Neehee, ze liegen!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef Auti het volgende:
een Smith en Wesson M&P 15-22, had hij op verlof staan, nog niet bevestigd dat hij deze gebruikt heeft maar hij had hem wel en deze aangeschaft bij de vereniging.
RTL4 is bij de DSV Nieuwkoop geweest, men kon hem daar als een rustige bekwame schutter. Vriendelijk, netjes, geen Rambo.. nooit geen aanleiding tot twijfel geweest.
Jij komt een beetje zwakzinnig over...quote:Op maandag 11 april 2011 18:30 schreef michaelmoore het volgende:
mensen die zo graag schieten zijn sowieso niet helemaal lekker, van die Nazi figuren
Heb je een partner?quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik PVV stem, op een schietvereniging zit en een tijd geleden depressief geweest ben dan moet ik straks nog in de gevangenis
Nee, die had mij vals aangegeven voor bedreiging waardoor ik vorige week opgepakt was zo'n 4 maanden na dato.quote:
Het is natuurlijk wel apart slag volk die schieters.quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pas je nou maar aan, want half Nederland denkt dat nu
Tsja, klassiek geval.quote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, die had mij vals aangegeven voor bedreiging waardoor ik vorige week opgepakt was zo'n 4 maanden na dato.
Jij bent echt niet goed in je hoofd.quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef kitao het volgende:
[..]
ik word er ook kriegelig van
vooral als wapenbezitters hun mening met kogels opdringen aan partners, eigen kinderen en wildvreemde omstanders.
schijt aan de wet als ze volgzaam kontlikkend volk wel een wapen geven en ander volk niet.
afschaffen die handel.quote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]ga eens een keer met iemand mee naar een vereniging. Lucht/ KK/ GK schieten is geweldig leuk (en ontspannend). In de sportschool en op de motor leef ik me uit en op de schietvereniging kom ik voor me rust.
dat verhaal komt ook van iemand uit de lift ,dus of het echt waar isquote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neehee, ze liegen!!!!
Het is een PVV stemmende schyzofrene suicidale idioot!
Pffft, wat weten ze er nu van
quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef kitao het volgende:
[..]
afschaffen die handel.
zou bijna blij zijn dat die van der vlist amok heeft gemaakt.
komt er wellicht eindelijk een einde aan deze voorkeurspositie van zogenaamde gewapende sportschieters.
Met als bron de schietvereniging waar Tristan lid was.quote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Maar wel een .22lr 'replica'. Volgens RTL nieuws althans.
Laat me raden, je hebt zelf een strafverleden?quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef kitao het volgende:
[..]
afschaffen die handel.
zou bijna blij zijn dat die van der vlist amok heeft gemaakt.
komt er wellicht eindelijk een einde aan deze voorkeurspositie van zogenaamde gewapende sportschieters.
Ik geloof het ook wel, ik denk dat er met een .223 meer doden gevallen waren.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Met als bron de schietvereniging waar Tristan lid was.
Ik geloof dat wel hoor.
Nouja, als het een M&P 15-22 is dan verschiet het ding geen AR munitie. .22 is een heel wat lichter kaliber dan 5.56.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, klassiek geval.
Brandmerk of gevangenis, je mag kiezen.
google zelf "schietvereniging en wapens" of politieagent pleegt moord.quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden manen leg die eens naast incidenten met 'illegale' wapens.
Komop yvonne, even ontzuren! Zijn wel toegewijde professionals die dit onder hun hoede hebben. Dat de berichtgeving via de media suggestief en versnipperd is, kan hier weinig aan afdingen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik het niveau van het team zie die deze zaak in handen heeft denk ik aan een gedichtje van Toon Hermans ofzo.
Kom jij maar met bewijzen dat die agent de persoon niet gewurgd had of doodgeslagen als hij het vuurwapen niet had gehad.quote:Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef kitao het volgende:
[..]
google zelf "schietvereniging en wapens" of politieagent pleegt moord.
dat luie geklaag altijd over bronnen, ben je zonder inzicht geboren ofzo ?
Echt niets met 'zuur' te maken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Komop yvonne, even ontzuren! Zijn wel toegewijde professionals die dit onder hun hoede hebben. Dat de berichtgeving via de media suggestief en versnipperd is, kan hier weinig aan afdingen.
De bron kan ik op dit moment niet vinden, maar ik had gelezen dat Tristan schoot op 10, 12 en 25 meter banen. Dus het lijkt mij helemaal waar. De vraag is nu dan of hij is omgebouwd of dat hij heel snel semi-automatisch heeft geschoten, of wellicht toch een ander (illegaal) wapen gebruikte.quote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nouja, als het een M&P 15-22 is dan verschiet het ding geen AR munitie. .22 is een heel wat lichter kaliber dan 5.56.
Erg relevant idd waar hij op stemde.quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.joop.nl/leven/(...)as_pvv_sympathisant/
WTF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |