En door dit soort matige burns lijk je ook niet slimmer.quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Rozerin het volgende:
Dit kan ook wel komen omdat ik vaak domme opmerkingen maak en verder schijn ik ook nogal domme vragen te stellen![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Bedankt man..je hebt me echt geholpen. Je moet van persoonlijk adviseur je carrière maken!
Ja want op een toets worden ook geen inzicht of toepas vragen gesteld, je moet gewoon klakkeloos alles opschrijven wat je nog weet en hopen dat er iets goeds tussen zit.quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
Om VWO te doen hoef je niet intelligent te zijn. Zolang je maar kennis in je hoofd kan absorberen en die op kan schrijven tijdens een toets.
Ken zelf ook een erg dom meisje. Deed VWO, is ook geslaagd met hoge cijfers maar was elke dag meer dan een uur bezig met leren. Nu studeert ze tandheelkunde.
Tot aan 6 VWO heb je zojuist vrij accuraat de middelbare school beschreven.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Ja want op een toets worden ook geen inzicht of toepas vragen gesteld, je moet gewoon klakkeloos alles opschrijven wat je nog weet en hopen dat er iets goeds tussen zit.
Jij bent echt dom.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Ja want op een toets worden ook geen inzicht of toepas vragen gesteld, je moet gewoon klakkeloos alles opschrijven wat je nog weet en hopen dat er iets goeds tussen zit.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Fogel het volgende:
Geneeskunde is gewoon een populaire cursus.
Jezus veel knappe psychologen hier...uit een aantal posts iemands karakter herkennen. Knap hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb je topic eens doorgelezen ts, en ik vindj e nogal arrogant. Je denkt dat je beter bent dan iedereen die een lager niveau heeft gedaan, of niet de ''slimste'' wiskunde. Je kunt zelf niks hebben van anderen, maar vind wel dat jij het recht hebt om op iedereen neer te kijken.
VWO of niet, je komt inderdaad niet slim op me over nee
En zo heb jij het gehaald?quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Dubbr het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.
Als je elke dag leert, oefentoetsen maakt, examens maakt, etc. etc. dan kan iedereen zo'n toets maken. Begrijpend lezen (en daarmee bedoel ik het op een juiste wijze interpreteren van de achterliggende bedoeling van een tekst) is ook een kunst.
En nee, ik ben geen vmbo'er en ik doe ook geen "minder" profiel dan jij hebt gedaan.
Jezus zeg, jij vraagt om advies en zodra de antwoorden je niet bevallen zijn wij de sukkels? Rot dan gewoon lekker op.quote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Jezus veel knappe psychologen hier...uit een aantal posts iemands karakter herkennen. Knap hoor.
Ik geef nergens aan dat ik beter ben dan de rest...want dat ben ik niet. Als ik dat
wel was had ik het wel gezegd hoor maak je maar geen zorgen. Misschien had je je oordeel al klaar en zocht je gewoon bevestiging of misschien loop je gewoon met de kudde mee.
Ik weet niet waar jij ergens een advies leest. Maar tot nu hebben mensen alleen maar beweert dat ik arrogant, kortzichtig en mezelf meerwaardig voel omdat ik vwo heb gedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef Dubbr het volgende:
[..]
Jezus zeg, jij vraagt om advies en zodra de antwoorden je niet bevallen zijn wij de sukkels? Rot dan gewoon lekker op.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat is voor iedereen anders.quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk om VWO te halen
quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Wie heeft dit ook en wie heeft er tips om slimmer uit te zien en slimmer over te komen?
[..]
Ik weet niet waar jij ergens een advies leest. Maar tot nu hebben mensen alleen maar beweert dat ik arrogant, kortzichtig en mezelf meerwaardig voel omdat ik vwo heb gedaan.
Leer moet met een kleine letter.quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef fwokker het volgende:
Advies: Leer spellen en maak geen domme opmerkingen.
Mierenneukerij:quote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Leer moet met een kleine letter.
Advies: ga mee op een spellingscursus.
Waaruit heb je precies opgemaakt dat ik niet sociaal ben..en ow ja ik ga mezelf niet verdedigen met het feit dat ik wel sociaal ben. Dan beginnen we weer opnieuw. Alleen vervang die keer het woord intelligent door sociaal.quote:Op maandag 11 april 2011 23:24 schreef Dubbr het volgende:
Ik heb ook adviserende replies gezien. Echter, (en nu kan ik helaas alleen voor mezelf spreken) jouw posts waren zo ergerlijk dat ik er niet aan ontkwam om je even met de neus op de feiten te drukken.
Je mag dan intelligent zijn, sociaal begaafd ben je niet. Dat is verder niet erg, maar doe dan ook niet zo neerbuigend. Je hebt meer dan alleen goed kunnen leren (:
Dat jij een bijdrage van 0,0 hebt geleverd!quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Urretje het volgende:
TS schijnt goed te kunnen leren, ik ben benieuwd wat ze van dit topic tot nu toe heeft geleerd..
Maak eens een lijst van de posts die volgens jou wel nuttig zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Dat jij een bijdrage van 0,0 hebt geleverd!
Uit jouw posts, meer informatie dan dat heb ik niet dus daarop baseer ik al mijn veroordelingen (:quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Waaruit heb je precies opgemaakt dat ik niet sociaal ben..en ow ja ik ga mezelf niet verdedigen met het feit dat ik wel sociaal ben. Dan beginnen we weer opnieuw. Alleen vervang die keer het woord intelligent door sociaal.
Meh, je hebt gelijk. Ik vind het wel apart dat je praat over hoe intelligent je bent maar je in de TS al duidelijk hebt staan dat je vaak domme opmerkingen maakt/domme vragen stelt en je de overduidelijke link tussen dom praten en dom overkomen niet zelf kan leggen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Leer moet met een kleine letter.
Advies: ga mee op een spellingscursus.
Ok..ieder zijn eigen meningquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Dubbr het volgende:
[..]
Uit jouw posts, meer informatie dan dat heb ik niet dus daarop baseer ik al mijn veroordelingen (:
quote:Voorkomen
In de huidige maatschappij wordt 80% van alle dingen die andere mensen over jou denken, gemaakt voordat jij zelfs maar je mond opent. Een verzorgd voorkomen, liefst zelfs een slim voorkomen is daarom wel belangrijk. Om je slim te kleden moet je denken aan wat een nieuwslezer of nieuwslezeres draagt. Draag gepaste kleren. Studies hebben aangetoond dat mannen in beige trench coats slimmer leken dan degenen in zwarte trench coats. Nog een andere tip is een bril. Maakt niet uit of het een echte of een neppe is, het geeft de indruk dat iemand intelligent is.
Woordenschat
Een indrukkende woordenschat is een must als je slimmer wilt lijkt! Er zijn heel wat boeken die je hierbij kunnen helpen. Een zeer goede tip is om elke dag een nieuw woord te leren en dit meerdere keren op een dag te gebruiken. Er bestaan kalenders die je elke dag een nieuw woord geven!
Actualiteit
Blijf op de hoogte van de actuele gebeurtenissen en onmiddellijk lijk je slimmer dat je echt bent! Beter zelfs, vorm je eigen mening over de actualiteit en probeer te voorspellen wat er gaat gebeuren! Het maakt niet uit of dit zal kloppen of niet! Het simpelweg hebben van een voorspelling en mening en het dan delen met anderen, zal je slim doen lijken!
En dit is relevant omdat?quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef Rapaille het volgende:
TS, wat is je afkomst? Wat voor werk doen je ouders?
Eindelijk een kwaliteitspostquote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Kabolter het volgende:
Als TS slim was geweest had ze het topic eerst laten varen, i.p.v. de discussie aan te wakkeren.
[..]
TS?quote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak eens een lijst van de posts die volgens jou wel nuttig zijn.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef fwokker het volgende:
[..]
Maar je grootste probleem is dat je stronteigenwijs bent en in plaats van het advies ter harte nemen ga je er tegenin.
Een post maar? Dan snap ik dat mensen je dom vinden.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een post maar? Dan snap ik dat mensen je dom vinden.
Je sociaal-economische en etnische afkomst kan een extra handicap zijn om serieus genomen te worden.quote:
Ik had al eerder een reacties geplaatst.quote:
Ja, huil maar, daar ga je vast slimmer door gevonden worden...quote:
Welke posts vind jij dan goed?quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, huil maar, daar ga je vast slimmer door gevonden worden...
Bijna klaar met trollen?
Nee jij?quote:Op maandag 11 april 2011 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, huil maar, daar ga je vast slimmer door gevonden worden...
Bijna klaar met trollen?
Mooi dat je toegeeft dat je aan het trollen bent. Van wie ben je een clone en wat denk je nou eigenlijk echt te bereiken met dit topic?quote:
Van je moederquote:Op maandag 11 april 2011 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi dat je toegeeft dat je aan het trollen bent. Van wie ben je een clone en wat denk je nou eigenlijk echt te bereiken met dit topic?
Quit reading therequote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Rozerin het volgende:
Hallo kinders,
Okee het zit dus zo..ik ben best wel intelligent,
Twee vragen tegelijk beantwoorden ben je te dom voor?quote:
kenmerk van de grijze muis lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef Swiffer het volgende:
Neen, niet dom. Wereldvreemd. Met oogkleppen oplopen en alleen een bepaalde weg kennen en die vervolgen. Zoals velen.
Je hebt waarschijnlijk niet het hele topic gelezen, maar die nuance heb ik al aangegeven.quote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat is voor iedereen anders.
Inderdaad.quote:
quote:V: Natuurkunde/Geologie (AIO), M: Archeologie (botanie en zoölogie)/Assyriologie (AIO)
Wiskunde A1 stelt echt niets voor nee, en daarmee kom je automatisch bij C&M terecht, wat ook niet bekend staat als de lastigste keuze.quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik heb in één jaar snel-VWO gedaan, geslaagd voor alle vakken, ik heb zo ook wiskunde A1 geleerd door alle regels en oefenen. Weliswaar moet je er enigszins aanleg voor hebben, anders was ik echt niet geslaagd.
Tevens heb je zo een ferme stok om mee te slaan als iemand foutieve argumenten aanvoert in een discussie.quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Hou het nieuws en de achtergronden eens bij. Klik Wikipedia eens door. Dan sta je niet met de mond vol tanden als anderen het over gentech of het EPD hebben.
Lees eens wat over logisch redeneren en drogredenen, zodat je weet hoe een verstandig argument klinkt en ook hoe het niet moet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
Ook hier heb ik een diagnose voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef EricOscuro het volgende:
Ik ken het probleem wel een beetje... hoewel het niet direct aan mijn uiterlijk ligt.
Bij mij is het vooral omdat ik vaak in een gesprek net niet op bepaalde woorden kan komen (zelfs als ik die woorden dagelijks gebruik).
Ugly Betty had algemene kennis, maar kwam slechts onhandig over.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef Vengerr het volgende:
Ts lijdt trouwens aan het 'Ugly Betty' syndroom.
* Ofyles2 meteen moet denken aan Liesbeth Kamerling. Haar broer (die rechten studeerde totdat hij ging acteren) was ook van het type 'eerst doen, dan denken'...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef netflanders het volgende:
Geneeskunde is dan ook niet echt het schoolvoorbeeld van een studie waar intelligente mensen op afkomen, zeker de laatste jaren. Qua niveau niet te vergelijken met andere studies in dezelfde hoek, zoals Farmacie en Biomedische Wetenschappen. Geneeskunde doen bewijst derhalve absoluut niet dat je intelligent bent.
Dat was vroeger een probleem, maar sinds dozen en sukkels naar het vwo (en de universiteit) gepraat worden is de algemene ontwikkeling achteruitgegaan...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ja ik zou dus ook gewoon wat boeken lezen over bepaalde dingen, wikipedia bezoeken, een abbo op een interessant tijdschrift (Groene Amsterdammer, Elsevier, Psyche en Brein), en dan versterk je je gekristalliseerde intelligentie (kennis) wat. Onwetendheid komt vaak erg dom over vooral als je tussen wat meer ontwikkelde mensen zit zoals op de universiteit of het vwo.
Veel domme fouten maken maar wel gelijk weten hoe je er juridisch voor staat.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 meteen moet denken aan Liesbeth Kamerling. Haar broer (die rechten studeerde totdat hij ging acteren) was ook van het type 'eerst doen, dan denken'...
Met een fallus in de mond kan je ook geen domme opmerkingen maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Heeft TS zin om eens een terrasje te pakken? Dan leg ik het je wel een keertje uit.
Antonie liet zijn studie vallen en heeft ook geen enkel moment omgekeken naar zijn rechtsbijstand...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Veel domme fouten maken maar wel gelijk weten hoe je er juridisch voor staat.
Oftewel: TS heeft zich omhooggeneukt ten koste van anderen die wel hun best hebben gedaan...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:04 schreef Zolder het volgende:
Ow en TS heeft haar charmes (mond) gebruikt om haar VWO diploma te halen.
Krassen...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben heel dom maar ik kom altijd heel intelligent over, wat kan ik hieraan doen?
Dat is toch ook waar. Net als je er van uit kan gaan dat de gemiddelde rechtenstudent minder intelligent is dan de gemiddelde wiskundestudent. En dat wil dan niet uitsluiten dat er alsnog hele slimme mensen rechten kunnen studeren (al vond ik dat wat tegenvallen). Er zijn zat heel intelligente mensen die hbo doen, maar toch zul je op de universiteit meer slimme mensen vinden. Iets met statistiek...quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat die mensen minderwaardig zijn. Alleen zegt ze impliciet dat die mensen een eenvoudigere opleiding volgen en dat het papieren bewijs voor hun intelligentie dus minder sterk is.
dan maar een pic van TS aanvragenquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Chule het volgende:
Bril zonder sterkte.
Kledingstijl aanpassen? Volwassener kleden? Weet niet hoe je er nu bijloopt.
Of TS durft niet meer in te loggen, dat is ook mogelijk...quote:Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef Fogel het volgende:
TS is waarschijnlijk te dom om dit topic nog terug kunnen te vinden, dus verwacht geen reacties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |