SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom jij eraan?quote:Op maandag 11 april 2011 18:21 schreef betyar het volgende:
Hoe komen jullie aan de foto van mijn vrouw??
Beetje friemelen en kusjes geven met carnaval, vervolgens heb ik 14 dagen niks van me laten horen, toen vond ik haar nummer in mijn portemonnee en dacht ik: ik zal eens bellen. Nu 14 jaar later nog steeds samen.quote:Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef dotCommunism het volgende:
Je werd naast haar wakker en ze ging niet meer weg?
Ik weet niet hoor, en ik zal vast enorm subjectief hierin zijn (en van mijn part de enige hier die er zo over denkt), maar ik vind je wat zielig over komen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het door W_T. Je liep een beetje achter, maar je bent dan ook een kind van deze tijd en zult van veel covers ook de originelen niet kennen
Definieer moderne vrouw.quote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef Tem het volgende:
Zijn er nog moderne vrouwen die niet werken?
Die ballen liggen hier thuis, in de speelkamer, die zitten niet onder de menselijke uitwerpselen.We zijn hier geen Mcdonald's .quote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Die ballen in de ballenbak zitten onder poep en pis in het algemeen
Definieer geëmancipeerdquote:Op maandag 11 april 2011 19:05 schreef Tem het volgende:
[..]
leeftijd tussen 25 - 45 en geëmancipeerd?
Doch, u, dan wel uw (toekomstige) partner, ontkomt zeer zeker niet aan dat lot.quote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb het idee dat in de tegenwoordige tijd emancipatie meer van toepassing is op de man, die zelf moet koken, huisvader kan worden, of anderzijds zich inzet op gebieden waar dat in het verleden minder te vinden was.
Sterf, gij oude vormen en gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef remlof het volgende:
Waarom geen "POLcafé" meer? Dat gaf de sfeer hier wel goed weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |