Quit reading therequote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Rozerin het volgende:
Hallo kinders,
Okee het zit dus zo..ik ben best wel intelligent,
Twee vragen tegelijk beantwoorden ben je te dom voor?quote:
kenmerk van de grijze muis lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:46 schreef Swiffer het volgende:
Neen, niet dom. Wereldvreemd. Met oogkleppen oplopen en alleen een bepaalde weg kennen en die vervolgen. Zoals velen.
Je hebt waarschijnlijk niet het hele topic gelezen, maar die nuance heb ik al aangegeven.quote:Op maandag 11 april 2011 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat is voor iedereen anders.
Inderdaad.quote:
quote:V: Natuurkunde/Geologie (AIO), M: Archeologie (botanie en zoölogie)/Assyriologie (AIO)
Wiskunde A1 stelt echt niets voor nee, en daarmee kom je automatisch bij C&M terecht, wat ook niet bekend staat als de lastigste keuze.quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik heb in één jaar snel-VWO gedaan, geslaagd voor alle vakken, ik heb zo ook wiskunde A1 geleerd door alle regels en oefenen. Weliswaar moet je er enigszins aanleg voor hebben, anders was ik echt niet geslaagd.
Tevens heb je zo een ferme stok om mee te slaan als iemand foutieve argumenten aanvoert in een discussie.quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Hou het nieuws en de achtergronden eens bij. Klik Wikipedia eens door. Dan sta je niet met de mond vol tanden als anderen het over gentech of het EPD hebben.
Lees eens wat over logisch redeneren en drogredenen, zodat je weet hoe een verstandig argument klinkt en ook hoe het niet moet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
Ook hier heb ik een diagnose voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef EricOscuro het volgende:
Ik ken het probleem wel een beetje... hoewel het niet direct aan mijn uiterlijk ligt.
Bij mij is het vooral omdat ik vaak in een gesprek net niet op bepaalde woorden kan komen (zelfs als ik die woorden dagelijks gebruik).
Ugly Betty had algemene kennis, maar kwam slechts onhandig over.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef Vengerr het volgende:
Ts lijdt trouwens aan het 'Ugly Betty' syndroom.
* Ofyles2 meteen moet denken aan Liesbeth Kamerling. Haar broer (die rechten studeerde totdat hij ging acteren) was ook van het type 'eerst doen, dan denken'...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef netflanders het volgende:
Geneeskunde is dan ook niet echt het schoolvoorbeeld van een studie waar intelligente mensen op afkomen, zeker de laatste jaren. Qua niveau niet te vergelijken met andere studies in dezelfde hoek, zoals Farmacie en Biomedische Wetenschappen. Geneeskunde doen bewijst derhalve absoluut niet dat je intelligent bent.
Dat was vroeger een probleem, maar sinds dozen en sukkels naar het vwo (en de universiteit) gepraat worden is de algemene ontwikkeling achteruitgegaan...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ja ik zou dus ook gewoon wat boeken lezen over bepaalde dingen, wikipedia bezoeken, een abbo op een interessant tijdschrift (Groene Amsterdammer, Elsevier, Psyche en Brein), en dan versterk je je gekristalliseerde intelligentie (kennis) wat. Onwetendheid komt vaak erg dom over vooral als je tussen wat meer ontwikkelde mensen zit zoals op de universiteit of het vwo.
Veel domme fouten maken maar wel gelijk weten hoe je er juridisch voor staat.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 meteen moet denken aan Liesbeth Kamerling. Haar broer (die rechten studeerde totdat hij ging acteren) was ook van het type 'eerst doen, dan denken'...
Met een fallus in de mond kan je ook geen domme opmerkingen maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Heeft TS zin om eens een terrasje te pakken? Dan leg ik het je wel een keertje uit.
Antonie liet zijn studie vallen en heeft ook geen enkel moment omgekeken naar zijn rechtsbijstand...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:50 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Veel domme fouten maken maar wel gelijk weten hoe je er juridisch voor staat.
Oftewel: TS heeft zich omhooggeneukt ten koste van anderen die wel hun best hebben gedaan...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:04 schreef Zolder het volgende:
Ow en TS heeft haar charmes (mond) gebruikt om haar VWO diploma te halen.
Krassen...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben heel dom maar ik kom altijd heel intelligent over, wat kan ik hieraan doen?
Dat is toch ook waar. Net als je er van uit kan gaan dat de gemiddelde rechtenstudent minder intelligent is dan de gemiddelde wiskundestudent. En dat wil dan niet uitsluiten dat er alsnog hele slimme mensen rechten kunnen studeren (al vond ik dat wat tegenvallen). Er zijn zat heel intelligente mensen die hbo doen, maar toch zul je op de universiteit meer slimme mensen vinden. Iets met statistiek...quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat die mensen minderwaardig zijn. Alleen zegt ze impliciet dat die mensen een eenvoudigere opleiding volgen en dat het papieren bewijs voor hun intelligentie dus minder sterk is.
dan maar een pic van TS aanvragenquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Chule het volgende:
Bril zonder sterkte.
Kledingstijl aanpassen? Volwassener kleden? Weet niet hoe je er nu bijloopt.
Of TS durft niet meer in te loggen, dat is ook mogelijk...quote:Op donderdag 14 april 2011 09:32 schreef Fogel het volgende:
TS is waarschijnlijk te dom om dit topic nog terug kunnen te vinden, dus verwacht geen reacties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |