Zou ze op de bloemenafdeling werken?quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef braddofiel het volgende:
Hoi
Ik ga deze week werken als vulploegmedewerker bij een supermarkt hier in de buurt, en ik heb een aantal vrienden die er ook werken, en ik vroeg me even iets af.
1 van deze vrienden is zomaar 7 uur ingeplant op zaterdag, terwijl het niet aan haar gevraagd is. Ze stond gewoon 'opeens' op het rooster. Het leuke is nog dat diegene al haar hele dag volgeplant heeft, en nu dus met een probleem zit.
Mijn vraag is dus: mag dit zomaar?
Hoort zij niet eerst gebeld te worden met de vraag of ze überhaupt wel kan?
Alvast bedankt voor eventuele nuttige reacties!
Pssst... Post #58 hier... Lienekien had kennelijk hetzelfde ideequote:
Helemaal overheen gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 17:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Pssst... Post #58 hier... Lienekien had kennelijk hetzelfde idee
Lange tijd deze fout niet gezien. Nieuw dus, maar schierig??quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Vinnyjones het volgende:
[..]
Internet afgespeurd. Maar ben gewoon nieuwschierig naar ervaringen met een bijbaan op Schiphol.
Dit komt echt enorm vaak voor.quote:Op maandag 18 april 2011 20:37 schreef Vinnyjones het volgende:
[..]
Internet afgespeurd. Maar ben gewoon nieuwschierig naar ervaringen met een bijbaan op Schiphol.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:49 schreef vaardbei het volgende:
Volgens mij wilt een mens in gronde zoiezo variatie.
Niet origineel maar wel domquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
Pleister over de korst plakken? Weet niet of dat kan bij haar oog..
Anders Bio-oil of andere litteken-creme als het toch een litteken lijkt te worden(meer onder het motto 'baadt het niet, schaadt het niet' . ik vraag me nog steeds af of zulke spulletjes werken nl.)
quote:alleen vind ik niet dat een medium zoals Elsevier zich daarin moet laten pochen,door dit soort onzin te publiceren en zich als podium hiervoor te ontleden.
Nou, enorm vaak gelukkig nog niet. Maar zij (de fout) neemt wel toe. Is natuurlijk ook zelfversterkend: naarmate de fout vaker gemaakt wordt, nemen meer mensen aan dat ze niet fout is.quote:
Had je zelf de header van die quote weggehaald?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Proces tegen Wilders #16: Weer een wrakingsverzoek
Ja, dat ging per ongeluk. Van dezelfde auteur, maar nu met alle attributen:quote:Op woensdag 20 april 2011 10:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je zelf de header van die quote weggehaald?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je moet het te kennen geven, de autoritaire manier van pleiten van dhr. Moskowicz kan mij wel appreciëren.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:14 schreef weekendboy het volgende:
[..]
[..]
Niet percee slaan, maar als je zelf niet al te klein ben kan je ze afschrikken [ afbeelding ]
Weer eentje voor de sowieso lijstquote:Op woensdag 20 april 2011 15:26 schreef Muks het volgende:
hier een van 9 en een van 11. Beide een hyves maar er wordt weinig mee gedaan is onze ervaring.
nu moeten ze zo wie zo computeren met toezicht dus hebben we ook zicht op hyves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |