er ligt nog een tijger daar klaar om gebakken te worden.....quote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Blijdorp geen optie? Heb je meteen genoeg en kakelvers vlees bij de hand.
ben je bang dat hij daar beter in wordt dan jij?quote:Op maandag 11 april 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij leest ook weer lekker selectief he?
kom net op dat moment binnenvallen hequote:Op maandag 11 april 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij leest ook weer lekker selectief he?
wow gaat hardquote:Op maandag 11 april 2011 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
9![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/alphen-a(...)od-schietpartij.html
mja, 8 teveelquote:
Schultenbrau?quote:Op maandag 11 april 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
New Kids Turbo![]()
Nu weet ik wat Fles bedoelt met New Kids bier bedoeld
Kende je dat serieus nog nietquote:
Schultenbrau welquote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kende je dat serieus nog niet?
Bazenbier.
nu weer 7quote:
Ah, op die fietsquote:Op maandag 11 april 2011 11:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schultenbrau wel![]()
Maar ik wist niet dat het in New Kids voorkwam.
ehm weleens ?????quote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Ja, ook in de serie kwam het wel eens voorbij
Komt genoeg voorbijquote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
welquote:
Nee, nooit van gehoordquote:Op maandag 11 april 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kende je dat serieus nog niet?
Bazenbier.
Die aflevering waar ze 25.000 euro winnen, een buitenboord motor gaan kopen, en er blikken bier tegenaan gaan gooien.quote:Op maandag 11 april 2011 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil jij niet twee keer hetzelfde posten.
Had vlaai als ontbijtquote:
Je hebt pmquote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
c_a'tje laat je het nog weten of je 21 en 22 mei kan?
Appelkruimelquote:
Waarom zou hij als die alletijd van de wereld heeftquote:Op maandag 11 april 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
mijn kind heeft geen haast![]()
doet er inmiddels al een half uur over om 2 broodjes naar binnen te werken
Ik eet snel, want dan kun je in dezelfe tijd meer eten.quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou hij als die alletijd van de wereld heeft
Die korst.quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die vind ik altijd het minst lekker
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik eet snel, want dan kun je in dezelfe tijd meer eten.
Hoe krijg je het weer voor elkaar?quote:Op maandag 11 april 2011 12:34 schreef DaMart het volgende:
Lunch weer op. Gebakken ei met ham op brood.
Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggenquote:
Vind hem altijd wel lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die vind ik altijd het minst lekker
Ik bak de ham meestal meequote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggen.
Ik ben meer van de zwitserse room, of de bananenvlaaiquote:Op maandag 11 april 2011 12:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind hem altijd wel lekker.
Maar iedereen zijn voorkeuren
Zou zonde zijn geweestquote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had niet in het zonnetje moeten gaan zitten
![]()
Ik heb de ham vervangen door kaas.quote:Op maandag 11 april 2011 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koekenpan opwarmen, scheutje braadboter erin, eieren kapotslaan op de rand van de koekenpan en de inhoud in de pan gooien, ondertussen boter op brood smeren, plak ham erop en als de eieren naar wens gebakken zijn, die op de ham leggen.
Waarom niet, nu kan het nog!quote:Op maandag 11 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had niet in het zonnetje moeten gaan zitten
![]()
Omdat ik heel moe benquote:
En dan?quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik heel moe ben![]()
Maar nog een uurtje
Werksequote:Op maandag 11 april 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk, Bis Later Lui![]()
Ben ik vrijquote:
Krullebolquote:
Joepiequote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik vrijEn ga ik bij ST op de bank suffen
![]()
Maar wel lekker buiten gezeten.quote:Op maandag 11 april 2011 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik heel moe ben![]()
Maar nog een uurtje
tja....quote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, de burqa wet in Frankrijk is er nu definitief door, boete van ¤150,- als je word gesnapt, belachelijk!
Beetje bijzonder ja... Als een bedrijf daar moeite mee heeft dan kan ik me dat ergens voorstellen.. Maar wat mensen in hun vrije tijd doen moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 11 april 2011 12:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, de burqa wet in Frankrijk is er nu definitief door, boete van ¤150,- als je word gesnapt, belachelijk!
maar toch, laat ze lekker, niemand heeft er last van!quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja....
Burqua vind ik ook
Hoofddoekje minder problemen mee
En thee drinken?quote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik vrijEn ga ik bij ST op de bank suffen
![]()
Ja, vind ik ook, het zijn net spokenquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja....
Burqua vind ik ook
Hoofddoekje minder problemen mee
Oh ja, theequote:
Symbool politiekquote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef JJH het volgende:
Beetje draconische maatregel inderdaad. Ik hoorde op het journaal dat het om ongeveer 2.000 (twee-duizend!) vrouwen gaat, op een bevolking van 60 miljoen ofzo.
In Nederland hebben we er ook eentje rondlopen, ik gok er op dat later vandaag een bericht komt waarin ie de Fransen feliciteert en zegt dat ie hoopt dat Nederland snel het voorbeeld zal volgen.quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symbool politiekJe moet er van houden
![]()
Ik kan me er best aan irriteren somsquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar toch, laat ze lekker, niemand heeft er last van!
voor de totale 200 dragers in Nederlandquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
In Nederland hebben we er ook eentje rondlopen, ik gok er op dat later vandaag een bericht komt waarin ie de Fransen feliciteert en zegt dat ie hoopt dat Nederland snel het voorbeeld zal volgen.
Zouden ze ook roken volledig gaan verbieden?quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, het zijn net spokenMaar ja, in iemands vrije tijd moeten mensen zich vooral kleden zoals ze willen. Ik bedoel, voor mensen met extreme punkkleding oid bestaan ook geen beperkingen
naar Amerikaans voorbeeld, ook buiten mag je niet meer rokenquote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze ook roken volledig gaan verbieden?.
Ach ja, weet je, ik snap niet zo goed waar mensen zich druk om maken... Ik kan me ook irriteren aan Jehova's die langs de deur komen, maar daar hoor je dan weer niemand over, want dat hoort bij "onze cultuur"quote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
In Nederland hebben we er ook eentje rondlopen, ik gok er op dat later vandaag een bericht komt waarin ie de Fransen feliciteert en zegt dat ie hoopt dat Nederland snel het voorbeeld zal volgen.
Ja, dat is een beetje jammerquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan me er best aan irriteren soms![]()
Laatst zat er nog een burqamevrouw in de auto tegen me auto, met de mededeling, ik zag u niet (omdat het zicht belemmerd werd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |