Benieuwd wat de definitie van "grootschalig" wordt.quote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)den-opvraagbaar.html
Totaal mee eens. Netjes uiteengezet ook.quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Boldface het volgende:
Films en e-books interesseren me niet, muziek wel. Ik besteed al zeker 20 jaar geld aan muziek, maar wil dan wel een fysieke geluidsdrager: cd, dvd of desnoods vinyl. Ik weiger pertinent om te betalen voor het downloaden van mp3's.
Van sommige artiesten (die ik goed vind) koop ik nieuwe cd's blindelings. Andere muziek die ik mogelijk interessant vind, luister ik via Spotify of door mp3's onbetaald te downloaden. Tussen een betaalde en een niet-betaalde mp3 is geen enkel verschil, afgezien van een moreel schuldgevoel dat je wordt aangepraat door de muziekindustrie.
Als ik iets download, zou dat ten koste gaan van de verkoop. Onzin. Ik zou nooit een cd kopen als ik geen idee had wat ik kon verwachten. Door eerst te luisteren, kan ik dat beoordelen. Als ik het echt goed vind, koop ik daarna netjes de cd. Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die veel muziek downloaden, vervolgens meer geld uitgeven aan muziek dan zij die dat niet doen.
Wetgeving tegen 'illegaal' downloaden is driedubbel hilarisch:
• De politiek maakt zichzelf tot slaaf van de muziekindustrie, door te erkennen dat de mp3 een product is waarvoor geld betaald moet worden.
• De politiek is extreem naief door te denken dat het sluiten van een downloadsite gaat helpen om te voorkomen dat mensen onbetaald muziek downloaden.
• Wetgeving tegen downloaden zorgt ervoor dat je de muziekconsument tegen jezelf in het harnas jaagt. Dat komt de verkoop van geluidsdragers beslist niet ten goede.
> 100mb.quote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Benieuwd wat de definitie van "grootschalig" wordt.
Ik hoop niet dat ze het t-mobile vragen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Benieuwd wat de definitie van "grootschalig" wordt.
De Consumentenbond mocht ook niet naar binnen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef MilaNL het volgende:
https://twitter.com/#!/bitsoffreedom/status/57430753977450497
VVDZonder Vrijheid en Democratie.
Op muziek rust copyright. Daar betaal je in het geval van een cd ook voornamelijk voor. Wat is daar zo vreemd aan?quote:Op maandag 11 april 2011 13:40 schreef Boldface het volgende:
Wetgeving tegen 'illegaal' downloaden is driedubbel hilarisch:
• De politiek maakt zichzelf tot slaaf van de muziekindustrie, door te erkennen dat de mp3 een product is waarvoor geld betaald moet worden.
Alsof dat slechts door downloaders komtquote:Op maandag 11 april 2011 12:53 schreef Echtjammer het volgende:
Of het verdwijnen van videotheken of een muziekwinkel die verdwijnen uit het straatbeeld
Daarvoor hadden we toch een kopieerheffing?quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op muziek rust copyright. Daar betaal je in het geval van een cd ook voornamelijk voor. Wat is daar zo vreemd aan?
Ik wens ze veel succes met usenet plat leggenquote:Ook buitenlandse sites, zoals de bekende 'torrent'site Pirate Bay, kunnen via internetfilters door de overheid onbereikbaar worden gemaakt.
Heffing afgeschaft
"Sterf Teeven, sterf" geeft juist blijk van een gezonde geestelijke gesteldheid.quote:
Echt heel belachelijk!quote:Op maandag 11 april 2011 16:18 schreef speknek het volgende:
Gewoon de consumentenbond en BoF buitenhouden, hoe opvallend Politburo wil je het hebben.
Je gaat er geen boete voor krijgen, maar ik kan je verzekeren dat alle belangenverenigingen en lobbyclubs van de entertainmentindustrie zich de ballen uit de broek juichen nu. Maakt het stukken eenvoudiger voor hun om jou in een civiele zaak aan te klagen of je via een brief een paar duizend uit je zak te kloppen om een rechtszaak te voorkomen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoorde dat je niet meer mag downloaden, maar dat ze er niet voor gaan straffen. Duss....
Denk jij nu echt dat zoiets technisch onmogelijk of zelfs maar moeilijk is?quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes met usenet plat leggen
Gaan we weer terug naar de twilligh en hitzone tijd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Denk jij nu echt dat zoiets technisch onmogelijk of zelfs maar moeilijk is?
quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gaan we weer terug naar de twilligh en hitzone tijd.
Ik ben m'n contact uit die tijd kwijt waarvan ik Twilight kon lenen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gaan we weer terug naar de twilligh en hitzone tijd.
Als het zo makkelijk is dan kan je vast wel vertellen hoe het moetquote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Denk jij nu echt dat zoiets technisch onmogelijk of zelfs maar moeilijk is?
Shit ja, dat moeten we weer allemaal gaan opzetten.quote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben m'n contact uit die tijd kwijt waarvan ik Twilight kon lenen.
Content komt ergens van een server vandaan. Stekker uit de server = niet meer kunnen downloaden. Als je dat maar bij genoeg servers doet is usenet zo weg.quote:Op maandag 11 april 2011 16:42 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is dan kan je vast wel vertellen hoe het moet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |