abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:21:33 #176
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_95414866
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:06 schreef AIVD-infiltrant het volgende:

[..]

Leuke foto, kan ik wel om lachen. Maar weer geen inhoudelijke reactie..... :O
Alsof jij al een inhoudelijke reactie hebt verdiend, kutnewbie. Daar moet je toch iets beter je best voor doen.
quote:
Pear Harbor dan?
Geen valse vlag operatie, dat is sowieso het verkeerde begrip voor die gebeurtenis. Maar ook in het geval dat je het als een inside job zou bestempelen zou het van een totaal andere dimensie dan 9/11 zijn geweest, niet in de laatste plaats omdat de Japanners het meeste werk deden.
quote:
Nou ik ga voetbal kijken, mijn wekelijkse portie "bread and circuses".

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Bread_and_circuses
Hahahaha, schertsfiguur. _O-
pi_95414939
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

Alsof jij al een inhoudelijke reactie hebt verdiend, kutnewbie. Daar moet je toch iets beter je best voor doen.

[..]

Geen valse vlag operatie, dat is sowieso het verkeerde begrip voor die gebeurtenis. Maar ook in het geval dat je het als een inside job zou bestempelen zou het van een totaal andere dimensie dan 9/11 zijn geweest, niet in de laatste plaats omdat de Japanners het meeste werk deden.

[..]

Doe ff normaal a.u.b. :{
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 21:27:57 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_95415221
Graag weer even de toon naar elkaar matigen, dank u.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:29:20 #179
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_95415304
quote:

[..]

[..]

[..]

haha, zo ken ik je weer.blijf vooral ademen
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:32:47 #180
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_95415535
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Doe ff normaal a.u.b. :{
Ik ben uiterst redelijk. Een blik op zijn korte, treurige posthistorie leert dat de kans groot is dat iedere serieuze reactie op hem verspilde moeite zal zijn. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij niet uit het trollen- of kloontjeshout gesneden is, die ouwe-jongens-krentenbrood reacties voorspellen nl weinig goeds.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:35:30 #181
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_95415706
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef oompaloompa het volgende:
wat er waarschijnlijk met de vleugels is gebeurd & onderbouwing & experimenten enzo
http://web.mit.edu/civenv(...)ircraft%20Impact.pdf
Ondanks de hele thread over wat vliegtuigen wel en niet kunne, totaal geen kritiek hierop?
Allemaal hiermee eens? Lijkt me niet...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_95415714
quote:

[..]

[..]

[..]

Zegt wel genoeg denk ik.
pi_95416033
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik ben uiterst redelijk. Een blik op zijn korte, treurige posthistorie leert dat de kans groot is dat iedere serieuze reactie op hem verspilde moeite zal zijn. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij niet uit het trollen- of kloontjeshout gesneden is, die ouwe-jongens-krentenbrood reacties voorspellen nl weinig goeds.
Tot 10 tellen en zoals ik al eerder zei, niet op de persoon spelen.
Je laat jezelf wel kennen.

Nou vertel, volgens mijn treurige postgeschiedenis ben ik degene die aan trollen is (schoolvoorbeeld van ironie). Kom op met de voorbeelden zou ik zeggen.
pi_95416074
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef AIVD-infiltrant het volgende:

[..]

Tot 10 tellen en zoals ik al eerder zei, niet op de persoon spelen.
Je laat jezelf wel kennen.

Nou vertel, volgens mijn treurige postgeschiedenis ben ik degene die aan trollen is (schoolvoorbeeld van ironie). Kom op met de voorbeelden zou ik zeggen.
Doe dat dan wel ff in FB please ;-)
pi_95416109
Moet je wel snel zijn want over 5 minuten begint de 2e helft.
pi_95416219
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Doe dat dan wel ff in FB please ;-)
Wat betekent FB?
pi_95416315
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ondanks de hele thread over wat vliegtuigen wel en niet kunne, totaal geen kritiek hierop?
Allemaal hiermee eens? Lijkt me niet...
Die paper is niet peer reviewed. :+

Nee hoor, ik heb een stukje gelezen. Hoofdstuk 3.3 om precies te zijn en tja... ik kan er zelf niet zoveel over zeggen gezien mijn gebrekkige kennis van natuurkunde. Het klinkt iig geloofwaardig, maar ik zou het graag in de vorm van een experiment met eigen ogen willen zien. Maar goed.. ik begrijp ook wel dat dat moeilijk wordt.
pi_95416347
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef AIVD-infiltrant het volgende:

[..]

Wat betekent FB?
[BNW FB] Vraag het aan de overheid ;)

Daar kunnen geschillen worden uitgevochten :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 21:45:26 ]
pi_95416533
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

_O-

Wat zeg je ervan Terecht, zullen we een mediator zoeken?
pi_95416754
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef AIVD-infiltrant het volgende:

[..]

_O-

Wat zeg je ervan Terecht, zullen we een mediator zoeken?
Altijd leuk om FB weer eens terug te lezen trouwens. De eerste pagina doorgelezen en ik pleur haast van mijn bureaustoel. _O-
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:53:42 #191
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_95417059
wa
quote:

[..]

wat een stellentje huilies in dat topic zeg. :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:58:03 #192
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_95417444
quote:

[..]

Die paper is niet peer reviewed. :+

Nee hoor, ik heb een stukje gelezen. Hoofdstuk 3.3 om precies te zijn en tja... ik kan er zelf niet zoveel over zeggen gezien mijn gebrekkige kennis van natuurkunde. Het klinkt iig geloofwaardig, maar ik zou het graag in de vorm van een experiment met eigen ogen willen zien. Maar goed.. ik begrijp ook wel dat dat moeilijk wordt.
Dit paper niet, maar ik ga er niet vanuit dat je de wel gereviewde papers van dezelfde man kunt openen...

http://www.sciencedirect.(...)4398778&searchtype=a

Wat zou je dan graag zien uit paragraaf 3.3? Waar zet je vraagtekens bij? Waar mist volgens jou de onderbouwing?

Ik bedoel, wat daar staat gaat totaal in tegen wat je al heel erg lang claimt. Ik kan me niet voorstellen dat je het er opeens helemaal mee eens bent.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_95417960
Jij leeft werkelijk in een fantasiewereld
- er zijn in de VS eerder plannen gemaakt voor false flag operations ( ze zijn zelfs uitgevoerd zie Gulf of Tonkin incident)
- De VS heeft fake identities aangemaakt voor o.a. Facebook om de publieke opinie te beinvloeden
- een aantal overlevers zijn bedriegers gebleken
- we hebben de verdwenen vleugel
- we hebben een John Kerry die toegeeft dat WTC7 gecontroleerd is neergehaald
- we hebben de convar tapes
etc etc etc

Om in de woorden van Louis van Gaal te spreken: "Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom".
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar dat tekent ook jouw manier van denken. Omdat er één zo'n plan is uitgelekt (wat overigens direct is afgeschoten) zijn er automatisch meer van dat soort plannen en worden ze ook uitgevoerd. En die gedachte is nergens op gebaseerd.

En zo geldt dat voor alle 'puzzelstukjes' zoals AIVD-infiltrant ze noemt. Al die puzzelstukjes, geïnterpreteerd vanuit de gedachte dat er een groot complot is, vallen uit elkaar op het moment dat je er net even anders naar kijkt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:07:31 #194
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_95418197
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef polderturk het volgende:
Jij leeft werkelijk in een fantasiewereld
- er zijn in de VS eerder plannen gemaakt voor false flag operations ( ze zijn zelfs uitgevoerd zie Gulf of Tonkin incident)
- De VS heeft fake identities aangemaakt voor o.a. Facebook om de publieke opinie te beinvloeden
- een aantal overlevers zijn bedriegers gebleken
- we hebben de verdwenen vleugel
- we hebben een John Kerry die toegeeft dat WTC7 gecontroleerd is neergehaald
- we hebben de convar tapes
etc etc etc

Om in de woorden van Louis van Gaal te spreken: "Ben ik nou zo slim, of ben jij nou zo dom".

[..]

En wat betekent dat nou precies?
  woensdag 13 april 2011 @ 07:31:20 #195
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_95429982
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En wat betekent dat nou precies?
dat de officiele verklaring de meeste ongeloofwaardige samenzwering is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 april 2011 @ 07:40:19 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95430056
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef THEFXR het volgende:
wa

[..]

wat een stellentje huilies in dat topic zeg. :')
Het is daar bedoeld om de geschillen die offtopic zijn eens uit te spreken naar elkaar.. zodat dit een mooi constructief topic blijft. :)
The truth was in here.
pi_95431600
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dit paper niet, maar ik ga er niet vanuit dat je de wel gereviewde papers van dezelfde man kunt openen...

http://www.sciencedirect.(...)4398778&searchtype=a

Wat zou je dan graag zien uit paragraaf 3.3? Waar zet je vraagtekens bij? Waar mist volgens jou de onderbouwing?

Ik bedoel, wat daar staat gaat totaal in tegen wat je al heel erg lang claimt. Ik kan me niet voorstellen dat je het er opeens helemaal mee eens bent.
Ik vraag me daarbij af of er wel peer reviewed papers zijn waaruit blijkt dat wat in deze niet peer reviewed paper staat niet klopt. Maar dat terzijde.

Maar in ieder geval fijn dat Jokkebrok het (zonder kennis van natuurkunde) een logisch verhaal vindt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_95432381
Wat ik enigzins mis in dit verhaal zijn de motieven die een overheid moet hebben om zo'n aanslag te organiseren ofwel niet tegen te houden.

Voor een oorlog hoef je het niet te doen, dat kan je prima doen zonder het WTC te laten instorten.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_95433569
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:42 schreef Zapato het volgende:
Wat ik enigzins mis in dit verhaal zijn de motieven die een overheid moet hebben om zo'n aanslag te organiseren ofwel niet tegen te houden.

Voor een oorlog hoef je het niet te doen, dat kan je prima doen zonder het WTC te laten instorten.
Dat is natuurlijk te makkelijk gedacht. Een goede langdurige oorlog kun je alleen voeren met genoeg draagvlak. Kijk naar Vietnam, die oorlog is (dat is mijn stellige overtuiging) mede verloren omdat er vanuit de bevolking in Amerika geen begrip voor was waardoor de soldaten nog sneller gedemotiveerd raakte.

Vandaar dat ik het ook niet gek vind om te denken dat de enge mannetjes van Bush bewust de aanslagen niet hebben willen voorkomen. Mogelijk zelfs ondersteuning hebben gegeven. Maar ik heb daar geen greintje bewijs voor, dus ga ik niet heel stellig roepen dat dat ook zo is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_95433623
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vraag me daarbij af of er wel peer reviewed papers zijn waaruit blijkt dat wat in deze niet peer reviewed paper staat niet klopt. Maar dat terzijde.

Maar in ieder geval fijn dat Jokkebrok het (zonder kennis van natuurkunde) een logisch verhaal vindt.
Waar zeg ik dat ik het een logisch verhaal vindt? Ik vindt het tekstueel geloofwaardig overkomen en het doet volgens mij niet af aan een gedegen onderzoek. Qua berekeningen e.d. geloof ik het allemaal wel.

Nu zou het leuk zijn als dit in de vorm van een experiment ook nog eens hard wordt gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')