Opschoonactie achteraf, denk ik?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom is dit topic:
Het grote BNW met insiders vragentopic
dicht met 290 posts?
Oh, nou ik wist niet dat er posts verwijderd waren. Ik heb daar 2 dagen niet gekeken, dus ik wist niet dat er ruzie was hoorquote:
Wat het boeit? Omdat er nog wat vragen openstaan en ik (en anderen ook waarschijnlijk) het een leuk topic vindenquote:Sowieso: Wat boeit het?
Slowchat is verwijderd.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom is dit topic:
Het grote BNW met insiders vragentopic
dicht met 290 posts?
Er is een deeltje 2, dus geen probleem, toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, nou ik wist niet dat er posts verwijderd waren. Ik heb daar 2 dagen niet gekeken, dus ik wist niet dat er ruzie was hoor.
[..]
Wat het boeit? Omdat er nog wat vragen openstaan en ik (en anderen ook waarschijnlijk) het een leuk topic vinden.
Wat een vraag zeg 'Wat boeit het?' Zo kun je op elk topic welk een slotje gooien met het argument 'Wat boeit het'!
Oh, dat had ik nog niet gezienquote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef ToT het volgende:
Er is een deeltje 2, dus geen probleem, toch?
Zaterdagavond was je er anders nog. Om 19.17u.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, nou ik wist niet dat er posts verwijderd waren. Ik heb daar 2 dagen niet gekeken, dus ik wist niet dat er ruzie was hoor.
[..]
Wat het boeit? Omdat er nog wat vragen openstaan en ik (en anderen ook waarschijnlijk) het een leuk topic vinden.
Wat een vraag zeg 'Wat boeit het?' Zo kun je op elk topic welk een slotje gooien met het argument 'Wat boeit het'!
Ja weet ik, en het is nu maandagquote:Op maandag 17 januari 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
Zaterdagavond was je er anders nog. Om 19.17u.
Nou, als we dan toch gaan muggenziften, ik noem dat anderhalve dagquote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja weet ik, en het is nu maandag. Zaterdag noem ik 2 dagen geleden. Eergisteren.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:31 schreef Ticker het volgende:
Om eerlijk te zijn zou ik het wel over me hart kunnen verkrijgen om bijvoorbeeld joepie finaal af te maken.. als de rest van de mensheid daarmee dan ook gelijk weet hoe de vork in de steel zit.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Bedreiging? Ik ben bloedserieus en OT.
Wat een flauwe opmerking zeg.
[..]
[..]
D0h
Aangepast.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef _Led_ het volgende:
Assistentie vereist, toch even een klacht over Ticker : Complotter richt slachting aan#2
[..]
[..]
Ik zie het. Je hebt er 'foei' van gemaakt, wat liefquote:
Hoezo het was toch ontopic?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zie het. Je hebt er 'foei' van gemaakt, wat lief.
'Foei' zeg je als een kind een snoepje steelt, niet als een 'volwassen' vent een ander met de dood bedreigt. Het verbaast me trouwens sowieso dat het letterlijk gevraagd moet worden of die opmerking weg mocht. Ik begrijp niet dat dat niet gewoon, zonder te vragen, gedaan is.
Het is hier weer gezellig. Het was on-topic, maar wel gewoon een belachelijke bedreiging die NIET in de context paste. Dat snap ik zelfsquote:
Dat zou je er van kunnen maken, en ik begrijp dat sommigen dit met graagte zo interpreteren, maar je kunt er ook van maken: afmaken met woorden. Hetgeen hier vrijwel op dagelijkse basis gebeurt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is hier weer gezellig. Het was on-topic, maar wel gewoon een belachelijke bedreiging die NIET in de context paste. Dat snap ik zelfs
Och ik vond het op het randje en ergens begrijpelijk, andersom word er ook zo enorm gezogen om het zuigen. Gelukkig zijn meerendeel van Ticker zijn posts heel prima, onderbouwend, en ontopic, laat zich niet snel verleiden tot een felle discussie, dus beetje credit heeft hij wel verdiend opgebouwd, snapie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zie het. Je hebt er 'foei' van gemaakt, wat lief.
'Foei' zeg je als een kind een snoepje steelt, niet als een 'volwassen' vent een ander met de dood bedreigt. Het verbaast me trouwens sowieso dat het letterlijk gevraagd moet worden of die opmerking weg mocht. Ik begrijp niet dat dat niet gewoon, zonder te vragen, gedaan is.
Nou, nee hoor, want dan zou het niet ontopic zijn. De vraag van Hoppahoppa was namelijk:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zou je er van kunnen maken, en ik begrijp dat sommigen dit met graagte zo interpreteren, maar je kunt er ook van maken: afmaken met woorden. Hetgeen hier vrijwel op dagelijkse basis gebeurt.
Ja och, och ja och he. Nee, ik snapie niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:20 schreef Bastard het volgende:
Och ik vond het op het randje en ergens begrijpelijk, andersom word er ook zo enorm gezogen om het zuigen. Gelukkig zijn meerendeel van Ticker zijn posts heel prima, onderbouwend, en ontopic, laat zich niet snel verleiden tot een felle discussie, dus beetje credit heeft hij wel verdiend opgebouwd, snapie?
Ook prima.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja och, och ja och he. Nee, ik snapie niet.
Tja, dat soort Tokkie/volksbuurtachtige-opmerkingen (bedreigingen en schelden) zal ik inderdaad nooit snappen.quote:
Je bedoelt mij hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, dat soort Tokkie/volksbuurtachtige-opmerkingen (bedreigingen en schelden) zal ik inderdaad nooit snappen.
Ik weet inderdaad wel dat het in sommige kringen normaal is om zomaar te schelden en te dreigen, dus daar leg ik me dan maar bij neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |