pasta, hoop pasta gerechten mogelijkquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee geen augurk
Doe maar olijven dan.. Door de macaroni
Italiaans zou er nu wel ingaan.. Maar laten we niet over eten praten.. Pfff ik probeer gedisciplineerd te blijven en m'n zak chips te laten liggenquote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
pasta, hoop pasta gerechten mogelijk
italiaans = 1 van de 3 wereldkeukens (naast frans en chinees)
jawel
nee ik deed als contrast van eerste erbijquote:Op maandag 11 april 2011 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Raak je serieus opgewonden van die tweede afbeelding?
Met de bus gaanquote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Mouzur doet gewoon dit. Sowieso.
[ afbeelding ]
Samequote:Op maandag 11 april 2011 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, met het angstzweet op zijn voorhoofd voor zich uit staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geraped worden omdat je een white ass bentquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met de bus gaan
Sowieso kan je in een bus met allemaal zwarte mensen standaard naar leuke hiphop muziek luisteren.
ok, je bent wel makkelijk in onderhoudquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Italiaans zou er nu wel ingaan.. Maar laten we niet over eten praten.. Pfff ik probeer gedisciplineerd te blijven en m'n zak chips te laten liggen
Die zak chips is van het weekend eh..quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, je bent wel makkelijk in onderhoud
zakken chips, lol
mmm, ik sinds tussenmiddag nog niet bij-gegeten
wel fitness
moet nog verder kauwen wel
Met een bus vol blanken zul je dat evengoed hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef MouzurX het volgende:
Maar ff serieus ik kan mij geen bus voorstellen gevuld met allemaal beschaafde zwarte mensen.
Sowieso zit er dan tuig tussen.
Ik zou die eerste ook alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee ik deed als contrast van eerste erbij
eerste vindt michel wel top
Lagere kans maar inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met een bus vol blanken zul je dat evengoed hebben
Nee.. Even groot.. Blanken zijn niet superieur aan mensen met een tintje.. Ook niet qua gedrag, ook niet qua huidskleur.. Tussen elk ras zitten wel kklijersquote:
maar lief Dqod-tje, waarom mag je niet van jezelfquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die zak chips is van het weekend eh..
Maar ik mag het niet meer van mezelf.. Doordeweeks 's avonds nog eten bedoel ik.. Evenals doordeweeks een biertje..
Beter ga je wel ff wat eten dan zo
quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef MouzurX het volgende:
Maar ff serieus ik kan mij geen bus voorstellen gevuld met allemaal beschaafde zwarte mensen.
Sowieso zit er dan tuig tussen.
Deze racistquote:
Statistisch gezien gewoon meer tuig.quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Even groot.. Blanken zijn niet superieur aan mensen met een tintje.. Ook niet qua gedrag, ook niet qua huidskleur.. Tussen elk ras zitten wel kklijers
ik denk dat als ik je neutralizeerquote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou die eerste ook alle hoeken van de kamer laten zien.
"Ja maar bij die kkbuitelanders zitten meer kklijers"quote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Even groot.. Blanken zijn niet superieur aan mensen met een tintje.. Ook niet qua gedrag, ook niet qua huidskleur.. Tussen elk ras zitten wel kklijers
Nahh daar ben ik niet zo bang voor.. Het is puur omdat het gewoon eigenlijk niet goed is.. Niet eens om m'n gewicht, want daar hoef ik me idd niet eens zorgen over te makenquote:Op maandag 11 april 2011 23:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar lief Dqod-tje, waarom mag je niet van jezelf
krijg je anders dan toch een klein lelijk buikje?
Bron?quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Statistisch gezien gewoon meer tuig.
PVV.nlquote:
Ik ken meer blanke kklijers dan allochtonen/autochtonen met een tintjequote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ja maar bij die kkbuitelanders zitten meer kklijers"
quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lagere kans maar inderdaad.
Aangezien het woord "bus" al tuig aangeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |