Pfffffffffffffffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff koffietijd.. tot straks![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 11 april 2011 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfffffffffffffffmelk & suiker aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff koffietijd.. tot straks![]()
bek dicht, kkjongquote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
HALLO NERDS!
Ik lees hier dat jullie de KLB SC zijn en jullie zijn mietjes en watjes en stellen helemaal niks voor, haha! En jullie schijnen iets met FOK! te hebben en jullie zijn erg dom. Maar ook nog erg jong hoor, dus dat geeft niks.
niet hierquote:
wat maakt het mij nu uit hoe je mij noemt, ik kwam gewoon op voor m'n SC mattiesquote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Noem ik je eens jong, is het weer niet goed.
Ik zal eens op jou komen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat maakt het mij nu uit hoe je mij noemt, ik kwam gewoon op voor m'n SC matties
kom dat in myn gezigt zegge, kkbiatchquote:
Ik praat niet met allochtonen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kom dat in myn gezigt zegge, kkbiatch
quote:
Wat noem je mij dom dan. Ik ga cum laude slagen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
HALLO NERDS!
Ik lees hier dat jullie de KLB SC zijn en jullie zijn mietjes en watjes en stellen helemaal niks voor, haha! En jullie schijnen iets met FOK! te hebben en jullie zijn erg dom. Maar ook nog erg jong hoor, dus dat geeft niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent goed opgevoedquote:
het ging dan ook meer om d'r gezichtsuitdrukking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan krijg ik weer poedel-opmerkingen en dat kwetst mij.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Is dit familie van Chris?quote:Op maandag 11 april 2011 20:09 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Beste gedistingeerde schoonheid,
Met veel plezier heb ik hedenochtend je profielfoto in ogenschouw mogen nemen. Tot mijn verbazing is je schoonheid nog fraaier en sprankelender dan dat ik gisteren in het café heb mogen waarnemen. Ik heb mij de afgelopen avond en nacht heel erg geamuseerd met zo'n charmante en lieve dame zoals jij. Daarom wil ik je graag mee uitvragen zodat wij elkaar beter kunnen leren kennen en we wellicht een rooskleurige toekomst tegemoed gaan. En zo niet dan wil ik gewoon ff afspreken om weer eens flink met je te douwen.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:15 schreef Chai het volgende:
Hoe weet je dan of iemand allochtoon is? Vraag je dan eerst bepaalde papieren aan die persoon?
ik neuk niet met allochtonenquote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Over familie gesproken, als zij dat was zou ik nog steeds geven.
Heb je geen leuke meisjes op kantoor dan? Je bent toch leidinggevende?quote:
Eh?quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef pipojansen het volgende:
ik ga even fappen op jou UI. die vind ik zo geil.
Was het niet wd die haar lelijk vond?quote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Over familie gesproken, als zij dat was zou ik nog steeds geven.
Precies, hij geeft alleen de leiding.quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je geen leuke meisjes op kantoor dan? Je bent toch leidinggevende?
hij is niet eens goede pijpleiding haahahahahahhahahah lol rofleinzquote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies, hij geeft alleen de leiding.
CEO's, alles.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was het niet wd die haar lelijk vond?
en tliz toch ook?quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was het niet wd die haar lelijk vond?
walgelijk om Chriz zo te beledigen. En wees dan eens duidelijk, kkaap.quote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef pipojansen het volgende:
[..]
niet de jouwe vriend. das gewoon een vent met bruin lang haar.
lijkt wel rtl boulevard hier haha ok gr gr albertquote:
voel je je dan ook niet zo snel aangesproken met je kutkanker als UI.quote:Op maandag 11 april 2011 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
walgelijk om Chriz zo te beledigen. En wees dan eens duidelijk, kkaap.
ik snap deze grap niet.quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lijkt wel rtl boulevard hier haha ok gr gr albert
quote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef pipojansen het volgende:
[..]
voel je je dan ook niet zo snel aangesproken met je kutkanker als UI.
Huh?quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lijkt wel rtl boulevard hier haha ok gr gr albert
E, waarom hatenquote:Op maandag 11 april 2011 20:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar die vindt iedereen lelijk als RV ze lekker vindt.
quote:
Hahaha, wat?quote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Andries Jonker die bij zijn presentatie bij Bayern zegt "Ich habe es nicht gewusst"!
