Goede grap.quote:Op maandag 11 april 2011 23:23 schreef Holograph het volgende:
Ik heb tegen een Marokkaan gezegd dat hij zijn Blackberry op de stoel van de bus had laten liggen.
De redenen zijn vrij prominent aanwezig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:08 schreef Picchia het volgende:
[stemmen] Miss Utrecht 2011
Ik snap niet waarom mensen op die lelijke Brenda stemmen. Heel frustrerend.
Bah, wat oppervlakkig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De redenen zijn vrij prominent aanwezig.
Ik verklaar slechts het stemgedrag van de gemiddelde man.quote:
En waarom gaat u voor die bangige paardenkop?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:36 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zou gaan voor Brenda, of anders Alexandra.
De rest ziet er maar mediocre uit w.m.b.
quote:De Miss Nederland Verkiezing geeft mij hopelijk de kans om iets te kunnen bijdragen aan mijn land en aan de wereld met mijn schoonheid, brains en persoonlijkheid. Ik ben het type persoon die altijd net even dat beetje extra geeft om alles zo goed mogelijk te doen. I do want to make a Difference!
Wat denkt een Miss Nederland zoal bij te kunnen dragen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:47 schreef betyar het volgende:
Dat commentaar van Puck van Ipenburg:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stan: What is the one most important thing our society needs?
Stacie: That would be harsher punishment for parole violators, Stan.
[crowd is silent]
Stacie: And world peace!
[crowd cheers ecstatically]
World peace natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat denkt een Miss Nederland zoal bij te kunnen dragen?
Dat is al een bekrompen uitgangspunt. Al spuit hij heroïne in zijn vrije tijd, who cares.quote:Op maandag 11 april 2011 23:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar ligt juist het punt, als hij wel drugs in zijn bezit heeft gehad is hij heel de medaille niet waard. Interesseert mij eigenlijk niet zo heel veel, maar zet jezelf niet in een slachtoffer rol neer als blijkt dat het wel waar is.
Want?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:05 schreef Picchia het volgende:
Dat doet me denken aan die liftende vrouw die in een bruidsjurk rondreisde om wereldvrede te promoten. Ze kwam niet verder dan Turkije.
De nieuwe reclamecampagne van Campina.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat denkt een Miss Nederland zoal bij te kunnen dragen?
quote:Advies RvS: voer langwerklozenbelasting per direct in
Werklozen moeten vanaf dit belastingjaar 3000 euro boete per jaar gaan betalen. Dit taboedoorbrekende advies is terug te lezen in het vandaag verschenen rapport Werklozen, parias van de samenleving. In opdracht van het Ministerie van Financiën heeft een outside-the-box team van de Raad van State alle mogelijke manieren onderzocht om het nijpende begrotingstekort terug te brengen. De enige beperking was dat voor de hand liggende oplossingen zoals afschaffing van de hypotheekrente-aftrek en invoeren van rekeningrijden vermeden moesten worden.
Minister van Financiën Jan Kees de Jager licht het advies toe: Allereerst kudos voor mijn collegas bij OCW. Zij kwamen met het geniale plan om langstudeerders te gaan beboeten. Deze studenten maken net zo veel gebruik van onderwijsvoorzieningen als snelstudeerders en zijn dus per saldo net zo duur, of misschien wel goedkoper omdat ze langer collegegeld betalen. Alleen beginnen ze 2 a 3 jaar later met werken en dus ook met belasting betalen. Helaas hebben we in Nederland nog geen wet die mensen verplicht zo snel mogelijk belasting te betalen. Het belastingaspect moest daarom vermeden worden in het advies en dat hebben de jongens van OCW perfect gedaan door langstudeerders neer te zetten als parasieten van de samenleving. Wij zijn met dit idee van parasieten van de samenleving verder gegaan en ja, dan kom je al vrij snel uit bij werklozen natuurlijk. Deze mensen betalen al jarenlang geen belasting, sterker nog, elke maand wordt er een grote zak met geld bij ze thuis bezorgd. Het is de hoogste tijd dat ze eens wat terug gaan doen voor de samenleving. Dat heet solidariteit.
Critici wijzen op het feit dat het advies in strijd is met het rechtszekerheidsbeginsel: Er zijn mensen die jaren geleden zorgvuldig een carrière als werkloze hebben uitgestippeld en die worden nu in hun ballen gepakt. En niet op een prettige manier, aldus Henk Bres, voorzitter van de Vereniging ter Bevordering van Werkloosheid. Verder zijn we ook helemaal niet zo duur en we zorgen voor diversiteit en levendigheid in de buurt. Iemand moet toch op een stoeltje buiten in het zonnetje een kratje bier wegtikken? Dat typisch Nederlandse straatbeeld gaat volledig verdwijnen met dit vreselijke plan.
De gebruikelijke voorstanders van dit plan vinden dat de werklozen niet zo moeten zeuren: We zitten met een waanzinnig begrotingstekort en dan moet iedereen in de samenleving een stapje extra zetten: miljonairs kunnen hun vierde Ferrari niet meer met een grijs kenteken laten rijden en werklozen moeten een boete van 3000 euro gaan betalen. Het is niet leuk, maar wel noodzakelijk, aldus Sybrand van Haebersma Buma, fractievoorzitter van het CDA. Ook op internetfora is met gejuich op dit plan gereageerd: Het werd ook wel eens fucking tijd!!!1 Eindelijk hoef ik niet meer elke maand mijn fucking portemonnee te trekken om die fucking parasieten in leven te houden!!!!1 Nog beter zou zijn als ze die fucking teringlijers een fucking kogel door hun fucking kop schieten!!!!1, aldus Dominique Weesie alias Fleischbaum op Geen Stijl.
Het advies zal naar verwachting nog deze maand worden overgenomen door de Tweede Kamer.
Bron: dewetenschap.nl
hihiquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef GSbrder het volgende:
Hoewel het natuurlijk een tikje flauw is, ben ik wel voor
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |