikte spelers, ongeacht de achternaam
Ik snap t ff niet meer. Doe je nou wél of geen familieteam?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh dat komt tzt wel voor de plekken die ik dan nog niet bezet heb.
Ik wil tzt een familie team ja. Maar ik ga niet veel te veel moeite er voor doen. Als er nu van den Bosch spelers op de tl komen die interessant zijn om qua passen te traininen of een leeftijd hebben dat ze waarschijnlijk voorlopig niet meer op de tl komen doe ik wel een poging om ze te kopen. Heb ik dan volgend seizoen weer zin om wat aktiever te worden op zondag dan koop ik voor die paar posities die ik dan nog niet goed genoeg bezet heb een speler en dat hoeft dan geen van den Bosch te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik snap t ff niet meer. Doe je nou wél of geen familieteam?
quote:88:13
Pieter-Jan van Plateringen van KKA kon dit seizoen wel eens de lieveling van het thuispubliek worden. Zeker toen hij een voorzet vanaf de linkervleugel op waarde wist te schatten en zo de 2-3 op het scorebord bracht.
Koning.Keizer.Admiraal.quote:
Oh is t al afgelopen.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koning.Keizer.Admiraal.
KKA dus afgekort
Ratings:
[ afbeelding ]
Gewoon keihard weggecounterd dus
ahh ik dacht dat jij juist de 3e goal maaktquote:Op woensdag 13 april 2011 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koning.Keizer.Admiraal.
KKA dus afgekort
Ratings:
[ afbeelding ]
Gewoon keihard weggecounterd dus
Ik zag 't! Zonde...quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
ahh ik dacht dat jij juist de 3e goal maakt![]()
zuur verlies ik heb net ook verloren in de verlenging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |