Maar wel willen en dat deel vergeet je maar even.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:35 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon mogelijk , degene die er niet in geloven zijn de gefrustreerde mannetje die balen dat ze niet de ballen hadden om gewoon voor uit te komen dat ze wat met je willen, en zo een vriendschap aangaan.
Ik kan met tig kerels makkelijk lullen zonder dat ze in mijn broekje komen of proberen te komen.
Ik ken persoonlijk een jongen die hele goede vrienden is met een meisje. Sinds kort heeft zij gevoelens voor hem, maar hij totaal niet. Nu gaat de vriendschap een beetje kapot omdat hij haar probeert te ontwijken en het maar lastig vindt. Ze zijn wel beide al enige tijd single.quote:Vanuit een man gezien niet,(met een paar uitzonderingen daar gelaten)
Vanuit de vrouw makkelijker.
En dat denk ik omdat zoals die 'vriend' al zegt het spanningsveld.
Enne als man zijnde heb ik liever mannelijke vrienden dan vrouwelijke omdat je met de maten toch anders bevriend bent dan met een vrouw.
Juist ja, TS zoekt mijn antwoord daar maar op.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:43 schreef Daniel1976 het volgende:
alweer?
Platonische Vriendschappen
Bijna alle vriendschappelijke man vrouw relaties -
In welk jaar is die film gemaakt? stuk of 15 op imdb namelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 23:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Die gast wil in je broekje en probeert dat op deze manier duidelijk te maken. Verder kan het wel natuurlijk.
Dat is mogelijk, mits de vrouw in kwestie lelijk genoeg is. Of de man in kwestie gay is.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Flew het volgende:
Is een hechte, platonische vriendschap tussen een man en een vrouw mogelijk?
Dat vragen vrouwen zich ook af hoor. Of ze het op iemand kunnen. Het antwoord is alleen vaker nee, heb ik sterk de indruk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
Het gaat er imo om, dat een man zich altijd zal afvragen of hij het op haar zou kunnen. Mannen onderling vragen zich dat niet af, en ik geloof dat verreweg de meeste vrouwen dat ook niet over iedere man afvragen met wie ze een vriendschappelijke band hebben. Dat zorgt voor die spanning, maar dat wil nog niet zeggen dat platonische vriendschap dus per definitie onmogelijk is. De man hoeft er namelijk niet per se naar te handelen.
Maar echt altijd ook? Want ik vraag het me nu dus alweer bij jou af.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:06 schreef conleche het volgende:
Dat vragen vrouwen zich ook af hoor. Of ze het op iemand kunnen. Het antwoord is alleen vaker nee, heb ik sterk de indruk.
Antwoord is "ja".quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
Want ik vraag het me nu dus alweer bij jou af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |