me tooquote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Karim en Gerard het beide om te winnen
quote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar als het goed is heeft maik dat niet verteld want dat mocht niet
Ik schreef niet voor niets het woord "hoogbegaafd", ik denk dat Mo dit wel weet, maar de Stem mag dit natuurlijk niet in de gaten hebben, Mo is niet dom.quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat weet ze niet...misschien moet je je meer richten op commentaar op de posters dan je bezighouden met de inhoud van het programma...
Mooi...quote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef danilel het volgende:
maik denkt dat ie eruit ligt komende donderdag
ik zie liever mo gaan maar maik is ook goedquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef danilel het volgende:
maik denkt dat ie eruit ligt komende donderdag
Dat hij een week later komt?quote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
Maik denkt dat hij weg gaat, maar als Mo gaat moet ze erop vertrouwen dat hij de week erna komt
vultarian bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik had de lapo, en kan geen cos openen, sorry
that's the questionquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hij een week later komt?
Of dat zij dan een week later ook weggestemd wordt?
naar huis komt....quote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hij een week later komt?
Of dat zij dan een week later ook weggestemd wordt?
Ja hoor, naast hoogbegaafd is ze ook nog helderziend.quote:Op maandag 11 april 2011 14:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Ik schreef niet voor niets het woord "hoogbegaafd", ik denk dat Mo dit wel weet, maar de Stem mag dit natuurlijk niet in de gaten hebben, Mo is niet dom.![]()
PS:"misschien moet je je meer richten op commentaar op de posters", is dit commentaar op mij als poster, foei foei foei![]()
![]()
.
was mark nietquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik had de lapo, en kan geen cos openen, sorry
quote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was mark niet
maar toen ik zag dat jij lapo had en dat je blij was met de vorige die ik voor je opende heb ik het meteen maar weer gedaan
in tegenstelling tot jo kan ik mo wel verstaan als ze fluistertquote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Potverdomme ik hoop dat er nog een kans is, dat de Screamers het kunnen goedmaken. Ben dit gezeik van Mo zo zat, laat zij opkrassen
waar is ze niet jaloers op?quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
Mo is dus jaloers dat Jo sharon graag mag.
Jaha, Sharon moet het ontgelden bij die takkenwijven, ze zijn zo jaloers op haarquote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
prettig hequote:Op maandag 11 april 2011 14:33 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal
goh mo kan zacht praten
neen, mo is pissed of omdat Jo altijd Sharon nomineerde en nu ineens Sharon haar "SSt best friend " noemt.quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
ja ik versta haar amper, maar veel boeiends zal er toch niet uitkomen denk ikquote:
ik denk dat jo oneerlijk is.. eerst dacht ze dat mo het hoogst in de poll stond en toen was het mo voor en mo na...quote:Op maandag 11 april 2011 14:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jaha, Sharon moet het ontgelden bij die takkenwijven, ze zijn zo jaloers op haar
Terwijl ze zelf zulke goede vriendinnen was met Aafke (die haar overigens altijd beschermde en verdedigde) en vervolgens ging bekstekken!quote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef danilel het volgende:
[..]
neen, mo is pissed of omdat Jo altijd Sharon nomineerde en nu ineens Sharon haar "SSt best friend " noemt.
dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef AYLI het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf zulke goede vriendinnen was met Aafke (die haar overigens altijd beschermde en verdedigde) en vervolgens ging bekstekken!
ik zie het hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat jo oneerlijk is.. eerst dacht ze dat mo het hoogst in de poll stond en toen was het mo voor en mo na...
nu is er gebleken dat sharon hoog in de poll staat en nu is ze ineens beste vriendinnetjes met sharon
Dus ik vind het oneerlijk dat mo nu zo word neergezet..
maar goed ieder denkt er op zijn manier over.
Jo is ook oneerlijk maar Mo moet niet zeiken ze deed hetzelfde bij Aafke.quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat jo oneerlijk is.. eerst dacht ze dat mo het hoogst in de poll stond en toen was het mo voor en mo na...
nu is er gebleken dat sharon hoog in de poll staat en nu is ze ineens beste vriendinnetjes met sharon
Dus ik vind het oneerlijk dat mo nu zo word neergezet..
maar goed ieder denkt er op zijn manier over.
het standaard blablazeikzeikblabla gedoe, je mist niksquote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik versta haar amper, maar veel boeiends zal er toch niet uitkomen denk ik
quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Stability het volgende:
mo moet niet zo zeiken ! ik moet om half 4 bij de tandarts zijn ! dat is veel erger , ik zeik toch ook niet ?
heb je dan 16 uur lang voor op je poten gestaan..quote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef MargrietV het volgende:
Team Sharon verloren, waren maar 5 punten, die ze er voor kregen.
me neither........quote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef rita1959 het volgende:
Hoezo kan geer verloren hebben als je er samen af stapt, dat volg ik niet helemaal
Dat is niet meer in te halen voor The Screamersquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef afca_oc het volgende:
Tussenstand:
Fobiacs 18 Punten
Screamers 2 Punten
stem is onverbiddelijk, naar slowmotion gekeken, geer was fractie eerder met zijn schoen op de grondquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef rita1959 het volgende:
Hoezo kan geer verloren hebben als je er samen af stapt, dat volg ik niet helemaal
Screamers moet 7 punten zijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef afca_oc het volgende:
Tussenstand:
Fobiacs 18 Punten
Screamers 2 Punten
zou ik ook doen, maar ik zou mijn hak op haar zettenquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Sharon wordt door alle vrouwen met een scheef oog bekeken en idd is Jo niet helemaal eerlijk, maar als ze Sharon een hak kunnen zetten doen ze het met gemak
Karim stond er eerder opquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef rita1959 het volgende:
Dat dus! totaal bezopen en Geer zegt ook, 1 ding weet ik zeker, dit doe ik nooit meer.quote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef beequeen het volgende:
Het ging dus maar om 5 punten. En daar sta je dan 16 uur voor.
Ow?quote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef suksan het volgende:
[..]
zou ik ook doen, maar ik zou mijn hak op haar zetten
quote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik ben niet jaloers op mooie lieve intelligente Mo. Ze is grappig spitsvondig en vooral zichzelf.
Kan ik me heel goed voorstellen de stem is partijdig zoals gewoonlijk . Met het kotsen had het ook gelijk spel moeten zijn .quote:
+1quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef delfse het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen de stem is partijdig zoals gewoonlijk . Met het kotsen had het ook gelijk spel moeten zijn .
dan heeft ze daar fakking veel rust voor nodig...quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura bereidt zich in rust voor om het spel hard te kunnen spelen
ik ben net pas ingeschakeld, vandaar, maar team gerard heeft dus verloren??quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef delfse het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen de stem is partijdig zoals gewoonlijk . Met het kotsen had het ook gelijk spel moeten zijn .
Daar lijkt het idd opquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben net pas ingeschakeld, vandaar, maar team gerard heeft dus verloren??
wtf ???
tja idd met 5 punten verloren, hoe en wat weet ik niet en kan ik dus ook niet begrijpenquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben net pas ingeschakeld, vandaar, maar team gerard heeft dus verloren??
wtf ???
Kan me geen betere plek bedenken dan laura in bedquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan heeft ze daar fakking veel rust voor nodig...
dus..........laura op de stoel ?quote:
na een nacht niet slapen zou ik ook overdag gaan slapenquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan heeft ze daar fakking veel rust voor nodig...
Slaapt ze 's nachts nooit dan?quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
na een nacht niet slapen zou ik ook overdag gaan slapen
EDIT: Nee, iemand van de Screamersquote:
Ze liggen daar hele dagen te hangen, slapen en weet ik wat meer.quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
na een nacht niet slapen zou ik ook overdag gaan slapen
lau zit in de andere ploegquote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er is nog de wildcard volgens Greys, dus wie weet krijgt Laura wel vrijstelling van de nominatie
Alexquote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wie sliep de hele nacht? (Gerard zei dat) en speelde het spel niet?
Nou alweer...die is heel de nacht samen met sharon bij de mannen gebleven in tegenstelling tot de restquote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef Candyfreak het volgende:
Laura ligt weer toch niet te geloven!
oh ja , sorryquote:
Hoezo het is een schatjequote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja , sorryik maakte valse hoop......dat mens moet gewoon een keer op die stoel )
Geer................quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Team Karim (inclusief laura) gaat toch winnen, die vrijstelling is natuurlijk voor Jo, wie anders
Ik ben er wel bang voor...quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Team Karim (inclusief laura) gaat toch winnen, die vrijstelling is natuurlijk voor Jo, wie anders
jo heeft het ook al bij iedere vrouw geprobeerd.. iedereen was ze zoooooooooo close mee..quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef angeljacky het volgende:
Het is inderdaad zo dat Jo wat meer nar Sharon trekt de laatste dagen, maar komt denk ik ook omdat Sharon haar veel meer ondersteunt met haar ex-relatie en dat Sharon ook meer naar Jo trekt .
Jo ging wel veel met Mo maar Mo trekt nu ook veel meer naar Lau dus is logisch dat Jo meer met sharon omgaat ook gezien het team
of voor Gerard.quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hij bedoelde Alex dat die de hele dag op bed lag dat dat misschien stemmen heeft gekost donderdag.quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wie sliep de hele nacht? (Gerard zei dat) en speelde het spel niet?
hadden ze er maar niet samen af moeten stappenquote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus! totaal bezopen en Geer zegt ook, 1 ding weet ik zeker, dit doe ik nooit meer.
Gelijk heeft hij. Wat een verlakkerij.
ze heeft de hele avond / nacht gelegen...onder die hoge berg (haar knieen) en sharon heeft meer gedaan dan zij hoor....ik heb tot 1 uur gekeken....lau ging broodje maken ...voor haarzelf.quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou alweer...die is heel de nacht samen met sharon bij de mannen gebleven in tegenstelling tot de rest
Ze bleef voor ondersteuning...die andere 4 doen helemaal niets...dan is dat beetje nog wel okquote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft de hele avond / nacht gelegen...onder die hoge berg (haar knieen) en sharon heeft meer gedaan dan zij hoor....ik heb tot 1 uur gekeken....lau ging broodje maken ...voor haarzelf.
af en toe ging ze karim masseren....vond ze zelf lekker om te doen denk ik
serieus ? hahaha goed zo hij heeft het door gehadquote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Hij bedoelde Alex dat die de hele dag op bed lag dat dat misschien stemmen heeft gekost donderdag.
Waar waren de andere teamgenoten van karim dan? Ik snap best dat Laura zwartmaken tof is voor jullie, maar kijk dan ook met een neutraal gezichtquote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ze heeft de hele avond / nacht gelegen...onder die hoge berg (haar knieen) en sharon heeft meer gedaan dan zij hoor....ik heb tot 1 uur gekeken....lau ging broodje maken ...voor haarzelf.
af en toe ging ze karim masseren....vond ze zelf lekker om te doen denk ik
ik denk dat de stem wil dat maik ga winnen, waarom zou hij terug gekomen zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 14:45 schreef danilel het volgende:
Ben "bang" dat Maik op de schopstoel komt....
in feite hetzelfde als die anderen...gewoon liggen...alleen zij lag bij karim in de buurt..dat was het verschil...kheb haar alleen maar geil zien kijken naar karim , met van die verlangende oogjes...brrrrquote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze bleef voor ondersteuning...die andere 4 doen helemaal niets...dan is dat beetje nog wel ok
Nooit dat die saaie gast gaat winnenquote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat de stem wil dat maik ga winnen, waarom zou hij terug gekomen zijn?
als je kijk naar de bb's daar wonnen ook vaak de mannen van een setje
idd sommige moeten hun roze bril eens afzettenquote:Op maandag 11 april 2011 14:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Waar waren de andere teamgenoten van karim dan? Ik snap best dat Laura zwartmaken tof is voor jullie, maar kijk dan ook met een neutrale stem.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Stability het volgende:
[..]
in feite hetzelfde als die anderen...gewoon liggen...alleen zij lag bij karim in de buurt..dat was het verschil...kheb haar alleen maar geil zien kijken naar karim , met van die verlangende oogjes...brrrr
reksie, henk grijpen jullie kansquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ridder Alex leert je de fijne kneepjes van het vak.
We gaven al een haircut van Servio en een piercing van Aafke weg. Deze week kun je Alex beter leren kennen. Deze ridder weet alles van etiquette en wat is er nou leuker dan een lekker decadent te diner met de oud-bewoner? Vanmiddag (11-4) om 15:00 uur starten we de actie op Twitter. Denk jij het favoriete gerecht van onze koene ridder te weten? Stuur dan je antwoord in een tweet met daarin #sstnl en #dineren. Diegene die als eerst met het goede antwoord komt, wint voor aanstaande donderdag een diner met Alex en twee kaarten voor de liveshow. Na een heerlijk diner kun je dus ook de andere oud-bewoners van dichtbij bekijken en zien hoe het er aan toegaat in de studio.
Wellicht interessant voor mensen die wel wat lesjes in etiquette kunnen gebruiken.
Leuk voor de fans van Alexquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
We gaven al een haircut van Servio en een piercing van Aafke weg. Deze week kun je Alex beter leren kennen. Deze ridder weet alles van etiquette en wat is er nou leuker dan een lekker decadent te diner met de oud-bewoner? Vanmiddag (11-4) om 15:00 uur starten we de actie op Twitter. Denk jij het favoriete gerecht van onze koene ridder te weten? Stuur dan je antwoord in een tweet met daarin #sstnl en #dineren. Diegene die als eerst met het goede antwoord komt, wint voor aanstaande donderdag een diner met Alex en twee kaarten voor de liveshow. Na een heerlijk diner kun je dus ook de andere oud-bewoners van dichtbij bekijken en zien hoe het er aan toegaat in de studio.
Wellicht interessant voor mensen die wel wat lesjes in etiquette kunnen gebruiken.
wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik zit donderdag in het stadion in eindhoven, dus helaas, had graag gewild, maar ik twitterbingo wel mee voor Reksiequote:
ik mag die meid gewoon voor geen meter, heeft ze zelf voor gezorgd. en ik heb gelukkig nog geen bril nodig . het is en blijft gewoon een hele luie meid.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ik mag die meid gewoon voor geen meter, heeft ze zelf voor gezorgd. en ik heb gelukkig nog geen bril nodig . het is en blijft gewoon een hele luie meid.
dat is te makkelijk, dat heeft hij in het huis al gezegd, zal voor de gelegenheid wel ineens veranderd zijn in iets andersquote:
Och hier misschien wel...maar ze heeft buiten SSt gewoon een baan en zit niet heel de dag op dr luie krent thuisquote:Op maandag 11 april 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ik mag die meid gewoon voor geen meter, heeft ze zelf voor gezorgd. en ik heb gelukkig nog geen bril nodig . het is en blijft gewoon een hele luie meid.
ja als maik maar weggaatquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat of Gerard, Maik gaat sowieso naar huis dan
Of weer in de geheime kamerquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat of Gerard, Maik gaat sowieso naar huis dan
Nee op haar luie krent bij kinderen, waar ze niks mee doet (haar eigen woorden)quote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och hier misschien wel...maar ze heeft buiten SSt gewoon een baan en zit niet heel de dag op dr luie krent thuis
hoe ze thuis is weet ik natuurlijk niet...voorlopig heeft ze al die weken dat ze in SST zit , bar weinig laten zien, behalve liggen, slapen, gapen en kriebelen...oh ja gisteravond lag ze op karim te passen....haar werk dusquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och hier misschien wel...maar ze heeft buiten SSt gewoon een baan en zit niet heel de dag op dr luie krent thuis
Nee, de kijkers maar dat wordt nog duidelijk gemaakt in de daily van morgenquote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef sjampoeh het volgende:
de winnaars mogen kiezen wie de wildcard krijgt ??
Maar dat is helemaal geen leuke tv! En dan was er vast iets anders aan haar om je aan te ergeren. (D'r lengte)quote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou dan weten we wel voor wie Monique gaat. Zal nog wat worden hij het bepalen daarvan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:51 schreef sjampoeh het volgende:
de winnaars mogen kiezen wie de wildcard krijgt ??
en mo erbij, en niet meer in beeld die kamerquote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat gebeurt mogen ze 'm in die kamer opsluiten en er niet meer uithalen.
karim en laura zullen voor gerard gaan en flip voor joquote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
nou dan weten we wel voor wie Monique gaat. Zal nog wat worden hij het bepalen daarvan.
niet het geflikflooi hoor maar dat eromheen draaien en dollen vond ik altijd wel komischquote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze hebben al genoeg beeld materiaal denk ik
ja maar soms werkt dat niet... zitten er op 4 streams mensen waar ik me aan ergerquote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
Ik irriteer/erger me aan niemand daar, want zodra dat gebeurt klik ik de streams weg![]()
Ik wordt er misselijk vanquote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
niet het geflikflooi hoor maar dat eromheen draaien en dollen vond ik altijd wel komisch
Ik kijk toch om me te ergeren? Hoe moet ik anders beslissen wie er leuk zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Laysa het volgende:
Ik irriteer/erger me aan niemand daar, want zodra dat gebeurt klik ik de streams weg![]()
Kan... die hoeft er van mij ook niet per se bij.quote:Op maandag 11 april 2011 14:54 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en mo erbij, en niet meer in beeld die kamer
Karim heeft gewonnen, die stond er net iets eerder op.quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef mieppie77 het volgende:
Jemig, lees net de tekst op de site "de beelden in slow-motion" Wie zal er gewonnen hebben en dan de foto die ze erbij doen...........pfffffffffff![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan stort ze helemaal in denk ik.quote:Op maandag 11 april 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan... die hoeft er van mij ook niet per se bij.
Ben wel benieuwd hoe die gaat reageren als ze doorheeft dat-ie ECHT weg is of bij Johanna
dat is niet zo heel moeilijk te raden lijkt me:quote:Op maandag 11 april 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan... die hoeft er van mij ook niet per se bij.
Ben wel benieuwd hoe die gaat reageren als ze doorheeft dat-ie ECHT weg is of bij Johanna
quote:Op maandag 11 april 2011 14:58 schreef markvanrinsum het volgende:
geen mo doe sharon dan maar naar de finale
nee is een foto van de afstap. Je ziet dat Geer zijn voet al op de grond heeft staan en Karim nog niet.quote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karim heeft gewonnen, die stond er net iets eerder op.
Ja tuurlijk, of Karim of Gerard. Maar Mo moet even gepest wordenquote:Op maandag 11 april 2011 14:58 schreef markvanrinsum het volgende:
Neuh, ze snappen gewoon dat je niet de hele dag moet gaan liggen kleffen als je op tv bent.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 14:58 schreef markvanrinsum het volgende:
succesquote:Op maandag 11 april 2011 14:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nog 4 minuten en dan gaan we even proberen die prijs, ondanks dat ik hem niet kan claimen binnen te harken![]()
Alles voor Genialex
Was wel de eerste met sushi reactie volgens mij whahahaquote:
quote:
Pos/Neg?quote:Op maandag 11 april 2011 15:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Opvallend dat Mo nu weer in the mood is, nu the screamers hebben verloren. Toch vreemd
Ja, verandering van spijs doet etenquote:
Dan kan hij 'puinruimen' en als Monique eruit moet, kan ze met een gerust gevoel het huis uitquote:Op maandag 11 april 2011 15:05 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik weet niet, lijkt erop dat ze blij is, dat Maik er misschien uit gaat?
Dat denk ik ookquote:
homo's?? ze hebben daar 16 uur gestaan hoor ! petje af voor ze , respect !quote:Op maandag 11 april 2011 15:07 schreef waxmask het volgende:
Wat een homo's om er samen af te stappen...
Dat is de KvdW lockquote:
ja en dan stappen ze er af, hadden ze ook na 1 minuut kunnen doenquote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
homo's?? ze hebben daar 16 uur gestaan hoor ! petje af voor ze , respect !
Ach flikker toch op, het is een competitie...geen kinderfeestje...is een flikker actie en ik hoop zwaar gestraft...quote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik neem ook mijn petje voor ze af... maar vind het wel zwak.... gerard zou er blijven staan tot hij erbij neer zou vallen.. hij zou zijn team niet teleur stellenquote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik zat me al weer te verheugen op de volgende faal maar ze hadden het op tijd doorquote:
op basis van de drukvolgorde toen de kamer open was.quote:
Aha, wat slim weer van haar, maar daar is Maik veel te lui voor, die loopt liever in zijn badjas. Een slimme meid, moet toch voorbereidt zijn op haar toekomst, ziet ze dat niet?quote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kan hij 'puinruimen' en als Monique eruit moet, kan ze met een gerust gevoel het huis uit
de volgorde van drukken van de vorige keer dat kamer open was werd aangehouden. toen had flip na sharon gedrukt maar mocht niet meer raden nadat sharon het goed had.quote:
Ikvond het gewoon dom want dit hadden ze gewoon na 5 minuten kunnen bedenken.quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, het is een competitie...geen kinderfeestje...is een flikker actie en ik hoop zwaar gestraft...
ja staan ze daar 16uur voor jan lulquote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikvond het gewoon dom want dit hadden ze gewoon na 5 minuten kunnen bedenken.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doet het prima hoor: [ afbeelding ]
Zegt niets, morgen een of andere prutsopdracht voor 50 puntenquote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
karim heeft gewonnen, weten we al
Hier is het zeer duidelijk te zien iddquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Candyfreak het volgende:
die berichtgeving over sst op nowlive
met ze mooie blauwe ogen..........quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef itsme het volgende:
Ik denk nu helemaal dat ze Flip als winnaar willen zien van dit programma. Hij is de enige die dan 2 geheimen heeft geraden. Zijn ontroerende onschuldige liefde voor Jo, sympatieke blozende jongeman.
Wat dan?quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Candyfreak het volgende:
die berichtgevingen over sst op nowlive
3 toch?quote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef itsme het volgende:
Ik denk nu helemaal dat ze Flip als winnaar willen zien van dit programma. Hij is de enige die dan 2 geheimen heeft geraden. Zijn ontroerende onschuldige liefde voor Jo, sympatieke blozende jongeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |