ze had zotheid en devvie ook, vergis je niet boiquote:
quote:
Graag.quote:
ik wil ook, ik mis datquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag.kom maar in mijn armen dan kriebel ik door je haartjes.
liever liverpool dan city iigquote:
Ja dan kom jij in mijn andere arm lieve schat. Ruimte voor beide.quote:
Liefquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Graag.kom maar in mijn armen dan kriebel ik door je haartjes.
Stinken.quote:
Dan moet die jongen zich eens gaan douchenquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet die jongen zich eens gaan douchen
Lol, ohquote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van zh btw.
Ik zal jou eens een golden shower geven.quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet die jongen zich eens gaan douchen
Alweer?quote:Op maandag 11 april 2011 21:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een golden shower geven.
Plas-oorlog?quote:
Precies mijn gedachte, hoe moet ik nou antwoorden geven als ik niet weet over welke van de dates 't gaatquote:
Ohhhh wist niet dat dat een date wasquote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen je Sal ging meeten of heb je dat nog niet gedaan?
Ik win toch welquote:
Waarom?quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb net twee liter water gedronken!
Je hosselt er wat aan afquote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, hoe moet ik nou antwoorden geven als ik niet weet over welke van de dates 't gaat.
[..]
Ohhhh wist niet dat dat een date was.
Maar nee, we hebben alleen wat gedronken en toen had ik les en hij ging snowboarden maar viel toen dus ging ie even naar mij kijken en is ie weer gegaan
Moet je alleen wel drie liter water drinken, anders win je het nooitquote:
Ik zit in die ene week.. Dus nogmaals: ik win welquote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je alleen wel drie liter water drinken, anders win je het nooit
Och ja.. Hmquote:Op maandag 11 april 2011 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor het showerfestijn, natuurlijk.
Ik weet even niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit in die ene week.. Dus nogmaals: ik win wel
misselijk gewordenquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit in die ene week.. Dus nogmaals: ik win wel
Moet ie maar niet met zulke onzedelijke voorstellen komenquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik moet zeggen.
quote:
Alles wat jullie zeggen is seks gerelateerd.quote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit onder seks valt bij jou.
Interessant.
Kartelquote:
Vlijmquote:
Word jij daar ook al zo moe van? Alsof de wereld alleen maar draait om seks.quote:
Pertinent niet waar, wordt verworpen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alles wat jullie zeggen is seks gerelateerd.
Ik wist niet dat Biogarde Winston heettequote:
hahahahaquote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Biogarde Winston heette
hopjesvla is Verlindequote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Biogarde Winston heette
ik ben blij dat je mijn opmerking amusant vond, mijn waarde Otis.quote:Op maandag 11 april 2011 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahahaha [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik haat dat programmaquote:Op maandag 11 april 2011 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht bij de eerste oogopslag dat dit Sterretje was.
Miljoenen binnenslepen bij Chelsea door enkel te trainen en na afloop weer terug naar Amsterdam te vliegenquote:
Een eckte baas.quote:Op maandag 11 april 2011 22:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Miljoenen binnenslepen bij Chelsea door enkel te trainen en na afloop weer terug naar Amsterdam te vliegen!
quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef BobbyB het volgende:
Ik wist niet dat Juicyhil een liedje had.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
''Ik heb op het bankie gelegen, ouwe reus''!
quote:"Is Danny Blind te vertrouwen?"
Bogarde: "Dit soort dingen hou ik intern, mocht er een probleem zijn bespreek ik dat met Danny en zeker niet hier op tv."
"Zit je te wachten op een telefoontje van Cruijff?"
Bogarde: "Ja."
BOGARDEquote:
mooi manquote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
''Ik heb op het bankie gelegen, ouwe reus''!
barend&barend kijkenquote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Humberto Tan en nog zo'n neger die tegen Bogarde zeggen dat hij minder knap is dan hun!!!
quote:
Ik heb ooit z'n hand mogen schudden, nu kan ik nooit meer naar 'm kijken anders krijg ik een overdosisquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Programma's met Bogarde niet kijken
wtf geloof ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ooit z'n hand mogen schudden, nu kan ik nooit meer naar 'm kijken anders krijg ik een overdosis
In de arena vriendquote:
Had je een move gemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]Ik zag eergisteren nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie negerin
![]()
BOHHHH
I wishquote:
Nee man, in de zomer in een supermarkt in zeeland maar niet ah.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
I wish
Pffff ik werd srsly verlegen van haar glanzende persoonlijkheid
Zelfs m'n hoi kwam er ietwat stotterend uit.. Maar ze deed wel keilief glimlachen
Also, I couldn't stop watching.. Waardoor ik bijna werd aangereden.. Gelukkig keek zij niet meer
sowieso Ciara > Cassie, hoe ze alleen al hier zegt my name is ciaraquote:
Nee.. Maar ik heb haar daar wel vaker gezien (alleen van een afstandje), dus ze zal er wel in de buurt wonen.. Wellicht kom ik haar nog es tegen en kan ik es een babbeltje beginnenquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
.
Weet je wie het is? Dan kan je een strijdplan opstellen.
Ah oke. ik zag laatst een boi in de ap die me aan je deed denken vandaarquote:Op maandag 11 april 2011 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee man, in de zomer in een supermarkt in zeeland maar niet ah.
Iedere vrouw is toch bi-curious?quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik heb haar daar wel vaker gezien (alleen van een afstandje), dus ze zal er wel in de buurt wonen.. Wellicht kom ik haar nog es tegen en kan ik es een babbeltje beginnen
Maar ik ga er ook niet van uit dat ze lez/bi is eigenlijk maar ok
Zo plat en ordinair. Geef mij maar een lieve edoch sensuele dame als Cassiequote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
sowieso Ciara > Cassie, hoe ze alleen al hier zegt my name is ciara![]()
kk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |