in een ander topic had ie wat medestanders, ik ben benieuwd of hij die nu ook krijgt!! oh ja ben vrouwtje... voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:24 schreef Jane het volgende:
Toevallig heeft een manlijke FOK!ker een dergelijke stelling laatst bijna letterlijk tegen me zitten verkondigen. Ik zit me nu ernstig af te vragen of jij soms een kloon van hem bent.
Of het waar is weet ik niet. Ben wel benieuwd naar de reacties van de mannen hier.
Toch stelt een man zichzelf die vraag altijd. Altijd. Ik betrap mezelf erop, mijn vrienden doen het ook...mijn studiegenoten...zelfs vaders van vrienden van me. Ik sluit niet uit dat niet neukbare vrouwen geen vriendin kunnen worden, of op basis van hun niet-neukbaar-zijn helemaal niet meer worden aangesproken. Maar het is wel minder dan als de vrouw in kwestie wel neukbaar zou zijn...quote:Je hebt meer met ze te maken en je leert ze kennen of je nou wilt of niet, daar kan een vriendschap uit ontstaan waarbij je nooit hebt gedacht bij het eerste contact, is hij of zij "neukbaar of niet neukbaar" Ja? --> kijken wat het wordt. Nee? --> next in line!
Oftewel, je vraagt je dat af bij elke vrouw die je ziet.. het gaat niet om wel/geen vriendschap, het gaat om wel of geen seks. Geen seks is bij jou geen (ok sorry weinig) interesse... ik blijf dit simple minded vinden van je vinden hoor!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Toch stelt een man zichzelf die vraag altijd. Altijd. Ik betrap mezelf erop, mijn vrienden doen het ook...mijn studiegenoten...zelfs vaders van vrienden van me. Ik sluit niet uit dat niet neukbare vrouwen geen vriendin kunnen worden, of op basis van hun niet-neukbaar-zijn helemaal niet meer worden aangesproken. Maar het is wel minder dan als de vrouw in kwestie wel neukbaar zou zijn...
En sorry voor de terminologie.
Overigens heb ik nooit gedacht dat het zo was. Ik heb namelijk best aardig wat vriendschappen met mannen en dat zou dan dus komen omdat zij mij neukbaar vinden. Op zich een compliment, maar zo heb ik er in mijn omgang met hen nooit tegenaan gekeken.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:24 schreef Jane het volgende:
Of het waar is weet ik niet. Ben wel benieuwd naar de reacties van de mannen hier.
quote:Oftewel, je vraagt je dat af bij elke vrouw die je ziet.. het gaat niet om wel/geen vriendschap, het gaat om wel of geen seks. Geen seks is bij jou geen (ok sorry weinig) interesse... ik blijf dit simple minded vinden van je vinden hoor!
Het feit dat jij vrouwtje bent legt je binnen dit topic een aantal beperkingen op (net als alle andere vrouwen) want:quote:Ben een vrouwtje, en heb de afgelopen tijd een aardige vriendschap opgebouwd met een mannetje, en ik kan met 99% zekerheid zeggen dat het niet ging om het neukbaarheidsfactor. Als dat wel zo zou zijn zou ik hem persoonlijk voor gek verklaren maar dat terzijde. Heb daarnaast wel meer vriendschappen met jongetjes opgebouwd, waar het toch echt niet ging om wat jij bedoelt.
Wellicht dat sommigen daarom hier ook wel niet willen reageren. Ik bedoel: je moet er dan dus wel rekening mee houden dat de vrouwen in kwestie dan weten dat je ze neukbaar acht. Hoeft geen probleem te zijn natuurlijk (biedt eventueel ook perspectievenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:40 schreef ioko het volgende:
(Ik hoop niet dat een van hen dit leest).
Weliswaar heeft de stereotype man andere interesses dan de stereotype vrouw, maar gelukkig hebben individuele mannen nog met regelmaat dezelfde interesses (of desinteresses) als individuele vrouwen. Het is alleen misschien iets meer moeite doen om te zien welke punten je met elkaar gemeen hebt, maar zeker niet zo onwaarschijnlijk of eenzijdig als de TS suggereert. In mijn ervaring tenminste, maar ja, ik houd al niet van voetbalquote:Op woensdag 29 december 2004 16:30 schreef type_29 het volgende:
Ja is wel zo, met vrouwen denk je toch vaak automatisch aan sex en dat belemerd de vriendschap.
Waarom zou een man anders vrienden worden met een vrouw? mannen hebben toch heel andere interresses als vrouwen.
Of vindt jij het leuk om over voetbal ed te praten?
TS suggereert helemaal nix als het gaat om al dan niet wederzijdse intresses.quote:Het is alleen misschien iets meer moeite doen om te zien welke punten je met elkaar gemeen hebt, maar zeker niet zo onwaarschijnlijk of eenzijdig als de TS suggereert.
Sorry, iets te kort door de bocht. De stelling in de openingspost suggereert dat vrijwel altijd de gedeelde interesse waar de man naar op zoek is seks zal zijn, en zelfs na negeren of afwijzen van de vrouw de man slechts op zoek zal gaan naar andere wederzijdse interesses om op die manier toch weer terug te komen op interesse nr. 1.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:52 schreef AgLarrr het volgende:
TS suggereert helemaal nix als het gaat om al dan niet wederzijdse intresses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |