me tooquote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Candyfreak het volgende:
Ik gun Karim en Gerard het beide om te winnen
quote:Op maandag 11 april 2011 13:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar als het goed is heeft maik dat niet verteld want dat mocht niet
Ik schreef niet voor niets het woord "hoogbegaafd", ik denk dat Mo dit wel weet, maar de Stem mag dit natuurlijk niet in de gaten hebben, Mo is niet dom.quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat weet ze niet...misschien moet je je meer richten op commentaar op de posters dan je bezighouden met de inhoud van het programma...
Mooi...quote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef danilel het volgende:
maik denkt dat ie eruit ligt komende donderdag
ik zie liever mo gaan maar maik is ook goedquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef danilel het volgende:
maik denkt dat ie eruit ligt komende donderdag
Dat hij een week later komt?quote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Blackprinces het volgende:
Maik denkt dat hij weg gaat, maar als Mo gaat moet ze erop vertrouwen dat hij de week erna komt
vultarian bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik had de lapo, en kan geen cos openen, sorry
that's the questionquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hij een week later komt?
Of dat zij dan een week later ook weggestemd wordt?
naar huis komt....quote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hij een week later komt?
Of dat zij dan een week later ook weggestemd wordt?
Ja hoor, naast hoogbegaafd is ze ook nog helderziend.quote:Op maandag 11 april 2011 14:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Ik schreef niet voor niets het woord "hoogbegaafd", ik denk dat Mo dit wel weet, maar de Stem mag dit natuurlijk niet in de gaten hebben, Mo is niet dom.![]()
PS:"misschien moet je je meer richten op commentaar op de posters", is dit commentaar op mij als poster, foei foei foei![]()
![]()
.
was mark nietquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik had de lapo, en kan geen cos openen, sorry
quote:Op maandag 11 april 2011 14:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was mark niet
maar toen ik zag dat jij lapo had en dat je blij was met de vorige die ik voor je opende heb ik het meteen maar weer gedaan
in tegenstelling tot jo kan ik mo wel verstaan als ze fluistertquote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Potverdomme ik hoop dat er nog een kans is, dat de Screamers het kunnen goedmaken. Ben dit gezeik van Mo zo zat, laat zij opkrassen
waar is ze niet jaloers op?quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
Mo is dus jaloers dat Jo sharon graag mag.
Jaha, Sharon moet het ontgelden bij die takkenwijven, ze zijn zo jaloers op haarquote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
prettig hequote:Op maandag 11 april 2011 14:33 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag allemaal
goh mo kan zacht praten
neen, mo is pissed of omdat Jo altijd Sharon nomineerde en nu ineens Sharon haar "SSt best friend " noemt.quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
ja ik versta haar amper, maar veel boeiends zal er toch niet uitkomen denk ikquote:
ik denk dat jo oneerlijk is.. eerst dacht ze dat mo het hoogst in de poll stond en toen was het mo voor en mo na...quote:Op maandag 11 april 2011 14:33 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jaha, Sharon moet het ontgelden bij die takkenwijven, ze zijn zo jaloers op haar
Terwijl ze zelf zulke goede vriendinnen was met Aafke (die haar overigens altijd beschermde en verdedigde) en vervolgens ging bekstekken!quote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef danilel het volgende:
[..]
neen, mo is pissed of omdat Jo altijd Sharon nomineerde en nu ineens Sharon haar "SSt best friend " noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |