lentequote:Op maandag 11 april 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
Onze boom gaat binnenkort bloeien![]()
Bloesem![]()
Ik ging gisteren fietsen met een korte broek, mensen keken me echt vaag aanquote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik ga vandaag heel optimistisch met n driekwartbroekje aan naar schoolbruine benen ftw!
Actionquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef DaMart het volgende:
Ik moet toch echt eens een nieuw kussen voor de balkonbank kopen... ik zit nu op twee kussens, omdat ik anders alsnog een afdruk van het hout op mijn zitvlak heb.
Moet jij niet werken ipv op het balkon te zittenquote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef DaMart het volgende:
Ik moet toch echt eens een nieuw kussen voor de balkonbank kopen... ik zit nu op twee kussens, omdat ik anders alsnog een afdruk van het hout op mijn zitvlak heb.
Wat denk je dat hij aan het doen is ?quote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ipv op het balkon te zitten?
flesquote:
dan maar in zwembroek naar het werk. Die airco daar werkt niet en het is altijd 25 graden als het buiten 10 graden is ofzo.quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
gefeli nijn!![]()
tis trws prima lekker weer op zuid toek
Thee drinken en FOK!ken op zijn balkonquote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij aan het doen is ?
bier drinken en zonnenquote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij aan het doen is ?
Allerlei kussens, dus vast iets wat ook op een bank pastquote:
ik gewoon zo een lange voor onder de billenquote:Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet er nog 1 hebben voor de rugleuning
Joysaquote:
Ik ga binnenkort wel even kijken, op de site zie ik alleen hoge rug kussens voor in stoelenquote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allerlei kussens, dus vast iets wat ook op een bank past![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Toekito het volgende:
meiden wie van jullie wil even koffie voor me pakken? Apparaat staat al aan
beetje het nadeel van zon glazen gevel jaquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan maar in zwembroek naar het werk. Die airco daar werkt niet en het is altijd 25 graden als het buiten 10 graden is ofzo.
Nee, maar ze hebben er meer, vooral aa de Th. A Kempisstraatquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel even kijken, op de site zie ik alleen hoge rug kussens voor in stoelen
precies ff rondje om het noordereilandquote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje het nadeel van zon glazen gevel ja![]()
je kunt in je pauze ff de maas in springen?
Ha dich!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |