Wat bedoel je met neutraliseren?quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik denk dat als ik je neutralizeer
dat je dan extra betekenis geeft aan het woord comfortabel...
quote:Op maandag 11 april 2011 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ja maar bij die kkbuitelanders zitten meer kklijers"
quote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we zijn weer klaar met dat trieste ge kk de hele tijd
quote:
je hebt je persoonlijke dingetjes mbt discipline ofzo, kan ook jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nahh daar ben ik niet zo bang voor.. Het is puur omdat het gewoon eigenlijk niet goed is.. Niet eens om m'n gewicht, want daar hoef ik me idd niet eens zorgen over te maken
LEAVE BOBBY ALONEquote:
Vast weer iets met zuur.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken hun gezichten op elkaar of space ik hem?
We hadden het over negers, niet over allochtonen?quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef MouzurX het volgende:
Moet ik serieus een bron gaan aangeven die zegt dat er percentueel gewijs meer criminelen onder allochtone mensen bevinden?
Er kunnen best meer tokkies zijn hoor, maar het gaat hier om een volle bus waarbij procentueel dus gebruikt moet worden.
Zijn niet mijn woorden, vriend. Ken de betekenis van aanhalingstekens.quote:
Ja, waar wil je het anders op baseren dan.. Ik vind het klinkklare onzin dat allochtonen/autochtonen met een tintje meer heisa zouden schoppen dan blanken/autochtone nederlanders.. Het is gewoon niet waarquote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef MouzurX het volgende:
Moet ik serieus een bron gaan aangeven die zegt dat er percentueel gewijs meer criminelen onder allochtone mensen bevinden?
Er kunnen best meer tokkies zijn hoor, maar het gaat hier om een volle bus waarbij procentueel dus gebruikt moet worden.
de rechtdoorzeeze variant van drogeren...quote:
En lichaamsdelen.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken hun gezichten op elkaar of space ik hem?
ey wtfquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, vriend. Ken de betekenis van aanhalingstekens.
quote:
Mhm dat is t ook wel voornamelijk jaquote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
je hebt je persoonlijke dingetjes mbt discipline ofzo, kan ook ja
quote:
Walgelijkquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
de rechtdoorzeeze variant van drogeren...
Sorry.quote:
hoi onze bobbyquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, vriend. Ken de betekenis van aanhalingstekens.
quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We hadden het over negers, niet over allochtonen?
Ik ga echt geen moeite doen om cijfers op te zoeken die algemeen bekend zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, waar wil je het anders op baseren dan.. Ik vind het klinkklare onzin dat allochtonen/autochtonen met een tintje meer heisa zouden schoppen dan blanken/autochtone nederlanders.. Het is gewoon niet waar
Pāprika, páprika.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We hadden het over negers, niet over allochtonen?
Dit is mijn classic icoon, uit de tijd van BigKahuna, Emimich, Noorsbloed en Krentenbolquote:Op maandag 11 april 2011 23:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoi onze bobby
zag je icon niet
vanaf nu wel, tune hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |