Haha, zingen wel, bijbels niet, ik heb hem gelezen, maar ben 0,0 gelovig. Al moet ik zeggen dat ik kerken doorgaans erg boeiende gebouwen vind. Vooral om te fotograferen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zingen en bijbels, (associatie met kerken) dat is meer jou ding?
Rust en het imposante boeit mij.. hoeveel bloed zweet en tranen om het te bouwen, hoeveel geluk en verdriet op deze plek van een paar vierkante meter voor zoveel jaren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Haha, zingen wel, bijbels niet, ik heb hem gelezen, maar ben 0,0 gelovig. Al moet ik zeggen dat ik kerken doorgaans erg boeiende gebouwen vind. Vooral om te fotograferen.
Mijn gedachtengangen zijn inderdaad een heel stuk gestructureerderquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:20 schreef DeMolay het volgende:
datgene waar jij nooit toe in staad bent gegeven jouw gedachtengang
Stom wijfquote:sukkel (sorry wat is het vrouwlijke ?????)
Ik denk niet dat je van bier zo gaat raaskallen. Daarentegen zie ik wel duidelijk overeenkomsten met een bepaald psychiatrisch ziektebeeld of in elk geval een gebrek aan de juiste medicijnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:57 schreef Bastard het volgende:
Okeeee.. daar had iemand misschien een biertje teveel op, waar waren we? Oh ja complotters = massamoordenaars = obesitas patient.
Hehe, beter niet doen want dan gaan mensen voor de gein stemmen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Trouwens, misschien moeten we hier een pol invoegen. Met de vraag:
Ben jij in staat te doden om mensen te overtuigen van de dreiging van de NWO?
Als ik dit tegen iemand zeg in BNW of TRU volgt daar altijd geheid een stevige reprimande op.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik denk niet dat je van bier zo gaat raaskallen. Daarentegen zie ik wel duidelijk overeenkomsten met een bepaald psychiatrisch ziektebeeld of in elk geval een gebrek aan de juiste medicijnen.
toon->muziek _Led_quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als ik dit tegen iemand zeg in BNW of TRU volgt daar altijd geheid een stevige reprimande op.
Ik ben blij dat mijn pogingen tot een meer genuanceerde vorm van sarcasme worden gewaardeerd.quote:
iedereen is in staat om een ander te doden,hangt maar net van de persoon/situatie af.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, misschien moeten we hier een pol invoegen. Met de vraag:
Ben jij in staat te doden om mensen te overtuigen van de dreiging van de NWO?
Klopt, maar in dit geval is de stelling/situatie:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:26 schreef THEFXR het volgende:
iedereen is in staat om een ander te doden,hangt maar net van de persoon/situatie af.
Wacht even, dan probeer ik even te vatten wat er dan wel goed is aan de toon vanquote:
De toon, serieus...?quote:Ik denk niet dat je van bier zo gaat raaskallen. Daarentegen zie ik wel duidelijk overeenkomsten met een bepaald psychiatrisch ziektebeeld of in elk geval een gebrek aan de juiste medicijnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |