Het ziet er enger uit dan het is. Het is een kleinkaliber randvuur replica van een AR wapen. Maarja, het moge duidelijk zijn dat ook kleinkaliber gevaarlijk isquote:Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Van der V. kocht wapen op schietclub die uit piëteit dichtblijft
[ afbeelding ]
Snel, maar wel gewoon semi-automatisch. Daarom betwijfel ik al vanaf het begin de berichten over een volautomaat.quote:
Ik vond het ook al een prutser eerste klas.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef Ausputzert het volgende:
3,5 jaar bij een schietvereniging zitten en dan maar 6 mensen doden terwijl je 100 kogels afvuurt. Als je Filemon Wesselink 50 keer laat schieten doodt hij alleen per ongeluk toch al 10+ mensen?
gelijk heb je, dit klinkt veel beter :quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als een brommer-versie van een racemotor.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef spuitje het volgende:
En dan denk ik toch weer even aan papa: die was namelijk lid van dezelfde schietclub/vereniging. En papa wist dat zijn zoon geen vergunning had mogen krijgen, dat staat namelijk in de regels en die dient papa te kennen. Evenals zijn zoon ze diende te kennen. Maar zoals ik het nu kan zien hebben ze allebei hun mond gehouden.
Van de zoon kan ik het nog enigzins begrijpen, van de vader niet!
Veel te gemakkelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat pa vd Vlis echt een groot probleem heeft.
Zijn moeder en de rest van de familie had ook aan de bel kunnen trekken.
Die man heeft wel grotere problemen en andere zorgen dan wat tijdelijk geneuzel van de media etc.quote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat pa vd Vlis echt een groot probleem heeft.
Zijn moeder en de rest van de familie had ook aan de bel kunnen trekken.
Dit had door niemand voorkomen kunnen worden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind je? Juist hij had bij uitstek de dood van 7 mensen (incl zijn zoon) kunnen voorkomen.
ja en verwijzen ze naar een betaalde toegangquote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef Klaudias het volgende:
http://www.joop.nl/leven/(...)as_pvv_sympathisant/
wat een smakeloos bericht op joop.nl
onzin, in dit geval was dat niet gebeurd als er geen schietvereniging was geweest die zijn wapens op een presenteerblaadje had voorgeschoteld.quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef StateOfMind het volgende:
Dit had door niemand voorkomen kunnen worden.
Iemand die er een eind aan wil maken en daarbij zoveel mogelijk slachtoffers wil maken, vind daar altijd wel een mogelijkheid voor. Met welke middelen dan ook (zie bijvoorbeeld Karst Tates).
De linkse kerk, oh ja, daar was ik afgelopen zondag nog. Mooie dienst hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Temlin het volgende:
Mensen die Joop.nl nog serieus nemendie site wordt beheerd door de linkse kerk.
Kogel kwam van rechts, ik stond aan de andere kant.quote:Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef gohan16 het volgende:
Rechts begon met "de kogel kwam van links". Dan is dit natuurlijk ook te verwachten.
Als het een groenlinksstemmer was, dan was datvvoor rechtse rukkers, zoals nu voor de linke rukkers een "argument".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |