dan snijden ze zichzelf in de vingersquote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze ook roken volledig gaan verbieden?.
Ik denk dat het ooit wel die kant op gaat, of dat je alleen nog maar thuis mag roken.quote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima toch, voor de luchtkwaliteitquote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naar Amerikaans voorbeeld, ook buiten mag je niet meer roken
Would be nice, weet je hoeveel overlast dat geeftquote:Op maandag 11 april 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
tenzij je kinderen hebt, dan ook thuis nietquote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het ooit wel die kant op gaat, of dat je alleen nog maar thuis mag roken.
Meer dan zo'n soepjurk die ook het hoofd bedektquote:Op maandag 11 april 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Would be nice, weet je hoeveel overlast dat geeft
Denk je dat? Valt wel mee hoor, die accijns levert echt niet het meeste opquote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan snijden ze zichzelf in de vingersDenk niet dat dat gaat gebeuren
dat is soms een oplossingquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer dan zo'n soepjurk die ook het hoofd bedekt.
ja dan moet je verplicht een rokersruimte gaan aanschaffenquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tenzij je kinderen hebt, dan ook thuis niet
Vooral in de stad en in pretparken. Vooral in pretparken vind ik het smerig! Sta je in de rij continue in andermans stank, ondanks dat het vaak verboden is om te roken daarquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer dan zo'n soepjurk die ook het hoofd bedekt.
quote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ja, weet je, ik snap niet zo goed waar mensen zich druk om maken... Ik kan me ook irriteren aan Jehova's die langs de deur komen, maar daar hoor je dan weer niemand over, want dat hoort bij "onze cultuur"
[..]
Ja, dat is een beetje jammer![]()
[..]
Ach ja, weet je, ik snap niet zo goed waar mensen zich druk om maken... Ik kan me ook irriteren aan Jehova's die langs de deur komen, maar daar hoor je dan weer niemand over, want dat hoort bij "onze cultuur"
[..]
[..]
[..]
Ik hoorde een keer een verhaal: Iemand had jehova's aan de deur, heel geinterreseerd binnengelaten, heel het verhaal aangehoord vragen gesteld, dit dat zus en zo. Die Jehova's dachten natuurlijk, 'Kat in 't bakkie'quote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Als niemand meer rookt, dan lopen ze veel centjes mis tochquote:Op maandag 11 april 2011 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denk je dat? Valt wel mee hoor, die accijns levert echt niet het meeste opNooit meer mogen tanken, dat zouden ze pas merken
Ja, soms welquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoorde een keer een verhaal: Iemand had jehova's aan de deur, heel geinterreseerd binnengelaten, heel het verhaal aangehoord vragen gesteld, dit dat zus en zo. Die Jehova's dachten natuurlijk, 'Kat in 't bakkie'
Tot slot vroegen ze of meneer gelijk zaterdag naar de dienst wilde komen. 'Maar natuurlijk zegt die man, is het ook goed als ik mijn vriend meeneem?
whut?quote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoorde een keer een verhaal: Iemand had jehova's aan de deur, heel geinterreseerd binnengelaten, heel het verhaal aangehoord vragen gesteld, dit dat zus en zo. Die Jehova's dachten natuurlijk, 'Kat in 't bakkie'
Tot slot vroegen ze of meneer gelijk zaterdag naar de dienst wilde komen. 'Maar natuurlijk zegt die man, is het ook goed als ik mijn vriend meeneem?
Whehehehehequote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat het minder oplevert dan dat het kostquote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als niemand meer rookt, dan lopen ze veel centjes mis toch
Ik ga dan of kuchen, of maak er een opmerking over tegen iemand anders, hard genoeg dat de roker het hoort. Direct aanspreken kan ook, maar zo wordt er negatief over die persoon gepraat, en daar zijn sommige mensen gevoeliger voorquote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in de stad en in pretparken. Vooral in pretparken vind ik het smerig! Sta je in de rij continue in andermans stank, ondanks dat het vaak verboden is om te roken daar
Snap ik, maar ik vind het ook geen gerustellend idee dat steeds meer landen in de wereld zich tegen die ene groep, de Islam, gaat richten. Doet me denken aan een bepaalde situatie in de jaren '40 vorige eeuwquote:Op maandag 11 april 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan me er best aan irriteren soms![]()
Laatst zat er nog een burqamevrouw in de auto tegen me auto, met de mededeling, ik zag u niet (omdat het zicht belemmerd werd).
Ja in pretparken vind ik het echt smerig ook. Nou ja meer in de wachtrijquote:Op maandag 11 april 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in de stad en in pretparken. Vooral in pretparken vind ik het smerig! Sta je in de rij continue in andermans stank, ondanks dat het vaak verboden is om te roken daar
Dan krijg je vaak alleen boze blikken, ondanks alle "verboden te roken bordjes"quote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga dan of kuchen, of maak er een opmerking over tegen iemand anders, hard genoeg dat de roker het hoort. Direct aanspreken kan ook, maar zo wordt er negatief over die persoon gepraat, en daar zijn sommige mensen gevoeliger voor.
Maar op balkon zou het ook al enorm schelen, als de buren niet meer roken.
Het is een van de grootste (de grootste) godsdienst ter wereld!quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het ook geen gerustellend idee dat steeds meer landen in de wereld zich tegen die ene groep, de Islam, gaat richten. Doet me denken aan een bepaalde situatie in de jaren '40 vorige eeuw
O, maar het werkte vorige week ook nog toen mensen een vos een boterham met pindakaas voerdenquote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan krijg je vaak alleen boze blikken, ondanks alle "verboden te roken bordjes"Ik ben er mee gestopt
Ik heb de hoop opgegeven en verkas volgend jaar naar de VS
Een vos? Een boterham met PINDAKAAS?quote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar het werkte vorige week ook nog toen mensen een vos een boterham met pindakaas voerden.
Ik zei tegen Pien hardop dat dat stom was, en die mensen stopten met voeren.
quote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja in pretparken vind ik het echt smerig ook. Nou ja meer in de wachtrijIk ga ook heel demonstratief met me armen wapperen, en hoesten, en als ze dan vragen, heb je er last van, dan zeg ik: ja astma (terwijl ik dat niet heb
)
Ja, stupidity, it has no boundariesquote:Op maandag 11 april 2011 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar het werkte vorige week ook nog toen mensen een vos een boterham met pindakaas voerden.
Ik zei tegen Pien hardop dat dat stom was, en die mensen stopten met voeren.
Maar wat doen we dan met de rokende KSC'ersquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan met de KSC een eiland kopen en dan leven we nog lang en gelukkig
Nee, ze vonden hem er zielig en mager uitzien... ja, dan moet je hem vooral gaan voeren. Dat beest was al tam gemaakt op die manier, en kwam erg dicht bij mensen in de buurt. Maar mensen staan er niet bij stil dat zo'n beest daardoor afhankelijk wordt van mensen, want dat is lekker makkelijk, en zijn jachtinstinct naar de knoppen gaatquote:Op maandag 11 april 2011 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Een vos? Een boterham met PINDAKAAS?
Wat dachten die mensen? Hmmm, die vos houd vast wel van pindakaas?
Ik maak die vergelijking niet echt eigenlijk. En ze hebben het er zelf naar gemaaktquote:Op maandag 11 april 2011 13:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind het ook geen gerustellend idee dat steeds meer landen in de wereld zich tegen die ene groep, de Islam, gaat richten. Doet me denken aan een bepaalde situatie in de jaren '40 vorige eeuw
Hoorde laatst nog dat ik, nijner en vraarie representatief staan voor de hangjeugd in het KSC dorp, dus, toppiequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
Die gaan op het eiland ernaast maar rokenquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan met de rokende KSC'ers?
die mogen dat onderwater doenquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
beetje jammerquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die gaan op het eiland ernaast maar roken
We verbieden de import van tabak!quote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ik doe meequote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
die zetten we aan de kant waar de wind heen waaitquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wat een eind roeien dat isquote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een pontjequote:
zie hierbovenquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan wil ik er wel een mountainbike parcour opquote:Op maandag 11 april 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga wel op de rand van het eiland staan, blaas ik de rook wel richting zeequote:Op maandag 11 april 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een pontje![]()
[..]
zie hierboven
Als de rokers nou stoppen met roken is dat gezonder
En internetverbindingquote:Op maandag 11 april 2011 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan wil ik er wel een mountainbike parcour op
what happened?quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kind in bed slingeren.. die is kapot (letterlijk en figuurlijk... heeft er sinds een uurtje weer een dikke bult bij)
quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Kind in bed slingeren.. die is kapot (letterlijk en figuurlijk... heeft er sinds een uurtje weer een dikke bult bij)
hoeft niet persequote:
En de passerende schepen maar klagen over de mist bij KSC-eiland.quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef babybel het volgende:
[..]
ik ga wel op de rand van het eiland staan, blaas ik de rook wel richting zee
(en hoe gaat het eiland heten eigenlijk?!)
dan moet je em minder hard slingeren!quote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je em minder hard slingeren!
dat zeg ikquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef babybel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die zetten we aan de kant waar de wind heen waait![]()
in de rook van de bbq
ookquote:
en series downloaden en fokken!quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel... ik wil kunnen gamen online
quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, een KSC eilandKom kraken we Texel ofzo, daar woont toch bijna niemand
Rottemerplaat wonen er minder.quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
ja maar dat is te klein voor al dat KSC volk en alle kroegen enzo...quote:
ik had cran canaria in mijn gedachten....quote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, je moet een zandspuiter kraken, kan je je eigen eiland makenquote:Op maandag 11 april 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dan zit de hele KSC bij elkaar op een eiland, en dan communiceren we met elkaar via de KSC op FOK!.quote:
KSC eilandquote:Op maandag 11 april 2011 13:07 schreef babybel het volgende:
[..]
Oe, zon!quote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had cran canaria in mijn gedachten....
Kijk, dat zijn de ideeen!quote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan zit de hele KSC bij elkaar op een eiland, en dan communiceren we met elkaar via de KSC op FOK!.
zal niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan zit de hele KSC bij elkaar op een eiland, en dan communiceren we met elkaar via de KSC op FOK!.
o oke, dat is dus meteen de titel zegmaarquote:
Dat is veel beter, maar dan hebben we last van toerisme...quote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
(zit hier aan de chips bij gebrek aan voedsel en bij overvloed aan luiheid om naar de winkel te gaan)quote:
Oeh beterderquote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Neequote:
forever zegmaarquote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dan net een hele lange KSC-meet.
if you don't like it ...quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef babybel het volgende:
[..]
o oke, dat is dus meteen de titel zegmaar
quote:
Niet op een zonnig eilad wonen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh beterder
[..]
NeeDat wil ik niet
![]()
quote:
zonnig!quote:
Jij en Bart!quote:Op maandag 11 april 2011 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meerdere routers aanwezig op fokmeets
Nee. Niet vandaleneilandquote:
quote:
en makkelijk om er een mountainbike parcour mee te makenquote:Op maandag 11 april 2011 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, je moet een zandspuiter kraken, kan je je eigen eiland maken
reallife minecraft ftw!
uiteraard! en de senseo, om toch even snel een bakje te kunnen zettenquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
En dan komt er op dat eiland ook een eigen koffie- en theeplantage?
En een bananenplantage.... dan kunnen we bananenlikeur makenquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
Koffie.quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
mooiste was nog dat we beiden een router hadden meegenomen, en beiden hadden verzaakt een gitaar mee te nemenquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij en Bart!
Dat moment dat jij jouw router uit de tas haalde.
En een offroadcourse voor 4x4's.quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en makkelijk om er een mountainbike parcour mee te maken
neequote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En een bananenplantage.... dan kunnen we bananenlikeur maken
quote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooiste was nog dat we beiden een router hadden meegenomen, en beiden hadden verzaakt een gitaar mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |