Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
de liefde van KSCquote:Op maandag 11 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Marijke heeft me gebeld en getroostHoe lief is dat dan
En de auto is inmiddels al gemaakt...
giertjequote:
Giertje!quote:
Love is in the airquote:
Kleine meisjes worden grootquote:
Koenquote:
zou ik ook wel willenquote:Op maandag 11 april 2011 10:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de nieuwe zenderlijsten zijn ook weer in me dreambox gezet
okquote:Op maandag 11 april 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee
Als je al geen eens weet hoe je het geheugen van een pc moet vervangen![]()
je moet best veel doen idd voor een scherm. als je handig bent lukt het in een kleine kwartier. maar moet je wel precies weten wat je allemaal moet los maken enzoquote:
ldgquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik ga vandaag heel optimistisch met n driekwartbroekje aan naar schoolbruine benen ftw!
Is het zo lekker dan? Ik moet van 13 tot 21:30 garen op zuid!quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik ga vandaag heel optimistisch met n driekwartbroekje aan naar schoolbruine benen ftw!
LDGquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
geen ideequote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Is het zo lekker dan? Ik moet van 13 tot 21:30 garen op zuid!
Dat kan iemand.quote:Op maandag 11 april 2011 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
Oh wacht, kan iemand TT veranderen in "Rocknijntje is jarig!"
lentequote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
Onze boom gaat binnenkort bloeien![]()
Bloesem![]()
Ik ging gisteren fietsen met een korte broek, mensen keken me echt vaag aanquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
Actionquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef DaMart het volgende:
Ik moet toch echt eens een nieuw kussen voor de balkonbank kopen... ik zit nu op twee kussens, omdat ik anders alsnog een afdruk van het hout op mijn zitvlak heb.
Moet jij niet werken ipv op het balkon te zittenquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef DaMart het volgende:
Ik moet toch echt eens een nieuw kussen voor de balkonbank kopen... ik zit nu op twee kussens, omdat ik anders alsnog een afdruk van het hout op mijn zitvlak heb.
Wat denk je dat hij aan het doen is ?quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ipv op het balkon te zitten?
flesquote:
dan maar in zwembroek naar het werk. Die airco daar werkt niet en het is altijd 25 graden als het buiten 10 graden is ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
gefeli nijn!![]()
tis trws prima lekker weer op zuid toek
Thee drinken en FOK!ken op zijn balkonquote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij aan het doen is ?
bier drinken en zonnenquote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij aan het doen is ?
Allerlei kussens, dus vast iets wat ook op een bank pastquote:
ik gewoon zo een lange voor onder de billenquote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet er nog 1 hebben voor de rugleuning
Joysaquote:
Ik ga binnenkort wel even kijken, op de site zie ik alleen hoge rug kussens voor in stoelenquote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allerlei kussens, dus vast iets wat ook op een bank past![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Toekito het volgende:
meiden wie van jullie wil even koffie voor me pakken? Apparaat staat al aan
beetje het nadeel van zon glazen gevel jaquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan maar in zwembroek naar het werk. Die airco daar werkt niet en het is altijd 25 graden als het buiten 10 graden is ofzo.
Nee, maar ze hebben er meer, vooral aa de Th. A Kempisstraatquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel even kijken, op de site zie ik alleen hoge rug kussens voor in stoelen
precies ff rondje om het noordereilandquote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje het nadeel van zon glazen gevel ja![]()
je kunt in je pauze ff de maas in springen?
Ha dich!quote:
Ik fiets wel even naar de Blokker vanmiddag, dat is dichterbijquote:
Ik combineer datquote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ipv op het balkon te zitten?
En werken dusquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee drinken en FOK!ken op zijn balkon.
Even kijken dusquote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben er meer, vooral aa de Th. A Kempisstraat
ja zo één wil ik ook maar dan voor de rugleuning, want voor de billen heb ik alquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik gewoon zo een lange voor onder de billen
Wij ookquote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Nou we gaan vanavond gewoon weer BBQ-en
Omdat het kan
Lekker, hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat het kan
maak je die dan vast, of zet je die gewoon tegen de leuning aan?quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zo één wil ik ook maar dan voor de rugleuning, want voor de billen heb ik al
ik moet werken tot 21:30 daarna is het al op zeker?quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat het kan
Geen tijd, heb vanavond jaarvergadering van zwemvereniging...quote:
Je bent welkomquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen tijd, heb vanavond jaarvergadering van zwemvereniging...
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat het kan
zet ik er denk ik gewoon tegenaan, ik gebruik nu een gewoon zitkussen maar die is net ff te groot en dat staat stomquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maak je die dan vast, of zet je die gewoon tegen de leuning aan?
Jammer dat mijn baas er anders over denkt.quote:
ik snap datquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zet ik er denk ik gewoon tegenaan, ik gebruik nu een gewoon zitkussen maar die is net ff te groot en dat staat stom
Gezelligquote:
idd dat is irritantquote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap dat![]()
ik heb losse kussentjes voor in de rug, maar die vallen steeds tussen zitting en rugleuning door
dunnoquote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
GezelligMag je aan de noorderhaverkade BBQ-en?
dat is achter mij, 2 tellen. Je moet op borden letten staat erquote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnoweet nie eens waar het is! Die bbqzones staat op de website van de gemeete ergens
kan nou ff niet kijken, mobiel enzo...
ja dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 11:17 schreef Toekito het volgende:
regels in Rotterdam omtrent parkBBQ:
Als u een vuur wilt aanleggen, moet u een ontheffing van het verbod aanvragen.
Het maken van een vuur dat geen brandgevaar oplevert voor de omgeving, zoals het branden van kaarsen en fakkels of vuur om te koken, te bakken en te braden, zoals een barbecue is niet verboden. U mag een barbecue in een park houden, behalve als dit in het park nadrukkelijk is verboden; raadpleeg de borden in het park, informeer bij de deelgemeente of bel voor informatie 14010. In het park mag u niet bij beplanting of onder een boom barbecuën. U mag geen takken verbranden, geen schroeiplekken veroorzaken en u moet na afloop van de barbecue uw afval opruimen.
http://www.rotterdam.nl/pdc:vuur_stoken_in_de_open_lucht
quote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
J. komt even met een rekensommetje![]()
1451 days can be converted to one of these units:
125,366,400 seconds
2,089,440 minutes
34,824 hours
207 weeks (rounded down)
Ofwel over 11 dagen zijn we 4 jaar samen![]()
nou let jij maar s op de borden danquote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is achter mij, 2 tellen. Je moet op borden letten staat er
ik zal eens oplettenquote:Op maandag 11 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou let jij maar s op de borden danik weet dat t sowieso mag in het park en het zuiderpark. Vroessenpark
miss ook wel?
Blijdorp geen optie? Heb je meteen genoeg en kakelvers vlees bij de handquote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zal eens oplettenVroessenpark is ook niet ver.
zuigsequote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
Was in de droger gooien, kind naar buiten mikken en stofzuigen
Jij leest ook weer lekker selectief hequote:
er ligt nog een tijger daar klaar om gebakken te worden.....quote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijdorp geen optie? Heb je meteen genoeg en kakelvers vlees bij de hand.
ben je bang dat hij daar beter in wordt dan jij?quote:Op maandag 11 april 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij leest ook weer lekker selectief he?
kom net op dat moment binnenvallen hequote:Op maandag 11 april 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij leest ook weer lekker selectief he?
wow gaat hardquote:Op maandag 11 april 2011 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
9![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/alphen-a(...)od-schietpartij.html
mja, 8 teveelquote:
Schultenbrau?quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
New Kids Turbo![]()
Nu weet ik wat Fles bedoelt met New Kids bier bedoeld
Kende je dat serieus nog nietquote:
Schultenbrau welquote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kende je dat serieus nog niet?
Bazenbier.
nu weer 7quote:
Ah, op die fietsquote:Op maandag 11 april 2011 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schultenbrau wel![]()
Maar ik wist niet dat het in New Kids voorkwam.
ehm weleens ?????quote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Ja, ook in de serie kwam het wel eens voorbij
Komt genoeg voorbijquote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
welquote:
Nee, nooit van gehoordquote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kende je dat serieus nog niet?
Bazenbier.
Die aflevering waar ze 25.000 euro winnen, een buitenboord motor gaan kopen, en er blikken bier tegenaan gaan gooien.quote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil jij niet twee keer hetzelfde posten.
Had vlaai als ontbijtquote:
Je hebt pmquote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
c_a'tje laat je het nog weten of je 21 en 22 mei kan?
Appelkruimelquote:
Waarom zou hij als die alletijd van de wereld heeftquote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
mijn kind heeft geen haast![]()
doet er inmiddels al een half uur over om 2 broodjes naar binnen te werken
Ik eet snel, want dan kun je in dezelfe tijd meer eten.quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou hij als die alletijd van de wereld heeft
Die korst.quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die vind ik altijd het minst lekker
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik eet snel, want dan kun je in dezelfe tijd meer eten.
Hoe krijg je het weer voor elkaar?quote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef DaMart het volgende:
Lunch weer op. Gebakken ei met ham op brood.
Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggenquote:
Vind hem altijd wel lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die vind ik altijd het minst lekker
Ik bak de ham meestal meequote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggen.
Ik ben meer van de zwitserse room, of de bananenvlaaiquote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind hem altijd wel lekker.
Maar iedereen zijn voorkeuren
Zou zonde zijn geweestquote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had niet in het zonnetje moeten gaan zitten
![]()
Ik heb de ham vervangen door kaas.quote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggen.
Waarom niet, nu kan het nog!quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had niet in het zonnetje moeten gaan zitten
![]()
Omdat ik heel moe benquote:
En dan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik heel moe ben![]()
Maar nog een uurtje
Werksequote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk, Bis Later Lui![]()
Ben ik vrijquote:
Krullebolquote:
Joepiequote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik vrijEn ga ik bij ST op de bank suffen
![]()
Maar wel lekker buiten gezeten.quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik heel moe ben![]()
Maar nog een uurtje
tja....quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, de burqa wet in Frankrijk is er nu definitief door, boete van ¤150,- als je word gesnapt, belachelijk!
Beetje bijzonder ja... Als een bedrijf daar moeite mee heeft dan kan ik me dat ergens voorstellen.. Maar wat mensen in hun vrije tijd doen moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, de burqa wet in Frankrijk is er nu definitief door, boete van ¤150,- als je word gesnapt, belachelijk!
maar toch, laat ze lekker, niemand heeft er last van!quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja....
Burqua vind ik ook
Hoofddoekje minder problemen mee
En thee drinken?quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik vrijEn ga ik bij ST op de bank suffen
![]()
Ja, vind ik ook, het zijn net spokenquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja....
Burqua vind ik ook
Hoofddoekje minder problemen mee
Oh ja, theequote:
Symbool politiekquote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef JJH het volgende:
Beetje draconische maatregel inderdaad. Ik hoorde op het journaal dat het om ongeveer 2.000 (twee-duizend!) vrouwen gaat, op een bevolking van 60 miljoen ofzo.
In Nederland hebben we er ook eentje rondlopen, ik gok er op dat later vandaag een bericht komt waarin ie de Fransen feliciteert en zegt dat ie hoopt dat Nederland snel het voorbeeld zal volgen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symbool politiekJe moet er van houden
![]()
Ik kan me er best aan irriteren somsquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar toch, laat ze lekker, niemand heeft er last van!
voor de totale 200 dragers in Nederlandquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
In Nederland hebben we er ook eentje rondlopen, ik gok er op dat later vandaag een bericht komt waarin ie de Fransen feliciteert en zegt dat ie hoopt dat Nederland snel het voorbeeld zal volgen.
Zouden ze ook roken volledig gaan verbieden?quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, het zijn net spokenMaar ja, in iemands vrije tijd moeten mensen zich vooral kleden zoals ze willen. Ik bedoel, voor mensen met extreme punkkleding oid bestaan ook geen beperkingen
naar Amerikaans voorbeeld, ook buiten mag je niet meer rokenquote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze ook roken volledig gaan verbieden?.
Ach ja, weet je, ik snap niet zo goed waar mensen zich druk om maken... Ik kan me ook irriteren aan Jehova's die langs de deur komen, maar daar hoor je dan weer niemand over, want dat hoort bij "onze cultuur"quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
In Nederland hebben we er ook eentje rondlopen, ik gok er op dat later vandaag een bericht komt waarin ie de Fransen feliciteert en zegt dat ie hoopt dat Nederland snel het voorbeeld zal volgen.
Ja, dat is een beetje jammerquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan me er best aan irriteren soms![]()
Laatst zat er nog een burqamevrouw in de auto tegen me auto, met de mededeling, ik zag u niet (omdat het zicht belemmerd werd).
dan snijden ze zichzelf in de vingersquote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het ooit wel die kant op gaat, of dat je alleen nog maar thuis mag roken.quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima toch, voor de luchtkwaliteitquote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naar Amerikaans voorbeeld, ook buiten mag je niet meer roken
Would be nice, weet je hoeveel overlast dat geeftquote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
tenzij je kinderen hebt, dan ook thuis nietquote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het ooit wel die kant op gaat, of dat je alleen nog maar thuis mag roken.
Meer dan zo'n soepjurk die ook het hoofd bedektquote:Op maandag 11 april 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Would be nice, weet je hoeveel overlast dat geeft
Denk je dat? Valt wel mee hoor, die accijns levert echt niet het meeste opquote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan snijden ze zichzelf in de vingersDenk niet dat dat gaat gebeuren
dat is soms een oplossingquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer dan zo'n soepjurk die ook het hoofd bedekt.
ja dan moet je verplicht een rokersruimte gaan aanschaffenquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tenzij je kinderen hebt, dan ook thuis niet
Vooral in de stad en in pretparken. Vooral in pretparken vind ik het smerig! Sta je in de rij continue in andermans stank, ondanks dat het vaak verboden is om te roken daarquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer dan zo'n soepjurk die ook het hoofd bedekt.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ja, weet je, ik snap niet zo goed waar mensen zich druk om maken... Ik kan me ook irriteren aan Jehova's die langs de deur komen, maar daar hoor je dan weer niemand over, want dat hoort bij "onze cultuur"
[..]
Ja, dat is een beetje jammer![]()
[..]
Ach ja, weet je, ik snap niet zo goed waar mensen zich druk om maken... Ik kan me ook irriteren aan Jehova's die langs de deur komen, maar daar hoor je dan weer niemand over, want dat hoort bij "onze cultuur"
[..]
[..]
[..]
Ik hoorde een keer een verhaal: Iemand had jehova's aan de deur, heel geinterreseerd binnengelaten, heel het verhaal aangehoord vragen gesteld, dit dat zus en zo. Die Jehova's dachten natuurlijk, 'Kat in 't bakkie'quote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Als niemand meer rookt, dan lopen ze veel centjes mis tochquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk je dat? Valt wel mee hoor, die accijns levert echt niet het meeste opNooit meer mogen tanken, dat zouden ze pas merken
Ja, soms welquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoorde een keer een verhaal: Iemand had jehova's aan de deur, heel geinterreseerd binnengelaten, heel het verhaal aangehoord vragen gesteld, dit dat zus en zo. Die Jehova's dachten natuurlijk, 'Kat in 't bakkie'
Tot slot vroegen ze of meneer gelijk zaterdag naar de dienst wilde komen. 'Maar natuurlijk zegt die man, is het ook goed als ik mijn vriend meeneem?
whut?quote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoorde een keer een verhaal: Iemand had jehova's aan de deur, heel geinterreseerd binnengelaten, heel het verhaal aangehoord vragen gesteld, dit dat zus en zo. Die Jehova's dachten natuurlijk, 'Kat in 't bakkie'
Tot slot vroegen ze of meneer gelijk zaterdag naar de dienst wilde komen. 'Maar natuurlijk zegt die man, is het ook goed als ik mijn vriend meeneem?
Whehehehehequote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat het minder oplevert dan dat het kostquote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als niemand meer rookt, dan lopen ze veel centjes mis toch
Ik ga dan of kuchen, of maak er een opmerking over tegen iemand anders, hard genoeg dat de roker het hoort. Direct aanspreken kan ook, maar zo wordt er negatief over die persoon gepraat, en daar zijn sommige mensen gevoeliger voorquote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in de stad en in pretparken. Vooral in pretparken vind ik het smerig! Sta je in de rij continue in andermans stank, ondanks dat het vaak verboden is om te roken daar
Snap ik, maar ik vind het ook geen gerustellend idee dat steeds meer landen in de wereld zich tegen die ene groep, de Islam, gaat richten. Doet me denken aan een bepaalde situatie in de jaren '40 vorige eeuwquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan me er best aan irriteren soms![]()
Laatst zat er nog een burqamevrouw in de auto tegen me auto, met de mededeling, ik zag u niet (omdat het zicht belemmerd werd).
Ja in pretparken vind ik het echt smerig ook. Nou ja meer in de wachtrijquote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in de stad en in pretparken. Vooral in pretparken vind ik het smerig! Sta je in de rij continue in andermans stank, ondanks dat het vaak verboden is om te roken daar
Dan krijg je vaak alleen boze blikken, ondanks alle "verboden te roken bordjes"quote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga dan of kuchen, of maak er een opmerking over tegen iemand anders, hard genoeg dat de roker het hoort. Direct aanspreken kan ook, maar zo wordt er negatief over die persoon gepraat, en daar zijn sommige mensen gevoeliger voor.
Maar op balkon zou het ook al enorm schelen, als de buren niet meer roken.
Het is een van de grootste (de grootste) godsdienst ter wereld!quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het ook geen gerustellend idee dat steeds meer landen in de wereld zich tegen die ene groep, de Islam, gaat richten. Doet me denken aan een bepaalde situatie in de jaren '40 vorige eeuw
O, maar het werkte vorige week ook nog toen mensen een vos een boterham met pindakaas voerdenquote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan krijg je vaak alleen boze blikken, ondanks alle "verboden te roken bordjes"Ik ben er mee gestopt
Ik heb de hoop opgegeven en verkas volgend jaar naar de VS
Een vos? Een boterham met PINDAKAAS?quote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar het werkte vorige week ook nog toen mensen een vos een boterham met pindakaas voerden.
Ik zei tegen Pien hardop dat dat stom was, en die mensen stopten met voeren.
quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja in pretparken vind ik het echt smerig ook. Nou ja meer in de wachtrijIk ga ook heel demonstratief met me armen wapperen, en hoesten, en als ze dan vragen, heb je er last van, dan zeg ik: ja astma (terwijl ik dat niet heb
)
Ja, stupidity, it has no boundariesquote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar het werkte vorige week ook nog toen mensen een vos een boterham met pindakaas voerden.
Ik zei tegen Pien hardop dat dat stom was, en die mensen stopten met voeren.
Maar wat doen we dan met de rokende KSC'ersquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan met de KSC een eiland kopen en dan leven we nog lang en gelukkig
Nee, ze vonden hem er zielig en mager uitzien... ja, dan moet je hem vooral gaan voeren. Dat beest was al tam gemaakt op die manier, en kwam erg dicht bij mensen in de buurt. Maar mensen staan er niet bij stil dat zo'n beest daardoor afhankelijk wordt van mensen, want dat is lekker makkelijk, en zijn jachtinstinct naar de knoppen gaatquote:Op maandag 11 april 2011 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Een vos? Een boterham met PINDAKAAS?
Wat dachten die mensen? Hmmm, die vos houd vast wel van pindakaas?
Ik maak die vergelijking niet echt eigenlijk. En ze hebben het er zelf naar gemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het ook geen gerustellend idee dat steeds meer landen in de wereld zich tegen die ene groep, de Islam, gaat richten. Doet me denken aan een bepaalde situatie in de jaren '40 vorige eeuw
Hoorde laatst nog dat ik, nijner en vraarie representatief staan voor de hangjeugd in het KSC dorp, dus, toppiequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
Die gaan op het eiland ernaast maar rokenquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met de rokende KSC'ers?
die mogen dat onderwater doenquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
beetje jammerquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die gaan op het eiland ernaast maar roken
We verbieden de import van tabak!quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ik doe meequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
die zetten we aan de kant waar de wind heen waaitquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wat een eind roeien dat isquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een pontjequote:
zie hierbovenquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan wil ik er wel een mountainbike parcour opquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga wel op de rand van het eiland staan, blaas ik de rook wel richting zeequote:Op maandag 11 april 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een pontje![]()
[..]
zie hierboven
Als de rokers nou stoppen met roken is dat gezonder
En internetverbindingquote:Op maandag 11 april 2011 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan wil ik er wel een mountainbike parcour op
what happened?quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kind in bed slingeren.. die is kapot (letterlijk en figuurlijk... heeft er sinds een uurtje weer een dikke bult bij)
quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kind in bed slingeren.. die is kapot (letterlijk en figuurlijk... heeft er sinds een uurtje weer een dikke bult bij)
hoeft niet persequote:
En de passerende schepen maar klagen over de mist bij KSC-eiland.quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef babybel het volgende:
[..]
ik ga wel op de rand van het eiland staan, blaas ik de rook wel richting zee
(en hoe gaat het eiland heten eigenlijk?!)
dan moet je em minder hard slingeren!quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je em minder hard slingeren!
dat zeg ikquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef babybel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die zetten we aan de kant waar de wind heen waait![]()
in de rook van de bbq
ookquote:
en series downloaden en fokken!quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel... ik wil kunnen gamen online
quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, een KSC eilandKom kraken we Texel ofzo, daar woont toch bijna niemand
Rottemerplaat wonen er minder.quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
ja maar dat is te klein voor al dat KSC volk en alle kroegen enzo...quote:
ik had cran canaria in mijn gedachten....quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, je moet een zandspuiter kraken, kan je je eigen eiland makenquote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dan zit de hele KSC bij elkaar op een eiland, en dan communiceren we met elkaar via de KSC op FOK!.quote:
KSC eilandquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef babybel het volgende:
[..]
Oe, zon!quote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had cran canaria in mijn gedachten....
Kijk, dat zijn de ideeen!quote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan zit de hele KSC bij elkaar op een eiland, en dan communiceren we met elkaar via de KSC op FOK!.
zal niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan zit de hele KSC bij elkaar op een eiland, en dan communiceren we met elkaar via de KSC op FOK!.
o oke, dat is dus meteen de titel zegmaarquote:
Dat is veel beter, maar dan hebben we last van toerisme...quote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
(zit hier aan de chips bij gebrek aan voedsel en bij overvloed aan luiheid om naar de winkel te gaan)quote:
Oeh beterderquote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Neequote:
forever zegmaarquote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dan net een hele lange KSC-meet.
if you don't like it ...quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef babybel het volgende:
[..]
o oke, dat is dus meteen de titel zegmaar
quote:
Niet op een zonnig eilad wonen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh beterder
[..]
NeeDat wil ik niet
![]()
quote:
zonnig!quote:
Jij en Bart!quote:Op maandag 11 april 2011 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meerdere routers aanwezig op fokmeets
Nee. Niet vandaleneilandquote:
quote:
en makkelijk om er een mountainbike parcour mee te makenquote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, je moet een zandspuiter kraken, kan je je eigen eiland maken
reallife minecraft ftw!
uiteraard! en de senseo, om toch even snel een bakje te kunnen zettenquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
En dan komt er op dat eiland ook een eigen koffie- en theeplantage?
En een bananenplantage.... dan kunnen we bananenlikeur makenquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
Koffie.quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
mooiste was nog dat we beiden een router hadden meegenomen, en beiden hadden verzaakt een gitaar mee te nemenquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij en Bart!
Dat moment dat jij jouw router uit de tas haalde.
En een offroadcourse voor 4x4's.quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en makkelijk om er een mountainbike parcour mee te maken
neequote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En een bananenplantage.... dan kunnen we bananenlikeur maken
quote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooiste was nog dat we beiden een router hadden meegenomen, en beiden hadden verzaakt een gitaar mee te nemen
Nee, want als je er niet mag roken, mogen we er ook niet autorijden of BBQ'en ivm luchtvervuilingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |