quote:Op maandag 11 april 2011 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja... Paresto vind ik dan een iets mindere ramp, maar als we afhankelijk moeten zijn van externe partijen die een kamp voor ons in de rimboe moeten bouwen...
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar de constructie genie doet toch geen werkzaamheden als er dichtbij ook gevochten word?quote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie Volker of Strukton nou niet echt een kamp bouwen in een gebied waar gevochten wordt. Of heb ik dat mis.
Nee ok.quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
Vorig deel: [DEF] SC#186 Braamyo's eerste SC opening !!!
Lapo:
[..]
Jawel... Tenminste in 2/3 wijken is het best ernstig. In 1 van die wijken woon ik, de ander naast mij. Ach er is nog is wat sensatiequote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
@Maitje Woont er dan veel tuig in de Kei stad?
Flikker toch alsjeblieft op met dat kutlied.quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ok.
Speciaal voor jou en Cobra:
Amersfoortquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jawel... Tenminste in 2/3 wijken is het best ernstig. In 1 van die wijken woon ik, de ander naast mij. Ach er is nog is wat sensatie
Ik dacht dat het alleen in die wijk ten noorden van het station (Kruiskamp?) slecht was.quote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jawel... Tenminste in 2/3 wijken is het best ernstig. In 1 van die wijken woon ik, de ander naast mij. Ach er is nog is wat sensatie
Ouwe zeurquote:Op maandag 11 april 2011 21:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker toch alsjeblieft op met dat kutlied.
Verzonnen ellende om de onderofficier belangrijk te maken.
Nee, is geen gezeur, in jouw en mijn tijd hadden we dat niet. Todat iemand op het idee kwam om maar een "liedje" inelkaar te knutselen over de onderofficier. Ze hebben me gvd op verschillende cursussen in Weert wakker lopen brullen onder mijn raam. Toen ben ik maar naar buiten gaan hangen met een biertje in mijn klauwen om te kijken hoe eea er aan toe ging. Kreeg ik de volgende dag onder uit de zak van C-KMS omdat ik een ernstig verkeerd voorbeeld was voor de toekomstige collega's...quote:
Liendert ook en de berg.. bij het ziekenhuis meander die wijk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen in die wijk ten noorden van het station (Kruiskamp?) slecht was.
Op de KMS weet ik het niet, maar bij ons werd de Grenadiersmars op handen en voeten gedragen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, is geen gezeur, in jouw en mijn tijd hadden we dat niet. Todat iemand op het idee kwam om maar een "liedje" inelkaar te knutselen over de onderofficier. Ze hebben me gvd op verschillende cursussen in Weert wakker lopen brullen onder mijn raam. Toen ben ik maar naar buiten gaan hangen met een biertje in mijn klauwen om te kijken hoe eea er aan toe ging. Kreeg ik de volgende dag onder uit de zak van C-KMS omdat ik een ernstig verkeerd voorbeeld was voor de toekomstige collega's...![]()
![]()
![]()
Ik had toen ook ff nieuws voor de kolonel... "Ga maar liedjes zingen in het bos met je ellende ouwe!"
Oude traditie kan ik waarderen, maar de onderofficiersmars is een gekunsteld stukje wat pas begin 2000 uitgevonden is.quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de KMS weet ik het niet, maar bij ons werd de Grenadiersmars op handen en voeten gedragen.
Mhua, die was vorige week ook al op tvquote:Op maandag 11 april 2011 20:44 schreef Thaboel het volgende:
Ahahaha de fishdick aflevering van south park op comedy central.
Dat wist ik niet, was ook 2 jaar nadat ik de dienst verliet.quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oude traditie kan ik waarderen, maar de onderofficiersmars is een gekunsteld stukje wat pas begin 2000 uitgevonden is.
Ai, ik heb verzaakt!!!quote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Braamyo het volgende:
@ topic name, ben ik de enige die opvalt dat het inmiddels slowchat 187 is ipv 186
SLIMquote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Braamyo het volgende:
@ topic name, ben ik de enige die opvalt dat het inmiddels slowchat 187 is ipv 186
Ik wilde niets zeggen, maar ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 11 april 2011 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oude traditie kan ik waarderen, maar de onderofficiersmars is een gekunsteld stukje wat pas begin 2000 uitgevonden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |