dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef AYLI het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf zulke goede vriendinnen was met Aafke (die haar overigens altijd beschermde en verdedigde) en vervolgens ging bekstekken!
ik zie het hetzelfdequote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat jo oneerlijk is.. eerst dacht ze dat mo het hoogst in de poll stond en toen was het mo voor en mo na...
nu is er gebleken dat sharon hoog in de poll staat en nu is ze ineens beste vriendinnetjes met sharon
Dus ik vind het oneerlijk dat mo nu zo word neergezet..
maar goed ieder denkt er op zijn manier over.
Jo is ook oneerlijk maar Mo moet niet zeiken ze deed hetzelfde bij Aafke.quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat jo oneerlijk is.. eerst dacht ze dat mo het hoogst in de poll stond en toen was het mo voor en mo na...
nu is er gebleken dat sharon hoog in de poll staat en nu is ze ineens beste vriendinnetjes met sharon
Dus ik vind het oneerlijk dat mo nu zo word neergezet..
maar goed ieder denkt er op zijn manier over.
het standaard blablazeikzeikblabla gedoe, je mist niksquote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik versta haar amper, maar veel boeiends zal er toch niet uitkomen denk ik
quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Stability het volgende:
mo moet niet zo zeiken ! ik moet om half 4 bij de tandarts zijn ! dat is veel erger , ik zeik toch ook niet ?
heb je dan 16 uur lang voor op je poten gestaan..quote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef MargrietV het volgende:
Team Sharon verloren, waren maar 5 punten, die ze er voor kregen.
me neither........quote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef rita1959 het volgende:
Hoezo kan geer verloren hebben als je er samen af stapt, dat volg ik niet helemaal
Dat is niet meer in te halen voor The Screamersquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef afca_oc het volgende:
Tussenstand:
Fobiacs 18 Punten
Screamers 2 Punten
stem is onverbiddelijk, naar slowmotion gekeken, geer was fractie eerder met zijn schoen op de grondquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef rita1959 het volgende:
Hoezo kan geer verloren hebben als je er samen af stapt, dat volg ik niet helemaal
Screamers moet 7 punten zijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef afca_oc het volgende:
Tussenstand:
Fobiacs 18 Punten
Screamers 2 Punten
zou ik ook doen, maar ik zou mijn hak op haar zettenquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Sharon wordt door alle vrouwen met een scheef oog bekeken en idd is Jo niet helemaal eerlijk, maar als ze Sharon een hak kunnen zetten doen ze het met gemak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |