Jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef NelisZ het volgende:
1-0 voor en een rode kaart voor de tegenstander![]()
offtopic:
Solliciatie van gister is het niet geworden
Ze hadden twijfels over mijn interpersoonlijke vaardigheden...
/offtopic
misschien heb je hier wat aan: http://hagonline.org/uploads/tools/stadion.phpquote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil mijn stadion uitbreiden. Mijn fanclub bestaat uit 1976 leden, ik sta nu 6e en ik verwacht niet te promoveren dit seizoen. Seizoensverwachtingen: we horen in de top 4 thuis. Ik denk dat ze aardig gelijk hebben.
Totale capaciteit: 35 000
Staanplaatsen: 21 000
Gewone zitplaatsen: 8 400
Overdekte zitplaatsen: 4 900
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 700
Dus: hoe groot moet mijn stadion worden?
Punten als impact en beïnvloedend vermogen in dit gevalquote:Op woensdag 13 april 2011 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jammer
Wat wordt bedoeld met interpersoonlijke vaardigheden?
Mijn vakgebied o.a.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Punten als impact en beïnvloedend vermogen in dit geval
hatstats zijn gebaseerd op de ratings lijkt me en de ratings geven juist het gemiddelde weer van de hele wedstrijd en niet het eind dus je haalt die hatstats eigenlijk met je spits (voor 90% dan)quote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
Die 15 hatstats met 7 basis spelers was dus zonder mn reusachtig spits..... Na 5 minuten krijgt ie geel om vervolgens in de 36e minuut een pleister nodig te hebben en vervolgens pakt ie in de 82e minuut rood.Dat belooft wat straks. Dus toch maar een extra spits kopen.
Yup. Counter werkt pas bij +- 47% bbz of minder..quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Precies 50% bbz, is dat nadelig voor de counter?
Het lijkt mij dat een Reusachtig ca en een Briljant ca samen meer halen dan matig zeer hoog in de aanval :quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
hatstats zijn gebaseerd op de ratings lijkt me en de ratings geven juist het gemiddelde weer van de hele wedstrijd en niet het eind dus je haalt die hatstats eigenlijk met je spits (voor 90% dan)
verbeter me als ik ernaast zit hoor
edit: hij heeft ook een pleister een groot deel van de wedstrijd wat hem ook een beetje omlaag haalt natuurlijk
Vind er niks makkelijk aan!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef Flappekz het volgende:
Achteraf is Hattrick eigenlijk zo'n makkelijk spelletje he?
quote:53:03
Bifröst-speler Ed van Laer had duidelijk de dvd met de 25 mooiste vrije trappen van Wesley Sneijder bekeken. Als ware hij de grote kleine man zelve krulde hij de bal in de 53e minuut onhoudbaar in de bovenhoek: 1-1.
Ik kan achteraf niet vertellen hoe t nou zit met mn aanvals ratings dus ik vind t heulemaal niet makkelijk.quote:
jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 18:12 schreef Flappekz het volgende:
0-3, volgende week maar weer een gewone friendly spelen
Tja, ik had 1 klein kansje vooraf. Maar toen wist ik nog niet dattie ging counteren in een andere opstelling. Toen ik dat zag, wist ik al direct dat het een kansloze missie ging wordenquote:
Winnen verwacht ik nog niet met mijn achterhoede...quote:Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Drassss het volgende:
Ja heuij, tegen 9 man kan ik ook wel winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |