is dat niet een al achterhaald concept?quote:
Geen idee, maar het blijft uiterst vermakelijk om te lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat niet een al achterhaald concept?
half waar, denk ik....het probleem lijkt me juist vaak dat die vrouwen niet keihard afwijzen, maar een beetje half, omdat dat zoveel liever en sympathieker is, waardoor de man in kwestie nog hoop heeft, terwijl er echt nooit meer iets gaat gebeuren....bij een echt keiharde afwijzing moet je wel een enorm bord voor je kop hebben wil het niet aankomen...quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef BattleCow het volgende:
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden.
Met uitzondering van de laatste alinea helemaal eens!quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef BattleCow het volgende:
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden. Als troost hebben ze dan maar de goudentheorie bedacht dat alle vrouwen hoeren zijn en vallen op mannen met status of criminelen. Er is tot zover geen enkele theorie die de wereld zo complex als dat het is kan omschrijven.. het heeft allemaal meer te maken met seksuele aantrekkingskracht; al wil je een vrouw nog zo graag in je bed krijgen, als het niet wederzijds is dan kan je er helemaal niets aan doen, al ben je het alfamannetje.. maar ach, fokkers geloven graag in de illusie van de laddertheorie.. een vrouw vindt je op die manier (seksueel) aantrekkelijk, of niet..
Ik kom genoeg zeer knappe vrouwen tegen die ik de uitstraling vind hebben van een aardappel, met een uitzondering daar gelaten.. die hebben 'het' simpelweg niet en al zouden ze me ballen masseren dan zou ik nog geen zin hebben.
onwetendequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef BattleCow het volgende:
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden. Als troost hebben ze dan maar de goudentheorie bedacht dat alle vrouwen hoeren zijn en vallen op mannen met status of criminelen. Er is tot zover geen enkele theorie die de wereld zo complex als dat het is kan omschrijven.. het heeft allemaal meer te maken met seksuele aantrekkingskracht; al wil je een vrouw nog zo graag in je bed krijgen, als het niet wederzijds is dan kan je er helemaal niets aan doen, al ben je het alfamannetje.. maar ach, fokkers geloven graag in de illusie van de laddertheorie.. een vrouw vindt je op die manier (seksueel) aantrekkelijk, of niet..
Ik kom genoeg zeer knappe vrouwen tegen die ik de uitstraling vind hebben van een aardappel, met een uitzondering daar gelaten.. die hebben 'het' simpelweg niet en al zouden ze me ballen masseren dan zou ik nog geen zin hebben.
Zo jong, zo naief.. vergeet niet om eens naar buiten te komen.. kom je erachter wat de werkelijkheid is ipv hersenspinsels lezen van 1 of andere puisterige mongool die ooit de laddertheorie heeft verzonnenquote:
er zit wel degelijk een formule achterquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Zo jong, zo naief.. vergeet niet om eens naar buiten te komen.. kom je erachter wat de werkelijkheid is ipv hersenspinsels lezen van 1 of andere puisterige mongool die ooit de laddertheorie heeft verzonnen
Neuken?quote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef capricia het volgende:
En dan hebben we nog de pitty-fuck...
Omdat je het als vrouw zo zielig vindt voor die jongen en eigenlijk medelijden met hem hebt.
Ooit van chaostheorie gehoord?quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Convict het volgende:
[..]
er zit wel degelijk een formule achter
en het is echt leuk als je die formule goed weet te hanteren
mja volgens jou kom ik nooit buiten dus heb ik daar geen ervaring mee
coño
Denk eerder self-fulfilling prophecy, de aantrekkingskracht is er in zulke gevallen altijd al geweest, ook al speel je spelletjes als hard to get wat vaak niet echt nodig is.. maarja, ze houden nog steeds vast aan de theorie alsof het de heilige bijbel isquote:
ach je kan altijd nog veel breezers uitdelen dan maakt de friendzone ook niet meer uitquote:
Ik kan je 1e alinea begrijpen. Maar die tweede? Ben jij werkelijk een man?quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef BattleCow het volgende:
Zou jij sex kunnen hebben met iemand die je totaal niet op die manier aantrekkelijk vind? dat is bijna net zo erg als incest.quote:Op maandag 11 april 2011 13:38 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ik kan je 1e alinea begrijpen. Maar die tweede? Ben jij werkelijk een man?
gewoon doen wat naar je eigen ervaring goed werkt...quote:Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Denk eerder self-fulfilling prophecy, de aantrekkingskracht is er in zulke gevallen altijd al geweest, ook al speel je spelletjes als hard to get wat vaak niet echt nodig is.. maarja, ze houden nog steeds vast aan de theorie alsof het de heilige bijbel is
Gewoon in de kont neuken, hoef je tegen die lelijke kop niet aan te kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Zou jij sex kunnen hebben met iemand die je totaal niet op die manier aantrekkelijk vind? dat is bijna net zo erg als incest.
Enjoy your cargo cult. Als je iets regelt met "formules" en "theorieën" ben je het ook zó weer kwijt.quote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Convict het volgende:
[..]
gewoon doen wat naar je eigen ervaring goed werkt...
dan kan ej het nog onderbouwen ipv zeggen dat het in het boek stond!
met gagbal in dr mond welquote:Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Gewoon in de kont neuken, hoef je tegen die lelijke kop niet aan te kijken.
Alle sitcoms en puisterige meelopertjes geloven die beweren dat mannen seks als het belangrijkste ter wereld zien.quote:Op maandag 11 april 2011 13:38 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben de uitstraling van een doperwt, daar vallen knappe vrouwen ook onderquote:Op maandag 11 april 2011 13:38 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ehh, dat is precies wat die theorie zegt. Dat wanneer je in de friendzone zit er geen seksuele aantrekkingskracht is. Verder verklaar je niet waar seksuele aantrekkingskracht bij een vrouw vandaan komt, want weldegelijk te maken heeft met stoer/mannelijk/"klootzakkerig" gedrag.quote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef BattleCow het volgende:
De theorie bestaat niet, het heeft alleen maar te maken met seksuele aantrekkingskracht.. ze zien zichzelf gewoon geen seks hebben met je, heeft helemaal niets te maken met dat je niet genoeg 'klootzak' bent of dat je niet genoeg 'geld' heb..![]()
Dat is het enige wat bepalend is tussen een vriendschap of relatie.
Nee, eerder een natuurlijke uitstraling en dat diegene lekker zichzelf is.. ofwel in de taal van jouw bijbel, de éné klootzak is de ander niet.. ;-)quote:Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ehh, dat is precies wat die theorie zegt. Dat wanneer je in de friendzone zit er geen seksuele aantrekkingskracht is. Verder verklaar je niet waar seksuele aantrekkingskracht bij een vrouw vandaan komt, want weldegelijk te maken heeft met stoer/mannelijk/"klootzakkerig" gedrag.
srry ik bedoel het niet zo letterlijkquote:Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Enjoy your cargo cult. Als je iets regelt met "formules" en "theorieën" ben je het ook zó weer kwijt.
Je draait eromheen, want je legt niet uit wáárom het zo is. Alleen dat het zo is. Volgens jou is het compleet toeval waar je op valt?quote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef BattleCow het volgende:
Nee, eerder een natuurlijke uitstraling en dat diegene lekker zichzelf is.. ofwel in de taal van jouw bijbel, de éné klootzak is de ander niet.. ;-)
Als je 2 vrouwen naast elkaar zet met een soortgelijke uiterlijk en persoonlijkheid, dan kan 1 van de 2 ineens wel de uitstraling hebben wat je aantrekt en de ander niet.. heeft echt geen fuck te maken met mannelijk / klootzakkerig gedrag..![]()
Random factor. Ik vind sommige vrouwen woest aantrekkelijk zonder dat ik weet waarom, of wat er dan speciaal aan is.. en een andere vrouw die op uiterlijk gebied veel knapper is vind ik dan weer niets uitstralen wat me op sexueel gebied interesseert.quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Je draait eromheen, want je legt niet uit wáárom het zo is. Alleen dat het zo is. Volgens jou is het compleet toeval waar je op valt?
Dat jij niet weet waarom, betekent niet dat het willekeur hoeft te zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef BattleCow het volgende:
Random factor. Ik vind sommige vrouwen woest aantrekkelijk zonder dat ik weet waarom, of wat er dan speciaal aan is.. en een andere vrouw die op uiterlijk gebied veel knapper is vind ik dan weer niets uitstralen wat me op sexueel gebied interesseert.
Ik vind ook vrouwen aantrekkelijk die juist helemaal geen zelfvertrouwen hebben of onzeker zijn, begrijp je nog steeds niet dat je theory een fabel is?quote:Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Je draait eromheen, want je legt niet uit wáárom het zo is. Alleen dat het zo is. Volgens jou is het compleet toeval waar je op valt?
Verder blijf je de hele tijd de latter theory bevestigen. Dat "lekker zichzelf zijn" is zelfvertrouwen, assertiviteit, sociaal zijn, iets wat aantrekkelijk is voor vrouwen.
Dat jij denkt te weten waarom, maakt het nog geen feit.quote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat jij niet weet waarom, betekent niet dat het willekeur hoeft te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |