tot er 1 opgeeftquote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef markvanrinsum het volgende:
hoelang moeten ze no recht op staan ?????
Inderdaad!!quote:
Tot dat een van hun het opgeeft.quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef markvanrinsum het volgende:
nog erger !!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ik moet zelfs zeggen (al krijg ik hier vast niet veel mensen in mee) als Alex er nog was geweest hadden Alex en Laura vast bij elkaar gezetten maar wel bij elkaar bij Karim en Gerard hun gezelschap te houden!
quote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Mensen, have fun met onze sukkelssokkelstaanders. Morgen weer vroeg dag hiero dus ik nok hem! Ik ga een Lautje doen
ze voegden toch niks aan dat prgramma toe , mo en maik ook niet trouwens , maar aan die laura en alex heb je helemaal geen donderquote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ik moet zelfs zeggen (al krijg ik hier vast niet veel mensen in mee) als Alex er nog was geweest hadden Alex en Laura vast bij elkaar gezetten maar wel bij elkaar bij Karim en Gerard hun gezelschap te houden!
Tot de ander het opgeeftquote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef markvanrinsum het volgende:
het doet zeer, maar ik denk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!!
missie van de stem ????of een missie die gerard zelf heeft bedacht??quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
het doet zeer, maar ik denk dat je gelijk hebt
ciaooquote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef NenaLois het volgende:
Ik ga er weer vandoor, fijn dat ik weer even mn ei kwijt kon
(voornamelijk over luie, liggende, flauwe, houterige, laurrrrraaaaa)
Doeiii, tot de volgende keer....
quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef wildstar het volgende:
Karim...lauw is best lief hoor..ze verzorgt me goed
Geer....ja alex heeft er een goeie aan hoor
Grappig.. voor het eerst dat ik iemand dit hoor zeggen, naast mijn vaderquote:
nog niet zo oud zekerquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Grappig.. voor het eerst dat ik iemand dit hoor zeggen, naast mijn vaderDacht bijna dat hij het verzonnen had
indd ...het was een mooie sneerquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik zei het toch vanmiddag.........geer is scherp
waar kun je dat nu aan zien ?quote:Op zondag 10 april 2011 23:02 schreef kahaarin het volgende:
Dit is niet de eerste, dat is deze:
[COS#1032] Tering wat duurt het lang
precies ! laura handeld uit eigen belang !!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef trollie67 het volgende:
quote:
Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Vindt Sharon en Laura wel top nu ze blijven de mannen helpen, vermaken en verzorgen! de rest is weer lekker aan het kleffen!!
ij bent te! Lief en romantisch,ze vermaakt en verzorgt een iemand en dat is zij zelf
ik denk dat ie servio roept.....quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef chufi het volgende:
Denk dat Karim er doorheen zit ...
[ afbeelding ]
Vind je t gek.. echt dik respect dat ze er nog staan, ik denk dat ik na 5 minuten al knettergek geworden zou zij, ongeacht wie er naast me zou staan..quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef chufi het volgende:
Denk dat Karim er doorheen zit ...
[ afbeelding ]
hahaaaaquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef wildstar het volgende:
Karim...lauw is best lief hoor..ze verzorgt me goed
Geer....ja alex heeft er een goeie aan hoor
Aha ja zo heeft ie er wel meer zoals "ga maar lekker zitten jochie" met een paar tikken op mn hoofd ( bennie hill ofzo volgens mij ) en ik hoor ook allerlei spannende verhalen over een stratenmaker op zee. Maar das ook omdat hij stratenmaker is volgens mij.. Iets met een baksteen op een meertje :/quote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel uit de tijd van je pa. Vann eoa tv programma volgens mij
quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ahum....... moving along people.. nothing to see here
volgen mij was het een uitspraak van Jhonnie kraaikamp en rijk de Gooijer.......jaren 70quote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel uit de tijd van je pa. Vann eoa tv programma volgens mij
mo heeft nog Karim's benen gemasseerdquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben Mo en Jo al eens bij de heren gestaan ?
Ja 8 uur geleden of zoquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben Mo en Jo al eens bij de heren gestaan ?
k snap dr nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef Candyfreak het volgende:
Ik vind het echt walgelijk dat Laura nu ook Karim gaat gebruiken
Ik schat Karim qua mensenkennis wel iets hoger in dan Alex en denk dat hij dat echt wel gaat doorzien. En zo niet, dan gaat Geer hem daar wel op wijzen...quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef Candyfreak het volgende:
datquote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik schat Karim qua mensenkennis wel iets hoger in dan Alex en denk dat hij dat echt wel gaat doorzien. En zo niet, dan gaat Geer hem daar wel op wijzen...
Afwachten zou ik zeggen Er is nog niks gebeurt...quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef Candyfreak het volgende:
kloptquote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef marjolleke het volgende:
Gerard heeft voordat hij begon gevraagd of men niet aan hem gaat vragen hoe het met hem gaat of lang bij hem zouden zitten etc. Dus is logisch dat Maik en Jo er niet bij zitten.
Wat is gebruiken hier aan? Zij verzorgt ze tenminste, terwijl de rest daar gewoon ligt niks op de ronde tafel. Karim is onderdeel van haar team, dat een vrijstelling van nominatie kan verdienen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef Candyfreak het volgende:
Die twee moet je er ook echt niet bij hebben, als je niet weg kan lopen..quote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef marjolleke het volgende:
Gerard heeft voordat hij begon gevraagd of men niet aan hem gaat vragen hoe het met hem gaat of lang bij hem zouden zitten etc. Dus is logisch dat Maik en Jo er niet bij zitten.
ik hoop dat ze een (b) lauwtje looptquote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
QAfwachten zou ik zeggen Er is nog niks gebeurt...
quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die twee moet je er ook echt niet bij hebben, als je niet weg kan lopen..
ik ookquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik hoop dat ze een (b) lauwtje loopt
haha iddquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dus datquote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef marjolleke het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
laura ligt er alleen maar omdat ze geen maatje heeft anders had ze ook wel bij die andere kwalleballen gelegen hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Wat is gebruiken hier aan? Zij verzorgt ze tenminste, terwijl de rest daar gewoon ligt niks op de ronde tafel. Karim is onderdeel van haar team, dat een vrijstelling van nominatie kan verdienen.
Haar gedrag is begrijpelijker dan van die andere 4.
hoezo ik kijk niet scheelquote:
ik denk dat Gerard liever heeft dat Sharon daar blijft zitten, dan dat die vier kleffebeffers erbij komen zitten....Sharon houdt zich aan de afspraak stil te zijn, als Gerard dat liever heeftquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze kan met iedereen wel (redelijk) goed overweg, gewoon een kwestie van keuze in dit geval: ondersteun ik mijn team of niet en ze maakt samen met sharon de juiste keuze hierin.quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
laura ligt er alleen maar omdat ze geen maatje heeft anders had ze ook wel bij die andere kwalleballen gelegen hoor
statenmaker op zee sjow met wieteke van dort, aart staartjes en joost prinsenquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Aha ja zo heeft ie er wel meer zoals "ga maar lekker zitten jochie" met een paar tikken op mn hoofd ( bennie hill ofzo volgens mij ) en ik hoor ook allerlei spannende verhalen over een stratenmaker op zee. Maar das ook omdat hij stratenmaker is volgens mij.. Iets met een baksteen op een meertje :/
Ontopic: heb ik niet :p Ik ga mn stokbroodje kruidenboter die tegen de houdbaarheidsdatum aanhikt soldaat maken!
Ja, die kunnen elkaar al sturen met de ogen.. Mooi om te zien!quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk dat Gerard liever heeft dat Sharon daar blijft zitten, dan dat die vier kleffebeffers erbij komen zitten....Sharon houdt zich aan de afspraak stil te zijn, als Gerard dat liever heeft
quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die kunnen elkaar al sturen met de ogen.. Mooi om te zien!
zou dat echt , serieus ?quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
waar mogen ze het nu weer niet over hebben volgens lau.. de 1e keer zei ze.. ik heb ook al eerder gehoord, net alsof ze al in het huis zijn geweest vd daadwerkelijke datum ?
Ze mogen het over niks hebben van hoe ze naar het huis gekomen zijn hoe de casting dagen zijn gegaan enzo (doen ze wel vaak, mag niet!)quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
waar mogen ze het nu weer niet over hebben volgens lau.. de 1e keer zei ze.. ik heb ook al eerder gehoord, net alsof ze al in het huis zijn geweest vd daadwerkelijke datum ?
nee een paar dagen eerder. ze zeggen steeds, de 9e feb ofzo ? kwamen we in portugalquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef Miss-L het volgende:
[..]
zou dat echt , serieus ?
even naar portugal om naar het huis te kijken ?
Ik denk soms uit versprekingen op te maken dat alles een dag of 2 dagen achter loopt. Maar dan moet iedereen bij die liveshow er zn mond over houden en dat lijkt me sterk. Maar toch, ze vergissen zich te vaak 1 dag. Of weten dingen die erna gaan gebeuren terwijl er nog niet over gesproken is. Zo had Flip het op dinsdag of woensdag over "het foute feest MORGEN". Terwijl dit feest op zaterdag was. En terwijl niemand nog het thema van het feest kón weten :s :squote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
deed aafke ook al waarin ze zei dat ze joanna aan de tafel zag zitten bij de programmamakers.....quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze mogen het over niks hebben van hoe ze naar het huis gekomen zijn hoe de casting dagen zijn gegaan enzo (doen ze wel vaak, mag niet!)
mo had een missie en flip had het door, daarom wist ie het.quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk soms uit versprekingen op te maken dat alles een dag achter loopt. Maar dan moet iedereen bij die liveshow er zn mond over houden en dat lijkt me sterk. Maar toch, ze vergissen zich te vaak 1 dag. Of weten dingen die erna gaan gebeuren terwijl er nog niet over gesproken is. Zo had Flip het op dinsdag of woensdag over "het foute feest MORGEN". Terwijl dit feest op zaterdag was. En terwijl niemand nog het thema van het feest kón weten :s :s
Dat verklaart niet waarom hij morgen zei terwijl het feest 3 dagen later zou zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef afca_oc het volgende:
[..]
mo had een missie en flip had het door, daarom wist ie het.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Miss-L het volgende:
Mensen ik ga slapen , ik wens jullie nog veel stream plezier ..![]()
truste allemaal voor strakjes
o ? vreemd weerquote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom hij morgen zei terwijl het feest 3 dagen later zou zijn.
Buonanottequote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Miss-L het volgende:
trustequote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Miss-L het volgende:
Is ook een psychisch spelletje he....dat hij het niet nodig heeft en Karim blijkbaar al wel voor de 2e? keerquote:
wil hij niet, is bang dat hij dan moe in de benen wordt of slapquote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Niki.P het volgende:
Moeten de Screamers Gerard niet ook een massage geven...
wil ie nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Niki.P het volgende:
ze staan er allebei anders in. Geer wil rust voor de focus en Karim wil bewegen, beetje actief zijn en praten tegen anderen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Is ook een psychisch spelletje he....dat hij het niet nodig heeft en Karim blijkbaar al wel voor de 2e? keer
Nee, soms voel je juist daarom de pijn en dergelijke. Ik zou het denk ik ook niet willen..quote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Is ook een psychisch spelletje he....dat hij het niet nodig heeft en Karim blijkbaar al wel voor de 2e? keer
Ja maar die zijn daar wel op getrainde...quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
dat masseren is helemaal niet nodig. die paleiswachten bij buckingham palace staan ook uren en uren en uren doodstil toch?
kloptquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
dat masseren is helemaal niet nodig. die paleiswachten bij buckingham palace staan ook uren en uren en uren doodstil toch?
Die maken af en toe een draai en een paar pasjes toch of zoquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
gezien de reacties wil-ie dat nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:22 schreef Niki.P het volgende:
en worden afgewisseld om de zoveel uren..quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar die zijn daar wel op getrainde...
max 2 uur geloof ikquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
geer ook door het zeilenquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar die zijn hersendood. Een weldenkend mens gaat niet dagelijks voor een paar knaken in zo'n apepakkie staan.quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
die worden om de paar uur afgelost hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Stability het volgende:
toen mijn zwager bij de marreschaussee begon, jaren geleden, moest ie ook wachtlopen op paleis soestdijk.... valt weinig voor te trainen toch?quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wacht even...quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe lang staan ze al buiten? Tot op de seconde graag!
Bij ons is Dodenherdenking zo'n moment en de Nederlandse militair wordt er niet echt op getraind. Mijn voormalige lover was altijd weer blij dat ie uitgeloot was, die dagen!quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
getraind op stil staan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
das echt lang hoor! pfff ik doe het ze echt niet na.quote:
nee vanaf 15.28quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef markvanrinsum het volgende:
staan ze er al vanaf 8 uur vanochtend ?????![]()
Zoekt ie Joran of zo ???quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
ik zit ondertussen p.r. de vries in gluriname te kijken ....ik word een beetje gek van die beelden haha
quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
markvandinges! Goed weekend voor de club he?
dat zou een stunt zijnquote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
nu moet stemmetje zeggen dat ze er allebij afmogen, en wegens doorzettingsvermogen
allebij niet genomineerd kunnen worden
quote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
ze kunnen nog steeds kampioen worden
het gaat over achter de schermen van zn team....en iets van een moord...kheb het niet goed kunnen volgenquote:
strak plan jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
nu moet stemmetje zeggen dat ze er allebij afmogen, en wegens doorzettingsvermogen
Mo heeft het er al de hele dag over dat de gene die dit gaat winnen de hele serie gaat winnen denkt ze...quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
hopelijk met een grandioze overwinning op de slotdag dmv onze superjanquote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
ze kunnen nog steeds kampioen worden
Waarom kijk je dan als je niet weet waar het over gaat...????quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
het gaat over achter de schermen van zn team....en iets van een moord...kheb het niet goed kunnen volgen
dat zou mooi zijn en dik verdiendquote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
kijk eens wat een verliefde bakkus ! ze is echt ergquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
En ze hebben beide nog niet geklaagd!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit is tot nu toe de zwaarste opdracht.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
kijk eens wat een verliefde bakkus ! ze is echt erg
quote:Op zondag 10 april 2011 23:33 schreef afca_oc het volgende:
[..]
hopelijk met een grandioze overwinning op de slotdag dmv onze superjan
Het zijn geen klagers!quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En ze hebben beide nog niet geklaagd!!
omdat ik hem net pas aanzette......quote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan als je niet weet waar het over gaat...????
inderdaad, ik snap echt niet dat de regie dat niet ziet. haal ze er vanaf en geef ze vrijstelling voor de komende 2 weken !!laat de rest van de groep het eens voelenquote:
waarom zie ik me eigen gifje niet?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef DeWalrus het volgende:
De stem: "Karim, kom van het statief af om Laura vol te blaffen, je wordt niet genomineerd."
twitter ff doorquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap echt niet dat de regie dat niet ziet. haal ze er vanaf en geef ze vrijstelling voor de komende 2 weken !!laat de rest van de groep het eens voelen
weer met jezelf praten markquote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom zie ik me eigen gifje niet?
Tot de finale. Wat zal de rest zich dan plots gaan uitsloven!quote:Op zondag 10 april 2011 23:36 schreef Stability het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap echt niet dat de regie dat niet ziet. haal ze er vanaf en geef ze vrijstelling voor de komende 2 weken !!laat de rest van de groep het eens voelen
Ja zei gaan ook beide niet naar huis denk echt dat het Maik, Mo of Laura wordt die naar huis gaar donderdag...quote:
quote:
Beide geen nominatie komende twee weken.quote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef snetje het volgende:
ik vind sowieso dat beiden wat verdienen! niet dat de verliezer voor niks heeft gestaan al die tijd ....
13-2 in punten na gister voor the fobiacsquote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef dasaliz het volgende:
Even een stomme vraag maarvwat is de tussenstand tussen de teams eigenlijk?
Of kun je dat ergens zien...
En niet eens rond de LAPO!quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
kom nog even spieken hier
Ja, echt wel , als ik een uur aan een stuk stil sta krijg ik al last van mijn rug.quote:
13-2??? Ok..... Tring! Thxquote:Op zondag 10 april 2011 23:38 schreef afca_oc het volgende:
[..]
13-2 in punten na gister voor the fobiacs
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Beide geen nominatie komenden week en iemand aanwijzen uit hun team die wel genomineerd moet staan.
Karim kiest Laura en Gerard kiest Jo![]()
Blijven dromen.
No way, dat Karim Laura kiest.. hij kiest dan echt Flip...quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
Beide geen nominatie komenden week en iemand aanwijzen uit hun team die wel genomineerd moet staan.
Karim kiest Laura en Gerard kiest Jo![]()
Blijven dromen.
10 voor die ene battle in de live vrijdag voor the fobiacs.quote:
vergeet sharon niet he, die levert toch maar de backing vocalsquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
blijft toch mooi om te zien dat die 2 zichzelf en de streamers zelfs op een blok nog kunnen vermaken voor zover het mogelijk is
hij doet het weerquote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
kom nog even spieken hier
quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vergeet sharon niet he, die levert toch maar de backing vocals
ik ook wel, maar heb wel de tv zachter gezetquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef Sjaan_Banaan het volgende:
Lig hier helemaal in een scheur om die twee
quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim zijn de grootste kanjers van een rls ooit.
iig geval van dezequote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim zijn de grootste kanjers van een rls ooit.
Ja geweldig he? is toch lachen..Gaat nergens over en toch zo'n lolquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef bollokus het volgende:
blijft toch mooi om te zien dat die 2 zichzelf en de streamers zelfs op een blok nog kunnen vermaken voor zover het mogelijk is
Ok. Beetje uit verhouding, die 10 punten wel...quote:Op zondag 10 april 2011 23:42 schreef afca_oc het volgende:
[..]
10 voor die ene battle in de live vrijdag voor the fobiacs.
fobiacs wonnen 3 onderdelen gister voor 1 punt per onderdeel en screamers wonnen 2 onderdeel voor 1 punt per onderdeel.
al helemaal omdat niemand de bokaal helemaal heeft leeg gedronkenquote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Ok. Beetje uit verhouding, die 10 punten wel...
of die van gister is te weinig, maar uit verhouding inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Ok. Beetje uit verhouding, die 10 punten wel...
quote:
40.000 kerstkaarten door je handen gegaan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef trollie67 het volgende:
Vind erg knap,ik heb wel eens net voor de kerst drie dubbele diensten gedraait aan het lopende band,vier keer vier ųr achter elkaar op dezelfde plek,maar toen was ik 39,ik zou het nu niet meer kunnen
die smileys he... ja sorry ik vind dat ookquote:
Voor deze opdracht 50 punten?quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef afca_oc het volgende:
[..]
of die van gister is te weinig, maar uit verhouding inderdaad.
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef danilel het volgende:
Luitjes ben er ook weer vantussen, tot morgen!
had helemaal niet in de gaten dat daar ook nog mensen warenquote:
trustequote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef danilel het volgende:
Nottequote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef danilel het volgende:
slaap wel!!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef danilel het volgende:
Trusten!! Moet nog even de 4000 post halen voor ik ga slapenquote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef danilel het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
die smileys he... ja sorry ik vind dat ook
maar of mammaJO dat wilquote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop dat Gerard, Sharon en Karim in de finale komen.
Nog maar 3quote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Trusten!! Moet nog even de 4000 post halen voor ik ga slapen
dat hopen Karim en Sharon zelf ook. Gerad gaf er geen atwoord op.quote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop dat Gerard, Sharon en Karim in de finale komen.
haha,die moest ik bezorgen,vier jaar geleden zat ik bij bakkersland,bij de amandelstafen en broodquote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
40.000 kerstkaarten door je handen gegaan?
quote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef danilel het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop dat Gerard, Sharon en, Karim en Laura bij de laatste 4 komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |