Het is een aandachttrekker. Maar beter zo dan op de Tristan-manier.quote:Op maandag 11 april 2011 20:47 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Wat een matig toneelstukje van die knakker om daar zo te gaan zitten.
Mwah, dat dacht ik dus ook. Alsof Yvonne connecties heeft binnen dat team. Net zoals ze een vriendin heeft die in het ziekenhuis werkt. Maar de informatie die van haar kwam bleek dus ook niet betrouwbaar te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Komop yvonne, even ontzuren! Zijn wel toegewijde professionals die dit onder hun hoede hebben. Dat de berichtgeving via de media suggestief en versnipperd is, kan hier weinig aan afdingen.
Waar zie je mij schelden? Ik maak me oprecht zorgen om mensen als jij, ik zeg niet voor niets steeds dat je hulp moet zoeken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef kitao het volgende:
[..]
ik kan alleen maar lachen om posters zoals jij.
enkel schelden, verder kom je niet.
dan komt er een weerwoord en krijg ik de hele lading over me heen van andere meelopers.
is goed met je.
Naast professionele hulp raad ik ook een cursus Nederlands aan.quote:Op maandag 11 april 2011 20:46 schreef kitao het volgende:
[..]
zal blij zijn als dit topic afloopt, kan me tijd wel beter ergens anders aan besteden.
eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Waar zie je mij schelden? Ik maak me oprecht zorgen om mensen als jij, ik zeg niet voor niets steeds dat je hulp moet zoeken.
Waarschijnlijk heeft het voor mensen met jouw problematiek niet zoveel zin (ontkenning), maar kijk eens je eigen postgeschiedenis door. Als je dat zo objectief mogelijk terugleest moet je toch wel een beetje inzien dat de geest daarachter niet gezond is?
Gut gut wat een comebacks. Ach ja, we zien je wel op het nieuws over een tijdje vrees ik.quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef kitao het volgende:
[..]
eigenlijk heb je wel gelijk.
ik ben compleet gestoord.
ik zie dat nu pas na jouw post.
dank je.
o ja, en zak maar in de stront mestkever.
Besteed verder maar geen aandacht meer aan deze troll. Hij loopt al langer diverse topics te verkloten.quote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Gut gut wat een comebacks. Ach ja, we zien je wel op het nieuws over een tijdje vrees ik.
Het ziet er enger uit dan het is. Het is een kleinkaliber randvuur replica van een AR wapen. Maarja, het moge duidelijk zijn dat ook kleinkaliber gevaarlijk isquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Van der V. kocht wapen op schietclub die uit piëteit dichtblijft
[ afbeelding ]
Snel, maar wel gewoon semi-automatisch. Daarom betwijfel ik al vanaf het begin de berichten over een volautomaat.quote:
Ik vond het ook al een prutser eerste klas.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Ausputzert het volgende:
3,5 jaar bij een schietvereniging zitten en dan maar 6 mensen doden terwijl je 100 kogels afvuurt. Als je Filemon Wesselink 50 keer laat schieten doodt hij alleen per ongeluk toch al 10+ mensen?
gelijk heb je, dit klinkt veel beter :quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als een brommer-versie van een racemotor.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef spuitje het volgende:
En dan denk ik toch weer even aan papa: die was namelijk lid van dezelfde schietclub/vereniging. En papa wist dat zijn zoon geen vergunning had mogen krijgen, dat staat namelijk in de regels en die dient papa te kennen. Evenals zijn zoon ze diende te kennen. Maar zoals ik het nu kan zien hebben ze allebei hun mond gehouden.
Van de zoon kan ik het nog enigzins begrijpen, van de vader niet!
Veel te gemakkelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat pa vd Vlis echt een groot probleem heeft.
Zijn moeder en de rest van de familie had ook aan de bel kunnen trekken.
Die man heeft wel grotere problemen en andere zorgen dan wat tijdelijk geneuzel van de media etc.quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat pa vd Vlis echt een groot probleem heeft.
Zijn moeder en de rest van de familie had ook aan de bel kunnen trekken.
Dit had door niemand voorkomen kunnen worden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind je? Juist hij had bij uitstek de dood van 7 mensen (incl zijn zoon) kunnen voorkomen.
ja en verwijzen ze naar een betaalde toegangquote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Klaudias het volgende:
http://www.joop.nl/leven/(...)as_pvv_sympathisant/
wat een smakeloos bericht op joop.nl
onzin, in dit geval was dat niet gebeurd als er geen schietvereniging was geweest die zijn wapens op een presenteerblaadje had voorgeschoteld.quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef StateOfMind het volgende:
Dit had door niemand voorkomen kunnen worden.
Iemand die er een eind aan wil maken en daarbij zoveel mogelijk slachtoffers wil maken, vind daar altijd wel een mogelijkheid voor. Met welke middelen dan ook (zie bijvoorbeeld Karst Tates).
De linkse kerk, oh ja, daar was ik afgelopen zondag nog. Mooie dienst hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Temlin het volgende:
Mensen die Joop.nl nog serieus nemendie site wordt beheerd door de linkse kerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |