Onderzoeken zeggen van niet.quote:Op maandag 11 april 2011 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is uit belang voor heel de maatschappij. Als iemand opgesloten zit heeft heel de maatschappij daar belang bij. Ook werken strengere straffen preventief.
Okéquote:Tuurlijk vind ik dat emotie er ook een rol bij speelt. Oog om oog, tand om tand.
ik denk dat je misschien eens de krant moet openslaan en het nieuws moet volgen. Niet op overheid?! Kerndepartementen worden kleiner, politie gaat centraal, defensie gooit er een groot aantal uit.....quote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik bedoel, wees eerlijk ze schreeuwen wat in het rond maar effectief is het niet. Komen ze met bezuinigingen op alles behalve de overheid en de koninklijke familie.
Kan niet wachten op de volgende verkiezingen zeg.
Tja, de HRA is voor de VVD gewoon een 'prisoner's dilemma'.quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Merkie het volgende:
Het staat ook haaks op de denkbeelden over vrije markt. HRA is een typisch links iets in essentie.
Nee, afspraak is afspraak.quote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, de HRA is voor de VVD gewoon een 'prisoner's dilemma'.
Bij de VVD vinden ze natuurlijk de HRA ook niet ideaal. Het probleem is dat je die regeling niet inkomensneutraal kunt wijzigen, dus houden ze de regeling liever in stand.quote:
Dat er een aanpassing moet komen is prima, maar wel voor iedereen en dan moet er ook wat aan de IB gedaan wordenquote:Op maandag 11 april 2011 19:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij de VVD vinden ze natuurlijk de HRA ook niet ideaal. Het probleem is dat je die regeling niet inkomensneutraal kunt wijzigen, dus houden ze de regeling liever in stand.
Plus overige subsidies.quote:Op maandag 11 april 2011 19:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat er een aanpassing moet komen is prima, maar wel voor iedereen en dan moet er ook wat aan de IB gedaan worden
Zeker. En aan de huurmarkt, bouwbeleid, overdrachtsbelasting en wat niet meer zij. Wat eigenlijk nodig is, is een soort politiek breed gedragen 'masterplan'. Maar dit zal er binnenkort niet komen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat er een aanpassing moet komen is prima, maar wel voor iedereen en dan moet er ook wat aan de IB gedaan worden
Belastingdruk? Die is veel te laag bij de topinkomens.quote:Op maandag 11 april 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
TT change, please:
'Waarom pikt iedereen alles van de VVD-stemmer?'
Kunnen we mooi een ad fundum discussie houden over de absurde belastingdruk in dit land.
Onzin. Ik lever al 52% van mijn inkomen in om luie uitvreters en mislukkelingen een dak boven het hoofd te kunnen bieden. Meer hoeft echt niet. Niemand in Nederland hoeft hier zonder huis of zonder dak te zitten.quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Belastingdruk? Die is veel te laag bij de topinkomens.
Ik kan enige PVV retoriek in je betoog niet negeren.quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin. Ik lever al 52% van mijn inkomen in om luie uitvreters en mislukkelingen een dak boven het hoofd te kunnen bieden. Meer hoeft echt niet. Niemand in Nederland hoeft hier zonder huis of zonder dak te zitten.
Ik zou het eerder VVD retoriek noemen...quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kan enige PVV retoriek in je betoog niet negeren.
Ah, in dat geval drukt dat weer mooi het aantal partijen die een overweging waard zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou het eerder VVD retoriek noemen...
Wat kan kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |