abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95388617
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:00 schreef Maanvis het volgende:
gneh, meiske die interesse toonde in mij via RP is nu ineens niet zo happig meer jammergenoeg ;(. reageert amper op SMSjes, zegt dat ze druk is, maar ze is wel telkens op RP als ik daar 'toevallig' kom op een berichtje van yulia uit russia te inspecteren. ik heb het idee dat ik achter de hand gehouden word.
Ben te schijterig om er gewoon eerlijk over te zijn eignelijk ;) Dus ik doe net alsof ik niets doorheb!
Hahahaha Yulia uit Heerenveen toevallig? Het begin van het berichtje ging nog maar ach daar was regel 3. Ze zijn wel opmerkelijk opzichtig ermee. Zou er überhaupt iemand bij in tuinen?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 13:18:55 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_95388678
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef VacaLoca het volgende:
Profieltje op Pepper aangemaakt. Wel leuk hoe je daar een soort van prikbord kan maken met fotos, videos, boeken en films die je leuk vind e.d. Is voor je matches meteen allemaal te zien.
Persoonlijkheidstest was beetje duf, domme vragen.

Eerste 3 maanden gratis voor eerste 5000 leden.

Nog weinig leden dus maar toch wel paar redelijke matches al in de buurt.
Ik zit de vragenlijst in te vullen, het lijkt meer een stemwijzer dan een datingsitevragenlijst.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:18:58 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95388680
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:17 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Hahahaha Yulia uit Heerenveen toevallig? Het begin van het berichtje ging nog maar ach daar was regel 3. Ze zijn wel opmerkelijk opzichtig ermee. Zou er überhaupt iemand bij in tuinen?
Nee bij mij komt de uit Drente ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95388889
Wie had dat kunnen denken; dat de meest succesvolle date van het op mijn conto zou komen :o.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:24:18 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95388918
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef macondo het volgende:
Hmm. Niet helemaal vrij van twijfels over verpleegstertje, en wellicht is dat de reden dat ze de reservebank warm lijkt te houden op facebook. Een middelbare school vriend van haar informeert wel erg lomp naar haar dating status, en dat probeert ze wat te downplayen. *Gaat goed, derde date ongeveer geloof ik".

Dat is nu ook weer niet de bedoeling. :') (ook niet handig van haar om het openlijk op facebook te doen, ik lees ten slotte ook mee..)
Haar twijfel/gedrag kan ook los staan van jouw twijfels. En wie zegt dat ze de reservebank warm houdt? Misschien bedoelt ze er helemaal niets mee.

Daarnaast: waarom zo achterdochtig als je zelf twijfelt? :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_95390425
Mijn eerste internet-ervaring was/is eigenlijk meteen mijn beste date ooit. Nooit een serieuze relatie gehad, en toen ik uit de kast kwam heb ik me ingeschreven op een dating-site en de eerste die me serieus aansprak was meteen raak en inmiddels kennen we elkaar al weer ongeveer een half jaar, en zijn nu dus gelukkig samen. Eerst 1,5 maand dagelijks gechat via die site, en later sms erbij ; en daarna nog MSN erbij. Toen elkaar toch maar ontmoet op centraal terrein, station ; en alles rustig opgebouwd. Enige nadeel is de afstand ( 2 uur reizen enkele reis ) ; maar dat hebben we er wel voor over!
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:03:06 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95390958
Leuk.
Resistance is futile.
pi_95391343
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
( 2 uur reizen enkele reis )
Zo'n auto heb ik ook ooit eens gehad.

yeah I know, echt véél te flauw
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:12:27 #59
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_95391427
Seven, eigenlijk ben jij ook een groot mysterieus ding hè. Ik bedoel: ik lees nou zo'n paar weekjes mee en dan krijg je dus een beeld.
Eerst beschreef je ergens hoe jouw ideaal moet zijn en eruit zien. Nou die eisen liggen niet bepaald heel hoog; d'r lopen er genoeg rond zeg maar.

Dan kom je er een tegen die aan alles voldoet en ga je voortvarend van start. Binnen 2 weken gaat het over samenwonen en weet ik veel wat. Maar dan ineens komt er iets van jaloezie bij knots naar boven (al dan niet terecht) en is het boem: exit.

Ik vind dat raar; maar wel lekker.
pi_95391600
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef BeamofLight het volgende:
Seven, eigenlijk ben jij ook een groot mysterieus ding hè. Ik bedoel: ik lees nou zo'n paar weekjes mee en dan krijg je dus een beeld.
Eerst beschreef je ergens hoe jouw ideaal moet zijn en eruit zien. Nou die eisen liggen niet bepaald heel hoog; d'r lopen er genoeg rond zeg maar.

Dan kom je er een tegen die aan alles voldoet en ga je voortvarend van start. Binnen 2 weken gaat het over samenwonen en weet ik veel wat. Maar dan ineens komt er iets van jaloezie bij knots naar boven (al dan niet terecht) en is het boem: exit.

Seven-fanmail!! O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:18:37 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95391722
quote:

Ik stel me Seven altijd voor als iemand waarmee je gruwelijk passionele seks kunt hebben (een beetje als die trapscene in a history of violence), maar die je bij een relatie het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:25:06 #62
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_95392038
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik stel me Seven altijd voor als iemand waarmee je gruwelijk passionele seks kunt hebben (een beetje als die trapscene in a history of violence), maar die je bij een relatie het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Ja zo kan je het ook samenvatten
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:26:44 #63
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95392122
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn eerste internet-ervaring was/is eigenlijk meteen mijn beste date ooit. Nooit een serieuze relatie gehad, en toen ik uit de kast kwam heb ik me ingeschreven op een dating-site en de eerste die me serieus aansprak was meteen raak en inmiddels kennen we elkaar al weer ongeveer een half jaar, en zijn nu dus gelukkig samen. Eerst 1,5 maand dagelijks gechat via die site, en later sms erbij ; en daarna nog MSN erbij. Toen elkaar toch maar ontmoet op centraal terrein, station ; en alles rustig opgebouwd. Enige nadeel is de afstand ( 2 uur reizen enkele reis ) ; maar dat hebben we er wel voor over!
Toch zou ik het doorgaans niet aanraden om maandenlang te chatten / mailen etc alvorens af te spreken. Kan zo tegenvallen, en dan vervloek je jezelf dat je die tijd daaraan gespendeerd hebt. Maar goed, pakt prima uit bij jou : super *O*

(Dat homo internetdating is toch een andere tak van sport hoor.. )

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef Yuki het volgende:
Haar twijfel/gedrag kan ook los staan van jouw twijfels. En wie zegt dat ze de reservebank warm houdt? Misschien bedoelt ze er helemaal niets mee.

Daarnaast: waarom zo achterdochtig als je zelf twijfelt? :)
Je las kennelijk heen over het woord "lijkt". Bleek trouwens een plausibele verklaring te zijn, kerel wilde met haar daten twee maanden geleden. Dat ging toen niet door want Macondo was al in beeld - en toendertijd inderdaad "drie dates". Nu informeert kerel naar status van hoe het toen liep. Onhandig, komen misverstanden van. ;)
Overal verstand van.
pi_95392784
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja zo kan je het ook samenvatten
Das dan weer niet echt fanmail -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_95392903
quote:

[..]

Als ik aan Seven denk, komt altijd een bepaalde scene uit Irréversible naar boven bij me O+.
pi_95393317
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef macondo het volgende:

[..]

Toch zou ik het doorgaans niet aanraden om maandenlang te chatten / mailen etc alvorens af te spreken. Kan zo tegenvallen, en dan vervloek je jezelf dat je die tijd daaraan gespendeerd hebt. Maar goed, pakt prima uit bij jou : super *O*

(Dat homo internetdating is toch een andere tak van sport hoor.. )

Persoonlijk vond ik t wel fijn, al had ik het ook best gevonden om elkaar eerder te ontmoeten. Hij zat echter met zijn drukke schema, en hij is na zijn ex wat voorzichtiger geworden. Echter hoorde ik dat hij pas na 3 maanden chatten zijn ex had ontmoet face-to-face, waar het bij mij dus al na 1,5-2 maand gebeurde. Had m dus toch veel vertrouwen geven, en gelukkig viel het niet tegen face-to-face, al regende het die dag waardoor mijn haren wat uitgelopen waren, maar dat was een ander verhaal :p
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:54:51 #67
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95393577
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik t wel fijn, al had ik het ook best gevonden om elkaar eerder te ontmoeten. Hij zat echter met zijn drukke schema, en hij is na zijn ex wat voorzichtiger geworden. Echter hoorde ik dat hij pas na 3 maanden chatten zijn ex had ontmoet face-to-face, waar het bij mij dus al na 1,5-2 maand gebeurde. Had m dus toch veel vertrouwen geven, en gelukkig viel het niet tegen face-to-face, al regende het die dag waardoor mijn haren wat uitgelopen waren, maar dat was een ander verhaal :p
:*
Overal verstand van.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:57:42 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95393714
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als ik aan Seven denk, komt altijd een bepaalde scene uit Irréversible naar boven bij me O+.
Ik heb die niet gezien, maar:
quote:
Events over the course of one traumatic night in Paris unfold in reverse-chronological order as the beautiful Alex is brutally raped and beaten by a stranger in the underpass
Zal 'm vanavond eens 'lenen van het internet'.
Een gedicht over Maanvis
pi_95393800
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
Voor den nieuwschierigen mensch: twas gezellig heur, niks gebeurd, hij is net weg. Iedere keer dat ik hem zie denk ik: nee, dit word niks! Maar als ie dan weg is denk ik: hey! kom terug ;(

Ja, ben nog steeds duidelijk een vrouw dus :')
Je vindt de aandacht wel prettig, maar hem niet leuk genoeg? :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:01:23 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95393878
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Je vindt de aandacht wel prettig, maar hem niet leuk genoeg? :)
Ghe, zo is het voor al mijn dates zo'n beetje.
Resistance is futile.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:02:49 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95393942
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het wordt tijd voor een mentaliteitsverandering.

"Is dit het nou? ... ;("
"JA DIT IS HET NOU :D O+ :D O+ :D"
Een gedicht over Maanvis
pi_95393980
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind bepaalde aandacht van een man waa ik niet verliefd op ben juist nogal vervelend, voel me daar ongemakkelijk bij.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:04:16 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95394007
quote:

:) . Het is gewoon té moeizaam na 4 weken al. Daar ga ik niet in investeren. En HIJ wil samenwonen, ik niet.

quote:

[..]

Ligt eraan. In veel relaties ben ik heel normaal, leuk, meegaand. Zolang ik het gevoel heb dat ik mezelf kan zijn en niet te hard veroordeeld wordt. Iemand die mij te vaak negatief benaderd: oorlog. Het is óf heel leuk met mij, óf totale bende.
Resistance is futile.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:05:06 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95394044
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind bepaalde aandacht van een man waa ik niet verliefd op ben juist nogal vervelend, voel me daar ongemakkelijk bij.
Er moet wel een bepaalde mate van 'leuk vinden' bij komen kijken natuurlijk. Maar als dat er niet meer bij is, dan ben ik ontzettend afwerend en bot.
Resistance is futile.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:05:12 #75
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_95394048
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:23 schreef kastanova het volgende:
Wie had dat kunnen denken; dat de meest succesvolle date van het op mijn conto zou komen :o.
Ik krijg bijna altijd kortsluiting in mijn hoofd, als ik jouw zinnen lees...
Wat bedoel je hier nu mee in Jip en Janneke ( O+ ) taal? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')