Wat een legende.quote:
Zullen we hem roepen?quote:
HIJ S TOCH NIE DEAUF!!!quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Horsedick.mpeg - Suck my Dick While i Fuck That Ass (Offical Music Video) [Full HD]
Oehh lekker.. Welke smaak?quote:
ik lurkte mobiel meequote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oehh lekker.. Welke smaak?
En zie je wel? Het helpt wel
Hoi sal u_u
Ik voelde het aan m'n grote teenquote:
Wilbert Geneequote:
Ik kan nu voor en achter, naar achter gaat nog niet helemaallllllllll zoals het hoort MAAR HET GAATquote:
vooruitgangquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan nu voor en achter, naar achter gaat nog niet helemaallllllllll zoals het hoort MAAR HET GAAT. en ik kon ook naar links en naar rechts roetsjen, achter en voor
.
Dacht trouwens even serieus dat ik mn been ging breken joh, ik ging naar achteren roetsjen en hij ging ineens op mn verkeerde been dus ik dacht HO TERUG en toen viel ik met mn andere been der oner maar dat board ging lekker door naar beneden ohooooo
lol internetquote:
ze had zotheid en devvie ook, vergis je niet boiquote:
quote:
Graag.quote:
ik wil ook, ik mis datquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag.kom maar in mijn armen dan kriebel ik door je haartjes.
liever liverpool dan city iigquote:
Ja dan kom jij in mijn andere arm lieve schat. Ruimte voor beide.quote:
Liefquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag.kom maar in mijn armen dan kriebel ik door je haartjes.
Stinken.quote:
Dan moet die jongen zich eens gaan douchenquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet die jongen zich eens gaan douchen
Lol, ohquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van zh btw.
Ik zal jou eens een golden shower geven.quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet die jongen zich eens gaan douchen
Alweer?quote:Op maandag 11 april 2011 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een golden shower geven.
Plas-oorlog?quote:
Precies mijn gedachte, hoe moet ik nou antwoorden geven als ik niet weet over welke van de dates 't gaatquote:
Ohhhh wist niet dat dat een date wasquote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen je Sal ging meeten of heb je dat nog niet gedaan?
Ik win toch welquote:
Waarom?quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb net twee liter water gedronken!
Je hosselt er wat aan afquote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, hoe moet ik nou antwoorden geven als ik niet weet over welke van de dates 't gaat.
[..]
Ohhhh wist niet dat dat een date was.
Maar nee, we hebben alleen wat gedronken en toen had ik les en hij ging snowboarden maar viel toen dus ging ie even naar mij kijken en is ie weer gegaan
Moet je alleen wel drie liter water drinken, anders win je het nooitquote:
Ik zit in die ene week.. Dus nogmaals: ik win welquote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je alleen wel drie liter water drinken, anders win je het nooit
Och ja.. Hmquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor het showerfestijn, natuurlijk.
Ik weet even niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit in die ene week.. Dus nogmaals: ik win wel
misselijk gewordenquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit in die ene week.. Dus nogmaals: ik win wel
Moet ie maar niet met zulke onzedelijke voorstellen komenquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik moet zeggen.
quote:
Alles wat jullie zeggen is seks gerelateerd.quote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit onder seks valt bij jou.
Interessant.
Kartelquote:
Vlijmquote:
Word jij daar ook al zo moe van? Alsof de wereld alleen maar draait om seks.quote:
Pertinent niet waar, wordt verworpen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alles wat jullie zeggen is seks gerelateerd.
Ik wist niet dat Biogarde Winston heettequote:
hahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Biogarde Winston heette
hopjesvla is Verlindequote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Biogarde Winston heette
ik ben blij dat je mijn opmerking amusant vond, mijn waarde Otis.quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahahaha [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik haat dat programmaquote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht bij de eerste oogopslag dat dit Sterretje was.
Miljoenen binnenslepen bij Chelsea door enkel te trainen en na afloop weer terug naar Amsterdam te vliegenquote:
Een eckte baas.quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Miljoenen binnenslepen bij Chelsea door enkel te trainen en na afloop weer terug naar Amsterdam te vliegen!
quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef BobbyB het volgende:
Ik wist niet dat Juicyhil een liedje had.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
''Ik heb op het bankie gelegen, ouwe reus''!
quote:"Is Danny Blind te vertrouwen?"
Bogarde: "Dit soort dingen hou ik intern, mocht er een probleem zijn bespreek ik dat met Danny en zeker niet hier op tv."
"Zit je te wachten op een telefoontje van Cruijff?"
Bogarde: "Ja."
BOGARDEquote:
mooi manquote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
''Ik heb op het bankie gelegen, ouwe reus''!
barend&barend kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Humberto Tan en nog zo'n neger die tegen Bogarde zeggen dat hij minder knap is dan hun!!!
quote:
Ik heb ooit z'n hand mogen schudden, nu kan ik nooit meer naar 'm kijken anders krijg ik een overdosisquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Programma's met Bogarde niet kijken
wtf geloof ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ooit z'n hand mogen schudden, nu kan ik nooit meer naar 'm kijken anders krijg ik een overdosis
In de arena vriendquote:
Had je een move gemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]Ik zag eergisteren nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie negerin
![]()
BOHHHH
I wishquote:
Nee man, in de zomer in een supermarkt in zeeland maar niet ah.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
I wish
Pffff ik werd srsly verlegen van haar glanzende persoonlijkheid
Zelfs m'n hoi kwam er ietwat stotterend uit.. Maar ze deed wel keilief glimlachen
Also, I couldn't stop watching.. Waardoor ik bijna werd aangereden.. Gelukkig keek zij niet meer
sowieso Ciara > Cassie, hoe ze alleen al hier zegt my name is ciaraquote:
Nee.. Maar ik heb haar daar wel vaker gezien (alleen van een afstandje), dus ze zal er wel in de buurt wonen.. Wellicht kom ik haar nog es tegen en kan ik es een babbeltje beginnenquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
.
Weet je wie het is? Dan kan je een strijdplan opstellen.
Ah oke. ik zag laatst een boi in de ap die me aan je deed denken vandaarquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee man, in de zomer in een supermarkt in zeeland maar niet ah.
Iedere vrouw is toch bi-curious?quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik heb haar daar wel vaker gezien (alleen van een afstandje), dus ze zal er wel in de buurt wonen.. Wellicht kom ik haar nog es tegen en kan ik es een babbeltje beginnen
Maar ik ga er ook niet van uit dat ze lez/bi is eigenlijk maar ok
Zo plat en ordinair. Geef mij maar een lieve edoch sensuele dame als Cassiequote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
sowieso Ciara > Cassie, hoe ze alleen al hier zegt my name is ciara![]()
kk
Volgende keer dat iemand zegt dat ik alles met een gat zou doen, kan ik counteren met deze foto.quote:
Dat zeggen ze, maar als t er op aan komtquote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Iedere vrouw is toch bi-curious?
Anders mag je haar gewoon alvast opwarmen voor mij.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef moomoo het volgende:
[..]
Volgende keer dat iemand zegt dat ik alles met een gat zou doen, kan ik counteren met deze foto.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zo plat en ordinair. Geef mij maar een lieve edoch sensuele dame als Cassie.
[ afbeelding ]
Who cares wat jij doet? Je bent een autist zonder vrienden.quote:
Ik kom sowieso niet buiten 013 in de app, vrijwel niet.quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah oke. ik zag laatst een boi in de ap die me aan je deed denken vandaar
je moeder caret.quote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Who cares wat jij doet? Je bent een autist zonder vrienden.
Heb je al vaak in de friend zone gezeten bij een vrouw?quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar als t er op aan komt
Anyway.. Mocht ze geen interesse in me hebben op die manier, dan verwijs ik haar idd door naar jouu_u
lolquote:
Hoezo?quote:
kusquote:
neequote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef MouzurX het volgende:
Deze cassie is ook veel leuker joh:
[ afbeelding ]
Vaak genoeg ja.. Vind hier in de buurt sowieso maar es een lez/bi.. Kom je weinig tegen hierquote:Op maandag 11 april 2011 22:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je al vaak in de friend zone gezeten bij een vrouw?
[..]
lol
Ik vond dat ook best wel gaaf staanquote:
Ik zou in elkaar slaan.quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vond je zeker ook leuk?
Dat dan weer niet. Rihanna met kort haar.quote:Op maandag 11 april 2011 23:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vond je zeker ook leuk?
We leiden een tough life, ja.quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vaak genoeg ja.. Vind hier in de buurt sowieso maar es een lez/bi.. Kom je weinig tegen hier
Sowieso zijn "onze kansen" denk ik aanzienlijk kleiner
Neequote:
Ff gefixtquote:
quote:
dit maar dan met liefdequote:
de vraag is HOE kan mouzur dit niet willen geven?quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
srsly ciara verkiezen boven ditword echt
[ afbeelding ]
Hij stuurt haar gewoon weg hoor, als ze naakt in zijn bed ligtquote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
de vraag is HOE kan mouzur dit niet willen geven?
Haha, met het angstzweet op zijn voorhoofd voor zich uit staren.quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mouzur doet gewoon dit. Sowieso.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Dqod het volgende:
Gelukkig ben ik van (bijna) alle markten thuis
Hoi miver u_u![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
iets anders, maar wel dit ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat.. Ik val op veel verschillende typjes hoorquote:
voor jou, en voor al je pinguinsquote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef Dqod het volgende:
Gelukkig ben ik van (bijna) alle markten thuis
Hoi miver u_u![]()
Raak je serieus opgewonden van die tweede afbeelding?quote:Op maandag 11 april 2011 23:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
iets anders, maar wel dit ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee geen augurkquote:Op maandag 11 april 2011 23:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
voor jou, en voor al je pinguins
mooie verse u_u terug
schijfjes augurk zijn ook mogelijk
pasta, hoop pasta gerechten mogelijkquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee geen augurk
Doe maar olijven dan.. Door de macaroni
Italiaans zou er nu wel ingaan.. Maar laten we niet over eten praten.. Pfff ik probeer gedisciplineerd te blijven en m'n zak chips te laten liggenquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
pasta, hoop pasta gerechten mogelijk
italiaans = 1 van de 3 wereldkeukens (naast frans en chinees)
jawel
nee ik deed als contrast van eerste erbijquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Raak je serieus opgewonden van die tweede afbeelding?
Met de bus gaanquote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mouzur doet gewoon dit. Sowieso.
[ afbeelding ]
Samequote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, met het angstzweet op zijn voorhoofd voor zich uit staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geraped worden omdat je een white ass bentquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met de bus gaan
Sowieso kan je in een bus met allemaal zwarte mensen standaard naar leuke hiphop muziek luisteren.
ok, je bent wel makkelijk in onderhoudquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Italiaans zou er nu wel ingaan.. Maar laten we niet over eten praten.. Pfff ik probeer gedisciplineerd te blijven en m'n zak chips te laten liggen
Die zak chips is van het weekend eh..quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, je bent wel makkelijk in onderhoud
zakken chips, lol
mmm, ik sinds tussenmiddag nog niet bij-gegeten
wel fitness
moet nog verder kauwen wel
Met een bus vol blanken zul je dat evengoed hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef MouzurX het volgende:
Maar ff serieus ik kan mij geen bus voorstellen gevuld met allemaal beschaafde zwarte mensen.
Sowieso zit er dan tuig tussen.
Ik zou die eerste ook alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee ik deed als contrast van eerste erbij
eerste vindt michel wel top
Lagere kans maar inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met een bus vol blanken zul je dat evengoed hebben
Nee.. Even groot.. Blanken zijn niet superieur aan mensen met een tintje.. Ook niet qua gedrag, ook niet qua huidskleur.. Tussen elk ras zitten wel kklijersquote:
maar lief Dqod-tje, waarom mag je niet van jezelfquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die zak chips is van het weekend eh..
Maar ik mag het niet meer van mezelf.. Doordeweeks 's avonds nog eten bedoel ik.. Evenals doordeweeks een biertje..
Beter ga je wel ff wat eten dan zo
quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef MouzurX het volgende:
Maar ff serieus ik kan mij geen bus voorstellen gevuld met allemaal beschaafde zwarte mensen.
Sowieso zit er dan tuig tussen.
Deze racistquote:
Statistisch gezien gewoon meer tuig.quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Even groot.. Blanken zijn niet superieur aan mensen met een tintje.. Ook niet qua gedrag, ook niet qua huidskleur.. Tussen elk ras zitten wel kklijers
ik denk dat als ik je neutralizeerquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou die eerste ook alle hoeken van de kamer laten zien.
"Ja maar bij die kkbuitelanders zitten meer kklijers"quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Even groot.. Blanken zijn niet superieur aan mensen met een tintje.. Ook niet qua gedrag, ook niet qua huidskleur.. Tussen elk ras zitten wel kklijers
Nahh daar ben ik niet zo bang voor.. Het is puur omdat het gewoon eigenlijk niet goed is.. Niet eens om m'n gewicht, want daar hoef ik me idd niet eens zorgen over te makenquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar lief Dqod-tje, waarom mag je niet van jezelf
krijg je anders dan toch een klein lelijk buikje?
Bron?quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Statistisch gezien gewoon meer tuig.
PVV.nlquote:
Ik ken meer blanke kklijers dan allochtonen/autochtonen met een tintjequote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ja maar bij die kkbuitelanders zitten meer kklijers"
quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lagere kans maar inderdaad.
Aangezien het woord "bus" al tuig aangeeft.
Wat bedoel je met neutraliseren?quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik denk dat als ik je neutralizeer
dat je dan extra betekenis geeft aan het woord comfortabel...
quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ja maar bij die kkbuitelanders zitten meer kklijers"
quote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we zijn weer klaar met dat trieste ge kk de hele tijd
quote:
je hebt je persoonlijke dingetjes mbt discipline ofzo, kan ook jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nahh daar ben ik niet zo bang voor.. Het is puur omdat het gewoon eigenlijk niet goed is.. Niet eens om m'n gewicht, want daar hoef ik me idd niet eens zorgen over te maken
LEAVE BOBBY ALONEquote:
Vast weer iets met zuur.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken hun gezichten op elkaar of space ik hem?
We hadden het over negers, niet over allochtonen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef MouzurX het volgende:
Moet ik serieus een bron gaan aangeven die zegt dat er percentueel gewijs meer criminelen onder allochtone mensen bevinden?
Er kunnen best meer tokkies zijn hoor, maar het gaat hier om een volle bus waarbij procentueel dus gebruikt moet worden.
Zijn niet mijn woorden, vriend. Ken de betekenis van aanhalingstekens.quote:
Ja, waar wil je het anders op baseren dan.. Ik vind het klinkklare onzin dat allochtonen/autochtonen met een tintje meer heisa zouden schoppen dan blanken/autochtone nederlanders.. Het is gewoon niet waarquote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef MouzurX het volgende:
Moet ik serieus een bron gaan aangeven die zegt dat er percentueel gewijs meer criminelen onder allochtone mensen bevinden?
Er kunnen best meer tokkies zijn hoor, maar het gaat hier om een volle bus waarbij procentueel dus gebruikt moet worden.
de rechtdoorzeeze variant van drogeren...quote:
En lichaamsdelen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken hun gezichten op elkaar of space ik hem?
ey wtfquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, vriend. Ken de betekenis van aanhalingstekens.
quote:
Mhm dat is t ook wel voornamelijk jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
je hebt je persoonlijke dingetjes mbt discipline ofzo, kan ook ja
quote:
Walgelijkquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
de rechtdoorzeeze variant van drogeren...
Sorry.quote:
hoi onze bobbyquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, vriend. Ken de betekenis van aanhalingstekens.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We hadden het over negers, niet over allochtonen?
Ik ga echt geen moeite doen om cijfers op te zoeken die algemeen bekend zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, waar wil je het anders op baseren dan.. Ik vind het klinkklare onzin dat allochtonen/autochtonen met een tintje meer heisa zouden schoppen dan blanken/autochtone nederlanders.. Het is gewoon niet waar
Pāprika, páprika.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We hadden het over negers, niet over allochtonen?
Dit is mijn classic icoon, uit de tijd van BigKahuna, Emimich, Noorsbloed en Krentenbolquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoi onze bobby
zag je icon niet
vanaf nu wel, tune hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |