Haha, zingen wel, bijbels niet, ik heb hem gelezen, maar ben 0,0 gelovig. Al moet ik zeggen dat ik kerken doorgaans erg boeiende gebouwen vind. Vooral om te fotograferen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zingen en bijbels, (associatie met kerken) dat is meer jou ding?
Rust en het imposante boeit mij.. hoeveel bloed zweet en tranen om het te bouwen, hoeveel geluk en verdriet op deze plek van een paar vierkante meter voor zoveel jaren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Haha, zingen wel, bijbels niet, ik heb hem gelezen, maar ben 0,0 gelovig. Al moet ik zeggen dat ik kerken doorgaans erg boeiende gebouwen vind. Vooral om te fotograferen.
Mijn gedachtengangen zijn inderdaad een heel stuk gestructureerderquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:20 schreef DeMolay het volgende:
datgene waar jij nooit toe in staad bent gegeven jouw gedachtengang
Stom wijfquote:sukkel (sorry wat is het vrouwlijke ?????)
Ik denk niet dat je van bier zo gaat raaskallen. Daarentegen zie ik wel duidelijk overeenkomsten met een bepaald psychiatrisch ziektebeeld of in elk geval een gebrek aan de juiste medicijnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:57 schreef Bastard het volgende:
Okeeee.. daar had iemand misschien een biertje teveel op, waar waren we? Oh ja complotters = massamoordenaars = obesitas patient.
Hehe, beter niet doen want dan gaan mensen voor de gein stemmen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Trouwens, misschien moeten we hier een pol invoegen. Met de vraag:
Ben jij in staat te doden om mensen te overtuigen van de dreiging van de NWO?
Als ik dit tegen iemand zeg in BNW of TRU volgt daar altijd geheid een stevige reprimande op.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik denk niet dat je van bier zo gaat raaskallen. Daarentegen zie ik wel duidelijk overeenkomsten met een bepaald psychiatrisch ziektebeeld of in elk geval een gebrek aan de juiste medicijnen.
toon->muziek _Led_quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als ik dit tegen iemand zeg in BNW of TRU volgt daar altijd geheid een stevige reprimande op.
Ik ben blij dat mijn pogingen tot een meer genuanceerde vorm van sarcasme worden gewaardeerd.quote:
iedereen is in staat om een ander te doden,hangt maar net van de persoon/situatie af.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, misschien moeten we hier een pol invoegen. Met de vraag:
Klopt, maar in dit geval is de stelling/situatie:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:26 schreef THEFXR het volgende:
iedereen is in staat om een ander te doden,hangt maar net van de persoon/situatie af.
Wacht even, dan probeer ik even te vatten wat er dan wel goed is aan de toon vanquote:
De toon, serieus...?quote:Ik denk niet dat je van bier zo gaat raaskallen. Daarentegen zie ik wel duidelijk overeenkomsten met een bepaald psychiatrisch ziektebeeld of in elk geval een gebrek aan de juiste medicijnen.
met de juiste wapens ben ik in staat om de gehele NWO weg te vagen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval is de stelling/situatie:
Nou nee laat maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:31 schreef _Led_ het volgende:
Eens zien of ik dezelfde 'genuanceerde vorm van sarcasme' dan ook eens op die 'toon' kan toepassen
Verkapt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg kap eens met die verkapte doodsbedreigingen!
Dan heb je de stelling dus NOG niet begrepen... Maar maakt niet uit, je bent in ieder geval te porren voor een robbetje vechten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met de juiste wapens ben ik in staat om de gehele NWO weg te vagen!
Alsof jij weet hoe het in elkaar zit, hoe arrogant is dat.quote:Om eerlijk te zijn zou ik het wel over me hart kunnen verkrijgen om bijvoorbeeld joepie finaal af te maken.. als de rest van de mensheid daarmee dan ook gelijk weet hoe de vork in de steel zit.
Mensen die alles serieus nemen.. moet je in je loge ook niet doen. Daar gaat je scherpheid zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe het in elkaar zit, hoe arrogant is dat.
verkapt ?????quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg kap eens met die verkapte doodsbedreigingen!
Led, doe nou niet, zijn we net van die ban af..... Kan ik me dadelijk weer niet inhouden, moet ik weer een week (of langer..) zonder Fokkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
verkapt ?????
Het wordt steeds mooier, zeggen dat iemand raaskalt en gedrag vertoont van een psychische aandoening wordt gezien als een fijne toon om op te discussieren, zeggen dat je iemand af wilt maken is een verkapte doodsbedreiging....
Af en toe vraag ik me af of het voor zo'n certified-tru/bnw-looney uberhaupt wel mogelijk is om een ban te krijgen...
Zulke dingen moet je wel serieus nemen, dat je er alleen al over nadenkt om iemand die anders denkt dan jij om die reden wat aan te doen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mensen die alles serieus nemen.. moet je in je loge ook niet doen. Daar gaat je scherpheid zeg.
Kom je toch ook op het SomethingAwful forum ? Daar valt ook genoeg te lachen hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Led, doe nou niet, zijn we net van die ban af..... Kan ik me dadelijk weer niet inhouden, moet ik weer een week (of langer..) zonder Fokk
Dat ken ik niet. Hebben ze daar ook chemtrails?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kom je toch ook op het SomethingAwful forum ? Daar valt ook genoeg te lachen hoor
Nee _Led_ en Hoppahoppa, niet zo flauw doen hoor, Ticker heeft gelijk. Het is geen bedreiging, maar bloedserieus en ontopic:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef _Led_ het volgende:
verkapt ?????
Het wordt steeds mooier, zeggen dat iemand raaskalt en gedrag vertoont van een psychische aandoening wordt gezien als een fijne toon om op te discussieren, zeggen dat je iemand af wilt maken is een verkapte doodsbedreiging....
Af en toe vraag ik me af of het voor zo'n certified-tru/bnw-looney uberhaupt wel mogelijk is om een ban te krijgen...
Kijk, sommige mensen roepen dat soort dingen alleen maar op internet en sommige mensen doen daar ook daadwerkelijk iets mee. En daar gaat ook dit topic over:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:37 schreef Ticker het volgende:
Bedreiging? Ik ben bloedserieus en OT.
Wat een flauwe opmerking zeg.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:31 schreef Ticker het volgende:
Om eerlijk te zijn zou ik het wel over me hart kunnen verkrijgen om bijvoorbeeld joepie finaal af te maken.. als de rest van de mensheid daarmee dan ook gelijk weet hoe de vork in de steel zit.
Ow. Nou gelukkig dan maar!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee _Led_ en Hoppahoppa, niet zo flauw doen hoor, Ticker heeft gelijk. Het is geen bedreiging, maar bloedserieus en ontopic:
[..]
Kijk, sommige mensen roepen dat soort dingen alleen maar op internet en sommige mensen doen daar ook daadwerkelijk iets mee. En daar gaat ook dit topic over:
Of complotters een gevaar voor zichzelf en de samenleving zijn. Dus Ticker laat met onderstaande opmerking alleen maar zien het compleet met die stelling eens te zijn en dat die stelling dus gewoon klopt:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kom je toch ook op het SomethingAwful forum ? Daar valt ook genoeg te lachen hoor
On topic, heren?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Hebben ze daar ook chemtrails?
Ohja, een pol...dat zal vast geen grapjassige lurkers doen stemmen... helder licht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Sorry, dan moet ik even 2 pagina's terug om te kijken waar het ook alweer over ging.
Ohja, mijn verzoek om een pol, ik zal hem iets anders formuleren:
Wie is er in staat om een moord te plegen om aandacht te vragen voor het gevaar van de NWO?
Hoe maak je eigenlijk een pol op Fok?
Nou ja, blijf ik een keer on-topic, word ik uitgescholden voor Lucifer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ohja, een pol...dat zal vast geen grapjassige lurkers doen stemmen... helder licht.
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een pol op Fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Tja, geluk noemen ze dat. Of denk je dat de Illuminati beschikken over bovennatuurlijke krachten, en dat ze die ter beschikking hebben gesteld?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
Het herstel van die getroffen vrouw (kogel vanaf een meter op dr hoofd) gaat opmerkelijk goed.
Opmerkelijk dan
Als je insanity wilt claimen is dat een goede aanpak - heterdaad gepakt worden en alsnog ontkennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef THEFXR het volgende:
de schutter ontkent: http://www.nu.nl/buitenla(...)-ontkent-schuld.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |