is dat niet een al achterhaald concept?quote:
Geen idee, maar het blijft uiterst vermakelijk om te lezen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat niet een al achterhaald concept?
half waar, denk ik....het probleem lijkt me juist vaak dat die vrouwen niet keihard afwijzen, maar een beetje half, omdat dat zoveel liever en sympathieker is, waardoor de man in kwestie nog hoop heeft, terwijl er echt nooit meer iets gaat gebeuren....bij een echt keiharde afwijzing moet je wel een enorm bord voor je kop hebben wil het niet aankomen...quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef BattleCow het volgende:
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden.
Met uitzondering van de laatste alinea helemaal eens!quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef BattleCow het volgende:
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden. Als troost hebben ze dan maar de goudentheorie bedacht dat alle vrouwen hoeren zijn en vallen op mannen met status of criminelen. Er is tot zover geen enkele theorie die de wereld zo complex als dat het is kan omschrijven.. het heeft allemaal meer te maken met seksuele aantrekkingskracht; al wil je een vrouw nog zo graag in je bed krijgen, als het niet wederzijds is dan kan je er helemaal niets aan doen, al ben je het alfamannetje.. maar ach, fokkers geloven graag in de illusie van de laddertheorie.. een vrouw vindt je op die manier (seksueel) aantrekkelijk, of niet..
Ik kom genoeg zeer knappe vrouwen tegen die ik de uitstraling vind hebben van een aardappel, met een uitzondering daar gelaten.. die hebben 'het' simpelweg niet en al zouden ze me ballen masseren dan zou ik nog geen zin hebben.
onwetendequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef BattleCow het volgende:
De friendszone.. mijn hemel.. Dat is toch ooit bedacht door onzekere mannetjes die helemaal verliefd waren op een vrouw om uiteindelijk keihard afgewezen te worden. Als troost hebben ze dan maar de goudentheorie bedacht dat alle vrouwen hoeren zijn en vallen op mannen met status of criminelen. Er is tot zover geen enkele theorie die de wereld zo complex als dat het is kan omschrijven.. het heeft allemaal meer te maken met seksuele aantrekkingskracht; al wil je een vrouw nog zo graag in je bed krijgen, als het niet wederzijds is dan kan je er helemaal niets aan doen, al ben je het alfamannetje.. maar ach, fokkers geloven graag in de illusie van de laddertheorie.. een vrouw vindt je op die manier (seksueel) aantrekkelijk, of niet..
Ik kom genoeg zeer knappe vrouwen tegen die ik de uitstraling vind hebben van een aardappel, met een uitzondering daar gelaten.. die hebben 'het' simpelweg niet en al zouden ze me ballen masseren dan zou ik nog geen zin hebben.
Zo jong, zo naief.. vergeet niet om eens naar buiten te komen.. kom je erachter wat de werkelijkheid is ipv hersenspinsels lezen van 1 of andere puisterige mongool die ooit de laddertheorie heeft verzonnenquote:
er zit wel degelijk een formule achterquote:Op maandag 11 april 2011 13:27 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Zo jong, zo naief.. vergeet niet om eens naar buiten te komen.. kom je erachter wat de werkelijkheid is ipv hersenspinsels lezen van 1 of andere puisterige mongool die ooit de laddertheorie heeft verzonnen
Neuken?quote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef capricia het volgende:
En dan hebben we nog de pitty-fuck...
Omdat je het als vrouw zo zielig vindt voor die jongen en eigenlijk medelijden met hem hebt.
Ooit van chaostheorie gehoord?quote:Op maandag 11 april 2011 13:34 schreef Convict het volgende:
[..]
er zit wel degelijk een formule achter
en het is echt leuk als je die formule goed weet te hanteren
mja volgens jou kom ik nooit buiten dus heb ik daar geen ervaring mee
coño
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |