Hoe krijg je het weer voor elkaar?quote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef DaMart het volgende:
Lunch weer op. Gebakken ei met ham op brood.

Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggenquote:

Vind hem altijd wel lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die vind ik altijd het minst lekker

Ik bak de ham meestal meequote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggen.

Ik ben meer van de zwitserse room, of de bananenvlaaiquote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind hem altijd wel lekker.
Maar iedereen zijn voorkeuren

Zou zonde zijn geweestquote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had niet in het zonnetje moeten gaan zitten
![]()

Ik heb de ham vervangen door kaas.quote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggen.

Waarom niet, nu kan het nog!quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had niet in het zonnetje moeten gaan zitten
![]()

Omdat ik heel moe benquote:

En dan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik heel moe ben![]()
Maar nog een uurtje

Werksequote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk, Bis Later Lui![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |