abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95338640
Ben nu al vaak tegen dit begrip aangelopen op dit forum, de welberuchte 'friendszone', wat een gevarenzone schijnt op te leveren voor een ieder die eventueel een relatie zou willen beginnen. Er wordt heel vaak en makkelijk mee gesmeten in diverse topics, vaak als een enorme sneer naar de betreffende TS, maar zonder verder inhoudsgeving.

Dus leek mij wel een interessante discussie wat nu de friendszone is/kenmerkt, hoe je er dan in belandt, en misschien ook wel of, en zo ja hoe, je er juist weer uit kan komen :) Anyone?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  maandag 11 april 2011 @ 12:50:02 #2
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_95338778
Gebruik fok's zoekfunctie.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_95338908
TS zit in de friendzone.
pi_95338988
Inderdaad, gebruik de zoekfunctie. Al honderden topics over dit onderwerp.
pi_95339020
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Gebruik fok's zoekfunctie.
Dat en dit.
  maandag 11 april 2011 @ 12:56:56 #6
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95339033
Eruit komen lukt je niet als die wens alleen aan jouw kant is
pi_95339100
De friendszone zoals ie op internet wordt omschreven bestaat alleen in het hoofd van puisterige nerds die geen vriendin kunnen krijgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95339101
Zie nu inderdaad de andere topics, mijn excuses.. Ga die even doorlezen, interessant want weet er nog weinig vanaf :) Slotje op dit topic dan maar?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
  maandag 11 april 2011 @ 13:02:46 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95339228
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Friek_ het volgende:
http://www.laddertheory.com succes
is dat niet een al achterhaald concept?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95339286
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden. Als troost hebben ze dan maar de goudentheorie bedacht dat alle vrouwen hoeren zijn en vallen op mannen met status of criminelen. Er is tot zover geen enkele theorie die de wereld zo complex als dat het is kan omschrijven.. het heeft allemaal meer te maken met seksuele aantrekkingskracht; al wil je een vrouw nog zo graag in je bed krijgen, als het niet wederzijds is dan kan je er helemaal niets aan doen, al ben je het alfamannetje.. maar ach, fokkers geloven graag in de illusie van de laddertheorie.. een vrouw vindt je op die manier (seksueel) aantrekkelijk, of niet.. :')

Ik kom genoeg zeer knappe vrouwen tegen die ik de uitstraling vind hebben van een aardappel, met een uitzondering daar gelaten.. die hebben 'het' simpelweg niet en al zouden ze me ballen masseren dan zou ik nog geen zin hebben.
pi_95339293
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

is dat niet een al achterhaald concept?
Geen idee, maar het blijft uiterst vermakelijk om te lezen.
  maandag 11 april 2011 @ 13:10:45 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_95339511
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef BattleCow het volgende:
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden.
half waar, denk ik....het probleem lijkt me juist vaak dat die vrouwen niet keihard afwijzen, maar een beetje half, omdat dat zoveel liever en sympathieker is, waardoor de man in kwestie nog hoop heeft, terwijl er echt nooit meer iets gaat gebeuren....bij een echt keiharde afwijzing moet je wel een enorm bord voor je kop hebben wil het niet aankomen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_95339615
De theorie bestaat niet, het heeft alleen maar te maken met seksuele aantrekkingskracht.. ze zien zichzelf gewoon geen seks hebben met je, heeft helemaal niets te maken met dat je niet genoeg 'klootzak' bent of dat je niet genoeg 'geld' heb.. :')

Dat is het enige wat bepalend is tussen een vriendschap of relatie.
  maandag 11 april 2011 @ 13:17:20 #15
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_95339753
om er vanaf te komen is de relatie tussen jullie 2 voor een beste tijd TOTAAL te verbreken

mja wie heeft de willpower ervoor als ie haar echt leuk vind :')
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  maandag 11 april 2011 @ 13:21:19 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95339887
quote:
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden. Als troost hebben ze dan maar de goudentheorie bedacht dat alle vrouwen hoeren zijn en vallen op mannen met status of criminelen. Er is tot zover geen enkele theorie die de wereld zo complex als dat het is kan omschrijven.. het heeft allemaal meer te maken met seksuele aantrekkingskracht; al wil je een vrouw nog zo graag in je bed krijgen, als het niet wederzijds is dan kan je er helemaal niets aan doen, al ben je het alfamannetje.. maar ach, fokkers geloven graag in de illusie van de laddertheorie.. een vrouw vindt je op die manier (seksueel) aantrekkelijk, of niet.. :')

Ik kom genoeg zeer knappe vrouwen tegen die ik de uitstraling vind hebben van een aardappel, met een uitzondering daar gelaten.. die hebben 'het' simpelweg niet en al zouden ze me ballen masseren dan zou ik nog geen zin hebben.
Met uitzondering van de laatste alinea helemaal eens!
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 11 april 2011 @ 13:24:57 #17
333419 Convict
pi_95340014
quote:

onwetende :')
pi_95340130
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Convict het volgende:

[..]

Puisterige nerd.
pi_95340137
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:24 schreef Convict het volgende:

[..]

Zo jong, zo naief.. vergeet niet om eens naar buiten te komen.. kom je erachter wat de werkelijkheid is ipv hersenspinsels lezen van 1 of andere puisterige mongool die ooit de laddertheorie heeft verzonnen
  Moderator maandag 11 april 2011 @ 13:33:24 #20
236264 crew  capricia
pi_95340331
En dan hebben we nog de pitty-fuck...
Omdat je het als vrouw zo zielig vindt voor die jongen en eigenlijk medelijden met hem hebt.
:)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95340344
Iemand die mij kan uitleggen hier een slot op gegooid kan worden?
pi_95340367
Dat is zoiets als The Twilight Zone, maar dan een echte nachtmerrie.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  maandag 11 april 2011 @ 13:34:53 #23
333419 Convict
pi_95340375
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef BattleCow het volgende:

[..]

Zo jong, zo naief.. vergeet niet om eens naar buiten te komen.. kom je erachter wat de werkelijkheid is ipv hersenspinsels lezen van 1 of andere puisterige mongool die ooit de laddertheorie heeft verzonnen
er zit wel degelijk een formule achter ;)
en het is echt leuk als je die formule goed weet te hanteren

mja volgens jou kom ik nooit buiten dus heb ik daar geen ervaring mee :(
coño
pi_95340378
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef capricia het volgende:
En dan hebben we nog de pitty-fuck...
Omdat je het als vrouw zo zielig vindt voor die jongen en eigenlijk medelijden met hem hebt.
:)
Neuken? :Y) })
  maandag 11 april 2011 @ 13:35:30 #25
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95340392
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Convict het volgende:

[..]

er zit wel degelijk een formule achter ;)
en het is echt leuk als je die formule goed weet te hanteren

mja volgens jou kom ik nooit buiten dus heb ik daar geen ervaring mee :(
coño
Ooit van chaostheorie gehoord? :W

Er zit wel degelijk een formule achter hoe één neuron werkt. Er zit ook wel een patroon in instincten. Voor de rest kun je niks zeggen.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_95340437
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Denk eerder self-fulfilling prophecy, de aantrekkingskracht is er in zulke gevallen altijd al geweest, ook al speel je spelletjes als hard to get wat vaak niet echt nodig is.. maarja, ze houden nog steeds vast aan de theorie alsof het de heilige bijbel is :')
  maandag 11 april 2011 @ 13:37:33 #27
333419 Convict
pi_95340453
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:35 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

ach je kan altijd nog veel breezers uitdelen dan maakt de friendzone ook niet meer uit
er is hoop voor iedereen ik zeg het je! oO<
pi_95340505
quote:

Ik kan je 1e alinea begrijpen. Maar die tweede? Ben jij werkelijk een man?
pi_95340544
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:38 schreef sassiepassie het volgende:

[..]

Zou jij sex kunnen hebben met iemand die je totaal niet op die manier aantrekkelijk vind? dat is bijna net zo erg als incest.
  maandag 11 april 2011 @ 13:41:03 #30
333419 Convict
pi_95340591
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:37 schreef BattleCow het volgende:

[..]

Denk eerder self-fulfilling prophecy, de aantrekkingskracht is er in zulke gevallen altijd al geweest, ook al speel je spelletjes als hard to get wat vaak niet echt nodig is.. maarja, ze houden nog steeds vast aan de theorie alsof het de heilige bijbel is :')
gewoon doen wat naar je eigen ervaring goed werkt...
dan kan ej het nog onderbouwen ipv zeggen dat het in het boek stond! _O-
pi_95340598
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef BattleCow het volgende:

[..]

Zou jij sex kunnen hebben met iemand die je totaal niet op die manier aantrekkelijk vind? dat is bijna net zo erg als incest.
Gewoon in de kont neuken, hoef je tegen die lelijke kop niet aan te kijken.
  maandag 11 april 2011 @ 13:43:41 #32
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95340687
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef Convict het volgende:

[..]

gewoon doen wat naar je eigen ervaring goed werkt...
dan kan ej het nog onderbouwen ipv zeggen dat het in het boek stond! _O-
Enjoy your cargo cult. Als je iets regelt met "formules" en "theorieën" ben je het ook zó weer kwijt.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  maandag 11 april 2011 @ 13:48:44 #33
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95340871
quote:
6s.gif Op maandag 11 april 2011 13:41 schreef laforest het volgende:

[..]

Gewoon in de kont neuken, hoef je tegen die lelijke kop niet aan te kijken.
met gagbal in dr mond wel
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_95340901
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 13:48 schreef n8n het volgende:

[..]

met gagbal in dr mond wel
Ja O+
pi_95340930
quote:

[..]

Alle sitcoms en puisterige meelopertjes geloven die beweren dat mannen seks als het belangrijkste ter wereld zien. :')
  maandag 11 april 2011 @ 13:55:18 #36
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95341096
quote:

[..]

De meeste vrouwen hebben de uitstraling van een doperwt, daar vallen knappe vrouwen ook onder
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 11 april 2011 @ 13:55:33 #37
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_95341110
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef BattleCow het volgende:
De theorie bestaat niet, het heeft alleen maar te maken met seksuele aantrekkingskracht.. ze zien zichzelf gewoon geen seks hebben met je, heeft helemaal niets te maken met dat je niet genoeg 'klootzak' bent of dat je niet genoeg 'geld' heb.. :')

Dat is het enige wat bepalend is tussen een vriendschap of relatie.
Ehh, dat is precies wat die theorie zegt. Dat wanneer je in de friendzone zit er geen seksuele aantrekkingskracht is. Verder verklaar je niet waar seksuele aantrekkingskracht bij een vrouw vandaan komt, want weldegelijk te maken heeft met stoer/mannelijk/"klootzakkerig" gedrag.
pi_95341163
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:55 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ehh, dat is precies wat die theorie zegt. Dat wanneer je in de friendzone zit er geen seksuele aantrekkingskracht is. Verder verklaar je niet waar seksuele aantrekkingskracht bij een vrouw vandaan komt, want weldegelijk te maken heeft met stoer/mannelijk/"klootzakkerig" gedrag.
Nee, eerder een natuurlijke uitstraling en dat diegene lekker zichzelf is.. ofwel in de taal van jouw bijbel, de éné klootzak is de ander niet.. ;-)

Als je 2 vrouwen naast elkaar zet met een soortgelijke uiterlijk en persoonlijkheid, dan kan 1 van de 2 ineens wel de uitstraling hebben wat je aantrekt en de ander niet.. heeft echt geen fuck te maken met mannelijk / klootzakkerig gedrag of 1 van de andere goudenregeltjes wat in de laddertheorie staat.. :')

Observeer eens wat meer, de wereld is niet zo simpel zoals omschreven in de laddertheorie..

[ Bericht 5% gewijzigd door BattleCow op 11-04-2011 14:02:50 ]
  maandag 11 april 2011 @ 13:56:52 #39
333419 Convict
pi_95341169
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Enjoy your cargo cult. Als je iets regelt met "formules" en "theorieën" ben je het ook zó weer kwijt.
srry ik bedoel het niet zo letterlijk

maar je kunt zeker wel bepaalde prikkels raken bij vrouwen wat posetief uitpakt
  maandag 11 april 2011 @ 14:02:22 #40
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_95341343
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef BattleCow het volgende:
Nee, eerder een natuurlijke uitstraling en dat diegene lekker zichzelf is.. ofwel in de taal van jouw bijbel, de éné klootzak is de ander niet.. ;-)

Als je 2 vrouwen naast elkaar zet met een soortgelijke uiterlijk en persoonlijkheid, dan kan 1 van de 2 ineens wel de uitstraling hebben wat je aantrekt en de ander niet.. heeft echt geen fuck te maken met mannelijk / klootzakkerig gedrag.. :')
Je draait eromheen, want je legt niet uit wáárom het zo is. Alleen dat het zo is. Volgens jou is het compleet toeval waar je op valt?

Verder blijf je de hele tijd de latter theory bevestigen. Dat "lekker zichzelf zijn" is zelfvertrouwen, assertiviteit, sociaal zijn, iets wat aantrekkelijk is voor vrouwen.
pi_95341391
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Je draait eromheen, want je legt niet uit wáárom het zo is. Alleen dat het zo is. Volgens jou is het compleet toeval waar je op valt?
Random factor. Ik vind sommige vrouwen woest aantrekkelijk zonder dat ik weet waarom, of wat er dan speciaal aan is.. en een andere vrouw die op uiterlijk gebied veel knapper is vind ik dan weer niets uitstralen wat me op sexueel gebied interesseert.
  maandag 11 april 2011 @ 14:04:34 #42
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_95341430
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:03 schreef BattleCow het volgende:
Random factor. Ik vind sommige vrouwen woest aantrekkelijk zonder dat ik weet waarom, of wat er dan speciaal aan is.. en een andere vrouw die op uiterlijk gebied veel knapper is vind ik dan weer niets uitstralen wat me op sexueel gebied interesseert.
Dat jij niet weet waarom, betekent niet dat het willekeur hoeft te zijn.
pi_95341447
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:02 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Verder blijf je de hele tijd de latter theory bevestigen. Dat "lekker zichzelf zijn" is zelfvertrouwen, assertiviteit, sociaal zijn, iets wat aantrekkelijk is voor vrouwen.
Ik vind ook vrouwen aantrekkelijk die juist helemaal geen zelfvertrouwen hebben of onzeker zijn, begrijp je nog steeds niet dat je theory een fabel is?
pi_95341540
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dat jij niet weet waarom, betekent niet dat het willekeur hoeft te zijn.
Dat jij denkt te weten waarom, maakt het nog geen feit.
pi_95341577
De vrouw in kwestie vind je wel aardig, maar niet aantrekkelijk genoeg voor een relatie. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen. :?
signatuurloos
  maandag 11 april 2011 @ 14:09:15 #46
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95341610
Nu even niet.
Gebruik de search maar, volgens mij zijn er nog genoeg friendzone topics open van voorgangers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')