En door dit soort matige burns lijk je ook niet slimmer.quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Rozerin het volgende:
Dit kan ook wel komen omdat ik vaak domme opmerkingen maak en verder schijn ik ook nogal domme vragen te stellen![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Bedankt man..je hebt me echt geholpen. Je moet van persoonlijk adviseur je carrière maken!
Ja want op een toets worden ook geen inzicht of toepas vragen gesteld, je moet gewoon klakkeloos alles opschrijven wat je nog weet en hopen dat er iets goeds tussen zit.quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
Om VWO te doen hoef je niet intelligent te zijn. Zolang je maar kennis in je hoofd kan absorberen en die op kan schrijven tijdens een toets.
Ken zelf ook een erg dom meisje. Deed VWO, is ook geslaagd met hoge cijfers maar was elke dag meer dan een uur bezig met leren. Nu studeert ze tandheelkunde.
Tot aan 6 VWO heb je zojuist vrij accuraat de middelbare school beschreven.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Ja want op een toets worden ook geen inzicht of toepas vragen gesteld, je moet gewoon klakkeloos alles opschrijven wat je nog weet en hopen dat er iets goeds tussen zit.
Jij bent echt dom.quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Ja want op een toets worden ook geen inzicht of toepas vragen gesteld, je moet gewoon klakkeloos alles opschrijven wat je nog weet en hopen dat er iets goeds tussen zit.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Fogel het volgende:
Geneeskunde is gewoon een populaire cursus.
Jezus veel knappe psychologen hier...uit een aantal posts iemands karakter herkennen. Knap hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb je topic eens doorgelezen ts, en ik vindj e nogal arrogant. Je denkt dat je beter bent dan iedereen die een lager niveau heeft gedaan, of niet de ''slimste'' wiskunde. Je kunt zelf niks hebben van anderen, maar vind wel dat jij het recht hebt om op iedereen neer te kijken.
VWO of niet, je komt inderdaad niet slim op me over nee
En zo heb jij het gehaald?quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Dubbr het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.
Als je elke dag leert, oefentoetsen maakt, examens maakt, etc. etc. dan kan iedereen zo'n toets maken. Begrijpend lezen (en daarmee bedoel ik het op een juiste wijze interpreteren van de achterliggende bedoeling van een tekst) is ook een kunst.
En nee, ik ben geen vmbo'er en ik doe ook geen "minder" profiel dan jij hebt gedaan.
Jezus zeg, jij vraagt om advies en zodra de antwoorden je niet bevallen zijn wij de sukkels? Rot dan gewoon lekker op.quote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Jezus veel knappe psychologen hier...uit een aantal posts iemands karakter herkennen. Knap hoor.
Ik geef nergens aan dat ik beter ben dan de rest...want dat ben ik niet. Als ik dat
wel was had ik het wel gezegd hoor maak je maar geen zorgen. Misschien had je je oordeel al klaar en zocht je gewoon bevestiging of misschien loop je gewoon met de kudde mee.
Ik weet niet waar jij ergens een advies leest. Maar tot nu hebben mensen alleen maar beweert dat ik arrogant, kortzichtig en mezelf meerwaardig voel omdat ik vwo heb gedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef Dubbr het volgende:
[..]
Jezus zeg, jij vraagt om advies en zodra de antwoorden je niet bevallen zijn wij de sukkels? Rot dan gewoon lekker op.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Dat is voor iedereen anders.quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk om VWO te halen
quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Wie heeft dit ook en wie heeft er tips om slimmer uit te zien en slimmer over te komen?
[..]
Ik weet niet waar jij ergens een advies leest. Maar tot nu hebben mensen alleen maar beweert dat ik arrogant, kortzichtig en mezelf meerwaardig voel omdat ik vwo heb gedaan.
Leer moet met een kleine letter.quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef fwokker het volgende:
Advies: Leer spellen en maak geen domme opmerkingen.
Mierenneukerij:quote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Leer moet met een kleine letter.
Advies: ga mee op een spellingscursus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |