Slaapt ze 's nachts nooit dan?quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
na een nacht niet slapen zou ik ook overdag gaan slapen
EDIT: Nee, iemand van de Screamersquote:
Ze liggen daar hele dagen te hangen, slapen en weet ik wat meer.quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
na een nacht niet slapen zou ik ook overdag gaan slapen
lau zit in de andere ploegquote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er is nog de wildcard volgens Greys, dus wie weet krijgt Laura wel vrijstelling van de nominatie
Alexquote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wie sliep de hele nacht? (Gerard zei dat) en speelde het spel niet?
Nou alweer...die is heel de nacht samen met sharon bij de mannen gebleven in tegenstelling tot de restquote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef Candyfreak het volgende:
Laura ligt weer toch niet te geloven!
oh ja , sorryquote:
Hoezo het is een schatjequote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja , sorryik maakte valse hoop......dat mens moet gewoon een keer op die stoel )
Geer................quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Team Karim (inclusief laura) gaat toch winnen, die vrijstelling is natuurlijk voor Jo, wie anders
Ik ben er wel bang voor...quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Team Karim (inclusief laura) gaat toch winnen, die vrijstelling is natuurlijk voor Jo, wie anders
jo heeft het ook al bij iedere vrouw geprobeerd.. iedereen was ze zoooooooooo close mee..quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef angeljacky het volgende:
Het is inderdaad zo dat Jo wat meer nar Sharon trekt de laatste dagen, maar komt denk ik ook omdat Sharon haar veel meer ondersteunt met haar ex-relatie en dat Sharon ook meer naar Jo trekt .
Jo ging wel veel met Mo maar Mo trekt nu ook veel meer naar Lau dus is logisch dat Jo meer met sharon omgaat ook gezien het team
of voor Gerard.quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hij bedoelde Alex dat die de hele dag op bed lag dat dat misschien stemmen heeft gekost donderdag.quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Wie sliep de hele nacht? (Gerard zei dat) en speelde het spel niet?
hadden ze er maar niet samen af moeten stappenquote:Op maandag 11 april 2011 14:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus! totaal bezopen en Geer zegt ook, 1 ding weet ik zeker, dit doe ik nooit meer.
Gelijk heeft hij. Wat een verlakkerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |